مدل های شوار جین مردانه و پسرانه 2021

مدل های شوار جین مردانه متنوعی امروزه ترند شده است. شلوار جین یک لباس جدا نشدنی به حساب می آید و همیشه در کمد پسران جوان جای دارد، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید در ادامه با ما همراه باشید.

مدل های شلوار جین

یکی از ویژگی هایی که شلوار جین را از باقی مدل ها متمایز میکند این است که شلوار جین تقریبا به هر چیزی می آید یعنی شما هر مدل و رنگی را که با ان ست کنید اگر عالی نباشد حداقل قابل تحمل است. ست کردن پوشاک با شلوار جین اصلا کار سختی نیست و شاید به همین دلیل است که استفاده روزمره از این نوع پارچه در میان مدل های شلوار بسیار زیاد است.

مدلهای شلوار جین مردانه لاکچری برای عید نوروز

در حال حاضر مدل هایی از جین که کهنه نما هستند و یا در قسمت هایی از انها پارگی هایی وجود دارد ترند هستند و در بین مردم بیشتر دیده میشود. همانطور که گفتیم این طرح ها می آیند و می روند و یا مدل های جدید تر و خاص تری از آن ها مشهور میشود.

 

مدل های شوار جین گشاد

شلوارهای جین گشاد از مدل های شوار جین  هستند که نه فقط در قسمت دمپا، بلکه تمام قسمت های گشاد است، نمیتوانید با این مدل از شلوار های جین هر چیزی بپوشید، اما اگر از طرفداران سبک لباس هودی و یا تیشرت ها و سوییشرت های گشاد هستید و به فکر یک پوشش راحت و جذاب برای بهار پیش رو هستید این شلوارهای جین گشاد را به شما توصیه می کنیم.

 

مدل های شوار جین تنگ

جین پوستی، لوله تفنگی، تنگ، دمپاباریک. نمای قلمی و باریکی دارد و این مدل های شوار جین بیشتر برای کسانی مناسب است که اندام قلمی نیز دارند. طرفداران زیادی دارد و امروزه به یکی از مدل های اصلی و محبوب تبدیل شده است.

شلوار جین گشاد

برای آقایان به شرطی توصیه میشود که بتوانند به خوبی آن را ست کنند.اگر علاقه دارید لباستان دقیقا به تنتان اندازه و به اصطلاح فیت باشد این مدل را پیشنهاد میکنیم.

مدل های شوار جین راسته

این شلوار را اگر روی زمین پهن کنید بین بخش بالا و پایین ان تناسب دیده میشود. یعنی انگار یک خط صاف از بالای کمر شلوار تا پایین پای ان کشیده شده است. کاری که مردان لاغر اندام باید انجام دهند این است که چنین شلواری انتخاب کنند که بین بخش بالای زانو و پایین ان تناسب ایجاد میکند و پاهایشان را چاق‌تر نشان می‌دهد.

اگر سایز بزرگ هستید

مردانی که استخوان‌بندی درشت یا اضافه وزن دارند معمولاً شلوار جین مناسبشان را به راحتی پیدا نمیکنند. اولین نکته‌ای که این مردان باید در مورد انتخاب شلوار جین مردانه در نظر بگیرند توجه به جیب‌های شلوار است. بهتر است جیب‌های پشت شلوار به هم نزدیک باشند و کوچک.

انتخاب رنگ شلوار جین

بعد از مدل های شوار جین، نوبت به رنگ شلوار می‌رسد. پیشنهاد پارس ناز این است که جین تیره بپوشید یا مدلی را انتخاب کنید که در عین تیرگی، سایه روشن داشته باشد، به خصوص سایه روی بخش‌های تو پر پا باشد و بخش‌های روشن روی بخش‌های لاغرتر. این انتخاب هوشمندانه به مردان کمک میکند اضافه وزنشان را پنهان کنند و متناسب به نظر برسند.

رنگ شلوار جین

مناسب‌ترین شلوار جین را هم که انتخاب کنید اگر بلوز یا پیراهن مناسبی نپوشید فایده‌ای ندارد. مردانی که سایز بزرگ هستند از سیستم لایه بندی استفاده کنند. یعنی اگر یک پیراهن لیمویی می‌پوشند روی ان یک ژاکت یا کت تک سرمه‌ای تیره هم بپوشند.

مدل جین مردانه

این کار باعث میشود توجه کمتری به اضافه وزن ان‌ها جلب شود و چشم بیننده نا‌خود‌آگاه سرگرم دیدن لایه‌های لباس، یعنی کت و پیراهن شود. ضمن این‌که کت تیره به جمع و جور نشان دادنشان کمک می‌کند.

مدل جیب شلوار جین

جیب شلوار جین مردانه می تواند طرح‌های مختلفی داشته باشد اما رایج‌ترین ان این است که مارک شلوار پشت جیب شلوار جین دوخته میشود. بهتر است خرید شلوار جین مردانه ای را انتخاب کنید که روی جیب پشت ان یک مارک بزرگ و جلب توجه کننده دوخته نشده باشد.

یک مارک کوچک هم ظاهر تمیزتری دارد و هم کمتر به چشم می آید. همین قانون در مورد مارک چرم دور کمر و پل کمر هم صدق میکند. هر قدر این مارک چرم کوچک تر و ساده‌تر باشد بهتر است.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

ایده ست لباس شب یلدا

شب یلدا یکی از قدیمی ترین و زیباترین جشن های ایرانی است. که بیشتر خانواده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *