معرفی بهترین هتلهای کیش

شاید اگر قصد سفر به کیش را داشته باشید نیاز به معرفی بهترین هتلهای کیش یا معرفی برترین هتلهای کیش داشته باشید. سفر به جزیره‌ کیش به زمان خاصی ندارد اما مکان خاص چرا و شما باید بهترین مکان را برای خود انتخاب کنید تا بهترین سفر را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید .

درست است که به دلیل آب‌وهوای منطقه‌ای این جزیره، بهترین زمان سفر به کیش اوایل دی‌ماه تا اواخر اردیبهشت‌ماه است، اما بسیاری از مسافران با وجود گرم و شرجی بودن آب‌وهوای کیش، در فصل تابستان به این جزیره نیز سفر می‌کنند. بنابراین هتل های کیش در گرم‌ترین ماه سال هم پررونق‌اند و برخی از آنها نیز موفق شده اند رضایت مشتریان را از آن خود کرده و بین آنها محبوب شوند. دلایل متعددی هم برای این محبوبیت وجود دارد که در ادامه مطلب با دلایل آنها نیز آشنا خواهید شد.

معرفی بهترین هتلهای کیش

معرفی بهترین هتلهای کیش

هتل ترنج

هتل ترنج یکی از هتل هایی است که باید آن را در لیست معرفی بهترین هتلهای کیش قرار دهیم .هتل دریایی ترنج که به سبک هتل‌های خاورمیانه‌ای ساخته شده است، از هتل های لوکس کیش به حساب می‌آید. سوئیت‌های چوبی هتل روی دریا ساخته شده‌اند و در کف هر یک از آن‌ها، بخشی شیشه‌ای تعبیه شده است تا امکان تماشای دریا به‌راحتی میسر باشد.

این هتل به‌لطف رستوران‌ها، کافی‌شاپ و فست فود ساحلی، سالن کنفرانس، باغ رویایی با آلاچیق‌های دیدنی، روم سرویس، آتلیه عکاسی، خانه بازی کودک، اجاره ماشین، خدمات خشک‌شویی و… پذیرایی گرمی از مهمانان خود به عمل می‌آورد.

اگر حتی در طول سفر به فکر تندرستی و ورزش هستید،‌ امکانات فوق‌العاده هتل ترنج از سالن اسپا و ماساژ با اتاق‌های کف شیشه‌ای تا بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی، پیست دوچرخه‌سواری، سالن ورزشی روی آب، سالن بدن‌سازی، استخر و سونا بخار و جکوزی و سالن بدن‌سازی بهترین فرصت را برای شما فراهم می‌کنند تا انرژی و نشاط مضاعفی به دست آورید.

هتل ترنج فقط به‌اندازه ۱۰ دقیقه با فرودگاه فاصله دارد؛ مضاف بر اینکه در نزدیکی شهر زیرزمینی کاریز و شهرباستانی حریره، مسیر ویژه دوچرخه‌سواری کیش، کشتی یونانی، مرکز خرید پدیده و بازار پارس خلیج فارس قرار گرفته است.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان یکی از بهترین و معروف ترین هتل‌های پنج‌ستاره جزیره زیبای کیش است. در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره قرار گرفته و دسترسی بسیار راحتی به مراکز تجاری و اماکن دیدنی کیش دارد. بازارهای زیتون، مرکز تجاری، پانیذ، پردیس‌های ۱و۲، رویا مال و از طرف دیگر ساحل نیلگون خلیج فارس و اسکله تفریحی با امکانات متنوع ازجمله غواصی، جت‌اسکی، قایق‌سواری و غیره همگی در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند.

تمام اتاق‌های هتل شایگان کیش مجهز به تراس، خدمات اتو، نظافت هر روزه اتاق، تسهیلات اتاق VIP، قفسه لباس، تهویه مطبوع، کمد، تلویزیون LCD-LED، شبکه‌های ماهواره ای، تلفن، یخچال، چای و قهوه ساز هستند.

در هتل شایگان کیش هرآنچه برای یک اقامت آسوده و لذت‌بخش نیاز است فراهم شده‌است. ازجمله کلوپ سلامتی و تندرستی که با امکانات و خدماتی منحصر‌به‌فرد لذت سفر و اقامت در این هتل را دوچندان می‌کند. سونای خشک و بخار، جکوزی به همراه ماساژ، اسپا و حمام سنتی خستگی سفر را از تن میهمانان به در کرده و لحظاتی توام با آرامش را برای آن‌ها رقم خواهد زد. همینطور کلوپ تفریحی و سرگرمی هتل که در محیطی پر از انرژی، شور و هیجان را به ارمغان می‌آورد. سالن بیلیارد شامل میزهای ایت، اسنوکر و پیرامید، فوتبال دستی، بازی‌های ویدئویی کامپیوتری (ایکس باکس و پلی استیشن)، کافی‌نت، سالن بازی کودکان و اتاق تلویزیون از امکانات این کلوپ است. این مجموعه در طبقه زیر همکف واقع شده‌است.

هتل شایگان

هتل داریوش

هتل ۵ ستاره داریوش، در شمال شرق جزیره زیبای کیش در استان هرمزگان قرار دارد و به‌خاطر معماری خاص و فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود که با الهام از تخت جمشید ساخته شده است.

بارزترین مزیت این هتل، قرارگیری آن در کنار دريا است که امکان پیاده‌روی و گردش در ساحل را برای مهمانان تسهیل می‌کند. فضای پیاده‌روی، اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس، آلاچيق ساحلی، خدمات درجه یک، کارکنان حرفه‌ای و… همگی باعث شده‌اند که هتل داریوش یکی از بهترین هتل های کیش باشد.

هتل بزرگ داریوش ۱۹۳ اتاق، سوئیت و کابانای لوکس دارد که رو به دریا یا باغ هستند.

مهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند از امکاناتی همچون غواصی اختصاصی، سالن بیلیارد، استخر روباز بانوان و آقایان، ماساژ تایلندی، فضای سبز و فضای باغ، گیم نت، سالن بدن‌سازی و غیره استفاده کنند.

با توجه به فاصله نزدیک هتل به بسیاری جاهای دیدنی کیش و مراکز خرید در کیش، در وقتتان حسابی صرفه‌جویی می‌شود و دسترسی راحتی به پارک ساحلی مرجان کیش، مرکز خرید مرجان کیش، پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان، مرکز خرید مروارید، بازار پانیذ، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و بازار ونوس خواهید داشت.

هتل مارینا پارک

در معرفی بهترین هتلهای کیش ، قطعا باید از هتل مارینا پارک یاد کرد .

هتل مارینا پارک کیش در سال ۱۳۹۰ در دو طبقه آغاز به کار کرد و ۱۹۰ اتاق با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن دارد. از آنجا که این هتل مجلل در یکی از بهترین مناطق کیش قرار دارد، به‌راحتی می‌توانید به باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها و آکواریوم کیش دسترسی داشته باشید و از مراکز خرید نزدیک به هتل نظیر بازار مریم، بازار کیش مال، بازار مرجان و بازار پدیده استفاده کنید.

هتل یادشده مثل هر یک از هتل های لوکس کیش، مجهز به رستوران، کافی‌شاپ، استخر و سونا و جکوزی، پارک ساحلی، اینترنت، خانه‌داری ۲۴ ساعته، صندوق امانات، کافی نت، تاکسی سرویس، سالن پذیرایی، سالن همایش، ترانسفر فرودگاه و پارکینگ است.

اسکله اختصاصی از مزایای منحصربه‌فرد هتل مارینا پارک کیش است

اسکله اختصاصی از مزایای منحصربه‌فرد این هتل است که به‌لطف انواع تفریح‌های ساحلی، ورزش‌های آبی و رستوران‌های متنوع، گزینه‌ای عالی برای تفریح و سرگرمی به شمار می‌رود. برخورداری از یک نوار ساحلی اختصاصی به طول ۷۵۰ متر با چشم‌اندازی حیرت‌انگیز به خلیج فارس را به فهرست ویژگی‌های متفاوت و ایدئال هتل اضافه کنید. با این اوصاف، بی‌دلیل نیست که هتل مارینا پارک عنوان بهترین هتل کیش را با خود یدک می‌کشد.

هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش در بهار سال ۱۳۹۶ در ۱۴ طبقه افتتاح شد و از آنجا که جزو هتل‌های معروف کیش به حساب می‌آید، انتخاب اول بسیاری از مهمانان بین‌المللی، مقام‌های ارشد سیاسی و فرهنگی، گردشگران، تجار و… است. در صورتی که شما نیز این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، با امکاناتی همچون پارکینگ اختصاصی، سالن همایش چند منظوره، کافی شاپ، مجموعه بازی کودکان، زمین تنیس، روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، صندوق امانات و تاکسی سرویس مواجه خواهید شد.

کیش کجا بریم خوش بگذره ؟

با این حال، امکانات هتل بین‌المللی کیش به همین مقدار خلاصه نمی‌شود و امکان استفاده از سالن اسپا و انواع ماساژهای درمانی، استخر، سونا خشک و بخار، جکوزی، حمام سنتی و زمین تنیس نیز برایتان مهیا است.

هتل بین‌المللی کیش نیز همانند سایر هتل‌های جزیره از موقعیت مکانی خوبی نسبت به جاذبه‌ها و مراکز خرید برخوردار است؛ به‌گونه‌ای که این هتل در نزدیکی مراکز خرید مریم و ونوس، مرکز خرید مروارید، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مرجان، پلاژ ساحلی بانوان، کشتی یونانی، فرودگاه کیش و پارک ساحلی مرجان قرار دارد.

هتل ایران

هتل ایران در سال ۱۳۹۳ در جزیره زیبای کیش شروع به کار کرد و شامل دو برج هفت طبقه‌ای سفیدرنگ می‌شود که در طبقه‌های همکف و هفتم به هم متصل شده‌اند. چه برای تفریح و گردش یا پاساژگردی و خرید به کیش رفته باشید، با اقامت در این هتل می‌توانید دسترسی خوبی به کارتینگ کیش، پارک شهر و اسکله تفریحی، مرکز خرید مروارید، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مرجان، پارک ساحلی مرجان، پلاژ ساحلی بانوان و فرودگاه کیش داشته باشید.

امکانات این هتل نیز در حد عالی هستند و از ترانسفر فرودگاهی، خشک‌شویی و تاکسی سرویس گرفته تا اینترنت در لابی، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، استخر، ، روم سرویس، اجاره خودرو، خودپرداز، خدمات پزشکی، سالن آمفی‌تئاتر، سالن همايش و… می‌توانند هر مهمانی با هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارند. ۱۲۸ واحد اقامتی هتل ایران مجهز به مبلمان و تختخواب‌های راحت و نور مناسب هستند که چشم‌اندازی رو به جزیره کیش یا منظره نیلگون خلیج فارس دارند.

معرفی بهترین هتلهای کیش

هتل میراژ 

هتل میراژ از جمله هتل‌های لوکس کیش است که ۱۷۸ اتاق و سوئیت در هشت طبقه دارد و به‌دلیل تنوع اتاق‌هایش، دست شما برای انتخاب باز است.

با اقامت در این هتل فرصتی استثنایی برای لذت‌بردن از ساحل دریای خلیج فارس خواهید داشت؛ چراکه هتل میراژ در نزدیکی اسکله اصلی کیش قرار دارد و در نتیجه می‌توانید از تفریح‌های ساحلی نظیر قایق‌سواری، جت‌اسکی، غواصی و… نهایت لذت را ببرید.

رستوران هتل میراژ نیز با فضای دل‌باز و دلنشین و دکوراسیون لوکس و مدرن و ارائه انواع غذاهای دریایی، ایرانی و عربی، لذت حضور در جزیره را دوچندان می‌کند.

برخی از پاساژها و مراکز مهم کیش نظیر مرکز خرید مروارید، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز خرید مرجان، فرودگاه کیش، پلاژ ساحلی بانوان، مرکز همایش بین‌المللی کیش و پارک ساحلی مرجان در فاصله کمی از هتل میراژ قرار دارند و از همین رو با صرف زمان کمی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

این هتل با ارائه خدمات و امکاناتی همچون استخر، سونا و جکوزی، رستوران، پارکینگ، نمازخانه، اینترنت، تاکسی سرویس، کرایه ماشین بدون راننده، سالن بیلیارد و کافی شاپ توانسته است خود را در بین بهترین هتل‌های کیش قرار دهد.

هتل ویدا

هتل ویدا (الوند) یکی دیگر از هتل‌های تازه تاسیس کیش است که در بهار سال ۱۳۹۶ به صحنه هتلداری کشور پا گذاشت و اکنون یکی از معروف‌ترین هتل‌های کیش به شمار می‌رود.

هتل مجلل ویدا در چند قدمی دریای خلیج فارس قرار دارد؛ به‌طوری که با یک پیاده‌روی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای به ساحل این دریای زیبا خواهید رسید.

برای خرید هم می‌توانید به مرکز خرید مروارید، مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ و مرکز خرید مرجان بروید که در همان حوالی هتل هستند. ضمن اینکه هتل ویدا فاصله چندانی با فرودگاه کیش و پلاژ ساحلی بانوان ندارد و دسترسی به آن‌ها نیز راحت است.

هتل لوکس ویدا ۱۲ طبقه و ۱۴۴ واحد اقامتی دارد .

این هتل با در اختیار داشتن سالن همایش و سمینار، رستوران، کافی شاپ، لابی مجلل، اجاره ماشین و دوچرخه، مجموعه ورزشی، خدمات خشک‌شویی، آرایشگاه، آتلیه، سالن کودک، غرفه‌های تجاری و دسترسی به اینترنت، پذیرایی صمیمانه‌ای از مهمانان خود به عمل می‌آورد.

به غیر از اسپا و ماساژ، سالن بدن‌سازی، حمام سنتی، استخر، سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.

هتل پارمیدا

هتل پارمیدا بر اساس امتیازهای کاربران اسنپ تریپ دومین رتبه را در لیست بهترین هتل های کیش به ترتیب به دست آورده است.

این هتل در نزدیکی مراکز خرید قرار گرفته، پس اگر به قصد خرید به کیش سفر می‌کنید ،این هتل انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

هتل پارمیدا به خاطر نظافت و برخورد خوب پرسنلش بین مسافران محبوب است.

همچنین استخر تمیز هتل و امکانات رفاهی‌ای مانند استخر و و سونا و جکوزی، سالن ماساژ و زمین تنیس این هتل را به یکی از انتخاب‌های اول مسافران تبدیل کرده است.

هتل پارمیس

هتل پارمیس حدود ۱۱ سال است که در جزیره کیش فعالیت می‌کند و طی این سال‌ها توانسته به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها بین مسافران تبدیل شود.

برای نام‌بردن از بهترین هتل‌ های کیش به ترتیب هتل پارمیس با اختلاف کمی در مقام سوم قرار گرفته.

هتل پارمیس از آن هتل‌هایی است که کسانی که یک بار در این هتل اقامت دارند، برای سفرهای بعدی باز هم همین هتل را انتخاب می‌کنند.

این هتل مانند همه هتل‌های ۵ستاره امکانات رفاهی خیلی خوبی برای مهمانانش فراهم کرده است.

۴ رستوران، سالن ماساژ، استخر و سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و سالن بازی‌های کامپیوتری اجازه نمی‌دهند در این هتل احساس کسالت کنید.

یکی از نکات مثبتی که خیلی از مسافرها به آن اشاره می‌کنند این است که این هتل جزو معدود هتل‌های کیش است که در آن همزمان با رزرو اتاق ناهارتان را هم رزرو کرده‌اید.

هتل گراند

هتل گراند یکی از هتل‌های ۳ ستاره‌ای است که توانسته با خدمات خوبش مسافران را انقدر راضی نگه دارد که انتخاب چهارمشان در لیست «بهترین هتل های کیش به ترتیب» باشد.

مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند، خدمات، نظافت و غذاهای هتل را با هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اند مقایسه کرده و از اقامتشان راضی بوده‌اند.

نزدیک‌بودن به ساحل و دسترسی مناسب به شهر یکی دیگر از نکاتی است که این هتل را هتل محبوبی تبدیل کرده است.

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

تور طبیعت گردی گیلار

پرطرفدارترین تورهای پاییزی در بین ایرانیان کدام است؟

سفر به دریا، ساحل، جنگل، کوهستان، کویر، آبشار، چشمه‌های آب معدنی و هرجایی که بخشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *