بهترین مارک کوله پشتی کوهنوردی در بازار ایران

کوله پشتی یکی از مناسب ترین و بزرگ ترین کیف هایی است که افراد در زمان ها و مکان های مختلف از آن استفاده می کنند، فرقی نمی کند کوهنورد باشید یا دانشجو یا فردی که کیف های راحتی را دوست دارید، احتمالا دوست دارید کیف زیبایی داشته باشید.

که شما اینجا هستید اگر می خواهید به پیاده روی و طبیعت گردی بروید، باید بدانید که یکی از اولین چیزهایی که باید تهیه کنید یک کوله پشتی است.

شما نیاز به خرید بهترین مارک کوله پشتی کوهنوردی در بازار ایران دارید در انتخاب کیف مناسب دقت کافی را داشته باشید. ما در ادامه  در کنار شما هستیم تا بتوانید با آگاهی کامل بهترین محصولات را مرور و خریداری کنید.

بهترین مارک کوله پشتی کوهنوردی

بهترین مارک کوله پشتی کوهنوردی

مارک دیوتر (آلمانی)

این یک برند آلمانی تجهیزات کمپینگ، ابزار آلات سفر، کوهنوردی و ورزش های زمستانی است که در سال 1898 تاسیس شد. در سال 1898، هانس دیوتر شرکت دیوتر را تأسیس کرد.

مارک کلمبیا

کالاهای ورزشی کلمبیا به عنوان یک فروشنده کلاه (مالک خانواده) شروع به کار کرد. گرت بویل، پل و ماری لمپرم در سال 1937 از آلمان نازی گریختند و بلافاصله یک مغازه کلاه فروشی در پورتلند خریدند. او شرکتی به نام شرکت کلاه کلمبیا را تأسیس کرد که نام آن از رودخانه کلمبیا در نزدیکی آنها گرفته شد.

مارک پیر کاردین (ایتالیا)

این برند در زمینه پوشاک و مد مردانه و زنانه تخصص دارد، اما محصولات دیگری مانند چمدان و کیف مسافرتی نیز دارد. پیر کاردین در سان بیاگو دی کاراتا ایتالیا به دنیا آمد. Cardin به دلیل اندازه و استایل خود شناخته شده است.

مارک ماموت (سویسی)

در سال 2011، فروش ماموت بالغ بر 210.8 میلیون فرانک فرانک بود. این شرکت به همراه شرکت آلمانی Adelried بزرگترین تولید کننده طناب های کوهنوردی در جهان است.

مارک نورث فیس (آمریکایی)

North Face یک شرکت پوشاک آمریکایی است که در تولید کفش، پوشاک و تجهیزات ورزشی تخصص دارد.

مارک شیائومی (چین)

وقتی نام شیائومی را می شنویم، به گوشی، پاور بانک و لوازم الکترونیکی فکر می کنیم، اما این شرکت کیف هایی نیز تولید می کند.

مارک دلسی (فرانسوی)

شرکت دلسی که در ابتدا در قاب های دوربین، قاب های چرمی، جعبه های ماشین تحریر، جعبه های ضبط صوت تخصص داشت، به دلیل دانش، پویایی و مهارت خود مشهور بود.

مارک میلت

برند شیائومی یکی از بهترین برندهای کوله پشتی در ایران است که برای کوهنوردان حرفه ای تا نیمه حرفه ای پیشنهاد می شود.

مارک وئوده (آلمانی)

Void یک تولید کننده تجهیزات ورزشی و کوهنوردی آلمانی است که دفتر مرکزی آن در آلمان قرار دارد. در سال 1974 توسط آلبرشت فون داویتز تأسیس شد.

مارک آسپری (آمریکایی)

این برند در سال 1974 در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا متولد شد. همه چیز با یک چرخ خیاطی و تفکر خلاق و تمایل به تولید کوله پشتی های نوآورانه با بالاترین استاندارد شروع می شود. امروزه کوله پشتی های Asprey روح پیشگامی را از بلندترین کوه ها تا دورافتاده ترین جزایر و همه جا را در خود جای داده است.

انواع کوله پشتی کوهنوردی کدامند؟

انواع کوله پشتی کوهنوردی کدامند؟

آخر هفته

بهترین ذخیره سازی با استفاده از وسایل جدید و سبک وزن، می توانید وسایل سبک را در سفرهای 1 تا 3 شب با یک کوله پشتی 30 تا 50 لیتری حمل کنید. توجه داشته باشید که چمدان های مسافرتی در هنگام بسته بندی به دقت بیشتری نیاز دارند.

چند روزه

اینها محبوب ترین کوله پشتی های پیاده روی در فروش هستند و انتخابی عالی برای سفرهای یک روزه گرم سه روزه یا بیشتر هستند. کیسه های 50-80 لیتری برای سفرهای کوتاهی که می خواهید کمی بالاتر بروید (تجهیزات بیشتری حمل کنید) خوب است.

سفر طولانی مدت

برای سفرهای 5 روزه یا بیشتر معمولاً کوله پشتی های 70 لیتری یا بیشتر مورد نیاز است. اینها اغلب گزینه ارجح برای سفرهای زمستانی بیش از یک شب هستند. (کوله پشتی های بزرگتر می توانند به راحتی لباس های اضافی، کیسه خواب گرم و چادر 4 ساله را در خود جای دهند.)

نکات مهم در هنگام خرید کوله پشتی

نکات مهم در هنگام خرید کوله پشتی

جنس بدنه

بهترین برندهای کوله پشتی از مواد مختلفی مانند پلی استر، چرم و برزنت ساخته می شوند. کوله پشتی های چرمی ظاهری براق و زیبا دارند که برای حفظ سلامتی آن ها دقت زیادی می طلبد و برای استفاده رسمی مناسب است. پلی استر و برزنت ها بسیار بادوام و مستحکم هستند و سبک وزن هستند، بنابراین جابجایی آنها به راحتی امکان پذیر است.

حجم داخلی

هر مدل از بهترین مارک های کوله پشتی دارای حجم داخلی برای لوازم خواهد بود. حجم داخلی کوله پشتی بر حسب لیتر اندازه گیری می شود، بنابراین باید مدل کوله پشتی متناسب با حجم خود را انتخاب کنید. فضای داخلی مناسبی دارد و می تواند لوازم مورد نیاز شما را در خود جای دهد.

قابلیت ضد آب

یکی از فاکتورهای مهم در خرید این دستگاه مقاومت آن در برابر آب است، اگرچه اکثر مدل های تولید و فروش این روزها ضد آب هستند اما برای اطمینان بیشتر در انتخاب مدل مورد نظر به این نکته توجه کنید که این ویژگی را دارد. . و برند کوله پشتی ضدآب را که مناسب شماست انتخاب کنید تا بتوانید حتی در روزهای بارانی با اطمینان از آن استفاده کنید.

تعداد جیب

برای اینکه بتوانید وسایل بزرگ و کوچک بیشتری را با کوله پشتی حمل کنید باید به تعداد جیب های کوله توجه کنید و کوله پشتی با تعداد جیب و زیپ داخلی و خارجی مناسب انتخاب کنید. به جیب ها توجه کنید.

قابلیت شستشو

یکی از ویژگی های خوب اکثر بهترین مارک های کوله پشتی این است که قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی هستند. دارای عملکرد شستشو است که می تواند آلودگی های روی بدنه و داخل کیف را از بین ببرد و تمیزکردن به موقع آن می تواند عمر مفید کوله پشتی را افزایش دهد.

وزن

از آنجایی که برای حمل باید وسایل زیادی را در کیف قرار دهید، به همین دلیل بهتر است مدل سبک وزن و مناسب خود را انتخاب کنید تا از وارد آمدن فشار بیشتر به کمر جلوگیری کنید.

دسته و بندها

بهترین برندهای کوله پشتی دارای دسته و چند بند قابل استفاده در پشت دست به سبک کولی هستند. پس هنگام انتخاب مدل مورد نظر خود از محکم بودن دستگیره ها و بند ها اطمینان حاصل کنید اما به دسته ها و بندهای با کیفیت نیز توجه کنید. .

 

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

آزمون تافل تضمینی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

آزمون تافل تضمینی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا | تسویه پس از دریافت کارنامه قبولی

جهت مطالعه کامل مقاله آزمون تافل تضمینی و ارتباط با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *