مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش

هتل پالاس یکی از مدرن ترین هتل های 5 ستاره کیش است. این هتل به دلیل قرارگیری در شرق جزیره کیش که قطب تفریحی تجاری آن نیز می‌باشد، به مراکز خرید کیش نزدیک بوده و دسترسی آسانی دارد. از مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش می‌توان به بازار سارینا 1 کیش ، بازار پردیس 1 و 2 کیش ، بازار پانیذ کیش، بازار ونوس کیش و … نام برد که در ادامه با همه‌ی آن‌ها آشنا خواهیم شد.

نگاهی کلی به هتل پالاس کیش

هتل 5 ستاره پالاس در سال 1400 افتتاح شد، به همین دلیل یکی از جدیدترین و شیک ترین هتل های کیش محسوب می‌شود. این هتل که 15 طبقه و 233 واحد اقامتی دارد، توانسته است پذیرای مهمانان فراوان داخلی و خارجی باشد. از سری امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌های لوکس و VIP با دکوراسیون شیک، ترانسفر فرودگاهی، باشگاه ورزشی پیشرفته، اجاره خودروهای لوکس و … اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به هتل های کیش اینجا کلیک کنید .

هتل پالاس کیش

به دلیل موقعیت خوب هتل بر روی نقشه و نزدیکی به بازارها و جاهای دیدنی کیش ، استقبال از رزرو هتل پالاس کیش ، زیاد است. با اقامت در این هتل می‌توانید خودتان را با 5 دقیقه رانندگی به بهترین مراکز خرید کیش برسانید. البته اگر تمایل دارید می‌توانید در سایر هتل های کیش مانند هتل کوروش کیش که در فاصله‌ی کمتری با این مراکز قرار دارد، نیز اقامت کنید. به طور کلی بازارهای کیش نزدیک هتل پالاس کیش ، شامل موارد زیر است:

مرکز خرید سارینا 1 کیش

نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل پالاس کیش، بازار سارینا کیش است. فاصله این دو مکان از یکدیگر تنها 900 متر است، یعنی شما با خروج از هتل پالاس طی 5 الی 6 دقیقه پیاده‌روی به مرکز خرید سارینا کیش خواهید رسید. این بازار یکی از مراکز خرید جدید کیش و دارای نمایی بسیار لوکس و مدرن است. همچنین طراحی داخلی زیبایی دارد که در 10 طبقه این پاساژ شاهد آن هستیم. تعداد کل مغازه‌های بازار 218 واحد تجاری است و باید به این نکته اشاره کنیم که اغلب این واحدها دارای اجناس برند هستند. علاوه بر این‌ها شاهد گالری‌های هنری زیبایی در مرکز خرید سارینا 1 هستیم که بر زیبایی پاساژ می‌افزاید.

مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز خرید پردیس 1 کیش

بازار خرید پردیس 1 کیش، 33 سال پیش با نظارت مهندسین فرانسوی، ساخته شد. این پاساژ همچنان معروف‌ترین و بزرگ ترین مرکز خرید کیش محسوب می‌شود و مسافران کیش در قدم اول آن را برای گشت‌وگذار انتخاب می‌کنند. مرکز خرید پردیس 1 کیش دارای 2 طبقه تجاری و 220 واحد تجاری با تنوع بالا است، به همین دلیل می‌توانید در آن انواع و اقسام کالاهای مدنظرخود را با قیمت‌های مختلف پیدا کنید. همچنین از آن‌جایی که در این پاساژ مغازه‌هایی با اجناس برند وجود دارد، برای آن دسته از افراد که اهل برند هستند، بازار پردیس 1 کیش یک گزینه عالی است.

فاصله بازار پردیس تا هتل پالاس کیش 1.2 کیلومتر است و می‌توانید با خودرو خودتان را در 5 دقیقه به آن برسانید و یا فقط 15 دقیقه پیاده‌روی کنید. برای این کار کافیست خودتان را از میدان سیری به بلوار خیام برسانید و سپس به میدان پردیس بروید. حوالی میدان پردیس، بازار پردیس 1 کیش را خواهید دید.

مرکز خرید پردیس 2 کیش

مرکز خرید پردیس 2 کیش، چند سال بعد به عنوان دومین مرکز خرید پردیس ساخته شد. این مرکز خرید به وسیله یک تونل به شعبه 1 متصل شده است و مهمانان عزیر می‌توانند در کمترین زمان ممکن خودشان را به آن برسانند. در این پاساژ نیز تنوع کالاها بسیار زیاد و قدرت انتخاب خریداران بالا است. دکوراسیون و طراحی داخلی مرکز خرید پردیس 2 نیز در نوع خود زیباست و با وجود فضای سبز و درختان نخل، نظر مسافران را به خود جلب می‌کند. این مرکز خرید نیز فاصله کمی تا هتل پالاس کیش دارد زیرا درست در کنار بازار پردیس 1 بنا شده است.

مرکز خرید پانیذ کیش

اگر قصد دارید از هتل پالاس تا بازار پانیذ کیش بروید، راه بسیار کوتاه 1.6 کیلومتری خواهید داشت که در 20 دقیقه پیاده‌روی آن را طی خواهید کرد. این بازار نیز در نزدیکی میدان پردیس کیش واقع شده است و دارای نمای شیشه‌ای است که از فواصل دور هم قابل شناسایی است. مرکز خرید پانیذ کیش، دو طبقه دارد و در آن 208 واحد تجاری به همراه واحدهای خدماتی مانند رستوران و کافی‌شاپ وجود دارد. بازار پانیذ از آن پاساژهای کیش است که به علت قدمت و قیمت مناسب خود در بین کیشوندان نیز دارای شهرت است.

بازار پانیذ

مرکز خرید زیتون کیش

این مرکز خرید با معماری خاص و جمع‌وجور خود شناخته می‌شود. بیرون بازار زیتون کیش با خطوط هندسی و مورب طراحی شده و داخل آن را نیم‌طبقه‌ها متمایز می‌کند. تعداد مغازه‌های این بازار 108 عدد است اما تنوع کالاها در آن زیاد بوده و قیمت اجناس متناسب است. بنابراین بی‌دلیل نیست که با استقبال گردشگران و کیشوندان عزیز مواجه شده است. پاساژ زیتون کیش هم در قسمت شرقی و شلوغ جزیره واقع شده و به هتل پالاس کیش نزدیک است. این بازار در انتهای بلوار رودکی و بلوار ساحل قرار دارد و با 10 دقیقه رانندگی می‌توان این مسافت را طی کرد.

بازار زیتون کیش

مرکز خرید ونوس کیش

آخرین بازاری که در این مطلب می‌خواهیم به عنوان مراکز خرید نزدیک هتل پالاس کیش ، به شما معرفی کنیم بازار ونوس کیش است. پاساژ ونوس امکانات و مزایای زیادی را در خود جای داده که باعث شهرت آن در جزیره شده است. یکی از دلایلی که این مرکز خرید در میان مسافران و کیشوندان محبوب است، طراحی داخلی زیبای آن از جمله چترهای رنگی تزیینی سقف، گل‌وگیاه فراوان و … است. همچنین این پاساژ 325 غرفه با تنوع اجناس بالا دارد.

این بازار نسبت به سایر مراکزی خریدی که در بالا بیان کردیم از هتل پالاس کیش دورتر و دارای مسافت 2.7 کیلومتری است. البته باز هم می‌توان طی 10 دقیقه رانندگی با خودرو به آن دسترسی داشت.

 

درباره‌ی زهره موحدی

همچنین ببینید

تور طبیعت گردی گیلار

پرطرفدارترین تورهای پاییزی در بین ایرانیان کدام است؟

سفر به دریا، ساحل، جنگل، کوهستان، کویر، آبشار، چشمه‌های آب معدنی و هرجایی که بخشی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *