آموزش جذب یک شخص خاص با نیروی ذهن

شاید کسی باشد که همیشه دوست داشته اید با او باشید و هنوز به او نرسیده اید یا شاید شما یک یار قدیمی را هنوز در خاطر داشته باشید و آرزو دارید که دوباره به او برسید. صرف نظر از این ها ، احتمالاً از خود می پرسید که آیا حتی می توان استفاده از قانون جذب شخص خاصی را جذب کرد؟ یا آموزش جذب شخصی خاص با نیروی ذهن آموزشی حقیقی است؟

حقیقت این است که شما می توانید این کار را انجام دهید ، همانطور که می توانید هر چیز دیگری را که می خواهید بدست آورید.بسیاری از افراد هستند که به امید یافتن یک یار مناسب ، شروع به یادگیری قانون جذب می کنند و بسیاری دیگر هم بجای قانون جذب انتظار دارند بصورت حضوری در مکانی خاص عشق و شخص خاص خود را جذب کنند. که هر دو فعالیت شما را در مسیر رسیدن به هدفتان قرار می دهد که نیروی ذهن یا قانون جذب قدری سریع تر

قانون جذب در جذب عشق

آموزش جذب شخصی خاص با نیروی ذهن

با این تفاسیر حال لازم است که نگاهی دقیق به نحوه جذب یک فرد خاص بیندازیم و برخی از بهترین تکنیک هایی را که می توانید از آنها استفاده کنید را با هم مرور کنیم:

چگونه شخص خاصی را جذب کنیم؟

حتی وقتی که می خواهید بر روی فردی خاص به عنوان تنها شریک زندگی تمرکز کنید ، کار با قانون جذب همچنان شامل تمرکز اصلی روی خودتان خواهد بود. در ابتدا پذیرفتن این مسئله دشوار است چرا که اگر کسی وجود دارد که شما را به شدت جذب کرده یا حتی عاشقش هستید ، همان فردی است که می خواهید همواره فقط به او فکر کنید تا به خود !

شاید فکر کنید که می توانید از قانون جذب کمک بگیرید تا این شخص خاص، شما را دوست بدارد. اما واقعیت امر این است که قانون جذب همیشه مرتبط با احساسات ، افکار و ارتعاشات منحصر به فرد ماست تا فردی دیگر پس بنابرین باید بدانیم چگونه روی خود تمرکز کنیم، تا قانون جاذبه بتواند فرد خاصی را به سمت ما جذب کند .

حال ، سوالی که در اینجا مطرح است این است که چه روش های خاصی برای تمرکز بر روی خود وجود دارد که کمک کند قانون جذب یک فرد خاص را به سوی ما هدایت کند؟ بنابرین ادامه ی مطلب بیان گر 7 راه حل موثر است که به شما در تسهیل این امر کمک خواهد نمود:

1.ایجاد اعتماد به نفس نسبت به خود

اعتماد به نفس به طرز قدرتمندانه ای جذاب است و اگر بتوانید ارزش خود را بطور کامل درک کنید ، احتمالاً فرد مورد نظر، شما را فردی مثبت ارزیابی می کند بنابرین در ارتباطات همواره سعی داشته باشید موارد بسیاری را برای ارائه در رابطه داشته باشید سپس ارتباط برقرار کنید تا همواره فردی پر اعتماد به نفس و مثبت ارزیابی شوید و برای تقویت این عامل می توانید، یک لیست تهیه کنید ، یک نقشه ذهنی ترسیم کنید ، یا یک ژورنال همراه خود داشته باشید که در آن روزانه یک چیز مثبت درباره خود می نویسید.

2. ایجاد باورهای مثبت نسبت به عشق

اگر تمام وقت خود را صرف این می کنید که نمی توانید شریک زندگی خود را پیدا کنید ، بنابرین بعید است که بتوانید فرد مورد علاقه خود را جذب کنید.

بنابرین باید توجه داشت که علاوه بر این افکار منفی ، سعی کنید از افکار خود ترحمی مانند “چرا مردم از من قدردانی نمی کنند؟” خودداری کنید زیرا حقیقت امر این است که افرادی هستند که بالاخره از ما قدردانی خواهند کرد یا در حال یا در آینده ، اما شما باید برای دیدن این موضوع آزادانه عمل کنید و بسیار بر روی آن متمرکز نشوید. و در مورد عشق هم این موضوع صدق می کند وقتی شما فضا را برای عشق و تحسین ، باز می گذارید تا افراد به شما آزادانه و نه به اجبار عشق بورزند در اصل فضایی ایجاد می کنید تا عشق شخصی را که می خواهید با او باشید تجربه کنید.

قانون جذب در عشق

3- رهایی از ترس

یکی از ترسناک ترین قسمت های عشق این است که به خود اجازه دهید ترس را تجربه کنید. به هر حال ، این امکان وجود دارد که در طولانی مدت در عشق آسیب ببینیم. وقتی این ترس در راس ذهن شما باشد ، حتی اگر نخواهد اتفاقی بیافتد ناخودآگاه با ارتعاشات منفی ای که ذهن از خود ساطع می کند زمینه های وجود خطر را ایجاد می کند و بطور ناخودآگاه موانع و دفاعاتی ایجاد می شود که باعث می شود افراد از ما دورتر و دورتر شوند بنابرین در عشق خطرات موجود در آن را بپذیرید و ذهن خود را از این ترس خالی نگه دارید و کاملا پذیرای شریک زندگی مناسب خود باشید.

4. ایجاد اوقات خوب

مطالعات به طور مداوم نشان می دهد که خندیدن ، لبخند زدن و شادی و سرگرمی، همگی فوق العاده جذاب هستند.

بنابرین هنگامی که از وجود خود لذت می برید مورد توجه و علاقه دیگران قرار می گیرید ، پس همواره سعی کنید به طور واقعی خود را با تمام علایق و سرگرمی ها مشغول کنید و رسالت خود را مبنی بر لذت بردن از هر روز زندگی قرار دهید تا با این فرایند فرد مورد علاقه خود را با سرعت بیشتری جذب کنید.

جذب فرد خاص با ذهن

5- بر ویژگی مثبت افراد تمرکز کنید

اگر به دنبال جذب شخصی هستید که رابطه پیچیده ای با او دارید بخش زیادی از وقت خود را صرف تفکر در مورد خصوصیات منفی وی نکنید که این خود منجر به فاصله میان شما در ارتباطتان خواهد شد بنابرین سعی کنید ویژگی های مثبت طرف مقابل خود را بیابید و همچنان بر آنها تمرکز کنید چرا که در پایان  تعجب خواهید کرد که چقدر سریع این تغییر نگرش باعث ایجاد تغییر در رفتار شخص مقابل می شود و رفتارها و ارتباط وی را با شما به سمت مثبت هدایت خواهد نمود.

6. از آنچه دارید لذت ببرید

بخش عظیمی از موفقیت استفاده از قانون جذب، شامل یادگیری نحوه زندگی بهتر در لحظه است ، که بطور واقعی فرد در هر روز، تجربه خوبی را تجربه کند و این همان چیزی است که به فرد ارتعاش مهم و مهمتری را می دهد ، ارتعاشی که چیزهای خوب بیشتری را به زندگی روانه می کند ، از جمله شریک زندگی محبوب مورد نظر .

سعی کنید وسواس را درباره چیزها و افرادی که ندارید کنار بگذارید تا به زودی متوجه شوید که همه چیز در جای خود قرار می گیرد.

7. آماده شوید تا برود ( قانون طلایی رهایی )

آخرین قانون که قانون طلایی در هر ارتباطی است قانون رهایی است اگر می خواهید شخصی را همیشه در کنار خود داشته باشید سعی کنید او را رها کنید و بتوانید بدون او همواره در صلح و شادی باشید چرا که تنها در مواقعی که می توانید بدون داشتن شخصی خاص ، شاد و در آرامش باشید ، می توانید آنها را جذب کنید و همواره در کنار خود نگاه دارید .

این یک موضوع چالش برانگیز است ، اما با صرف وقت و تلاش ، می توانید بفهمید که زندگی بدون این شخص به عنوان شریک زندگی شما چگونه می تواند خوب (و حتی خوب تر) باشد. آنگاه – و فقط در آن صورت – آماده دریافت عشق خالص آنها خواهید بود.

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

عوارض استفاده از کاندوم که تا بحال به شما نگفته اند!

عوارض استفاده از کاندوم که تا بحال به شما نگفته اند!

دز مقالات پیشین از وبسایت نیمه شب، به معرفی فواید کاندوم پرداختیم و حال امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *