لباس پسرانه و مردانه اسپرت 1400

امروزه همه افراد به دنبال پوشیدن لباس‌های شیک و ست کردن درست لباس‌ها هستند. بچه‌ها و نوجوانان هم از این قاعده مستثنی نیستند. پدرها و مادرها علاوه بر خودشان می‌خواهد لباس‌های شیک و زیبا برای فرزندان خود بپوشانند. حتی کودکان نیز از سنین خاصی روی شیک پوشی خود حساس می‌شوند. از آنجایی که تنوع لباس‌ها و استایل‌ها برای دختران بیشتر دیده می‌شود‚ در این مقاله قصد داریم که چند استایل و لباس پسرانه اسپرت 1400 را به شما معرفی کتیم. این مقاله از وب سایت نیمه شب را بخوانید تا با جدیدترین لباس های پسرانه آشنا شوید.

تیپ اسپرت پسرانه 1400
جدیدترین مدل لباس اسپرت پسرانه

استایل پاییزی مردانه 1400

با نزدیک شدن فصل پاییز و زمستان، دوباره بازار لباس های گرم، ژیله های بافتنی و پیراهن های پشمی مردانه داغ می شود. خوشبختانه در پاییز 1400 نیز مثل سال قبل بارانی ها و پالتوهای بلند و اورسایز ترند هستند. اگر سال قبل پیرو مد از این کت ها خریده اید، می توانید همچنان در پاییز امسال نیز با آنها به مد روز لباس بپوشید. در این فصل رنگ هایی مثل زرشکی، شرابی و قرمز تیره جزو رنگ های تاپ هستند. برخلاف تابستان که رنگ های روشن و ملیح مثل صورتی روشن و رنگ های پاستیلی خیلی پرطرفدار بودند.

از پرطرفدار ترین های پاییز 1400 می توان به هودی های گشاد و بلند و کت های جین اشاره کرد که برای تیپ های اسپرت و کژوآل بسیار مناسب و زیبا هستند. داشتن یک کت جین برای تمام مردان خوش استایل الزامی است.

لباس پسرانه اسپرت 1400

بیشتر نوجوانان به خاطر داشتن ظاهر مناسب و شیک روی لباس‌های خود حساس هستند. معمولا برای داشتن استایل شیک از بهترین و شیک‌ترین لباس‌ها استفاده می‌کنند. توجه به ظاهر خوشپوش بودن برای همه افراد بسیار مهم است. پسران در سنین نوجوانی به داشتن استایل اسپرت علاقه بیشتری دارند. علاوه بر این سعی دارند جدیدترین لباس‌ها را برای خود انتخاب و تهیه کنند. در این مقاله جدیدترین استایل ها برای پسران نوجوان را به شما معرفی خواهیم کرد.

با توجه به این که تیپ اسپرت در پسران نوجوان از محبوبیت بیشتری برخوردار است‚ خوشبختانه این سبک لباس‌ها دارای تنوع خیلی بیشتری نسبت به لباس‌های رسمی هستند. علاوه بر این‚ سبک اسپرت و لباس پسرانه اسپرت معمولا مناسب برای هر مکانی می‌باشد. در نتیجه استفاده زیاد از این سبک موجب محبوبیت و تنوع آن شده است. اما به یاد داشته باشید که لباس‌هایی که برای شما خیلی تنگ و یا خیلی گشاد هستند را نپوشید. حتما با توجه به آب و هوا و فصل لباس و پوشش خود را انتخاب کنید.

لباس برای نوجوانان
لباس پسرانه اسپرت برای نوجوانان
استایل اسپرت پسرانه
استایل اسپرت پسرانه

رنگبندی لباس

در رابطه با رنگبندی هم با توجه سن و روحیه خودتان می‌توانید عمل کنید. البته که هر مکانی اقتضای خاص خودش را دارد. بهتر است که شما با توجه به مکان مورد نظر رنگ لباس خود را انتخاب کنبد. اما به طور کلی استفاده از رنگ‌های روشن به صورت ترکیبی با رنگ‌های خنثی یا تیره تر می‌تواند ترکیب خوبی را بسازد.

لباس پسرانه اسپرت 1400
لباس پسرانه اسپرت 1400
جدیدترین تیپ های اسپرت پسرانه
تیپ پسرانه جدید

استفاده از اکسسوری

در صورتی که دوست داشتید و با توجه به مناسبات می‌توانید برای جذابیت بیشتر از اکسسوری‌های مناسب در لباس اسپرت پسرانه نیز استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از کلاه مناسب‚ ساعت‚ عینک آفتابی‚ دستبند و … می‌تواند در جذابیت استایل شما تاثیر قابل توجهی داشته باشد. برای استفاده از اکسسوری باید متناسب با استایل خود خلاقیت به خرج بدهید. در این صورت به یاد داشته باشید که هرگز در استفاده از اکسسوری در استایل خود زیاده روی نکنید.

لباس برای نوجوانان
لباس پسرانه برای نوجوانان
استایل پسرانه 1400
استایل پسرانه 1400

نکات مهم در انتخاب لباس نوجوانان

  • اولین نکته مهمی که وجود دارد این است که هرگز فراموش نکنید که شما در سن رشد هستید. پس قطعا لباسی که حالا تهیه می‌کنید مدتی بعد برای شما اندازه نخواهد بود. در نتیجه بهتر است که شما به قیمت لباس توجه زیادی داشته باشید. به این دلیل که قرار نیست مدت طولانی از این لباس استفاده کنید پس نیازی نیست لباسی که می‌خرید حتما از کیفیت بالایی برخوردار باشد. چون این موجب افزایش قیمت می‌شود. پس سعی کنید به دنبال گزینه‌هایی با کیفیت متوسط و قیمت مناسب‌تر باشید.
  • بعضی از مغازه‌ها هزینه اضافی به خاطر پرستیژ خودشان می‌گیرند. یعنی لباس‌ها را با قیمت بالاتر به فروش می‌رسانند. برخی مغازه‌ها در مکان‌های معمولی با قیمت‌ها معقول‌تری اجناس خود را به فروش می‌رسانند. درباره این موضوع هم مورد قبلی را به یاد داشته باشید. مخصوصا در نوجوانانی که رشد بیشتری دارند.
  • درباره اکسسوری‌ها می‌توانید مورد بالا را در نظر نگیرید. لوازمی مانند ساعت‚ گردنبند‚ دستبند و موارد این چنینی در واقع لوازمی هستند که تا مدت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این موارد برای شما کوچک نمی‌شوند. پس بهتر است که به کیفیت آن‌ها خیلی توجه داشته باشید تا عمر خوبی داشته باشند و بتوانید تا مدت‌ها از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این‚ وسیله‌ای مثل ساعت سالهاست که از مد نیافتاده و با خیال راحت می‌توانید با کیفیت‌ترین آن را تهیه کرده و استفاده کنید.
لباس اسپرت برای نوجوانان
لباس جدید پسرانه اسپرت

دیگر نکات مهم برای لباس پسرانه اسپرت جدید

  • به یاد داشته باشید که با یک تیشرت و شلوار جین ساده و یک کفش کتانی می‌توانید یک استایل شیک اسپرت پسرانه برای خود بسازید. لازم نیست نگران بیش از حد رسمی و یا خوشتیپ بودن باشید. به یاد داشته باشید که پوشیدن لباس خوب می‌تواند اعتماد به نفس شما را برای حضور در مکان‌های مختلف افزایش دهد.
  • از لباس‌ها و رنگ‌هایی در تیپ خود استفاده کنید که هم مناسب باشد و هم آن‌ها را دوست داشته باشید. پیروی کورکورانه از مد کار درستی نیست. مدل و یا رنگی که مد می‌شود الزاما برای همه افراد مناسب نیست. به علایق و مناسبات بیشتر توجه کنید.
  • در ابتدای سال جدید بهتر است که لباس عید کودکان و نوجوانان را طوری انتخاب کنید که نسبتا گرم باشند. چون هوا در بیشتر مناطق ایران هنوز سرد است. مگر این که شما ساکن مناطق گرمسیری در ایران باشید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

ایده ست لباس شب یلدا

شب یلدا یکی از قدیمی ترین و زیباترین جشن های ایرانی است. که بیشتر خانواده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *