همه چیز در مورد تور تبریز به کیش

گردشگرانی که قصد سفر با تور تبریز به کیش را دارند با سوالات متعددی روبرو هستند. مثلا اینکه، قیمت تور تبریز به کیش چقدر است؟ لوکس ترین تور تبریز به کیش، چه ویژگی هایی دارد؟ چگونه می توان ارزان ترین تور تبریز به کیش را پیدا کرد و … .

کیش که آن را مروارید خلیج فارس می دانند هر ساله پذیرای میلیون ها گردشگر از راه های دور و نزدیک است. این جزیره، علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری و تاریخی متنوع، یک مرکز اقتصادی معروف در سطح جهانی است که گردشگران می توانند انواع محصولات معروف و برند دنیا را با بهترین قیمت در مراکز خرید کیش، خریداری کنند. به همین دلیل، گردشگران به دلایل مختلفی راهی این جزیره می شوند.

در حال حاضر، تور تبریز به کیش یکی از پرمتقاضی ترین تورهای کشور است. به همین دلیل در ادامه مطلب به بررسی این تور می پردازیم.

تور تبریز به کیش

مسیرهای حمل و نقل

گردشگرانی که برای اولین بار، قصد سفر به کیش از طریق تور تبریز را دارند باید بدانند که روش های حمل و نقل تور تبریز به کیش متفاوت می باشد. این سفر به دو روش هوایی و زمینی، انجام می گیرد. در روش هوایی، بلیط هواپیما برای گردشگران، رزرو می شود و روش زمینی به دو صورت قطار و اتوبوس انجام می گیرد.

طبیعتا قیمت تور تبریز به کیش با توجه به این فاکتورها متفاوت است. برای مسافرت هوایی با تور تبریز کیش، ایرلاین های مختلفی وجود دارد. مدت زمان این سفر حدودا 1 ساعت و نیم تا 2 ساعت است. این مدت زمان کم و صرفه جویی در زمان سبب شده بسیاری از گردشگران، سفر هوایی به کیش را انتخاب کنند.

البته هر کدام از روش های حمل و نقل، مزایای خاص خود را دارند. به عنوان مثال، با سفر زمینی از طریق قطار یا اتوبوس، گردشگران می توانند هم از جاذبه های مسیر لذت ببرند و هم بعد از رسیدن به بندر عباس، با لنج یا سایر شناورهای دریایی به کیش، منتقل شوند. لذا علاوه بر لذتش سفر زمینی، سفر دریایی هم تجربه می کنند. در واقع، تجربه سفر زمینی به کیش، یک تیر و چند نشان است و گردشگرانی که عاشق ماجراجویی هستند می توانند این روش را انتخاب کنند.

البته مدت زمان سفر زمینی، طولانی تر از سفر هوایی است. به همین دلیل بسیاری گردشگران، صرفا به همین دلیل، از این سفر، منصرف می شوند.

بازار کیش

قیمت تور تبریز به کیش چقدر است؟

به هیچ وجه نمی توان قیمت ثابت و دقیقی برای تور تبریز به کیش، بیان کرد. چرا که قیمت این تور بسته به عواملی مثل نوع مسیر، روش حمل و نقل، نوع هتل رزرو شده، زمان سفر به کیش، کیفیت تور، ایام تعطیلات، نوع کلاس پرواز، نوع و کیفیت غذاها در سفر و … متغیر است.

ویژگی های لوکس ترین تور تبریز به کیش چیست؟

بسیاری از گردشگران، همواره به دنبال سفرهای لوکس هستند و برای سفر به کیش نیز تمایل دارند لوکس ترین تور تبریز به کیش را انتخاب کنند. در این راستا باید بگوییم که در تورهای لوکس، عموما هتل های 5 ستاره برای گردشگران، رزرو می شود و بهترین خدمات و غذاها به آن ها ارائه می گردد. معمولا، روش حمل و نقل این تورها از طریق هواپیما است و سعی می شود بهترین و با کیفیت ترین کلاس پرواز برای این مسافران، در نظر گرفته شود.

برنامه های رفاهی مهیج و متنوع برای مسافران نیز از دیگر ویژگی های تور لوکس تبریز به کیش است.

جزیره زیبای کیش

چگونه با کمترین هزینه، به کیش سفر کنیم؟

برای یافتن تور تبریز به کیش ارزان قیمت، روش های مختلفی وجود دارد. بازه زمانی یکی از مهمترین دلایلی است که بر قیمت این تور، تاثیر می گذارد. اگر می خواهید به ارزان ترین شکل ممکن به کیش سفر کنید می توانید فصول گرم سال، یعنی تابستان و اواخر بهار و یا ایام غیر تعطیلات و دوره امتحانات را انتخاب کنید.

در این زمان ها، متقاضیان سفر به کیش، کمتر است. به همین دلیل، قیمت تور تبریز به کیش نیز، کاهش می یابد. انتخاب هتل های معمولی و ارزان قیمت، پروازهای معمولی و اکونومی و سفر زمینی از دیگر فاکتورهایی است که می تواند به شما کمک کند با کمترین هزینه به کیش، سفر کنید.

البته بسیاری از آژانس های مسافرتی، در ایام خاص، تخفیف هایی برای گردشگران، در نظر می گیرند. می توانید این تورها را برای سفر به کیش انتخاب کنید. همچنین ظرفیت برخی از تورها تا آخرین روزهای شروع سفر، تکمیل نمی شود. این تورها برای تکمیل ظرفیت، تخفیف هایی برای متقاضیان در نظر می گیرند و معمولا هزینه تور را کاهش می دهند. به این تورها، تورهای لحظه آخر یا دقیقه 90 می گویند.

رزرو بلیط در این تورها یکی دیگر از روش های سفر ارزان قیمت به کیش است. کیفیت تورهای لحظه آخری، هیچ تفاوتی با تورهای معمولی ندارد. تنها تفاوت آن ها در قیمت است که معمولا در تورهای لحظه آخری، 10 تا 50 درصد، کاهش می یابد.

در انتها باید خدمت تان عرض کنیم که مجموعه safarus24.com، افتخار این را دارد که در زمینه ارائه انواع تورهای مسافرتی در خدمت شما باشد.

https://safarus24.com/tabriz-to-kish/

 

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

زیباترین جاده پاییزی برای سفر عاشقانه

ایران زیباترین جاده پاییزی برای رانندگی یا یک سفر عاشقانه دارد. در سال‌های گذشته علاقه‌مندی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *