مراکز خرید تهران | معرفی بهترین و معروف ترین مراکز خرید تهران

همانطور که می‌دانید مراکز خرید بسیاری در تهران وجود دارد. این موضوع باعث شده که پاساژگردی به یکی از تفریحات تهرانی‌ها و کسانی که به تهران سفر می‌کنند مبدل شود. علاوه بر این وجود پاساژهای متعدد در تهران باعث شده که بسیاری از مردم به خاطر وجود تنوع بالای اجناس برای خریدهای مختلف به تهران سفر کنند. وجود امکانات خاص‚ ظاهر متفاوت‚ تفریحات‚ مغازه های مدرن‚ برندهای متنوع و بسیاری موارد دیگر باعث شده که افراد بسیاری حتی برای تفریح به سمت این مراکز خرید سوق داده شوند. در این مقاله از وب سایت نیمه شب به معرفی معروف‌ترین مراکز خرید تهران به همراه ادرس و ساعت کاری پاساژ ها و مجتمع ها می پردازیم.

مراکز خرید تهران

باید بدانید که بسیاری از افرادی که برای خریدهای مختلف قصد سفر به تهران را دارند آشنایی چندانی با مراکز خرید این شهر ندارند. حتی ممکن است که بسیاری از ساکنین تهران هم با برخی از این مراکز خرید آشنایی نداشته باشند. باید بدانید که بیشترین تعداد پاساژها و مراکز خرید تهران در نقاط شمالی و شمال غربی این شهر واقع شده‌اند. البته که در دیگر نقاط تهران نیز مراکز خرید بسیاری وجود دارد. در ادامه با معروف‌ترین پاساژهای تهران آشنا خواهیم شد. اگر شما هم پاساژ یا مرکز خرید خوبی می شناسید که در مقاله ما ذکر نشده لطفا در نظرات معرفی کنید.

1-مرکز خرید سانا سنتر

مرکز خرید سانا

ادرس : تهران –  بلوار اندرزگو – بین خیابان علوی و زمانی

ساعت کاری واحد های تجاری : از 10 صبح تا 10 شب ( بخش تجاری ) بخش های دیگر این ساعت کاری تغییر می کند.

مرکز خرید سانا یکی از جدید ترین مال ها در تهران است. این مال شامل پوشاک زنامه و مردانه و بچگانه، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، صنایع دستی، داروخانه، املاک، عطر و ارایشی، اسباب بازی ، طلا و جواهر و زیورالات می باشد. سانا سنتر دارای دو خانه بازی برای کودکان است. یکی از بخش های جذاب در مراکز خرید بخش رستوران ها و کافه هاست. سانا سنتر در طبقات مختلف فودکورت های جذاب و  کافه قنادی های مختلف دارد.

2-مرکز خرید اُپال

مرکز تجاری اپال

 

ادرس : تهران- شهرک غرب- بلوار فرحزری- میدان کتاب- بلوار کوهستان

ساعت کاری واحد های تجاری : 10:30 تا 22 (پنج‌شنبه، جمعه، تعطیلات و روزهای قبل تعطیلی تا ساعت 23) – بخش های دیگر این ساعت متفاوت است.

این مرکز خرید در سال 98 شروع به کار کرده است . اسم این مرکز از سنگ جواهری کمیاب گرفته شده است. اپال شامل 21 طبقه می شود که بخشی زیر زمینی است. یکی از مرکز خریدی است که تفریحات سرگرم کننده و رستوران های مختلف را در خود جای داده است. این مرکز انواع غذا و نوشیدنی، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی تا شهربازی، شهرمشاغل، سینما، بولینگ و سالن زیبایی را شامل می شود. در بخش های مختلف پاساژ صنف های طلا و جواهر فروشی، ساعت فروشی، زیور آلات و صرافی ها وجود دارد.

3-مرکز خرید پالادیوم

ادرس : تهران – خیابان مقدس اردبیلی – نرسیده به میدان الف

ساعت کاری واحد های تجاری : از 10 صبح تا 10 شب

یکی از معروف‌ترین مراکز خرید تهران مرکز خرید پالادیوم است. حتی اگر در دیگر شهرهای ایران زندگی می‌کنید حتما یک بار نام این مرکز خرید را شنیده‌اید. این مرکز خرید از به روزترین و جدیدترین مراکز خرید تهران است. این مرکز خرید دارای ۱۵۰ غرفه است که جدیدترین محصولان برندهای مختلف را به فروش می‌رسانند. علاوه بر این در مرکز خرید پالادیوم ۲۵ رستوران، فست فود و کافی شاپ وجود دارد. همچنین وجود سالن ورزشی، استخر، سونا، سالن ماساژ، سالن ورزش‌های گروهی، سوپرمارکت، خشکشویی، گل فروشی، سالن زیبایی، کلینیک زیبایی، سالن همایش، شهربازی، صرافی، بانک، دندانپزشکی و آژانس هواپیمایی از ویژگی‌های مثبت این مرکز خرید است و می‌توانید از این امکانات استفاده کنید.

مراکز خرید تهران پالادیوم
مراکز خرید تهران

4-بازار بزرگ تهران

ادرس: تهران- خیابان 15 خرداد

ساعت کاری: از 9 صبح تا 6 عصر

یکی دیگر از مراکز خرید بسیار معروف تهران بازار بزرگ تهران است. این بازار جایی است که شما می‌توانید برای هر خریدی از جمله پوشاک‚ خشکبار و حتی لوازم خانگی به آن جا مراجعه کنید. بازار بزرگ تهران در یک معماری سنتی بسیار زیبا دارد که برای بسیاری از مردم جذاب و خاطره انگیز است. این مورد یکی از زیبایی‌های این بازار است که جذابیت آن را برای مراجعه کنندگان علاقه‌مند به تاریخ و یا گردشگری بیشتر کرده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازار قیمت‌های مناسب اجناس آن است. در بین تمامی مراکز خرید و بازارهای موجود در تهران‚ بازار بزرگ تهران از نظر قیمت بهترین مورد است. البته باید بدانید که این بازار بدون اغراق شلوغ‌ترین مرکز خرید تهران به شمار می‌رود. بیشتر فروشگاه های عمده فروشی در بخش های مختلف در این بازار قرار میگیرد. یکی از پاساژ های معروف در این منطقه پاساژ امام رضا است. این پاساژ بیشتر شامل پوشاک زنانه و مردانه ست. این بازار دارای ایستگاه مترو است که دقیقا اول بازار قرار میگیرد.

5-مرکز خرید گالریا

ادرس: تهران- سیزدهم ولنجک

ساعات کاری واحد تجاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۲۲:۰۰- جمعه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۲۲:۰۰

از دیگر مراکز خرید معروف در تهران می‌توان به مرکز خرید گالریا اشاره کرد. این مرکز خرید دارای ۵۵۰ پارکینگ در ۸ طبقه و  ۱۷ طبقه در ساختمان شمالی و ۱۵ طبقه ساختمان جنوبی آن و ۲ طبقه رستوران می‌باشد. در این مرکز خرید برندهای معتبر ایرانی و خارجی وجود دارند که با حضور آن‌ها می‌توانید تجربه خوبی از خرید خود کسب کنید. سفارت ایتالیا در این ساختمان نیست ولی شرکت واسطه‌ (شرکت ckgs)  که برای اخذ ویزا ایتالیا با سفارت همکاری می‌کند اینجا است.

6-مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور یکی از مشهورترین مجتمع‌های تجاری تهران است. این مرکز خرید دارای شش طبقه است و در شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی واقع شده است. میلاد نور در منطقه ۲ تهران است و ارائه دهنده محصولات تولید شده توسط برندهای باکیفیت و البته گران قیمت می‌باشد. طبقه ششم این مجتمع ارائه کننده امکانات رفاهی و خدماتی می‌باشد. شما می‌توانید در مجتمع تجاری میلاد نور برندهای با کیفیت را در تنوع بیشتری بیابید. تقریبا تمامی برندهای معتبر در این مجتمع محصولات خود را ارائه می‌کنند و این یکی از مزایای مهم مجتمع تجاری میلاد نور است.

مراکز خرید تهران

7-برلیان مال زعفرانیه

یک مرکز خرید مدرن واقع در خیابان مقدس اردبیلی شامل 10 طبقه دارای 4 طبقه تجاری مشتمل بر 80 واحد تجاری و متعلق به بازار تهاتر ایرانیان که به‌عنوان اولین بازار تهاتری در جمهوری اسلامی ایران اقدام به ارائه خدمات نوین در عرصه اقتصاد کشور نموده. طبقه دوم برلیان مال شامل فضای باز شمالی و جنوبی روف گاردن ،رستوران و فود کورت  در فضایی رو باز با ویویی زیبا و محیطی دلنشین می باشد . فروشگاه های برلیان مال شامل مجموعه ای از برندهای برتر در زمینه های پوشاک زنانه ، مردانه ، کودک و دکوراسیون می باشد.

8-مرکز تجاری سام سنتر

مجتمع تجاری سام سنتر شامل 9 طبقه و 26 فروشگاه تجاری در دو طبقه همکف و اول می باشد. این مرکز خرید لوکس و بزرگ در شمال تهران، در منطقه ی الهیه و در خیابان فرشته قرار دارد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید ایستگاه قیطریه است. علاوه بر فروشگاه های لوکس و برندهای روز دنیا، 4 رستوران بسیار لوکس دارد.

یکی از شعبه های سام کافه نیز در این مرکز تجاری قرار دارد. خیلی از کسانی که به این مرکز تجاری می روند، حتما از سام کافه و رستوران دیوان نیز استفاده می کنند که از جاذبه های اصلی سام سنتر می باشد.

9-مرکز خرید ونک

در بین معروف ترین مراکز خرید تهران یکی از قدیمی‌ترین موارد مرکز خرید ونک است. مرکز خرید ونک در میدان ونک، خیابان ونک واقع شده است. این مرکز خرید از سال ۱۳۷۰ شروع به فعالیت کرده و خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌کند. محصولاتی که در این مرکز عرضه می‌شوند بیشتر شامل پوشاک بانوان، عطریات، کیف و کفش و پوشاک مردانه می‌باشد.

10-مرکز خرید دنیای نور

مرکز خرید دنیای نور از دیگر مراکز خرید بسیار مشهور در تهران است که در بزرگراه رسالت واقع شده است. این مرکز خرید دارای جدیدترین اجناس و شیک‌ترین آن‌هاست. تنوع اجناس ، قیمت مناسب، کافی شاپ و سالن بازی کودکان برخی از مزایای اسن مرکز خرید است. مرکز خرید دنیای نور شامل فروشگاه پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه‚ فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی‚ سرویس و خدمات تلویزیون و موبایل کادو های سوغاتی‚ لوازم مبلمان منزل و … می‌شود.

11-مرکز خرید الهیه

مرکز خرید الهیه یک مرکز خرید لوکس و بسیار مدرن در تهران اسات. این مرکز خرید در مدرس شمال، خیابان الهیه واقع شده و در ۱۲ طبقه ساخته شده است. این مجتمع تجاری مارک‌های معروف بین المللی در زمینه‌های مختلف مانند پوشاک، جواهرات، ساعت و لوازم جانبی را گرد هم آورده است. همچنین در این مجتمع تجاری فروشگاه‌های شکلات، عطر، محصولات آرایشی و بهداشتی‚ تجهیزات ورزشی‚ بوتیک‚ جواهرات فروشی‚ کافی شاپ و رستوران‌های لوکس نیز وجود دارند. باید بدانید که مرکز خرید مدرن الهیه اولین مجتمع تجاری و تفریحی در منطقه الهیه تهران است که به طراحی مدرن و اجرای آن با توجه ویژه‌ای داشته‌اند و با هدف جمع آوری معتبرترین مارک‌های جهان تأسیس شده است.

12-مرکز خرید کوروش

مرکز خرید کوروش در بزرگراه شهید ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی واقع شده و یکی از مراکز خرید معروف در تهران است. ساخت این پروژه از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و ۵ سال طول کشید. اما به علت داشتن امکانات عالی مدت کمی طول کشید تا این مرکز خرید به یکی از بهترین مراکز خرید تهران تبدیل شود. این مجتمع دارای مراکز تفریحی، فروشگاه‌های خرید و رستوران‌های زیاد در فضایی دل نشین است که برای پذیرایی از خریداران و گردشگران آماده است.

13-مجتمع تجاری ولیعصر

مجتمع تجاری ولیعصر در سال ۱۳۵۰ احداث و در سال ۱۳۵۵ شروع به فعالیت کرد. فعالیت این مرکز خرید در زمینه واحدهای صنفی پوشاک و خرازی است. مرکز خرید ولیعصر دارای ۷ طبقه و ۳۳۴ واحد است که پذیرای خریداران و مشتریان گرامی است. این مجتمع تجاری در کنار داشتن محصولات متنوع‚ دارای قیمت مناسب برای محصولات نیز هست. که این مورد یکی از مزایای مهم این مرکز خرید به شمار می‌رود.

14-مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا در خیابان نیاوران‚ تقاطع عمار و فرمانیه واقع شده است و از نظر طراحی یکی از موارد خاص و منحصر بفرد است. این مرکز خرید مجموعه‌ای از برندها، و محصولات مرغوب خارجی و ایرانی را در دل خود جای داده است. جالب است بدانید که سنتر روشا دارای ساختمانی با ۱۷ طبقه است که تنها ۴ طبقه آن فروشگاه است و 10 طبقه دیگر پارکینگ می‌باشند. عطر و ادکلن‚ پوشاک و کیف و کفش زنانه‚ خرید پوشاک مردانه‚ پوشاک بچه گانه‚ لباس و لوازم ورزشی از محصولاتی هستند که در مرکز خرید روشا عرضه می‌شوند. البته این مرکز خرید نیز دارای رستوران و کافی شاپ می‌باشد.

مراکز خرید تهران
مراکز خرید تهران

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

زیباترین و پرحاشیه ترین لباس‌های جشنواره فیلم ونیز 2022

هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از ۳۱ اوت (۹ شهریور) تا ۱۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *