بهترین بازی های آیفون 2021

بهترین بازی های آیفون برای سال 2021

اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای گوشی اپل خود هستید، این بازی های محبوب و معروف را از دست ندهید و همین حالا آن هارا امتحان کنید. در ادامه با معرفی بهترین بازی های آیفون ۲۰۲۱ همراهتان هستیم.

Alto’s Odyssey (برای iOS)

ادیسه آلتو در ادامه ماجراجویی آلتو در سال 2015 است. بازی جدید مثل بازی سری قبلی تصاویر خیره کننده اسکی و یک دوندگی بی پایان را باهم ادغام می کند. در این بازی هنگام تکمیل اهداف، جمع آوری سکه ها و کسب ارتقا، به پایین کوه سفر کنید! این بازی یکی از بهترین بازی های آیفون 2021 است.

بهترین بازی های آیفون 2021

Among Us (برای iOS)

بازی Among us که در سال 2018 راه اندازی شد یکی از بهترین بازی های آیفون است، اما به طور غیر منتظره ای در سال 2020 محبوبیتی فوق العاده پیدا کرد. در این بازی چند نفره، شما با هم کار می کنید تا دروغگو را در گروه پیدا کنید، چون در این صورت است که در فضا زنده می مانید. درحال حاضر که برای حفظ سلامتی خود مجبوریم در خانه بمانیم، این بازی برای تقویت کردن مهارت های اجتماعی شما عالی است.

Battle of Polytopia (برای iOS)

این بازی استراتژیک به شما امکان می دهد تا قبیله ای را کنترل کنید و قلمرو آن را گسترش دهید، با دشمنان بجنگید و در نهایت یک امپراتوری بسازید. Battle of Polytopia را میتوانید به صورت تنهایی، در مقابل یک دوست و یا آنلاین با غریبه ها بازی کنید.

Blek (برای iOS)

بازی Blek که به خاطر گیم پلی ساده و طراحی هنری مینیمالیستی اش ستایش شده، یک بازی پازلی است که در آن باید الگو خلق کنید تا هر مرحله را کامل کنید. این بازی که در سال 2013 منتشر شد، ثابت کرد که یک گیم ساده و یکی از بهترین بازی های آیفون 2021 است.

Brawlhalla (برای iOS)

اگر Super Smash Bros را دوست دارید، اما سیستم Nintendo ندارید، بهترین بازی Brawlhalla است. این بازی رایگان، شخصیت های کوچک رنگارنگ که مسلح به سلاح های ناجور هستند را در یک جدال بزرگ قرار می دهد تا یکدیگر را از صحنه خارج کند.

بهترین بازی های آیفون 2021

Clash Royale (برای iOS)

بازی Clash Royale کارت های کلکسیونی، برج دفاعی و بازی چند نفره آنلاین را با هم ترکیب می کند تا یک تجربه بازی واقعا بی نظیر ایجاد کند. از زمان اکران جهانی در سال 2016، Clash Royale نامزد دریافت جوایز مختلفی شده است و اکنون به عنوان یک ورزش الکترونیکی محبوب بین المللی شناخته شده است.

بهترین بازی های آیفون 2021

Crossy Road (برای iOS)

گیم پلی اعتیاد آور و سرگرم کننده و سبک هنری جذاب این بازی آن را به یک بازی ضروری موبایل تبدیل کرده است. پیشنهاد میکنم حتما آن را امتحان کنید.

Dead Cells(برای iOS)

این بازی تهاجمی پس از موفقیت آمیز در کنسول های خانگی و رایانه های شخصی، به iOS راه یافت. این بازی به شما این قدرت را می دهد توسط موجودی کوچک اجساد مرده را کنترل کنید. هدف شما فرار از زندان با به دست آوردن قدرت و مبارزه با دشمنان است. وقتی بمیرید، برای همیشه می میرید، اما می توانید از این تجربه برای آمادگی بهتر در اجرای بعدی استفاده کنید.

بازی تهاجمی ios

Death road to canada(برای iOS)

جاده مرگ به کانادا یک RPG است و کار شما زنده ماندن در یک آخرالزمان و بین زامبی هاست. در شهرها کاوش کنید، شخصیت ها را به خدمت بگیرید، تصمیم بگیرید و در ماجراجویی خود زنده بمانید.

بازی ماجراجویی ios

Desert golfing(برای iOS)

اگر ایده گلف در کویر را دوست دارید، بازی arthouse 2014 Desert Golfing را دوست خواهید داشت. دوره ها به صورت تصادفی انجام می شوند و حرکت توپ غیر قابل اعتماد است زیرا همه چیز روی ماسه انجام می شود. این بازی به دلیل سادگی، جلوه های بصری عالی و سطح دشوار آن مورد ستایش قرار گرفته است.

بازی آیفون پرطرفدار

The Escapists: Prison Escape (برای iOS)

در The Escapists، باید راهی برای فرار از زندان پیدا کنید. شما می توانید در زندان پرسه بزنید، وسایل را جمع آوری کنید یا کاردستی درست کنید، و شخصیت خود را بالا ببرید. وقتی فرار می کنید، به زندان بعدی منتقل می شوید. گرفتار نشوید، در غیر این صورت تمام کارهایی که انجام داده اید از بین می رود.

escapists

Fortnite (برای ios)

پس از انتشار در سال 2017، Fortnite با گیم پلی قابل دسترسی، اتصال آنلاین رایگان و نصب سریع، جامعه بازی ها را غافلگیر کرد. این بازی از آن زمان به موبایل گسترش یافته است و به بازیکنان امکان می دهد از همان گیم پلی کنسول خانگی لذت ببرند.

Fortnite

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

بهترین پاوربانک های موجود در ایران مناسب سفر

تمام شدن باتری می تواند مشکل بزرگی باشد، به خصوص زمانی که ممکن است به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *