بهترین و معروف ترین برند های کفش ورزشی در دنیا

به طور کلی ورزش کردن یک امر ضروری برای همه افراد است. انتخاب بهترین برند کفش برای فعالیت های شما بسیار اهمیت دارد. همه ی ما میدانیم اولین چیزی که برای ورزش نیاز دارید کفش ورزشی است. کفش ورزشی ضروری ترین امر برای ورزش خوب است. اگر میخواهید به خوبی ورزش کنید طوری که بدنتان آسیب نبیند و برای بدنتان سلامتی را به ارمغان بیاورید باید از کفش های ورزشی خوب و مناسب استفاده کنید.

معرفی بهترین برند های کفش در جهان کفش ورزشی

1. نایک ( Nike )

 شهرت نایک به کفشهای کتانی و ورزشی مشهور است. سری Free Run این برند ضمن پشتیبانی کامل از قوزک و مچ پا، یک تجربه پابرهنه را فراهم می کند. این برند کفش در سال 1964 تاسیس شد و نام خود را از الهه پیروزی یونان گرفت. جدا از عملکرد عالی، طراحی های شیکی را نیز ارائه می دهد که مطمئناً تحت تأثیر آن قرار می گیرید. کفشهای Air Zoom انعطاف پذیری و بالشتکی را ارائه می دهند که به شما کمک می کند بهترین ورزش را تجربه کنید.

2. آدیداس (Adidas )

این برند کفشهای حمایتی را با یک طراحی بسیار زیبا برای افراد ارائه می دهد. این برند در سال 1949 تاسیس شد و همچنان به تولید کفش های پیشرفته برای هرگونه فعالیت بدنی ادامه می دهد. از خیابان های هفته مد گرفته تا تردمیل در هر سالن ورزشی، میتوانید این کفش ها را استفاده کنید. یک جفت Ultraboosts را امتحان کنید که فناوری ضبط حرکت را فراهم می کند و به شما امکان می دهد در هر مرحله از توانایی بالقوه خود استفاده کنید. خرید کفش برند که مستقیما از انگلیس وارد می شود بهترین انتخاب برای شماست.

کفش ورزشی

3. New Balance

New Balance از سال 1906 کفش های عالی ارائه می دهد. قوزک پای شما به لطف فناوری پیشرفته احساس محافظت و حمایت می کند. اگر در مورد سفر تناسب اندام خود جدی هستید یا میخواهید ورزش جدیدی را شروع کنید، مجموعه Fresh Foam به لطف طراحی بالشتک و برش نرم ، از حداکثر راحتی برخوردار است.

 

4. Asics

Asics برای ورزشکارانی طراحی شده است که آماده هستند سطح مهارت خود را یک یا دو درجه بالا ببرند. این نام مخفف کلمه “anima sana in corpore Sano” است که از لاتین به “روح سالم در بدن سالم” ترجمه می شود. کفش های این برند به لطف پیشرفته ترین فناوری و انرژی بالا، پشتیبانی و چابکی را برای ماجراجویی جدید شما فراهم می کنند زیره کف فوم FlyteFoam Propel. با برداشتن هر قدم، به رسیدن به هدف بعدی خود نزدیکتر خواهید بود.

5. ریباک (Reebok)

Reebok از سال 1958 شروع به کار کرد. طراحی کفش شیک و حمایتی آن عملکرد برتری را برای هر مهارت فراهم می کند. سری Nano این برند از دهه ای که عرضه شده است ، دارای یک پارچه  بافته شده برتر و بالشتک سبک از پاشنه تا انگشتان پا است. رنگ های روشن و طرح های مدرن این برند شما را فوق العاده نشان میدهند.

برند کفش ورزشی

6. هوکا وان وان

هوکا وان وان یک مارک تجاری برتر است که می تواند در تسریع دویدن به شما کمک کند. کفشهای این برند برای حداکثر مقاومت بالشتک هایی با کیفیت بالا ارائه می دهند. این کفش ها به قدری راحت و سبک اند که احساس میکنید که دارید بر روی ابر ها میدوید. می توانید این مدل کفش را از سالن بدن سازی گرفته تا پیست دوندگی بپوشید.

7. پوما (Puma)

وقتی صحبت از کفش ورزشی می شود، هیچ برندی مانند پوما عمل نمیکند. پوما مارک آلمانی در سال 1948 توسط رودی داسلر تاسیس شد و برادرش، آدی، بنیانگذار آدیداس بود. این برند کفشهایی را تولید میکند که هنگام دویدن از پاهای شما محافظت می کنند و عملکرد شما را به حداکثر می رسانند.

8. کفش های آلترا (Altra Footwear) 

این شرکت در سال 2009 تاسیس شده است و یک فناوری پیشرفته را برای ایجاد بهترین کفش برای افراد فعال توسعه داده است. با استفاده از این کفش انگشتان پا با جعبه انگشت پا (FootShape )به طور مساوی در سطح زمین پخش می شوند، که تعادل را حفظ می کند و حداکثر ثبات را ایجاد میکند. این یک مارک تجاری است که از قدرت کفش مناسب و چگونگی تأثیر آن بر روی هر مرحله آگاه است.

9. نیوتن در حال دویدن(Newton Running)

این برند کفش به لطف فناوری، شکل طبیعی پا را درک می کند و عملکرد برتر را ارائه میدهد. این کفش ها کاملاً تخصصی ساخته شده اند و هر جفت کفش با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست و منسوجات ساخته می شود. تکنیک های پیشرفته برند حرکت شما را بهبود می بخشد.

10. بروکس(Brooks )

کفش بروکس بدون توجه به نوع ورزش، از پای شما محافظت می کند. این مارک از فناوری سه بعدی استفاده می کند که در خارج از کفش چسبندگی خوبی را ارائه می دهند و در کف میانی آن از بالشتک نوآورانه و انعطاف پذیر برای پشتیبانی از قوس پای شما استفاده می شود.

11. Saucony 

Saucony یکی از معتبرترین مارک ها در صنعت کفش است. این برند در سال 1898 تاسیس شد و به دارندگان کمک می کند تا از توانایی های بالقوه ایی برخوردار شوند. این برند همچنین ترکیبی از طرح های شیک و مواد پیشرفته از نظر تکنولوژی ارائه می دهد. این برند دارای کفی های PWRRUN است که در هنگام دویدن از ثبات و راحتی برخوردار است. تکیه گاه در قسمت فوقانی کفش به شما  احساس راحتی میدهد و در عین حال شیک به نظر می رسد.

12. میزونو (Mizuno )

میزونو یک برند کفش پیشرفته است که از فناوری SmoothRide Support Wave برای ایجاد کفش مناسب برای دویدن استفاده می کند. پاشنه های تقویت شده دارای بالشتک متعادلی هستند که هم سبک و هم لطیف هستند. قسمت بالایی WAVEKNIT آن دارای تهویه است و ساختار انعطاف پذیر آن با حرکت پا کار می کند.

13. سالومون(Salomon)

Salomon مارک مناسبی برای ورزشکاری است که از دویدن در زمین هایی با ساختار متفاوت لذت می برد. این برند کفشهایی را ایجاد می کند که برای انواع زمین ساخته شده اند و از فن آوری Gore-Tex برای انعطاف پذیری نهایی در پای شما استفاده می کنند. این مارک در سال 1947 در قلب کوه های آلپ فرانسه تاسیس شد.

14. اسکیچر (Skechers )

این کفش ها سبک وزن، به لطف کفی و  دارای عملکرد تنفسی و با دوام برای تمرین بعدی شما هستند. می توانید سبکی را پیدا کنید که متناسب با هر موقعیتی باشد و مطمئناً به شما کمک می کند تا در مسیر خود قدم بردارید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

کراتین در بدن

مهم‌ترین نقش مصرف کراتین و پروتئین در بدن چیست؟

همه ما حداقل یک بار به مطالبی درباره فواید کم‌نظیر پروتئین برای بدن برخورد کرده‌ایم. اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *