هدیه های خاص برای همسر یا پارتنرتان

اگر می خواهید به همسرتان نشان دهید که چقدر به او اهمیت می دهید، بهترین راه برای این کار تهیه هدیه ای است که معنای زیادی برای او داشته باشد. به او نشان دهید که برای شما خاص است. حتی اگر هدیه ای در ذهن دارید که قبلاً خریداری کرده اید، روش هایی وجود دارد که آن را به شکلی خلاقانه ارائه دهید.

1. کتاب داستان عاشقانه یا کمیک دو نفره تان را با تصاویر و نقاشی برای او تهیه کنید.

هدیه

این خلاقانه ترین هدیه ای است که می توانید به شریک زندگی خود هدیه دهید. او در نهایت اشک شادی خواهد ریخت. برای تهیه این هدیه، به یک دفترچه خالی سفید یا فقط کاغذهایی نیاز دارید که می توانید آنها را با جلدهای سخت و همچنین تصاویر خود بهم متصل کنید.

هدف این هدیه این است که داستان زندگی خود را بگویید، و شامل برخی از موقعیت های طنز ، و همچنین موقعیت های عاشقانه. شما می توانید یک داستان بنویسید ، و تصاویر را اضافه کنید ، یا فقط برخی از نقل قول های خود را در رابطه با تصویر بنویسید. در ابتدا ممکن است تصویربرداری از کتاب داستان عاشقانه دشوار باشد ، اما وقتی شروع به ساختن آن می کنید برایتان آسان میشود.

اگر شریک زندگی شما طرفدار کتاب های کمیک(مصور) است ، و شما می دانید که چگونه نقاشی بکشید، می توانید یک داستان کمیک از داستان عشق خود بسازید. همچنین این می تواند فقط فصل اول باشد و اگر شریک زندگی شما به یک کتاب مصور خاص علاقه دارد ، می توانید آن را به همان سبک بسازید.

با شروع رابطه خود شروع کنید و تا لحظه ای که کتاب را به او اهدا کرده اید ادامه دهید. بنابراین مهم نیست که چه مدت رابطه دارید. می توانید از صفحه آخر برای خواستگاری نیز استفاده کنید.

 

از آنجا که این هدیه توسط شما ساخته شده است، به جز عاشقانه بودن، احتمالاً بهترین هدیه ای است که شریک زندگی شما دریافت کرده است.

2. گلهای رز رنگین کمانی از بهترین چیزهایی است که میتوانید آنها را با کادو های مختلف اهدا کنید.

 

هدیه برای همسر

اگر می دانید شریک زندگی شما چه چیزی را دوست دارد، اما می خواهید هدیه خود را خلاقانه و شخصی تر کنید، می توانید گل رز رنگین کمانی بسازید. شما به رنگ های محلول در آب ، چاقوی جراحی یا تیغه تیز و گل رز سفید احتیاج دارید.

رنگ های مختلف را بردارید و اطمینان حاصل کنید که آنها کنتراست بالایی ایجاد می کنند تا به اثر مطلوب برسید. هنگام رنگ آمیزی گل رز اول، فقط یک رنگ را تمرین کنید و برای دومین بار با چهار رنگ مختلف امتحان کنید. ساقه گل رز را تقسیم کرده و سپس تقریباً 6 اینچ برش دیگر بزنید ، بنابراین چهار قسمت مساوی دارید.

رنگ ها را در فنجان های مختلف قرار دهید، و چهار قسمت بردارید و آنها را در هر فنجان قرار دهید. برای تحقق بخشیدن به جادو ، باید آنها را به مدت 24 ساعت ترک کنید.

3. گردنبند برنجی یا مسی دست ساز

 

شما نمی توانید این هدیه را خودتان تهیه کنید، مگر اینکه بدانید که چگونه جواهرات درست کنید. با این وجود سازندگان جواهرات برنجی و مسی بسیاری وجود دارند که می توانند گردنبندی سفارشی و کاملاً اصیل برای شما بسازند. این افراد را به راحتی میتوانید در اینستاگرام پیدا کنید.

هدیه برای پارتنر

4. دستبند با آویزهایی که داستان عاشقانه شما را توصیف می کند.

 

در اصل ، شما باید دستبند زنجیره ای بخرید، که می توانید آویزهای مختلفی بر روی آن قرار دهید. این آویزها باید لحظات مهم روابط شما را نشان دهند و از همان ابتدا داستان عاشقانه شما را بیان کنند. یک آویز قرار دهید که اولین قرار شما و دیگر اتفاقات مهم زندگی شما دو نفر را توصیف کند. مثلا اگر باهم به فرانسه رفته اید میتوانید برج ایفل را به عنوان یادبود اضافه کنید.

5. عکس روی بالش

هدیه ی سوپرایزی

اگر هردوی شما وقت زیادی را صرف تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی می کنید، پس یک بالش پیشنهاد مناسبی برای شریک زندگی شما است. شما می توانید هرچه می خواهید بنویسید ، و حتی یک عکس روی آن قرار دهید. برای اینکه آن را بی نظیر کنید، سخنی را از شریک زندگی خود نقل قول کنید یا از یک نقل قول فیلم استفاده کنید ، اما مطمئن شوید این چیزی است که هر دوی شما روزها به آن می خندید. برای ساخت این کار به بالش ، روبالشی ، شابلون های حروف ،

نشانگر پارچه ، خط کش ، مداد ، قیچی و نوار چسب نیاز دارید. طول کلمات را اندازه بگیرید ، سپس استنسیل ها را روی قاب بالش بچسبانید. ردیف ها و همچنین ارتفاع را اندازه بگیرید تا از هم فاصله داشته باشند. سپس درون شابلون را پر کنید و هدیه شما آماده است.

6. کیت وسیله های مورد علاقه شخص در یک سبد

شریک زندگی خود را با یک کیت پر از وسیله های کوچک و شگفت انگیز در یک سبد شگفت زده کنید. یک سبد زیبا یا یک جعبه، ساخته شده از چوب بخرید و شکلات ها ، نوشیدنی ها ، چند صابون خوشبو، شمع های معطر و مقداری کوپن ماساژ و یا لوازم آرایش و… را در داخل آنها قرار دهید. شما باید فکر کنید که شریک زندگی شما چه چیزی را دوست دارد ، و همه آن چیزها را در آن قرار دهید. به عنوان مثال ، شریک زندگی شما ممکن است بگوید که او نیاز به خرید دمپایی راحتی یا ماسک خواب دارد.  مطمئن شوید که هردوی آنها داخل سبد یا جعبه باشد.

بهترین چیزها برای هدیه دادن

نیازی نیست که این یک سبد کلاسیک با محصولات مراقبت از پوست و موارد مشابه باشد. اگر شریک زندگی شما عاشق بازی های ویدیویی است ، می توانید برخی از آنها را بخرید و آنها را با مقداری آبجو و چیپس یا هر چیز دیگری که دوست دارند قرار دهید. اگر توانایی مالی دارید شریک زندگی خود را با قرار دادن دو عدد بلیط پرواز در سبد خرید یا برخی از برنامه های سفر جاده ای شگفت زده کنید. اگر این ایده  را انتخاب کردید فقط آن را پیشنهاد نکنید، بلکه تمام پروسه سفر را به خوبی برنامه ریزی کنید.

7. حیوانات خانگی

حیوانات خانگی همیشه یک راه عالی و خلاقانه برای هدیه دادن به افراد است. توله سگها و بچه گربه ها همیشه یک هدیه عالی برای افرادی هستند که حیوانات را دوست دارند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید به همسرتان یک توله سگ یا بچه گربه بدهید ، مطمئن شوید که آنها می توانند از آنها مراقبت کنند. بسیاری از مردم حیوانات را دوست دارند ، اما حیوان خانگی ندارند ، زیرا وقت کافی برای مراقبت از آنها را ندارند. اگر شریک زندگی شما و فرزندی دارید، به نژادهای خوب سگهای خانوادگی فکر کنید. همیشه بهتر است یک گربه یا یک سگ را به سرپرستی قبول کنید ، اما دادن یک سگ یا گربه که همسرتان همیشه او را دوست داشته باشد هیچ اشکالی ندارد. توله سگها و بچه گربه ها همیشه یکی از بهترین هدیه ها بوده اند.

هدیه عالی

برای شریک زندگی خود یک هدیه ویژه تهیه کنید یا خلاقانه ترین روش هدیه دادن را پیدا کنید تا به او نشان دهید که چقدر به شما اهمیت می دهد.

اگر به هدیه دادن به خودتان علاقه بسیاری دارید اما نمیدانید چه هدیه ایی برای خودتان تهیه کنید اینجا کلیک کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

کاردستی برای دکور خانه

۱۱ مدل کاردستی برای دکور خانه

می‌توانید با انواع کاردستی برای دکور خانه، جایی که در آن زندگی می‌کنید را زیباتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *