چگونه همراه با ورزش چربی سوزی بیشتری داشته باشیم :

اگر شما هم اضافه وزن‌دارید و میخواهید همزمان هم چربی سوزی‌ بالا و عضله سازی بیشتر داشته باشید ، و برای رسیدن به تناسب اندام تلاش میکنید با ما همراه باشید انجام دادن تمرینات ورزشی در کنار دیگر عواملی مثل تغذیه مناسب ، خواب کافی ، قرص لاغری و …. بیشتر به فرایند چربی سوزی شما کمک‌ میکند . قطعا هدف شما از انجام تمرینات ورزشی‌ چربی سوزی‌ و رسیدن به اندام دلخواه است ، اما چگونه میتوانید به این فرایند سرعت ببخشید ؟چگونه میتوانید در کنار تمرینات ورزشی چربیسوزی‌بیشتری را تجربه کنید ؟

چربی سوزی همراه ورزش

انجام دادن تمرینات هوازی

انجام دادن ورزش های هوازی به بالا رفتن ضربان قلب ، افزایش خون رسانی به تمام بافت های بدن ، اکسیژن رسانی بیشتر به اندام … کمک‌میکند . انجام دادن تمرینات هوازی به دلیل افزایش ضربان قلب باعث بالاتر رفتن میزان سوخت و ساز و متابولیسم بدن شده و در نهایت باعث کاهش وزن میشود . برای مثال شما میتوانید
از تمرینات اینتروال استفاده کنید: تمرین اینتروال یک روش بسیار خوب برای ترکیب تمرینات با شدت بالا بدون انجام پیوسته آن است که از طریق انجام فواصل زمانی انجام می‌شود.

یک بخش سخت (مانند دویدن با سرعت تند به مدت 30 تا 60 ثانیه) را با یک بخش ریکاوری (مثلاً یک تا دو دقیقه پیاده‌روی) جایگزین کنید. این سری را طی تمرین، معمولاً حدود 20 تا 30 دقیقه تکرار کنید. تمرین اینتروال 10.20.30 نمونه خوبی از این نوع تمرینات با شدت بالا است.
سلامتی بیشتر: انجام دادن تمرینات هوازی می‌تواند سلامت شما را بهبود بخشد و همچنین‌ خطر بیماری قلبی، دیابت و فشارخون بالا را کاهش دهد.

با استفاده از این روش شما میتوانید گردش خون بهتری داشته باشید. این تمرینات به اسیدهای چرب اجازه می‌دهد تا به‌طور مؤثرتری از طریق خون و عضله حرکت کنند. این بدان معناست که چربی به‌راحتی برای سوخت‌رسانی به بدن در دسترس قرار میگیرند .

ورزش و لاغری

استفاده از‌ وزنه های‌ سنگین تر :

اگر مبتدی هستید، باید به‌مرورزمان کار کنید تا به وزنه‌های سنگین برسید. هنگامی‌که بدن شما برای وزنه بیشتر آماده می‌شود، بلند کردن وزنه سنگین، آن را مجبور می‌کند تا با ساختن بافت عضلانی بدون چربی بیشتری برای تحمل این بار اضافی سازگار شود. از استفاده از وزنه های سنگین نترسید زیرا استفاده از وزنه های سنگین تر فرایند چربی سوزی را سریع تر میکند .

از‌ ویتامین ها بیشتر استفاده کنید :

ویتامین ها نقش بسیار موثری در فرایند چربی سوزی ‌دارند ، در صورت عدم وجود ویتامین ها متابولیسم بدن دچار مشکل شده و در‌ نتیجه فرایند کاهش وزن‌شما را با اختلال موجه میکند . ویتامین ها به عنوان پایه و اساس متابولیسم نامیده میشوند و به عنوان پیش ماده ای برای انجام بسیاری از‌ واکنش های بدن شناخته شده هستند . پیشنهاد میشود برای حداکثری نتایج از مکمل های لاغری که حاوی مقادیر مناسبی از ویتامین ها هم هستند استفاده کنید .

بیشتر اب بنوشید :

آب حاوی مواد معدنی مفید و اکسیژن است. رسیدن آب کافی به بدن، باعث بهبود گردش خون و در نتیجه اکسیژن رسانی بیشتر می شود. رسیدن اکسیژن و مواد معدنی به بافت های بدن در زمانی که رژیم هستید به کاهش وزن بیشتر شما کمک میکند .

از‌ دمنوش ها استفاده کنید :

دمنوش ها با اثر انتی اکسیدانی خود ، علاوه بر‌‌ چربی سوزی در سلامت قلب و عروق ، دیابت ، کاهش کلسترول خون ، پیشگیری از سرطان نقش دارند . دمنوش ها باعث :
o کاهش جذب لیپید (چربی)
o افزایش لیپولیز (تجزیه چربی)
o کاهش دریافت انرژی
o افزایش مصرف انرژی
o طولانی تر شدن حس سیری و مهار گرسنگی
o افزایش ترموژنز ( تولید گرما)
o کاهش لیپوژنز (تشکیل چربی)

تغذیه مناسب چربیسوزی

گاهی اوقات افرادی را میبینیم‌ که نوشیدن دمنوش ها برای ان ها سخت و عذاب اور است از این رو به شما توصیه میکنیم که از قرص های لاغری که حاوی عصاره هایی مثل عصاره چای سبز . نعناع … هستند به جای دمنوش ها استفاده کنید.

از سبزیجات بیشتری استفاده کنید :

سبزیجات برای رژیم های غذایی مناسب است، زیرا این موادغذایی با میزان کالری و چربی پایین موجب اضافه وزن نمی شوند. جایگزین کردن سبزیجات با موادغذایی پرکالری در رژیم غذایی به مدیریت وزن کمک خواهد کرد. فیبر موجود در سبزیجات همچنین در افزایش حس سیری و کاهش وزن سریعتر موثر است. همچنین سبزیجات از اشتهای کاذب جلوگیری کرده و شما را در مسیر رسیدن به اندام دلخواه کمک‌میکند .

از چربیسوز ها برای بالابردن متابولیسم استفاده‌کنید:

اگر در رژیم کاهش وزن‌ و‌ چربی سوزی هستید ، قرص های لاغری میتوانند شما را در ادامه این مسیر برای به دست اوردن حداکثر نتیجه همراهی‌کنند . قرص های لاغری و‌ چربیسوز که حاوی موادی مثل کافئین …. هستند میتوانند سوخت و ساز بدن را بالابرده چربی های بیشتری را اکسید کنند و در نهایت مقدار بیشتری چربی را به عنوان سوخت در بدن به کار بگیرند.

مواردی که در مقاله بالا ذکر شد تنها چند مورد از اصلی ترین افزایش دهنده های چربی سوز در کنار تمرینات ورزشی هستند . نتایج افراد در چربی سوزی میتواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد و به عواملی مثل جنسیت ژنتیک سن شرایط محیطی استرس … بستگی‌ دارد.

برای خرید قرص‌های لاغری و چربیسوز‌، می‌توانید از وبسایت معتبر رویال اسلیمینگ اقدام به خرید کنید. در رویال اسلیمینگ می‌توانید محصولات برند‌های معتبر مانند قرص های لاغری لین بین، هیرتامین، ایوی بیرز، مای ویتامینز و… را بصورت 100% اورجینال تهیه کنید.

 

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

10 تمرین موثر در افزایش قد ویژه بزرگسالان

10 تمرین موثر در افزایش قد ویژه بزرگسالان

در این مقاله از وبسایت نیمه شب، به بررسی 10 راه موثر در افزایش قد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *