آموزشگاه های زبان انگلیسی | ۱۰ مورد از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران

همانطور که می‌دانید امروزه یادگیری زبان‌های خارجه یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید انجام دهیم. به این دلیل که ما برای برقراری ارتباط صحیح با افراد مختلف از هر جای دنیا باید بتوانیم به دیگر زبان‌ها نیز صحبت کنیم. طبیعتا اولین زبانی که ما باید یادگیری آن را هر چه زودتر آغاز کنیم زبان انگلیسی است. تسلط به این زبان یعنی توانایی ارتباط با تعداد زیادی از انسان‌ها در سرتاسر جهان. به این دلیل که این زبان بین المللی است و با برای برقراری ارتباط و همچنین مطالعه و تحقیق مفید بسیار به آن احتیاج خواهیم داشت. در این مقاله از وب سایت نیمه شب به معرفی ۱۰ مورد از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران می‌پردازیم.

۱۰ مورد از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران

علاوه بر اهمیت یادگیری زبان انگلیسی‚ با توجه به این موضوع که موسسات و آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در کشور ما زیاد شده است اما دیده می‌شود که در برخی موارد خروجی‌های خوبی ندارند. باید بدانید که عدم ‌شناخت این آموزشگاه‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند باعث بروز مشکلاتی برای زبان آموزان شده است. اما رعایت نظام مندی و استانداردهای کیفی برای آموزش زبان انگلیسی بسیار مهم است. در ادامه چند آموزشگاه زبان انگلیسی برجسته را به شما معرفی خواهیم کرد.

آموزشگاه های زبان انگلیسی
آموزشگاه های زبان انگلیسی

موسسه زبان گاما

موسسه زبان گاما یکی از مشهورترین آموزشگاه های زبان انگلیسی است که در سال‌های اخیر خوش درخشیده است. در این موسسه آموز‌ش‌ها به صورتی طراحی شده که زبان آموز در صورت شرکت در هر دوره حتما به هدف خود برسد. در این مسیر حتی اگر زبان آموز دچار مشکل شود باز هم به رایگان راه برای جبران آن وجود خواهد داشت. به این دلیل که اگر لازم باشد گاما دوره‌ها را چندین بار به شاگردان خود را به صورت رایگان آموزش می‌دهد. در آموزش‌های این موسسه سعی شده که زبان آموز در مدت زمان هر چه کوتاه‌تر به هدف خود برسد.

باید بدانید که بر خلاف دیگر موسسات در موسسه آموزش زبان گاما دوره‌های آموزش زبان به صورت ترمیک نمی‌باشد. این دوره‌ها به صورت هدف گرا و به شکل پکیج از صفر تا صد آموزش طراحی شده است.  این ویژگی موسسه گاما به علاوه اساتید با تجربه‚ به روز رسانی مرتب منابع آموزش زبان و دوره‌های تضمینی توانسته در موفقیت و محبوبیت این موسسه آموزش زبان تاثیر قابل توجهی داشته باشد. این موسسه در شهرهای تهران‚ شیراز‚ اصفهان‚ یزد و بوشهر داری شعب فعال می‌باشد.

همچنین باید بدانید که گاما دارای سه دوره آموزشی زبان آلمانی‚ ترکی استانبولی و آیلتس است که بسیار محبوب هستند. اما به صورت کلی این موسسه به آموزش دوره‌هایی مانند آلمانی‚ ترکی استانبولی‚ چینی‚ پیش آیلتس و آیلتس می‌پردازد. آموزشگاه زبان گاما مدعی است که در زمان کوتاهی در حدود ۶ تا ۹ ماه شرایط قبولی و اخذ نمره آزمون آیلتس را برای زبان آموزان فراهم کند.

موسسه زبان ایران و اروپا

شعبه مرکزی موسسه زبان ایران اروپا در بزرگراه آیت‌الله کاشانی، بین سازمان برنامه و لاله، روبروی منطقه برق قدس قرار دارد. این آموزشگاه زبان یکی از معتبرترین و با کیفیت‌ترین موسسات آموزش زبان انگلیسی می‌باشد. با این وجود که این موسسه دارای شعبه‌های محدودی است‚ توانسته به عنوان مطرح‌ترین موسسه آموزشی کشور شناخته شود.

این موسسه زبان در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد و در رده‌های سنی متفاوت در زمینه مکالمه و زبان انگلیسی‚ و همچنین آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی‚ نیمه گروهی و خصوصی دوره‌های خود را برگزار می‌کند مدارک رسمی در پایان دوره های خاص ارائه می‌کند. از ویژگی‌های مهم موسسه آموزش زبان ایران اروپا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اساتید با تجربه
  • آموزش به رده‌های متفاوت سنی
  • محیط آموزشی مناسب
  • هزینه های مناسب
  • توجه به سیستم و کیفیت آموزشی
  • ارائه مدارک رسمی در پایان دوره‌های خاص
  • تاکید بر مکالمه در طول آموزش زبان
  • دارای گواهینامه‌های متعدد کیفیت آموزش

موسسه زبان نصیر

موسسه آموزش زبان نصیر به آموزش زبان‌های متعددی به روش‌های حضوری و آنلاین می‌پردازد. این موسسه در سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرد و در حل حاضر شعبات مختلفی دارد. موسسه زبان نصیر توانسته نتایج درخشانی در آزمون‌های بین المللی آیلتس، تافل، دولینگو، GRE، EPT، PTE، سلپیپ، MHLE بدست آورد. موسسه آموزش زبان نصیر به آموزش زبان‌هایی همچون انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، چینی، ژاپنی، کره‌ا‌ی، روسی، سوئدی، دانمارکی، ایتالیایی، اسپانیایی، عربی و ترکی استانبولی می‌پردازد.

این موسسه در حال حاضر تعداد زیادی دانشجوی آنلاین در سراسر کشور را تحت پوشش خود دارد. همچنین به آموش زبان برای همه رده‌های سنی از ۳ سال به بالا در چهار رده خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با تفکیک نوع کلاس و سیلابس می‌پردازد. آموزش آنلاین موسسه آموزش زبان نصیر کلاس‌ها در بستر سرورهای داخلی و بومی برگزار شده و تمامی امتحانات نیز در سرور داخلی این آموزشگاه برگزار می‌گردد. همچنین شما می‌توانید تعیین سطح را نیز به صورت آنلاین انجام دهید.

در این آموزشگاه کلاس‌ها به صورت ترمیک‚ خصوصی‚ کلاس‌های فقط مکالمه (نیمه خصوصی) و کلاس‌های خصوصی آزمون دولینگو برگزار می‌شود.

آموزشگاه های زبان انگلیسی
بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران

آکادمی زبان اکسیر

آکادمی زبان اکسیر از دیگر آموزشگاه های زبان انگلیسی است که به آموزش اصولی زبان می‌پردازد. این موسسه در ابتدا فعالیت خود را با تمرکز بر آموزش و برگزاری دوره IELTS آغاز کرد. همچنین با نام اکسیر آیلتس شناخته می‌شود.  IELTS Elixir، چکیده ده‌ها کتاب، جزوه و مجموعه آموزشی و همچنین حاصل سال‌ها تفکر، تجربه و تحقیق آموزشی می‌باشد. با این هدف که به متقاضیان آیلتس کمک کند که بتوانند در این آزمون موفقیت کسب کنند.

پس از مدتی موسسه آموزش زبان اکسیر فعالیت خود را گسترده‌تر کرد و دوره‌های زبان عمومی، مکالمه انگلیسی، کلاس زبان، دوره گرامر انگلیسی و آزمون‌هایی مانند اکسیر تافل و اکسیر PTE را به دوره‌های آموزشی خود اضافه کرد. با راه اندازی پلتفرم TelEx در تابستان ۱۳۹۸، دوره‌های آکادمی اکسیر به صورت آنلاین نیز در دسترس زبان آموزان قرار گرفته است.

کانون زبان ایران

از دیگر آموزشگاه های زبان انگلیسی با کیفیت در تهران می‌توان به کانون زبان ایران اشاره کرد. این موسسه به آموزش زبان انگلیسی در سطوح مقدماتی و پیشرفته  می‌پردازد. این موسسه یکی از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های مرتبط با آموزش زبان انگلیسی و سایر زبان‌ها است. این آموزشگاه همچنین در فضای مجازی و وب سایت پشتیبانی مناسبی از زبان آموزان خود به عمل می‌آورد.

در کانون زبان ایران دوره‌های تقویتی و نیز سطوح مختلف آموزشی از مکالمه تا گرامرهای دستوری برگزار می‌شود. همچنین مستندات و منابع صوتی و تصویری برای آموزش بهتر زبان آموزان به آن‌ها ارائه می‌شود. علاوه بر این شما می‌توانید ارائه دوره‌ها و در اختیار قرار دادن منابع و حتی پرداخت شهریه‌ها را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین انجام دهید.

آموزشگاه سفیر گفتمان

آموزشگاه سفیر گفتمان شعبه‌های مختلفی در سطح جهان دارد. این آموزشگاه از آموزشگاه های زبان انگلیسی است که به آموزش مقدماتی و پیشرفته زبان‌های مختلف می‌پردازد و پشتیبانی مناسبی در جهت ارتقا سطح آموزشی و بهبود روند آموزش زبان انگلیسی ارائه می‌دهد. این آموزشگاه از گواهینامه‌های کیفی ISO 9001 و ISO 9002 نیز برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های آموزشگاه زبان سفیر گفتمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تدریس خصوصی با بهترین قیمت و کیفیت
  • دوره‌های آموزشی با قیمت پایین
  • دسترسی آسان به منابع و مستندات آموزشی
  • برگزاری دوره‌های مجازی
  • آموزش زبان انگلیسی در سطوح مختلف
آموزشگاه های زبان انگلیسی
آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران

موسسه سخن برتر

موسسه سخن برتر دوره‌های خود را بر پایه آموزش زبان انگلیسی به شیوه های مدرن طراحی کرده است. این موسسه از پشتیبانی قوی و کارآمدی بهره‌مند است و جالب است بدانید که با شعار شهریه پس از فراگیری زبان انگلیسی وارد این عرصه شده است. دوره‌های این موسسه برای اصناف مختلف و علاقمندان و همچنین دانشجویان مناسب است.

موسسه سخن برتر در آموزش مترجم‌ها نیز موثر بوده است و به برگزاری دوره‌های معتبر مانند آیلتس نیز می‌پردازد. همچنین در زمینه تدریس خصوص زبان‌های معتبر جهان نیز فعالیت دارد.

آموزشگاه زبان گات

آموزشگاه زبان گات یکی دیگر از آموزشگاه‌های معتبر زبان در تهران است. این آموزشگاه در تهران، بلوار آیت الله کاشانی، بین شقایق و ستاری، روبروی فرهنگسرای نور واقع شده است.  این موسسه به عنوان یکی از موسساتی است که در زمینه آموزش زبان‌های خارجه عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. این موسسه در سال ۱۳۸۸ تاسیس شد و تمامی شعبات تحت یک مدیریت است. این باعث شده که یک سیستم آموزشی یکپارچه در این موسسه وجود داشته باشد. برخی از ویژگی‌های آن می‌توان به آزمون های پایان ترم منظم و با کیفیت‚ قیمت مناسب دوره‌ها‚ آموزش برای رده‌های سنی مختلف‚ اعتبار بین المللی و ارائه مدرک رسمی در پایان دوره‌های خاص اشاره کرد.

آموزشگاه زبان آفرینش

یکی دیگر از آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران می‌توان به آموزشگاه زبان آفرینش اشاره کرد. این آموزشگاه برای آموزش زبان آموزان از اساتید با تجربه بهره می‌گیرد.  با این کار توانسته است جایگاه مناسبی را در بین سایر موسسات پیدا کند. همچنین آزمون‌های دوره‌ای و منظم در زمینه آیلتس برگزار می‌کند. از دیگر فعالیت‌های این آموزشگاه می‌توان به برگزاری دوره‌های مبتدی و پیشرفته آموزش زبان انگلیسی اشاره کرد.

آموزشگاه ایران کمبریج

آموزشگاه آموزش زبان ایران کمبریج از دیگر موسساتی است که به صورت حرفه‌ای به آموزش زبان در تهران می‌پردازد. این آموزشگاه بالاتر از میدان ولیعصر، بعد از تقاطع زرتشت کوچه نوربخش واقع شده است. این آموزشگاه تنها در شهر تهران و با سه شعبه فعال به برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش آیلتس می‌پردازد. برخی از ویژگی‌های این آموزشگاه شامل موارد زیر می‌باشد.

  • اساتید با تجربه و حرفه‌ای
  • برگزاری دوره‌های تخصصی و هدفمند با ظرفیت کم
  • برگزاری کلاس‌های فشرده ظرف کمتر از سه ماه
  • استفاده از تجهیزات بروز

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

شخصیت رمزآلود مردان بتا که باید بدانید!

شخصیت هر فرد او را از دیگران متمایز می‌کند و به همین خاطر، تیپ‌های شخصیتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *