10 راز موفقیت افراد ثروتمند

همانطور که در طول زمان مشاهده شده، همواره ” موفقیت سرنخ هایی برجای می گذارد.” اگر می خواهید در سال آینده به موفقیت خارق العاده ای دست یابید، زندگی افراد متخصص را مطالعه کنید، کاری را که آنها انجام می دهند انجام دهید و تکنیک های آنها را متناسب با شرایط خاص خود اصلاح کنید.
خوب، شاید آسان نباشد، اما اصول اساسی وجود دارد. با این اعتقاد که همه ما باید مرتباً آنها را یادآوری کنیم، در اینجا برخی از رازهایی که طی این سالها به افراد بسیاری کمک کرده اند ذکر میکنیم:
ثروتمند شدن
1. بر روی ارزش ها تمرکز کنید.
افراد زیادی هستند که مقداری پول کسب کرده اند، اما کسی نیست که بدون بررسی ارزش ها، اولویت ها و اعتقادات خود ثروتمند شود.
با یادداشت کردن لیستی از چیزهایی که برای آنها ارزش قائل هستید، چیزهایی که به آنها اعتقاد دارید، آنچه می خواهید و آنچه قصد دارید در این زندگی باورنکردنی داشته باشید شروع کنید. با ارزش های خود شروع کنید.

2. یک زندگی متناسب بدست آورید.
قبل از این که بتوانید از پس ثروت زیادی برآیید، باید جای آن را باز کنید. این مدل قدیمی است، “اگر بهش فکر کنی جذبش میکنی”. تلاش برای دستیابی به موفقیت، ثروت، شهرت در یک زندگی کوچک نتیجه ای نخواهد داشت. ابتدا زندگی متناسب ایجاد کنید سبک زندگی رویاهای شما دنبال خواهد کرد.

3. نابسامانی را از بین ببرید.
تلاش برای ایجاد موفقیت و دستیابی به ثروت در حالی که زندگی شما به هم ریخته نیست. موفقیت نیاز به اولویت های مشخص و یک تعهد پرشور دارد. زندگی خود را ساده کنید. بهانه ها را حذف کنید. همه چیزهایی را که شما را از رسیدن به مهمترین اهداف شما منحرف می کند از بین ببرید.

4- نتایج خود را مشخص کنید.
هیچ کس نمی تواند به هدفی که نمی تواند ببیند دست یابد. نتایج خود را مشخص کنید و از قبل نتایج واضح و قابل دستیابی را تعیین کنید. بدانید که “موفقیت” چگونه به نظر می رسد! نتایج قابل اندازه گیری و خاصی داشته باشید و تعیین کنید که به آنها دست خواهید یافت!

5. کشتی های خود را بسوزانید.
یک داستان باستانی در مورد یک ژنرال یونانی وجود دارد که نیروهای خود را در ساحل دشمن فرود آورد، سپس کشتی های خود را سوزاند.
او می خواست کاملاً روشن کند: عقب نشینی و شکست وجود ندارد! دیگر جایی برای شکست نگذارید.

6. بیش از آنچه بیرون می آورید قرار دهید.
هیچ کس بیش از ارزش خدمات شما به شما پرداخت نخواهد کرد! در این باره روشن شوید! شما نمی توانید خیلی طولانی مردم را گول بزنید.
خدمات و نتایج شما باید بسیار ارزشمندتر از هزینه کمی باشد که می گیرید.

7. به آرامی ثروتمند شوید.
راز بدست اوردن ثروت زیاد، به حداقل رساندن درآمد است، در حالی که دارایی های خود را به حداکثر می رسانید. درآمد مشمول مالیات است. درآمد خرج می شود – به همه اتومبیل ها ، قایق ها ، الماس ها و خانه های افرادی که درآمد زیادی دارند ، فکر کنید! سرمایه گذاری در دارایی هایی که به سختی می توان آنها را خرج کرد (ساختمانها ، سهام و اوراق قرضه ، هنرهای کلکسیونی و غیره) ثروتی را ایجاد می کند که از آن مالیات گرفته نمی شود.
راز موفقیت ثروتمندان
8. زود بیدار شوید
هر یک از میلیاردرهایی که با آنها مصاحبه شده است گفته اند که زود بیدار شدن مولفه بزرگی در موفقیت آنهاست. اکثر آنها گفتند که زمان بیدار شدن آنها حدود ساعت 5:30 صبح است.
ساعات اولیه، هنگامی که خورشید تازه در حال طلوع است، نوع خاصی از انرژی اولیه را بیرون می کشد. شما وقت بیشتری دارید تا در سکوت فکر کنید، بدون مزاحمت کار کنید و از نظر ذهنی برای روز آماده شوید. همچنین دانستن اینکه شما شروع به کار می کنید در حالی که دیگران هنوز در خواب هستند چیز خارق العاده است.
شما وقت بیشتری دارید تا در سکوت فکر کنید ، بدون مزاحمت کار کنید و از نظر ذهنی برای روز آماده شوید.
توجه به این نکته مهم است که کم خوابیدن باعث موفقیت نمی شود. تعداد بسیار کمی از میلیاردرها هستند که فقط به سه تا چهار ساعت خواب نیاز دارند، اما اکثر آنها بعد از هفت تا هشت ساعت استراحت بهترین عملکرد را دارند. کسانی که به خواب بیشتری احتیاج دارند زودتر به رختخواب می روند.

9.مطالعه کنید
وارن بافت، یک خواننده پرشور، اولین کسی است که به شما می گوید خواندن با ارزش ترین منبع دانش است. و راز موفقیت افراد مطالعه است مدیر عامل Berkshire Hathaway حداکثر 500 صفحه در روز می خواند.
هنگامی که از چو تک وونگ ، رئیس گروه فویائو در مورد بهترین توصیه ای که به جهان داشت، پرسیدند، او پاسخ داد ، “من به جوانان می گویم که مطالعه کنند. درباره نحوه انجام صحیح کارها کتاب بخوانید. کتابهایی را بخوانید که چگونه یک فرد خوب باشید. ”
رئیس ، گروه FUYAO:
این توصیه ها کمک می کنند تا یک رویکرد سیستماتیک برای خواندن شما ایجاد شود: یک لیست اولویت بندی از عناوین را بر اساس علایق یا توصیه های مربیان خود نگه دارید – هر چیزی که به زندگی شما ارزش اضافه کند. اگر می خواهید مسافت بیشتری را طی کنید، معابر قابل توجهی را علامت گذاری کرده و افکار و ایده ها را یادداشت کنید.

10. آنها به روال معمول متعهد هستند.
روال و آداب و رسوم مجموعه ای از عادات است که اگر به طور مداوم انجام شود، به نتایج عمیق و طولانی مدت منجر می شود. بیشتر برنامه های میلیاردرها از اوایل روز شروع می شوند.
مهم نیست که چه زمانی فعالیتهای معمول خود را انجام می دهید. آنچه مهم است این است که شما متعهد به انجام آنها هستید حتی وقتی که دوست ندارید.
بعضی از آنها روال ساده تری دارند، بعضی از آنها پیچیده تر است، اما همانطور که قبلاً اشاره کردیم، عناصر معمولی یک برنامه یک میلیاردر شامل بیدار شدن زود هنگام، ورزش، خواندن و تامل است.
بیوم سو می گوید حدود ساعت 11:30 شب می خوابد. و بین ساعت 5 تا 6 صبح از خواب بیدار می شود به محض این که بلند شود، ورزش میکند و ، دوش می گیرد. سپس ، به اتاق نشیمن که تعداد زیادی کتاب در آن وجود دارد می رود و یکی از کتابها را انتخاب میکند. ” بعد از 30 دقیقه خواندن ، بئوم سو نیم ساعت به موسیقی گوش می دهد، صبحانه را در کنار خانواده اش نوش جان می کند و سپس راهی کار می شود.

مهم نیست که چه زمانی فعالیتهای معمول خود را انجام می دهید. آنچه مهم است این است که شما متعهد به انجام آنها هستید حتی وقتی که دوست ندارید.

11. آنها نظم و انضباط را تمرین می کنند.
به عنوان مثال در ورزش ، اگر نظم کافی برای تمرین منظم را نداشته باشید ، نمی توانید نتایج خوبی کسب کنید. همین امر در مورد زندگی و حرفه شما نیز صدق می کند. حواس پرتی ها و وسوسه هایی را که مانع پیشرفت شما می شوند محدود کنید. نشان دادن مشتاق رشد مهارت های خود باشید.
البته میلیاردرها به هیچ وجه ابر انسان نیستند. آنها مانند بقیه ما روزهایی دارند که احساس تنبلی و بی انگیزگی می کنند. با این حال، تفاوت در این است که آنها کاملاً از آن آگاه هستند و به خود اجازه نمی دهند کار نکنند. آنها از طریق مبارزات خود قدرت می گیرند.

سرمایه گذار میشال سولوو اعتراف کرد که هر روز صبح ، مجبور است کارهایی را انجام دهد که دوست ندارد. وی گفت: “اما من هنوز هم خودم را مجبور می کنم که آنها را انجام دهم” ، اضافه کرد که صدای “تنبلی” در داخل سر او زندگی می کند.
اما بعد ، سلوو با خودش فکر می کند: به هیچ وجه، خودت را گول نزن.
راز ثروتمند شدن
12. اهداف را بنویسید
تعیین اهداف برای دستیابی به ثروت بسیار مهم است،
برای ثروتمندان، تعیین اهداف خاص و نوشتن آنها عادتی موثر است.

البته ، اهداف گسترده به عنوان مثال تمایل به ثروتمند شدن نیست. هدف گذاری خاص شامل برنامه ریزی چیزی ملموس است، مانند کسب مقدار X توسط Y زمان از طریق فعالیت های Z.

13. باور کنید که زمان پول است
به طور کلی، افراد ثروتمند سخت تلاش می کنند تا به اهداف خود برسند، به استثنای اکثر فعالیت های دیگر. آنها از اتلاف وقت در چیزهای غیرمولد مانند شبکه های اجتماعی جلوگیری می کنند و این به دلیل اعتقاد آنها این است که زمان پول است.
ثروتمندان به جای در نظر گرفتن درآمد هفتگی، ماهانه یا سالانه خود، به این موضوع توجه می کنند که هر ساعت باید چه میزان درآمد کسب کنند و با پرداختن به کارهایی که پول تولید نمی کنند، چه مقدار پول را از دست می دهند. این به آنها اجازه می دهد از زمان غرق شدن که بیشتر افراد غیر ثروتمند به طور منظم درگیر آن هستند، جلوگیری کنند.

14. بدانید چه موقع باید کار را متوقف کنید.
کار سخت برای افراد ثروتمند حیاتی است، اما آنها همچنین اهمیت وقت شخصی را برای آرامش و خودسازی درک می کنند. به همین دلیل ، آنها به ندرت تا نیمه شب کار میکنند.
دانستن اینکه اگر هر لحظه از خواب بیدار شوید خود را وادار به ادامه کار می کنید، در نهایت خسته، ناکارآمد و قادر به تولید نتایج ارزشمند نیستید، برای موفقیت ضروری است. طبق گفته Inc ، ثروتمندان به طور معمول از ساعت 5 یا 6 بعد از ظهر از محل کار دور می شوند و تا صبح روز بعد به آن کار بر نمی گردند.

حرف آخر
پول هر مشکلی را حل نمی کند، اما اغلب نشانه اشتیاق، توانایی و انگیزه در کسانی است که آن را کسب کرده اند. سعی کنید این استراتژی ها را در زندگی روزمره و کارهای روزمره خود بگنجانید و خود را در موقعیتی قرار دهید که ثروت خود را چه در پول و چه در زندگی افزایش دهید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

ذهن پویا چیست؟ راه‌های رسیدن به آن

اکثر ما از قدرت ذهن بی‌خبر هستیم و کمتر برای پرورش آن وقت می‌گذاریم. ذهن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *