لیفت پلک در کلینیک گونه

بعد از عمل لیفت با نخ چه باید کرد؟

ممکن است از انواع عمل های لیفت پلک خبر نداشته باشید یا عوارض لیفت پلک را ندانید. در هر صورت، این دو عمل جراحی زیبایی که در کلینیک گونه ارائه می شوند را امروز مورد بررسی قرار می دهیم تا اطلاعاتی قبل از عمل خود داشته باشید.

 

لیفت پلک

انواع اصلی جراحی پلک چیست؟

در زیر انواع اصلی جراحی پلک ذکر شده است:

  • جراحی زیبایی پلک
  • جراحی عملکردی پلک
  • بلفاروپلاستی بالا برای پلک بالا
  • بلفاروپلاستی پایین برای پلک پایین
  • بلفاروپلاستی بالا و پایین برای هر دو مجموعه پلک
  • جراحی پلک دوگانه آسیایی

 

چگونه بفهمم که نیاز به لیفت چشم دارم؟

اگر پف و کیسه زیر چشم، خطوط ریز، پوست اضافی پلک پایین و افتادگی پوست دارید، می توانید با کمک جراحی لیفت پلک، آن را بهبود بخشید.

 

چه سنی برای بلفاروپلاستی مناسب است؟

هیچ سن درست یا غلطی برای بلفاروپلاستی وجود ندارد. شما می توانید در هر سن بالای 18 سال عمل جراحی را انجام دهید. اکثر بیمارانی که برای بلفاروپلاستی مراجعه می کنند بالای 35 سال هستند.

 

چه کسانی کاندیدای مناسب برای بلفاروپلاستی هستند؟

شما کاندید خوبی برای بلفاروپلاستی هستید اگر:

  • شما دارای افتادگی و افتادگی پلک هستید
  • شما خطوط و چین و چروک های ظریفی در اطراف چشم دارید
  • شما آرزو دارید جوان تر و شاداب تر به نظر برسید

 

 

لیفت با نخ

چه کسی کاندیدای مناسب برای لیفت با نخ است؟

دکتر شرین ادریس، متخصص پوست زیبایی و بنیانگذار کلینیک زیبایی در نیویورک، می گوید: “هیچ درمانی وجود ندارد که همه این کارها را انجام دهد، و لیفت با نخ یک تکه از پازل در مورد جوانسازی صورت است.” پوست، به خصوص اگر دارای افتادگی پوست یا شلی پوست هستید، اما به بازیابی کامل حجم کمکی نمی کنند. به عبارت دیگر، لیفت با نخ فقط کمک می کند تا چیزها کمی بالا بروند؛ اگر به حجم قابل توجهی نیاز دارید، پرکننده ها – یا ترکیبی از پرکننده ها و نخ ها – ممکن است راه حلی باشد.

 

آخاوون می‌گوید: «من شخصاً فکر نمی‌کنم که نخ‌ها کلاژن کافی را تحریک کنند تا پس از حل شدن، هر نوع تأثیری داشته باشند. اما این روش برای کوتاه مدت عالی است. من دوست دارم این کار را قبل از یک رویداد برای کسی انجام دهم، مانند عروسی. این یک راه حل سریع برای کسی است که نمی‌خواهد فیلر انجام دهد یا نمی‌تواند منتظر باشد تا روش‌های مختلف شروع شود که ماه‌ها طول می‌کشد تا کلاژن بسازد.

 

 

مراقبت های بعد از آن چگونه است؟

آخاوون می‌گوید: «بازیابی بسیار فوری است. شما از جایی که سوزن وارد می‌شود کمی باز دارید، اما می‌توانید آن را با آرایش بپوشانید تا زمانی که خوب شود. این کاری است که شما می توانید به معنای واقعی کلمه یک روز قبل از یک رویداد انجام دهید.” ادریس می گوید ممکن است مقدار کمی کبودی یا تورم وجود داشته باشد، و از آنجایی که احتمال شکستن نخ ها وجود دارد، “ما توصیه می کنیم که بیماران دهان خود را باز نکنند. دهان بسیار گشاد، مانند گاز گرفتن یک سیب، زمانی که نخ ها به صورت، به خصوص در امتداد خط فک وارد می شوند، تا چند هفته پس از عمل.

 

لیفت با نخ برای چه مناطقی بهتر است؟

نخ ها را می توان در هر جایی از بدن استفاده کرد – برای سفت کردن آرنج ها و زانوهای چروکیده، یا حتی صاف کردن پوست افتاده روی شکم. روی صورت، می‌توان از آن‌ها برای «درمان نقطه‌ای» نواحی خاص استفاده کرد – مثلاً آخاوون از آن‌ها برای بیمارانی استفاده می‌کند که می‌خواهند یک لیفت هدفمند ابروها را انجام دهند – یا برای برداشتن کامل ابروها. این اثر ممکن است به اندازه لیفت صورت چشمگیر نباشد، اما هنوز هم می تواند جوانسازی قابل توجهی را به ارمغان بیاورد – به خصوص زمانی که ظرافت انجام داد یا نکرد، هدف باشد.

 

ادریس می‌گوید: «من زمانی که پرکننده‌ها نمی‌توانند همه کارها را انجام دهند و زمانی که به یک صورت به‌طور کلی نگاه می‌کنید و نیاز دارید که نه تنها حجم صدا را تغییر دهید، بلکه برای افزایش بیشتر نیز نیاز دارید، از نخ‌ها استفاده کنم.» این پیشنهاد می‌دهد. آن لذت آنی برای بیمار نیز. این یک فرآیند سریع و آسان است، اما اگر می‌خواهید تمام پول خود را برای یک روش پس‌انداز کنید، ممکن است بهترین هزینه را برای شما ارائه نکند.»

 

 

کلینیک گونه

تجربه آنها را بررسی کنید

قبل از انتخاب کلینیک پوست، بررسی اینکه آیا آنها مهارت و تخصص لازم را برای انجام اقدامات مختلف دارند، ضروری است. انتخاب کارکنان با تجربه بسیار مهم است زیرا آنها در ارائه بهترین درمان صلاحیت دارند. دریافت درمان از متخصصان آموزش دیده به شما امکان می دهد بهترین دارو را دریافت کنید. اگر می خواهید بهترین نتایج را برای روش خود داشته باشید، به یک پزشک با تجربه مراجعه کنید زیرا آنها میزان موفقیت درمان شما را تعیین می کنند.

 

محدوده خدمات را در نظر بگیرید

اکثر مردم از مشکلات پوستی مختلفی رنج می برند و درمان های خانگی پیدا می کنند. برای دریافت درمان حرفه ای مراجعه به کلینیک مراقبت از پوست ضروری است. بهترین کلینیک پوست از تکنولوژی پیشرفته برای درمان خود استفاده می کند. لازم است بررسی شود که آیا کلینیک پوست مجهز به فناوری مدرن برای درمان مسائل مختلف پوستی است یا خیر. کلینیک گونه دارا تجهیزات لازم و کافی برای انجام این عمل ها به نحوی خوب است. برای آگاهی از شرایط این موارد به وب سایت goonehclinic.com مراجعه نمایید.

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

تله آبگیر کمپرسور

کمپرسورهای هوا از جمله تجهیزات بسیار کاربردی هستند که امروزه می‌توان از آن‌ها استفاده‌های صنعتی، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *