بهترین اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا کدام است؟

برای خرید غذا نیازی نیست که در صف رستوران‌ها منتظر بمانید. چون با ظهور اینترنت فرصت استفاده از اپلیکیشن‌های آنلاین سفارش غذا برای همه امکان‌پذیر شده است. با کمک اپلیکیشن های سفارش غذا می‌توانید غذاهای متنوع را با هم مقایسه کنید و بهترین غذا را با مناسب‌ترین قیمت از رستورانی که در نزدیکی مح ویرایش تاریخ و زمان ل کار یا زندگی‌تان قرار دارد سفارش دهید.

البته با توجه به اینکه تعداد پلتفرم‌ها و اپلیکیشن های آنلاین سفارش غذا زیاد است، افرادی که می‌خواهند یکی از این اپلیکیشن­ها را برای سفارش غذا انتخاب کنند دچار تردید می‌شوند. مخصوصاً کسانی که بار اول است که می‌خواهند آنلاین سفارش غذا را ثبت کنند و به دنبال یک اپلیکیشن مطمئن و کاربردی هستند، بیشتر از دیگران برای انتخاب و نصب اپ سفارش غذا حساسیت به خرج می‌دهند.

در ادامه نکاتی که برای انتخاب بهترین اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا باید بدانید را ارائه کرده‌ایم، تا انتخاب یک اپ کاربردی در این زمینه برایتان ساده‌تر باشد.

امکان فیلتر کردن رستوران‌های سفارش آنلاین غذا

یک اپلیکیشن حرفه‌ای سفارش اینرنتی غذا باید امکان بررسی رستوران‌های مختلف را به صورت جداگانه برای کاربرانش فراهم کند. در سوپر اپلیکیشن اسنپ رستوران‌های سنتی، بین‌المللی، فست فودها و حتی رستوران‌های محلی به صورت جداگانه دسته بندی شده‌اند.

با وجود این دسته بندی کسانی که نیاز به غذای سنتی یا غذای محلی دارند می‌توانند به راحتی غذای دلخواهشان را از بین رستوران‌های ارائه شده پیدا کرده و غذای دلخواهشان را بدون مشکل سفارش دهند.

حتی در این فیلتر ساندویچ، برگر، فست فود و سوخاری و سالاد تفکیک شده‌اند، تا هر فردی فقط دسته بندی مد نظرش را بررسی کند؛ و سفارش آنلاین غذای دلخواهش را در کمترین زمان ثبت کند.

امکان استفاده از تخفیف‌های دوره‌ای خرید غذا

کسانی که غذا نیاز دارند در طول یک روز یا یک ماه یا یک هفته بارها ممکن است از رستوران‌های متنوع غذاهای مختلف را سفارش داده باشند؛ بنابراین بخش مهمی از هزینه‌های یک خانواده یا فرد شاغل می‌تواند شامل مبلغ خرید غذای آنلاین باشد.

با توجه به اینکه رستوران‌های متنوع در اپلیکیشن های سفارش غذا رقبای زیادی دارند، معمولاً به صورت دوره‌ای روی غذاهای متنوعی که دارند تخفیف در نظر می‌گیرند. گاهی مواقع این تخفیف کم است و به 2 تا 3 درصد می‌رسد. در بعضی دیگر از مواقع هم ممکن است رستوران برای جذب مشتریان بیشتر روی غذاهایش بیشتر از 30 درصد تخفیف زده باشد.

سوپر اپلیکیشن اسنپ یک فیلتر تخفیف برای پیدا کردن این رستوران‌ها در هر دسته بندی در نظر گرفته است؛ بنابراین برای پیدا کردن رستوران‌های تخفیف‌دار و خرید غذاهای قیمت مناسب می‌توانید از این فیلتر استفاده کنید. با کمک این فیلتر، امکان سفارش آنلاین غذا را با قیمت کمتر دارید و هزینه ماهانه‌ای که برای سفارش غذا در نظر گرفته‌اید هم کمتر خواهد شد.

امکان سفارش چند غذا از چند رستوران به صورت هم‌زمان

عطر و طعم هر غذایی با غذای دیگر متفاوت است. به همین خاطر حتی اعضای یک خانواده هم ممکن است سلیقه‌های غذایی متفاوتی داشته باشند.؛ و این موضوع کار سفارش غذا را سخت می‌کند. چون باید چند مدل غذای سنتی و محلی یا بین‌المللی و فست فود را برای یک وعده سفارش دهید.

سوپر اپلیکیشن اسنپ با توجه به این نیاز خانواده‌ها امکان سفارش چند مدل غذا را از یک رستوران یا رستوران‌های متنوع به صورت هم‌زمان فراهم کرده است. برای سفارش این غذاها فقط باید وارد منو رستوران مد نظرتان شوید و غذاهای دلخواهتان را انتخاب کنید. به محض ثبت سفارش غذا آماده و برایتان ارسال می‌شود.

بنابراین هر چند مدل غذایی که دلتان می‌خواهد یا در لیست غذایی‌تان دارید را می‌توانید از اسنپ سفارش دهید و غذاهای متنوع را در یک بازه زمانی تحویل گرفته و نوش جان کنید.

امکان رصد وضعیت آماده‌سازی و ارسال غذا

غذا همین حالا حاضر شده است، یا اینکه رستوران برای طبخ یا ارسال غذای سفارش داده شده به وقت بیشتری نیاز دارد؟ اگر شما هم بعد از سفارش غذا با این سوالات مواجه هستید، بهترین راه برایتان اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا از اسنپ است.

با کمک این سوپر اپلیکیشن می‌توانید وضعیت آنلاین  وضعیت غذاهایی که سفارش داده‌اید را مشاهده کنید و به محض اینکه پیک از رستوران به سمت منزلتان حرکت کرد، آماده تحویل گرفتن غذا و نوش جان کردن آن باشید.

 

 

 

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

برنامه بازی دخترانه

۱۷ برنامه‌ بازی دخترانه برای گوشی اندروید و iOS

برنامه بازی دخترانه، نه تنها برای پر کردن اوقات فراغت است، بلکه می‌تواند خلاقیت آنها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *