ترفند های مخفی افزایش فالوور

شاید شما هم آنلاین شاپ های موفق زیادی را در اینستاگرام مشاهده کرده باشید که تعداد فالوور زیادی داشته و به دنبال آن فروش زیادی هم دارند.و دوست داشته باشید راه های موفقیت و جذب فالوور این پیج ها را بدانید. ما در این مقاله تلاش کرده ایم ترفندهای افزایش فالوور را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

همه ی پیج های بیزینسی و کسب و کار به دنبال افزایش فالوور واقعی فعال هستند و هدف اصلی همه ی آن ها جذب فالوورهایی است که بتوانند از پیجشان خرید کرده و تعامل داشته باشند. به دلیل وجود طیف وسیعی از افراد در اینستاگرام شما باید به دنبال افزایش مخاطبان هدف خود باشید. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که میلیون ها کاربر در آن عضویت دارند و یکی از راه های مناسب برای بازاریابی و برند سازی است به شرطی که بتوانید فالوورهای فعال و هدف خود را بیابید.ترفند های متنوعی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد که مهم ترین آن ها شامل:

1- از تقویم محتوایی استفاده کنید

استفاده از تقویم محتوایی باعث می شود شما برای ایجاد محتواهای جدیدتان برنامه ریزی از قبل داشته باشید و بدانید تاریخ های مهم و مناسب ها چه زمانی هستند. این تقویم محتوایی به شما کمک می کند که بدانید در چه زمان هایی باید پست بگذارید و فالوورهایتان هم می دانند که شما در چه زمان هایی پست گذاری می کنید. همین نظم در انتشار پست باعث افزایش فالوورهای شما خواهد شد.

2-نوشتن بیو جذاب

یکی از مهم ترین امری که باعث افزایش فالوورهای شما می شود نوشتن یک بیو جذاب است. بیو اینستاگرام اولین بخش از پیج شماست که کاربران به محض ورود به پیج مشاهده می کنند و اگر برایشان جذاب باشد تصمیم می گیرند بقیه پسته هایتان را هم نگاه کنند و شما را فالوو کنند. بنابراین در قسمت بیو حتما نام برند خود، کلمه کلیدی و اطلاعات مهم را درج کنید. در این قسمت شماره تلفن، آدرس سایت، ساعات پاسخگویی، نحوه سفارش، سابقه فعالیت و… را درج کنید.

3- عکس پروفایل جذاب انتخاب کنید

علاه بر بیو عکس پروفایل هم جزو اولین چیزهایی است که یک مخاطب به آن توجه می کند. بنابراین اگر می خواهید پیج شما در نگاه مخاطبان اعتبار بیشتری کسب کند عکس پروفایلی را با نام برند و مرتبط با برند خود طراحی کنید. از عکس های تکراری و عکس هایی که در اینترنت و گوگل وجود دارند استفاده نکنید.

4- محتواهای باکیفیت تولید کنید

تولید محتواهای باکیفیت در افزایش تعداد فالوورها بسیار موثر است. مهم نیست که فرد چقدر به محصول شما نیاز داشته باشد حتی اگر سال ها هم به دنبال آن محصول باشد اگر عکس شما کیفیت لازم را نداشته باشد نمی تواند برای آن فرد جذابیت لازم را داشته باشد و یا اعتمادی به خرید آن محصول بکند. اگر محتوای شما با کیفیت باشد حتی برای افرادی که به آن نیازی ندارند جذابیت داشته و آن ها ترغیب می کند که آن محصول را خریداری کنند.

5- رفتار فالوورها را آنالیز کنید

یکی از قابلیت های مهم اینستاگرام برای پیج های بیزینسی داشتن گزینه اینسایت است. با استفاده از این قابلیت می توانید متوجه شوید که در چه ساعاتی از شبانه روز تعداد بیشتری از فالوورهایتان آنلاین هستند و برای پست گذاری مناسب ترند. همچنین پست هایی که توسط تعداد بیشتری از افراد پسندیده شده و بازدید بیشتری داشته را مشاهده کرده و از آن ها برای پست های بعدی الگو برداری کنید.

6-از فالوورها سوال بپرسید

یکی از راه هایی که فالوورهارا به تعامل وادارید سوال پرسیدن از آن هاست. سعی کنید در قسمت کپشن و یا استوری سوالات چالشی بپرسید و از فالوورها بخواهید به سوالاتتان پاسخ دهند و یا مثلا تجربیات خود را درباره موضوعی بیان کنند. تولید محتوای بحث برانگیز می تواند در وایرال شدن پست و افزایش فالوورها به شما کمک کند.

7- درج آدرس اینستاگرام در سایت

اگر شما در کنار پیج اینستاگرام سایت هم برای فروش محصولاتتان دارید باید آدرس اینستاگرام خود را در آن درج کنید تا افراد بتوانند با کلیک بر روی آن به آسانی به صفحه اینستاگرام شما دسترسی داشته باشند و شما را فالوو کنند. این کار باعث می شود افرادی که از طریق گوگل وارد سایت شما شده اند با پیج اینستاگرامتان هم آشنا شوند و فالوورهایتان افزایش پیدا کند.

8- محتوای اینستاگرام خود را در سایر شبکه های اجتماعی منتشر کنید

اگر علاوه بر پبج اینستاگرام کانال یوتیوب، تلگرام و توییتر دارید می توانید محتواهای اینستاگرام خود همراه با آدرس آن را در سایر شبکه ها منتشر کنید تا افرادی که در آن شبکه های اجتماعی شما را دنبال می کنند با پیج اینستاگرامتان هم آشنا شده و در اینستاگرام هم شما را دنبال کنند.

9- استفاده از هشتک ها

افرادی که به دنبال یک موضوع خاص هستند سعی می کنند در هشتک های مربوطه به دنبال آن بگردند. در زیر پست هایتان و در قسمت بیو حتما از هشتک های مرتبط استفاده کنید. هشتک هایی که بیشترین سرچ را دارند و مرتبط با محتوای پست شما هستند را را پیدا کرده و از آن ها استفاده کنید. توجه کنید که هشتک های نامربوط نه تنها باعث افزاش فالوور نمی شود بلکه باعث می شود فالوورهای خود را نیز از دست بدهید.

9- مسابقه برگزار کنید

برگزاری مسابقات اینستاگرامی همراه با جایزه افراد را تشویق می کند که در پیجتان فعالیت داشته باشند. در مسابقات خود می توانید قرعه کشی را بین افرادی انجام دهید که شما را فالو کرده و یا دوستانشان را زیر پست منشن کرده اند. همین امر افراد را وادار به تعامل کرده و باعث افزایش فالوورهایتان می شود.

10- خرید فالوور

یکی از راه هایی که به افزایش فالوور های شما کمک می کند خرید فالوور واقعی فعال است. خرید فالوور به فالورهایی که جدید وارد پیج شما می شوند نشان می دهد که شما فرد محبوب و پرطرفداری هستید و می تواند به شما اعتماد کند.

سخن آخر

ترفندهای زیادی برای افزایش فالوور وجود دارد که ما در این مطلب تلاش کردیم مهم ترین آن ها را برای شما شرح دهیم. اگر این ترفند ها برایتان مفید بود آن را با سایر دوستانتان هم به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

ارسال پیام مخفی در آیفون

ارسال پیام مخفی در آیفون

ارسال پیام مخفی در آیفون می‌تواند سرگرم‌کننده باشد و در عین حال چت را خصوصی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *