ترندهای طراحی حمام و سرویس بهداشتی

در سال 2020 آگاهی مردم از تمیزی خانه ها افزایش یافت. از آنجا که رعایت بهداشت همچنان مورد توجه قرار می گیرد، خصوصاً در محیط های پر رفت و آمد مانند حمام ، انتظار فضای داخلی را دارید که تمیز کردن سطوح و مواد ضد میکروبی را در اولویت قرار دهید. خوشبختانه در سال 2021 اکثر سرویس ها از این قانون پیروی میکنند.

در این مقاله میخواهیم به ترند زیباترین سرویس های بهداشتی و حمام در سال 2021 بپردازیم.

کاشی با قالب های بزرگ:

حمام

در سال 2021 با کاشی های کوچک و موزاییکی بر روی دیوارهای حمامتان خداحافظی کنید. سوزان زورفلو، مدیر طراحی و روند کاشی Emser می گوید: “حرکت به سمت کاشی های با ابعاد بزرگ در سال آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت، زیرا این سبک می تواند در فضا تأثیر بسزایی داشته باشد و خطوط کمتری را نشان دهد.” کاشی های با ابعاد بزرگ احساس لوکس و شیکی به ذهن القا میکنند ، به ویژه هنگامی که با سنگ های طبیعی طراحی شوند.

Zurfluh می گوید ، علاوه بر کاشی های بزرگ و  پوشش دیوار از کاشی، کاشی های غیر سنتی که در اندازه ها، رنگ ها، بافت ها و پوشش های مختلف ارائه می شوند، روند بزرگ طراحی حمام 2021 خواهد بود. به طور خاص ، انتظار دارید که برای ظاهر مینیمالیستی مد روز ، کاشی های خطی را به صورت عمودی و افقی را ببینید.

همچنین امسال رنگ های خنثی و خاکی مانند سایه های بژ ، برنزه ، قهوه ای محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

آینه های نوری و کابینت:

حمام و دستشویی طراحی

به گفته هووز ، از هر چهار صاحبخانه سه نفر (77٪) در هنگام بازسازی سرویس بهداشتی آینه های جدید نصب می کنند و بیشتر آنها اکنون مدل های نوری را انتخاب می کنند. لیندا یانگ ، طراح ارشد پرسنل در روبرن می گوید: ” استفاده از آینه های نوری در پس زمینه و کابینت های پزشکی یک انتخاب استثنایی برای طراحی مدرن حمام است.” این ویژگی تعبیه شده نور محیط را بدون تابش خیره کننده یا بازتاب روی آینه ارائه می دهد.

این اشکال ساده با نور چشم نواز می توانند زیبا و کاربردی باشند. یانگ می گوید: “یک آینه با نور پس زمینه جلوه ای درخشان بر روی دیوار ایجاد می کند و توهم یک آینه شناور را ایجاد می کند.” از این اثر می توان برای ایجاد یک نقطه کانونی یا برجسته سازی سطوح دیواری بافت دار پشت دستگاه استفاده کرد.

وان های زیبا و خیره کننده:

گسترش ویروس کرونا تمایل صاحبان خانه به استراحت و آرامش را افزایش داده است ، بنابراین این ویژگی وان های جدید را به یک ویژگی برتر حمام برای سال آینده تبدیل کرده است. طبق مطالعه، وان هایی با کف صاف محبوبیت بیشتری نسبت به مدل هایی با پایه های تزئینی دارند. کیم Frechette ، مدیر فروش ملی Americh ، می گوید این نقوش ساده وان ، به ویژه در رنگ سفید ، در هر نوع حمامی به کار میروند.

وان و دوش جداگانه هنوز محبوب ترین چیدمان حمام است و دوش ها همچنان بزرگتر می شوند. اما طبق گفته Frechette ، وان ها در این ترکیب زیبایی ایجاد میکنند.

طراحی میز حمام با سنگ کوارتز:

طراحی حمام

ماسیمو بالوچی ، مدیر اجرایی بازاریابی Cosentino Americas ، می گوید: “کوارتز به عنوان یکی از سخت ترین مواد طبیعی در برابر خراشیدن و لک شدن مقاوم است و نگهداری آن نیز آسان است.” بنابراین جای تعجب نیست که کوارتز بر تمام مواد دیگر در طراحی های 2021 غالب است ، که طبق گزارش 74٪ از طراحان آن را به عنوان بهترین میز پیشخوان حمام انتخاب می کنند.

Ballucchi می گوید میزهای کوارتز مانند Silestone به راحتی و با نظافت مکرر که بخشی از شرایط جدید است، همگام می شوند. بعلاوه ، از آنجا که سطح کوارتز غیر متخلخل است ، ذاتاً نسبت به پرورش باکتریها حساسیت کمتری دارد که این یک ویژگی مهم در یک محیط مرطوب است.

 سرویس های بهداشتی هوشمند :

بر اساس گزارش روند طراحی NKBA 2021 ، توالت های هوشمند و سرویس های بهداشتی پس از همه گیری ویروس کرونا جایگاه ویژه ایی در خانه ها پیدا کرده اند. جیمی گلد ، مشاور طراحی سلامتی در کتاب Wellness by Design ، می نویسد: “توالت فرنگی به طور معمول برای تمیز کردن بسیار دردسرساز است، اما هوشمند سازی آنها کار همه را راحتتر و آسان تر کرده است.”

توالت های هوشمند دارای اجزایی مانند هندزفری، درب های هوشمند و … هستند که باعث کاهش تعاملات با سطوح می شوند. ویژگی دیگری که باید منتظر آن بود ، فناوری خود تمیزکاری است. گلد می نویسد: “این شامل یک نور برای از بین بردن باکتری ها در زیر درب ، و مکانیسم های داخلی است که باعث تمیز کردن سطحی که روی آن مینشنید و سطوح کاسه بدون چسبندگی می شود .

 کاشی های چوبی و کف گرم:

چینی و سرامیک به لطف کاربرد پذیری بالا همچنان در حمام محبوب هستند. “کاشی و سرامیک و پرسلن مجموعه ای از مزایای منحصر به فرد مانند دوام ، ویژگی های ضد حساسیت ، مقاومت در برابر رطوبت و باکتری ها ، سهولت در نگهداری و تمیز کردن ، همراه با مجموعه ای گسترده از الگوها ، رنگ ها و اندازه های شیک برای انتخاب را ارائه می دهد.” علاوه بر آن امسال کاشی های طرح چوب و پارکت بسیار پرطرفدار و محبوب است.

شیر آلات طلایی و برنجی:

یکی دیگر از ترند های محبوب و زیبای امسال شیر آلات طلایی است. این شیرآلات زیبایی و تجملات را به حمام شما میبخشند.

برای مشاهده ایده های بیشتر طراحی داخلی اینجا کلیک کنید

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

ایده دکوراسیون فرانسوی

ایده‌های خلاقانه برای سبک دکوراسیون فرانسوی در خانه

دکوراسیون فرانسوی یکی از سبک‌های دکور مطرح اروپایی است که از شاخصه‌های لوکس و اشرافی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *