۱۰۰ ایده ی هدیه ی دستساز و ارزان + عکس

روزهای عید، روزهای تولد و مناسبت های خاص، فرصت های بسیار خوبی برای هدیه دادن به یک دوست، پارتنر یا عزیزان در زندگی است. تهیه هدیه ایی دستساز که خودتان برای ساختن آن وقت گذاشتید خاص تر و بهتر از هر هدیه ای است. با یکی از این 100 ایده برای تهیه هدیه دستساز، این احساس فوق العاده را به دوستان و خانواده خود هدیه دهید. در این مقاله برای هر مناسبت و هر فصل هدیه ای خاص آموزش داده شده است.

1. شمع دستساز

هدیه دستساز

شمع ها به هر فضا گرما ، نور و راحتی می بخشند. آنها تقریباً برای همه افراد یک هدیه عالی هستند! خصوصا زمانی که خودتان آنها را می سازید ، نه تنها می توانید رنگ ، رایحه و ظاهر آنرا سفارشی کنید ، بلکه تزئینات اضافه شده با سلیقه شخصی شما به این هدیه دستساز ، ارزش آنرا دو برابر میکند. اگر با نحوه ساخت شمع های خانگی آشنا شوید ، دیگر هرگز برای خرید شمع به فروشگاه ها و مغازه ها مراجعه نمیکنید. و همیشه خودتان آنها را میسازید.

2.کیف کارت هدیه

هدیه دستساز

اگر امسال برای دوستان و همکاران خود کارت هدیه می گیرید ، با این کیف چرم دوزی شده ، هدیه را منحصر به فرد و شخصی کنید. در واقع ساختن این کیف زیبا باعث ارزش بخشیدن به کارت و هدیه شما میشود. قطعا این یکی از بهترین هدیه ها برای افراد خواهد بود. و شیوه ساخت آن ساده است.

3.نگهدارنده آی پد

ایده برای هدیه

امروزه به سختی می توان کسی را پیدا کرد که از تلفن همراه یا تبلت و آی پد خود برای مراجعه به دستور غذا استفاده نکند. مشکلی که وجود دارد این است که اغلب در حین کار با یک صفحه خیس و چسبناک مواجه می شوید. این هدیه کاربردی به شما کمک می کند تا iPad خود را در حین خرد کردن ، جوشاندن و همزدن استفاده کنید ، بنابراین می توانید بدون ترس از خراب شدن ipad خود غذا بپزید و همزمان دستور پخت آن را مرور کنید.

4.کوکتل حمام (بمب حمام)

ایده هدیه

بازدید از یک فروشگاه صابون فروشی گران قیمت را کنار بگذارید و یاد بگیرید که چگونه در خانه بمب های حمام گازدار خود را بسازید. این کوکتل ها بسیار محبوب هستند و هدیه ای هیجان انگیز و در عین حال ساده هستند. و همچنین مناسب ترین کادو برای روز مادر است که میتوانید مادر خود را با آنها سوپرایز کنید.

5.کیف پارچه ایی مخصوص وسایل جانبی

100ایده برای هدیه دادن

کیف پارچه ایی بسیار کاربردی است. و دوختن آن یکی از ساده ترین دوخت هاست. میتوانید این کیف زیبا را با خلاقیت خود تزئین کنید و از آن لذت ببرید. در صورت لزوم میتوانید دکمه یا زیپی را بر روی در آن قرار دهید تا به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین بخوانید: آموزش دوخت کیف پارچه ای

6. پتوی دستباف تریکو:

هدیه مناسبتی

این روزها در همه شبکه های اجتماعی و در همه خانه ها پتو های دست باف و پرطرفدار مشاهده میشوند. قطعا این یکی از کاربردی ترین و بهترین هدیه های دستسازی است که میتوان به هر کسی هدیه داد. خصوصا اگر آن پتو را خودتان بافته باشید همه عاشق آن میشوند.

7. لباس نوزادی با گلدوزی به سبک شما

به حمام نوزادی دعوت شده اید؟ پس این هدیه خانگی بسیار خاص و زیبا را را در نظر بگیرید. یک لباس ساده را با الگوی گلدوزی انتخابی خود تزئین کنید. مادر بچه قطعا از این هدیه متفاوت قدردانی خواهد کرد. این یکی از خاص ترین و ساده ترین هدیه های دستسازی است که میتوانید به نوزاد هدیه کنید. کافیست لباسی ساده و سفید رنگ و یا هر رنگی که دوست دارید را تهیه کنید و بر روی آن گلدوزی خاص و به سبک خود را پیاده کنید.

8.روکش هدفون

هدفون ها دائما خراب می شوند مگر اینکه مقدار زیادی از تغییرات را برروی آنها ایجاد کنید ، باید دائماً آنها را تعویض کنید. با استفاده از این گلدوزی تمیز ، سیمها را از ساییدگی و پارگی روزمره محافظت کنید (و آنها را زیبا جلوه دهید!). یک جفت از این هدفون های زیبا را به کسی که می شناسید هدیه بدهید. تنها چیزی که برای ساخت این هدیه نیاز دارید یک عدد هدفون خوب و سالم و نخ گلدوزی میباشد.

9.نگهدارنده حلقه

یافتن مکانی برای نگهداری جواهرات کار دشواری است. این نگهدارنده حلقه کاکتوسی زیبا نیز هم به عنوان دکور اتاق خواب استفاده میشود و هم نگهدارنده بسیار خوبی است. این یک هدیه جالب برای کسی است که در زندگی شما از چیزهای غیر معمول قدردانی می کند. و هدیه های دستساز را دوست دارد.

10.گیلاس های طلایی

هدیه دستساز

این گیلاس ها بسیار ساده و شیک هستند. یک مجموعه دوتایی آن به تنهایی به یک هدیه عالی تبدیل میشود. و درست کردن آن ساده است.

همچنین بخوانید: ایده های خلاقانه نقاشی روی شیشه

11.ساخت دکوری با میخ و نخ

هدیه ی دستساز

شیرین ترین هدیه برای استفاده به عنوان دکوری ، انجام این پروژه هنری رشته ای آسان است. با خیال راحت از اشکال متفاوت خانه ها استفاده کنید. و آنرا به شیوه های مختلف بسازید. همچنین میتوانید از شکل های مختلف برای تهیه آن استفاده کنید. مثلا: کدو تنبل را برای پاییز یا درخت کاج سبز برای کریسمس امتحان کنید و یا گل های بهاری در فصل بهار.

12.جلد کتاب چرمی

اگر میخواهید به فردی نویسنده یا فردی که عاشق دفترچه های زیبا و متفاوت است و علاقه بسیاری به نوشتن دارد هدیه دستسازی بدهید این هدیه بهترین انتخاب برای شماست. نویسنده ها پس از دریافت این هدیه شگفت زده میشوند و آنرا بر روی تمامی دفترچه یادداشت های خود استفاده میکنند.

13.کارت زیبای گلدوزی شده

برای عید نوروز امسال ، و یا کریسمس این کارتهای زیبا و گلدوزی شده را ارسال کنید و به افراد مختلف هدیه دهید. دوخت آنها حتی برای مبتدیان نیز آسان است. و آن را برای همه افرادی که در لیست شما هستند ارسال کنید.

14.اسپری ضد وز مو

هدیه دستساز

هر زنی می داند که کمبود رطوبت می تواند مو را خراب کند. یک بطری اسپری ضد وز حاوی اسطوخودوس را درست کنید و به او هدیه دهید به خصوص در تابستان این بهترین هدیه برای اوست.

15.دسته گل گلدوزی شده با روبان

هدیه دستسازاین دسته گل سنتی یک هدیه مناسب است ، تصور کنید که وقتی کسی این دسته گل گلدوزی شده را دریافت می کند ، چقدر از آن لذت میبرد. این پروژه گلدوزی فوق العاده است زیرا در آن از روبان به جای نخ استفاده میشود.

30 تصویر خاص و فوق العاده گلدوزی

16. لیوان مسی

اجناس مسی به خودی خود زیبا و چشم نوازند و افراد زیادی از آنها به عنوان دکوری استفاده میکنند. همچنین دارای فواید بسیار برای سلامتی شماست. اگر میخواهید آنرا به هدیه دستساز تبدیل کنید کافیست جملات یا حروفی را به طور شخصی سازی شده برای فرد بنویسید و آنرا به او هدیه دهید.

17.قاب عینک دودی

امروزه بسیاری از افراد از عینک دودی های مختلف استفاده میکنند. اگر فردی که قرار است به او هدیه بدهید از عاشقان عینک دودی است این هدیه مناسبی برای اوست. زیرا از عینک او به راحتی محافظت میکند و در عین حال زیباست.

18.گوشواره

هدیه دستساز

ساخت گوشواره های دستساز برای هدیه بسیار خلاقانه و سرگرم کننده است. اینها را برای دوست خود تهیه کنید و بسازید و مطمئن باشید او عاشق آنها میشود‌.

آموزش ساخت گوشواره مکرومه

19.اسکراب شکر و دارچین

هدیه دستساز

اسکراب دست با بوی شیرین یک ایده عالی برای هدیه است ، شما می توانید آن را در هر زمان از سال برای هر مناسبت هدیه دهید. ما آن را برای پاییز و زمستان توصیه میکنیم.

طرز تهیه 5 اسکراب پوست خانگی

20.لاک ناخن با رنگ سفارشی

شما می توانید لاک ناخن خود را درست کنید. و رنگ‌ آن را برای بهترین دوست ، مادر ، خواهر ، همسر و… سفارشی کنید و آنها را شگفت زده کنید. این یکی از ساده ترین ایده های دستساز است که خیلی زیبا و جالب است.

آموزش ژلیش ناخن در خانه

21. نشانک کتاب یا بوک مارک

این نشانک های زیبا هدایای کاملی هستند که توسط کودکان ساخته شده است. ساخت آنها به حدی ساده است که هر فردی میتواند به راحتی آنرا بسازد و به افراد خاص هدیه دهد.

22.گردنبد دستساز

این گردنبند هدیه مناسبی برای ساقدوش ها است و یک جواهر زیبا است که عروس ها می توانند در روز قبل از عروسی به همه خانم های ساقدوش هدیه دهند. همچنین برای دختران 16 ساله تا 21 ساله ، برای روز مادر و روز ولنتاین هدیه مناسبی است.

23 .ظروف چوبی سوخته

اگر ابزار سوزاندن چوب را ندارید ، ممکن است بعد از دیدن این وسایل آشپزخانه زیبا متقاعد شوید که آن ابزار را بخرید. به راحتی میتوانید وسایل چوبی زیبا بسازید.

24 .یادگاری عکس دست ساز

این روش مبتکرانه برای انتقال عکس بر روی چوب یکی از بهترین روش ها برای ثبت عکس به عنوان دکوری است. این یک هدیه عالی برای سالگرد ، تولد یا عروسی است.

25 .عطر دستساز

یک عطر جدید با اسانس شخصی خود ایجاد کنید و هدیه ای منحصر به فرد و شخصی بسازید. عطر یکی از بهترین هدیه هایی است که میتوانید به یک فرد بدهید. یک عطر دستساز انتخاب خوبی برای فردی است که از او شناخت کافی ندارید رایحه را با توجه به سلیقه خود شخصی سازی کنید و آنرا هدیه دهید.

در نیمه شب بخوانید: ۱۰ رایحه دستساز خانگی

26.گردنبند عکسی

یکی از برترین هدیه های دستساز ساخت این گردنبند زیباست. میتوانید عکس یادگاری خود و شخص مورد نظرتان را در ان قرار دهید و به عنوان یادگاری به او بدهید. این یک هدیه ویژه برای کسی است که دوستش دارید و مخصوصاً برای روز مادر مناسب است.

27. بسته بندی زیبای گل

اگر میخواهید به شخص موردنظرتان یک دسته گل دوست داشتنی هدیه کنید ، چرا برای ایجاد بسته بندی هدیه خود فراتر نروید؟ در سایت های مختلف به دنبال چگونه زیبا تر بستن دسته گل خود باشید و آنرا با سلیقه ی خود تزئین و زیبا سازی کنید.

28. نگهدارنده گیاه

هدیه دستساز

این نگهدارنده های گیاهان به شکل آویزان برای فضاهای کوچک ایده آل هستند و کمی سبزی و سرزندگی را به یک آپارتمان اضافه می کنند. ما فکر می کنیم این هدیه تقریباً برای هر مناسبت یک هدیه عالی است.

آموزش بافت آویز مکرومه نگهدارنده گلدان

29 . دمپایی موش

برخی از مهارت های اولیه خیاطی تنها چیزی است که شما برای ساخت این دمپایی دوست داشتنی نیاز دارید! این دمپایی ها هدیه مناسبی برای صبح کریسمس میباشند ، علاوه بر این مطمئناً برای تولدها ، روز مادر یا سایر مناسبت های خاص مناسب است.

30. دستبند چرم مصنوعی دوزی شده

هدیه دستسازی شده

دستبند یکی از اکسسوری های پرطرفدار است. افراد بسیاری از این اکسسوری زیبا استفاده میکنند. دستبند چرمی یکی از پرطرفدارترین ها میباشد. و با لباس های مختلف ست میشود. دوخت این دستبند زیبا را به شما توصیه میکنیم.

31.بشقاب زیبا

مجموعه ای از این بشقاب های زیبا و هنری را برای هدیه عروسی  یا هدیه خرید خانه تهیه کنید. لوازم آشپزخانه منحصر به فرد همیشه ایده خوبی برای هدیه هستند.

32 .گوشواره های زیبا با طرح اوریگامی

این گوشواره های بسیار زیبا راهی عالی برای شماست تا بتوانید استعداد خود را در اوریگامی امتحان کنید. آنها یک هدیه کوچک و ارزان عالی هستند.

آموزش ساخت اوریگامی های ساده

33 .قفسه چوبی

این قفسه چوبی های زیبا انتخاب مناسبی است. زیرا هر چیزی را میتوانید به عنوان دکوری درآن قرار دهید و از آن برای دکوراسیون اصلی خانه استفاده کنید این هدیه دستساز را به هرکسی بدهید از آن استقبال میکند.

34.اویز کودک

هدیه دستساز

با استفاده از این آویز زیبا و هوشمند ، و هدیه آن به فردی که نوزاد دارد او را خوشحال کنید. این آویز به سادگی به بالا یا تخت نوزاد متصل شده و ساعت ها او را سرگرم میکند.

35. چاپ هنری برگ های گرمسیری

با این هنر سرگرم کننده و جسورانه زیبایی تعطیلات گرمسیری را به خانه دیگران بیاورید. این یک هدیه ویژه برای خانه داری است.

36. گردنبند نخ بافی شده

این گردنبند زیبا یک هدیه عالی برای دوست شما است که دارای سبک خاص و شیک است.

37.جا شمعی زیبا

این جا شمعی های جذاب هدایای کاملی را برای هر کسی می سازند. آنها راهی عالی برای پنهان کردن جاشمعی های نامناسب یا پنهان کردن نام های تجاری هستند.

38 .زیرانداز پیک نیک

هدیه دستساز

ایا دوستی دارید که در تابستان به دنیا امده باشد؟ او را با این پتوی پیک نیکی که به راحتی تهیه می شود غافلگیر کنید و روز را با هم در پارک یا ساحل بگذرانید.

39.دوخت بالش منگوله دار

وقتی این دو بالش منگوله ای رنگارنگ را تهیه می کنید که شبیه بالش های گران قیمت و سلطنتی هستند ، میتوانید برای خود چند صد دلار پس انداز کنید. آنها احتمالاً حتی متوجه نخواهند شد که اینها دست ساز هستند!

آموزش دوخت رو انداز نوزادی فانتزی

40. تاج گل

این تاج گل های سرگرم کننده پومپ فقط مختص تعطیلات نیستند ، بنابراین تقریباً در هر تعطیلات و هر مناسبت جای می گیرند. می توانید یک رنگ سفید برای زمستان تهیه کنید یا مجموعه ای از رنگ ها را امتحان کنید و به یک دانشجو هدیه دهید تا اتاق خوابگاه خود را تزئین کند.

41. ساخت ظرف با استفاده از سی دی

به راحتی و با استفاده از سی دی های قدیمی خود که دیگر از انها استفاده نمیکنید یک ظرف زیبا بسازید و آنرا به افراد مورد علاقه خود هدیه دهید. این ظرف قطعا مورد استقبال افراد بسیاری قرار میگیرد.

42. هدیه برای نوزاد

یکی دیگر از ایده های عالی برای هدایای نوزاد ، این طرح حاشیه ای گلدوزی است. چیز خاصی ایجاد کنید و آن را در یک حلقه به عنوان هدیه دستسازی شده شخصی ، قاب کنید.

43 . نقاشی هنری سفر

کسی را می شناسید که عاشق سفر باشد؟ بلیط هواپیما احتمالاً یک هدیه عالی برای این فرد است ، اما هزینه آن چیزی نیست که همه بتوانند از عهده آن برآیند. در عوض ، این اثر هنری متفکرانه را با استفاده از کشیدن نقشه ایی از مقصد مورد علاقه خود بسازید. آنها این هدیه فوق العاده متفکرانه را دوست خواهند داشت.

44 .صابون هلو

هدیه دستساز

ده دقیقه برای تهیه این صابون با بوی شیرین کافی است. چند قالب درست کنید و آن را با یک روبان ببندید تا یک هدیه زیبا ، ساده و ارزشمند باشد.

در نیمه شب بخوانید: آموزش ساخت صابون خانگی

45 . گلدان کیسه ایی

اشیایی را که معمولاً دور می اندازید را بازیافت کنید! این کیسه های شکر تغییر شکل داده شده شبیه گلدان های روستایی میشوند که روی هر میز تحریری عالی خواهند بود.

46. زیر بشقابی منگوله ایی

هدیه دستساز

زیر بشقابی یکی از مهم ترین عناصر چیدمان میزهای تجملاتی است. و انتخاب عالی برای افراد با مهمان های بسیار است. به راحتی آنرا زیر بشقاب ، قاشق چنگال و… قرار میدهد. همچنین میتوانید آنرا با انواع رنگ و انواع پارچه های چاپی درست کنید و به او هدیه دهید.

47 .قاب گوشی با طرح سنگ مرمر

با هدیه دادن این قاب منحصر به فرد ، افراد را شگفت زده کنید. حتی اگر همه دوستان شما قاب هایی روی تلفن خود داشته باشند ، ما مطمئن هستیم که شخصی را می شناسید که دوست دارد یک قاب گوشی جدید منحصر به فرد دریافت کند.

48 .مخلوط سوپ خانگی در شیشه

هدیه دستساز

موارد بسیار زیادی وجود دارد که این هدیه را عالی میکند: آن را در بسته مراقبت برای دانشجویان در زمان بیماری بفرستید ،همچنین میتوانید آنرا برای تعطیلات تهیه کنید.

49. گلدان گل

اگر قصد هدیه دادن گیاه را دارید ، یک قدم جلوتر بروید و این گلدان های فوق العاده آسان و شخصی سازی شده را خودتان بسازید. اینها بسیار زیبا و آسان هستند ، ممکن است در نهایت یکی را برای خود تهیه کنید!

50. جا کلیدی

کدام پدر بزرگ و مادربزرگی دوست ندارند این آثار کوچک را دریافت کنند؟ مشارکت فرزندان در این کار دشوار نخواهد بود زیرا آثار هنری و اثر انگشت همیشه مورد توجه کودکان قرار می گیرد.

51. دکمه های مرمری با رنگ گلکسی

این دکمه های کهکشانی بسیار جدید و شیک هستند. آنها مطمئناً به عنوان هدیه ای به یاد ماندنی برای هر کسی که آنرا برای آنها می سازد.

52. پتو با کلاه راحت

هدیه دستساز

این پتوی کرکی گرم ترین و دنج ترین راه برای در آغوش کشیدن فرزند است. آنها را در شب کریسمس به همه بچه ها هدیه دهید ، و همه می توانند صبح کریسمس را با پتوهای جدید خود شروع کنند.

53. عکس خود را زیبا کنید.

ما می دانیم که این در این عکس از عکس های عروسی استفاده شده است ، اما می توانید از هر عکسی برای تبدیل آن به یک هدیه شخصی استفاده کنید. به روزهای تولد ، فارغ التحصیلی و سالگردها ” فکر کنید.

54. چاپ روی ظروف شیشه ایی

با استفاده از محصولات مختلف و به راحتی میتوانید هر چه را که میخواهید بر روی ظروف حکاکی کنید و بنویسید این ایده بسیار خوبی برای روز مادر است. زیرا با جملات شخصی سازی شده خود میتوانید او را خوشحال کنید.

55.حلقه دستور غذا

هدیه دستساز

تحویل دستورهای خانواده به نسل های جدید توسط نسل های قدیمی همیشه یک حرکت احساسی بوده است که همه از آن قدردانی می کنند. با این ایده یک قدم جلوتر بروید و پس از تکمیل ، با دستور آشپزی مادربزرگ ، فردی در خانواده خود را غافلگیر کنید.

56. کارت سه بعدی

هدیه دستساز

برای مواقعی که به کارت نیاز دارید ، این کاردستی آسان و سه بعدی زیبا را بسازید. گیرنده کارت دست ساز شما مطمئناً می داند که وقتی تمام تلاش خود را برای تهیه هدیه دستساز انجام می دهید ، به او فکر کردید.

57 . بغل

۱۰۰ هدیه دستساز برای همه افراد

خوب ، این ممکن است یکی از موارد مورد علاقه برای اشخاص باشد. برای آن دسته از اعضای خانواده که دورتر زندگی می کنند ، آنها را با یک “آغوش” بزرگ در نامه غافلگیر کنید ، تا بدانند شما آنها را خیلی دوست دارید.

58 .بالش حلقه دوزی عروسی

عروسی ها گران هستند و عروس و داماد باید نگران جزئیات زیادی باشند. با ساختن این بالش حلقه ساده و زیبا ، برای عروس خانم در زندگی او آرامش ایجاد کنید. این یک هدیه متفکرانه است که او مطمئناً از آن قدردانی خواهد کرد.

59. شال گردن کاموایی

پوشاک کاموایی گران هستند و افراد کمی میتوانند آنرا خریداری کنند. یکی از ایده های خلاقانه که افراد زیادی را به خود جذب میکند و به خصوص در شهر ها و کشورهای سرد بسیار استفاده میشود شال گردن کاموایی است. با این شال گردن او را سوپرایز کنید.

60 .تاج گل چای

در حالی که برخی از افراد عاشق قهوه هستند ، برخی دیگر چای را ترجیح می دهند ، و این مشکلی ندارد. این تاج گل چای زیبا را برای دوستانی که از این کار قدردانی می کنند ، درست کنید.

61 .کاغذ کادوی خانگی

هدیه دستساز

از بسته بندی کنفی تا کاغذ کادوی سه بعدی ، این ایده های هوشمندانه گیرنده هدیه شما را قبل از باز کردن هدیه او خوشحال می کند.

62. جعبه ابزار

هدیه دستساز

آیا می دانید خرید کردن برای پدرها همیشه از همه سخت تر است؟ امسال از خرید کراوات صرف نظر کنید و این جعبه ابزار کوچک ساخته شده از قلع را تهیه کنید. آنها برای نگه داشتن میخ ، پیچ و موارد دیگر بسیار مناسب هستند. ما شرط می بندیم که این بار پدر شما تحت تأثیر تفکر ابتکاری شما قرار می گیرد.

63. تقویم اینستاگرام

هدیه دستساز

در دنیایی که حول محور اینستاگرام است ، ما نمی توانیم ایده بهتری برای ساخت تقویم زیبا برای دوستان و خانواده در نظر بگیریم. سعی کنید عکسهایی که لایک کرده اند و از نظر شما زیبا هستند را در نظر بگیرید فقط مطمئن شوید که عکس های سلفی را کنار گذاشته و عکسهای معنادار تری انتخاب می کنید.

64. لیموناد خانگی با برچسب قابل چاپ

هدیه دستساز

حتی اگر به ایتالیا نرفته باشید ، احتمالاً طعم لیموناد را چشیده اید و می دانید که چقدر لیمویی و خوشمزه است. مواد خود را مخلوط کرده و شیشه های زیبا را با آن پر کنید. سپس آنها را با برچسب های قابل چاپ زیباتر کنید. این یک هدیه عالی برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند.

65. پتو پشمی بدون دوخت

هدیه دستساز

پتوهای پشمی بدون دوخت مدتی است که یک هنر محبوب بوده است. ساخت این پتو ها بسیار آسان است ، شما میتوانید این پتو را به عنوان هدیه کریسمس ، برای تولدهای زمستانی یا هر زمان دیگری از سال که میل افراد به استفاده از پتوهای گرم است ، هدیه دهید!

66 . آناناس با بطری شیشه ایی

ساخت این “آناناس” بسیار هوشمندانه است ، شاید حتی متوجه نشوید که یک بطری شیشه ایی در زیر آن وجود دارد! بطری های خود را اینگونه زیبا کنید و سپس به افراد هدیه دهید.

67. لوستر گل

برای ساخت این لوستر گل زرق و برق دار از گل های مصنوعی استفاده می شود، تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. این را برای عروس ، روز تولد نوزاد یا عروسی تهیه کنید. مطمئنم از آن استقبال میشود.

68.کشوی فنجان قهوه

3

یکی از بهترین هدیه ها برای عاشقان قهوه این کشوهای نگهدارنده فنجان های قهوه است. بهترین هدیه دستساز برای افرادی که به دنبال هدیه های کاربردی هستند. ساخت آن راحت و ساده است.

69. لیوان قهوه شخصی سازی شده

آسان تر از این نمی شود ؛ چند طرح بکشید یا یک پیام الهام بخش روی یک لیوان سفید ساده بنویسید ، آن را در فر بگذارید و در کوتاه ترین زمان یک هدیه ارزان قیمت و شخصی دریافت کنید.

70. قلاب بافی قنداق بچه

این طرح را می توان در هر رنگی کار کرد و سریع و آسان ساخته می شود. این را به مادران جدید هدیه دهید. و مطمئن باشید انها استفاده زیادی از آن میکنند.

71. شیشه تزئینی

هدیه

هیچ چیزی نیست که نتوانید آن را در شیشه بگذارید! با این هدیه در مهمانی بعدی خود حاضر شوید و همه – و نه فقط میزبان – شما را دوست خواهند داشت.

72 . قلاب دوزی خرس عروسکی

ایده هدیه

خرس عروسکی یک اسباب بازی کلاسیک کودک است. با این عروسک قلاب بافی کودکان را سوپرایز کنید. میتوانید این هدیه را در روز تولد نوزاد یا جشن تولد بچه ها هدیه دهید.

73 .کیف دستی

آیا باورتان می شود: برای ساخت این کیف پارچه ایی ، ابتدا به سادگی آنرا دوخته و سپس گل ها را با استفاده از رنگ به پارچه می زنید؟ کمی عجیب به نظر می رسد ، اما به نتیجه آن نگاه کنید! ما این را به عنوان هدیه روز مادر دوست داریم.

در نیمه شب بخوانید:آموزش دوخت کیف پارچه ایی

74 .نمک حمام

اگر بمب های حمام را به عنوان هدیه دوست ندارید ، به سراغ نمک های حمام با بوی شیرین سنتی بروید. انها را در یک ظرف شیشه ای بسته بندی کرده و مقداری روبان با یک یادداشت کوچک به آن اضافه کنید.

75. کاکتوس دستساز

ما اعتراف می کنیم که این یکی کمی احمقانه است ، اما سرگرم کننده نیز هست. هر کسی که گربه ای در خانه دارد ارزش آن را میفهمد زیرا گربه ها علاقه زیادی به چنگ زدن اشیا دارند.

76. ساعت دیواری

این ساعت یکی از زیبا ترین هدیه های ممکن است. این یک هدیه دستساز است ولی لازم است بدانید که ساخت آن خیلی سخت است. زیاد مهم نیست که عقربه های ان کار نمیکنند مهم زیبایی آن است.

77 .دیوار آویز منگوله ایی

هدیه دستساز

مدرن ، شیک و سرگرم کننده ، این می تواند یک هدیه جالب باشد. شما می توانید آنرا در هر رنگی متناسب با سلیقه شخصی که این محصول را برای او تهیه می کنید ، بسازید.

78. فانوس های شیشه ای

هدیه دستساز زیبا

تابستان است اگر کسی را می شناسید که عاشق دکور ساحلی است ، این فانوس های شیشه ای را به او هدیه دهید. آنها یک هدیه ایده آل برای این شخص هستند.

79. کیک سگ

اگر دوستی دارید که صاحب سگی است میتوانید این کیک زیبا را با محتوایات غذای سگ برای سگ او تهیه کنید مطمئنا از آن استقبال میکند. صاحبان سگ عاشق افرادی هستند که به حیوان آنها توجه میکنند.

80. جا دستمال کاغذی دستساز

هدیه دستساز

این هدیه دستساز یکی از بهترین ها برای افرادی است که از آلرژی فصلی رنج میبرند. میتوانند همه جا آن را با خود ببرند و به راحتی از آن استفاده کنند. اگر دوستی دارید که آلرژی دارد و در همه جا به دستمال کاغذی نیاز پیدا میکند این هدیه خوبی برای اوست.

81. توپ های کاهش دهنده استرس

هدیه دستساز و کاربردی

این یک هدیه سرگرم کننده و آسان است! آنها زیبا و رنگارنگ هستند ، که این زیبایی آنها را به یک هدیه عالی برای بچه ها تبدیل می کند ، اما برای بزرگسالان نیز مناسب است. چند عدد بادکنک را باد کنید و مقداری نمک حمام خانگی و اب در انها بریزید و بهترین هدیه برای کاهش استرس را دریافت کنید.

همچنین بخوانید: آموزش ساخت ژل اسلایم

82 .پایه کیک

پایه کیک

به دنبال روشی شیک و رسمی برای نمایش کیک و شیرینی ها هستید؟ استند کیک ایده خوبی برای هدیه است. این هدیه دستساز را برای فردی که عاشق پخت و پز کیک و شیرینی است ببرید.

83. دستگیره قابلمه

اگر قلاب بافی را به خوبی بلدید ، این ایده برای هر مناسبت گزینه ای عالی است. ما ایده ساخت این هدیه را برای بزرگسالان جوانی که به تازگی به خانه یا آپارتمان خود نقل مکان کرده اند دوست داریم.

84 . بند دوربین

یک کمربند قدیمی که از ان استفاده نمیکنید را در نظر بگیرید و آن را به بند دوربین تبدیل کنید. همه عاشق عکاسی شیفته این هدیه زیبای شما میشوند. زیرا بسیار کاربردی و محکم است.

85. مداد با ورقه های طلایی

هدیه دستساز

دانش آموزان ابتدایی و دبیرستان ، فارغ التحصیلان دبیرستان عاشق این مداد ها میشوند. این مداد ها بهترین انتخاب برای آنهاست زیرا میز آنها را زیبا میکند و در جا مدادی روی میز آنها به راحتی جای میگیرد.

86. کیف چرمی

این کیف چرمی برای نگهداری وسایل کوچک مانند کلید ، لوازم آرایش ، پول ، کارت یا هر چیز دیگری مناسب است! آنرا به دختران جوان هدیه دهید زیرا این جزو کاربردی ترین وسیله ها برای انهاست.

همچنین بخوانید: آموزش دوخت کیف چرمی با دست

87. تاج گل شمشاد مصنوعی

هدیه دستساز

تاج گل شمشاد ساده و شیک ، علاوه بر زیبایی برای قرار دادن در دکوراسیون خانه عالی است.و بسیار ارزان است. فقط به ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارید تا به آسانی تاج گل زیبای خود را بسازید.

88. فلاسک سفارشی

آیا به دنبال هدیه تولد 21 سالگی هستید؟ یک فلاسک معمولی بردارید و با یک پارچه زیبا و رنگی به دور آن زیبایی آنرا تکمیل کنید. این قطعا یکی از بهترین هدیه هایی است که میتوانید به یک فرد ۲۱ ساله بدهید.

89 .تخته با طرح فیروزه ایی

این هدیه به مهارت های واقعی چوبکاری نیاز دارد ، اما اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، مطمئناً این یکی از بهترین کارهای هنری شما خواهد شد.

90 .دستبند های چرمی

این دستبندهای چرمی بافته شده یکی از اکسسوری های معروف است. با همه لباس ها ست میشود و در همه متاسبت ها قابل استفاده است. قطعا دختران جوان عاشق این هدیه میشوند.

91. شمع موم عسلی

شمع موم عسلی هدیه دستساز ویژه

شمع موم عسلی به تازگی بسیار ترند شده است و افراد زیادی در سایت های مختلف به فروش این شمع ها میپردازند جالب است بدانید این شمع ها یکی از ساده ترین هدیه های دستسازی است که میتوانید به افراد مختلف هدیه دهید.

92 .عکس پازلی

آیا کسی را می شناسید که عاشق پازل باشد؟ این هدیه دستساز به شما امکان می دهد با استفاده از اره مویی یک تصویر دلخواه را به پازل تبدیل کنید. هشدار میدهیم که این پروژه به صبر و دقت بسیاری نیاز دارد.

93 .اریگامی سیب

هدیه دستساز

اوریگامی یکی از کهن ترین ترفند ها میباشد که سالیان بسیار مورد استفاده قرار گرفته و کودکان و بزرگسالان بسیاری به ان علاقه دارند. تنها چیزی که برای ساخت به ان نیاز دارید کاغد رنگی است.

در نیمه شب بخوانید: ساخت ۷ مدل اوریگامی ساده

94 .کارت تبریک تولد با استفاده از شکلات

میتوانید با اسم ها و مارک های مختلف شکلات ها یک کارت تبریک زیبا بسازید. به راحتی و اسانی کافی است یک متن را در نظر بگیرید و در اخر شکلات ها را به ان بچسبانید.

95 .کوکی در یک شیشه

اگر از عاشقان کوکی هستید و دوست دارید انرا به افراد دیگر نیز هدیه دهید کافی است یک شیشه مربا بردارید و تمامی مواد مورد نیاز برای کوکی را داخل ان بریزید. و دستور پخت را نیز به آن بچسبانید. بله! این هدیه جالبی است که همه از دیدن ان شگفت زده میشوند.

96 .نمکدان و فلفل دان چوبی

هدیه شیک و دوست داشتنی برای افرادی که به تازگی خانه خریده اند. قطعا عاشق این میشوند و انرا بر روی میز اصلی خود قرار میدهند.

97 .سنگ آهک

همه ما آن دوست یا یکی از اعضای خانواده را داریم  که همیشه وسایل خود را گم میکند. اما این ظرف به شما کمک میکند به راحتی کلید خود را دوباره بسازید. علاوه بر ان زیبایی شگفت انگیزی دارد که افراد بسیاری را به خود جذب میکند.

98 .حوله با چاپ برگ سرخس

هدیه دستساز

شگفت انگیز است که چگونه یک برگ سرخس کوچک می تواند یک حوله معمولی را به یک شاهکار مدرن تبدیل کند. مقداری رنگ سبز تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا برگ خود را روی یک حوله کتان معمولی بچسبانید. یک قدم جلوتر بروید و مجموعه کاملی از ملحفه های مهر شده زیبا ایجاد کنید.

99 . گل های تزیینی روی کاغذ کادوی هدیه

هدیه دستساز

بسته بندی کادو به اندازه خود کادو مهم است. این گل های تزئینی با روش های ساده ایی که برای ساخت دارند بسیار محبوب هستند و روی بیشتر کادو ها دیده میشوند. بد نیست شما هم کادوی خود را با این گل های زیبا و چشم گیر دیزاین کنید.

در نیمه شب بخوانید: ساخت ۲۰ مدل باکس هدیه

100 . پیش بند آشپزخانه

هدیه دستساز

این هدیه قطعا طرفرداران بسیاری دارد. زیرا پیش بد یکی از مهم ترین وسایلی است که باید در اشپزخانه ایی باشد.و همه افراد از ان استفاده میکنند. بنابراین با تهیه آن میتوانید افراد بسیاری را خوشحال کنید.

نتیجه گیری:

درست کردن این هدایا برای عزیزانتان نه احتیاج به وسیله های خاص و دور از دسترسی دارد و نیاز به هنر خاصی دارد. با ساده ترین وسایل می توانید این هدایا را بسازید و عزیزانتان را خوشحال کنید. اگر ایده ی دیگری برای ساخت هدیه دارید و در لیست ما نیست برای ما در کامنت بنویسید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

فستیوال چینی‌ها

هیجان‌انگیزترین فستیوال چینی‌ها از سگ‌خوری تا قایق اژدها

رویدادها و فستیوال چینی‌ها بخش بزرگی از فرهنگ و زندگی روزمره مردمان چین است. در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *