بهترین کافه های برزیل کجاست؟

برزیل یکی از کشورهای توریستی و فوق العاده اعجاب انگیز آمریکای لاتین است که هر ساله میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. برزیل به دلایل مختلف یک مقصد توریستی همه جانبه و شگفت انگیز است و تور برزیل می تواند شامل تفریحات و دیدنی های متنوعی باشد که دست مراکز گردشگری را باز می گذارد. در ادامه با بهترین کافه ها و مقاصد گردشگری برزیل آشنا می شویم.

چرا سفر به برزیل یک فرصت استثنایی است؟

برزیل را می توان کشور عجایب و شگفت انگیزها دانست؛ این کشور با وسعت گسترده خود انواعی از جاذبه های طبیعی و مصنوعی را در خود جای داده و شما به راحتی می توانید تنوع را در آن حس کنید. شهر مدرنی مثل ریودوژانیرو امکان استفاده از امکانات فوق العاده شهری، غذاهای لذیذ و فرهنگ بومی مردم را فراهم می کند؛ از سویی دیگر با فاصله گرفتن از شهر و ماجراجویی در جنگل های آمازون و رود خروشان آمازون می توانید مناظر و موجوداتی را تماشا کنید که تا کنون حتی عکس آنها را ندیده اید.

بنابراین گردشگرانی که به سفر، تفریح و ماجراجویی علاقه دارند سعی می کنند با تهیه تور برزیل یک خاطره به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنند. توجه داشته باشید که این تور انواع مختلفی از جاذبه ها، دیدنی ها و تفریحات را در اختیار شما قرار می دهد و تنها یک سفر ساده نیست.

بهترین کافه های برزیل

بهترین کافه های برزیل کجاست؟

برزیل شهرهای بزرگ و زیبایی مثل سائوپائولو و ریودوژانیرو دارد که هر یک از آنها جاذبه های خاص خود را دارند. در این شهرها کافه های فوق العاده و حتی ارزانی وجود دارد که می توانید با حضور در آنها بیشترین لذت را از زمان خود ببرید. در ادامه با معروف ترین کافه ها و رستوران های برزیل آشنا می شویم:

کافه هوکا بار

یکی از قدیمی ترین کافه رستوران های ساخته شده در سائوپائولو هوکابار است که به گفته گردشگران لذیذترین غذاها را سرو می کند. ساندویچ های این کافه بسیار معروف بوده و توصیه می کنیم آنها را از دست ندهید. فعالیت  این کافه شبانه روزی بوده و نکته قابل توجه این است که اندازه غذاها را خود شما تعیین می کنید؛ می توانید غذاهای حجیم اما باکیفیتی را سفارش دهید که نمونه آن را در هیچ جا امتحان نکرده اید.

کافه ساراسین

یکی دیگر از کافه رستوران های شهر آرام سائوپائولو، ساراسین است که به واسطه سر آشپز فرانسوی خود بسیار معروف است. این رستوران انواع مختلفی از غذاها و خوراکی های بومی و غیر بومی را سرو می کند و غذاهای فرانسوی آن در میان گردشگران بسیار معروف است. علاوه بر این نوشیدنی های متنوع رستوران امکان بهره مندی هر چه بیشتر از خوراکی ها را برای شما فراهم می کند. کافه ساراسین از ساعت 11 صبح تا 10 شب فعالیت می کند و با فضای آرام و زیبای خود ساعات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

سفر به برزیل

رستوران دی او ام ریودوژانیرو

یکی از شیک ترین و زیباترین کافه رستوران های برزیل که در شهر ریودوژانیرو واقع شده، کافه D.O.M نام دارد. این کافه یکی از باکیفیت ترین رستوران های برزیل است که غذاهای برزیلی و بین المللی را به سبکی خاص و مجلل در اختیار مشتریان قرار می گذارد. تمام مواد اولیه این رستوران به صورت تازه و ارگانیک تهیه می شود و برخلاف رستوران های لوکس دیگر، در حجم های بالا در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

کافه رستوران ماناکا

کافه ماناکا در شهر سائوپائولو به دلیل سبک معماری خاص و دکوراسیون بزیلی که دارد بسیار معروف بوده وغذاهای واقعا خوشمزه ای را سرو می کند. این رستوران امکان تماشای آشپزها حین تهیه غذا را برای گردشگران فراهم نموده و به همین دلیل مشتریان از کیفیت آن اطمینان خواهند داشت. کافه ماناکا در کنار ناحیه ساحلی سائوپائولو قرار گرفته و اوقاتی جذاب و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.

مکان های دیدنی برزیل

زمانی که به برزیل سفر می کنید، علاوه بر اینکه لازم است از رستوران ها و غذاهای لذیذ برزیلی استفاده کنید، حتما مایلید دیدنی ها و جاذبه های دیگر برزیل را بازدید کنید. جذاب ترین مکان های دیدنی و گردشگری برزیل شامل:

موزه فوتبال سائوپائولو

می توان گفت که یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی برای علاقه مندان فوتبال، موزه فوتبال سائوپائولو است. این موزه تاریخچه فوتبال برزیل، زندگی نامه فوتبالیست ها، یادگاری ها، مجسمه ها و … را شامل می شود و برای فوتبال دوستان بسیار نوستالژیک است. در این موزه امکان خرید سوغاتی های فوتبالی زیبا نیز وجود دارد و گردشگران همه روزه از ساعت  صبح تا 5 بعد از ظهر می توانند از آن دیدن کنند.

 

کلیسای سائوپائولو

بزرگ ترین کلیسای سائوپائولو که در سال 1913 ساخته شده یکی از زیباترین جاذبه های این کشور است. این کلیسا با معماری سبک رنسانس خود در بر گیرنده مجسمه ها و نقاشی های زیبا و منحصر به فردی است که هر جایی نمی توانید نمونه آنها را ببینید. علاوه بر این معمولا مراسم های مذهبی خاصی در این کلیسا برگزار می شود که تماشای آنها قطعا به یاد ماندنی خواهد بود. به یاد داشته باشید که در این کلیسا لباس آستین کوتاه ممنوع بوده و نمی توانید عکس سلفی بگیرید.

مجسمه مسیح

مجسمه بزرگ عیسی مسیح واقع در ریودوژانیرو یکی از معروف ترین جاذبه های برزیل است که هر گردشگری حداقل یکبار از آن دیدن می کند. اطراف این مجسمه می توانید از تفریحات، خوراکی ها و جاذبه های دیگری نیز استفاده کنید و یا حتی از عکاس های حرفه ای برای گرفتن عکس کمک بگیرید.

جنگ و رودخانه آمازون

یکی از جذاب ترین تفریحاتی که امتحان کردن آن را حتما توصیه می کنیم، ماجراجویی در جنگل های آمازون است. شما می توانید با کمک راهنماها با استفاده از قایق به قلب جنگل های آمازون رفته و حتی یک وعده غذایی را در جنگل تهیه کنید. با قایق سفر کردن در میان جنگل ها قطعا تجربه ایست که در هیچ جای دیگری آن را تجربه نمی کنید.

 

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

ثبت نام لاتاری در شیراز

ثبت نام لاتاری راحت‌ترین راه برای دریافت ویزای مهاجرتی کشور آمریکا به شمار می‌رود. این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *