آموزش ژست عکاسی دو نفره

سایت نیمه شب در این مقاله چندتا از بهترین و به روزترین ژست عکاسی دونفره را به شما آموزش میدهد تا از آنها در عکاسی های خود استفاده کنید. امروزه بازار عکس های دونفره در اینستاگرام بسیار داغ است. این که بدانید در عکسا چه ژستی بگیرید تا هم زیبا به نظر برسد و هم مصنوعی و نمایشی نباشد خیلی مهم است. تا بیننده از دیدن عکس شما حس خوبی داشته باشد و در عین حال خودتان بعد از چند سال از دیدن عکس هایتان لذت ببرید و با روی باز آنها را به فرزندان خود نشان دهید.

خیلی از مادر و پدر های ما از نشان دادن عکس های مراسم عروسی و عکس های رمانتیکشان به ما رغبتی ندارند. شاید یکی از دلایلش این باید که آن ژست ها دیگر مد نیست. چون عکس سالهای سال به یادگار می ماند گرفتن ژست زیبا و همینطور طبیعی بسیار اهمیت دارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا چندین ژست عکاسی دونفره ی زیبا و جدید را به شما یاد دهیم:

1- صورت پارتنر خود را به آرامی نگه دارید

این یک روش عالی برای ایجاد صمیمیت در عکس های شما است. می توانید گونه های یکدیگر را به آرامی نوازش کنید یا فقط صورت یکدیگر را با هر دو دست نگه دارید. یادتان باشد که هنگام انجام این کار به چشمان یکدیگر نگاه کنید.

ژست عکاسی

2- گرفتن دست های یکدیگر و قدم زدن

این ژست های کلاسیک دونفره شاید کمی کلیشه ای باشد، اما هرگز قدیمی نمی شود. از عکاس بخواهید در حین راه رفتنتان، وقتی باهم مکالمه می کنید، میخندید یا به چیزی در اطرافشان اشاره می کنید، این لحظه هارا ثبت کند. همچنین باید به عکاس بگویید که چقدر قرار است قدم بزنید.

3- بغل کردن از پشت

روش های مختلفی برای در آغوش گرفتن وجود دارد. مثلا می توانید به جای اینکه مستقیم یکدیگر را بغل کنید، از پشت یکدیگر را در آغوش بگیرید. این ژست عکاسی یکی از بهترین ها و عاشقانه ترین هاست.

ژست عکاسی

4- تماس بینی ها

این ژست عکاسی از آن ژست هاست که صمیمیت در آن موج میزند. با تماس پیشانی ها، صمیمیت نیز بیشتر خواهد شد. و اگر لبخند بزنید عکس های شگفت انگیزی خواهید گرفت!

ژست عکاسی

5- بر روی کول سوار شدن

شما می توانید روی کول پارتنر خود سوار شوید. این ژست عکاسی ممکن است تینیجری به نظر برسد، اما یک روش خارق العاده برای سرگرمی و عوض شدن حس و حال است. یک حالت سواری piggyback تضمین می کند که شما در مقابل دوربین بخندید و احساس راحتی کنید.

6- بوسیدن پیشانی

بوسه پیشانی یک حرکت ظریف اما شیرین دیگر برای عکاسی از نزدیک در عکس پرتره است. جلوه سیاه و سفید (B&W) در عکاسی پرتره زن و شوهر بسیار رایج است. با این افکت، عکس از رنگ های منحرف کننده خلاص می شود و بر احساسات تأکید می کند. برای گرفتن فضای رمانتیک در تصاویر می توانید هنگام گرفتن عکسبرداری از نزدیک، در حالت B&W عکس بگیرید. همچنین می توانید بعداً عکس های خود را به B&W تبدیل کنید.

7- بوسیدن دست

بوسیدن دست کسی همیشه نماد احترام، عشق و تحسین بوده است. شما می توانید خیلی از این ژست عکاسی استفاده کنید. چون ترکیب آن با سایر ژست ها باعث می شود که عکس های دو نفره شما بی نظیرتر شوند. به عنوان مثال، می توانید هنگام راه رفتن دست یکدیگر را ببوسید. یا یکی از شما می تواند دست دیگری را ببوسد در حالی که دیگری را از پشت بغل می کند.

8- مقابل غروب آفتاب به یکدیگر تکیه دهید

این یکی از محبوب ترین ژست های عکاسی دونفره است. شما باید تا زمانی که پیشانیتان تماس پیدا کند به یکدیگر تکیه کنید. پس زمینه باید غروب خورشید یا منبع روشن باشد. در مقابل نور عکس بیندازید. مطمئن شوید که درست بالای نور ایستاده اید.

ژست عکاسی

9- زمزمه کردن چیزی بامزه در گوش یکدیگر

این ژست عکاسی دیگری است که می توانید برای گرفتن عکسهای زیبای دونفره استفاده کنید. می توانید شوخی های مشترکی داشته باشید، حرفهای احمقانه ای بزنید یا فقط در گوش همسرشان زمزمه زمزمه کنید. هنگام انجام این کار، عکس بگیرید. تضمین می کنیم که واکنش های غیرمنتظره زیادی دریافت خواهید کرد، بنابراین مطمئن شوید که تند تند عکس می گیرید. با فشار دادن مدت زمان طولانی شاتر، به شما امکان می دهد چندین عکس بگیرید.

10- ژست با پتو

این یکی از محبوب ترین ژست های زن و شوهر برای عکس های پاییزی یا زمستانی است. نکته ی مهمی که در این ژست عکاسی باید به آن دقت کنید این است که پتو با لباس شما هماهنگ باشد.

ژست عکاسی

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

کاردستی برای دکور خانه

۱۱ مدل کاردستی برای دکور خانه

می‌توانید با انواع کاردستی برای دکور خانه، جایی که در آن زندگی می‌کنید را زیباتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *