ایده های جدید برای شروع یک استارت آپ

اگر می خواهید یک کارآفرین شوید و یک استارت آپ راه اندازی کنید، مهم این است که با یک ایده عالی شروع کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید کمی الهام است. همه چیز با ایده ای شروع می شود که جای رشد دارد و با گذشت زمان پیشرفت خواهد کرد. شروع یک کسب و کار در سال 2021، به خاطر بیماری همه گیر کرونا در مورد چگونگی مصرف محصولات و خدمات توسط مردم بسیار تغییر کرده است. اگرچه ممکن است راه اندازی مشاغل خرده فروشی یا رستوران قبلاً ایده های خوبی بوده باشند، اما اکنون بهترین کار این است که در مورد این مشاغل تجدید نظر کنید و به جای برخی از مشاغل سنتی، به کارهایی فکر کنید که می توانند از زندگی مردم پشتیبانی کنند.

اگر برای اداره استارت آپ خود آماده هستید، ایده های زیر به شما کمک خواهند کرد:

1. مشاور

اگر در مورد یک موضوع خاص آگاه و علاقه مند باشید (تجارت، شبکه های اجتماعی، بازاریابی، منابع انسانی، رهبری، ارتباطات و …)، راه اندازی استارت آپ به عنوان مشاور می تواند یک گزینه سودآور باشد. می توانید کار مشاوره خود را به تنهایی شروع کنید؛ سپس تجارت خود را توسعه داده و به مرور مشاوران دیگری استخدام کنید.

استارت آپ

 2. فروش آنلاین

بیشتر علاقه مندان به لباس و فشن حداقل یک بار به فروش لباس فکر کرده اند و در این شرایط پاندمیک، چه چیزی بهتر از فروش آنلاین؟ اگرچه زمان و علاقه به مد لازم است اما این یک ایده عالی است که می توانید آن را به عنوان یک استارت آپ شروع کرده و به یک تجارت تمام وقت تبدیل کنید. شما می توانید با استفاده از وب سایت های فروشگاه آنلاین مانند Poshmark و Mercari لباس های ناخواسته خود را بفروشید و در نهایت فروشگاه آنلاین خود را راه بیندازید.

3. تدریس آنلاین

تقاضا برای آموزش آنلاین امکان گسترده ای را برای کارآفرینان برای شروع استارت آپ فراهم کرده است. از آنجا که این یک ایده کسب و کار آنلاین است، شما می توانید هر موضوعی را که در آن آگاهی دارید انتخاب کنید و بدون توجه به موقعیت مکانی خود، یک دوره را تدریس کنید. اگر دانش پیشرفته ای در موضوع خاصی ندارید، همیشه می توانید آموزش انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی به صورت آنلاین برای دانشجویان خارج از کشور داشته باشید.

استارت آپ

4. دفترداری آنلاین

همانند آموزش، فناوری اجازه می دهد بسیاری از خدمات دفترداری هم به صورت آنلاین انجام شود. اگر شما یک حسابدار یا دفتردار هستید که خواهان آزادی و استقلال در کار خود هستید، می توانید با استفاده از فناوری مدرن، خدمات دفترداری آنلاین خود را آغاز کنید و شرکت های دیگر را به عنوان مشتری در اختیار خود قرار دهید.

5. خدمات پیک پزشکی

اگر وسیله نقلیه مطمئن و مهارت مدیریت زمان خوبی دارید، خوب است که به خدمات پیک و به طور ویژه خدمات پیک پزشکی برای شروع استارت آپ فکر کنید. شما به عنوان راننده مسئولیت حمل اقلام پزشکی مانند نمونه های آزمایشگاهی، داروهای تجویز شده و تجهیزات را بر عهده خواهید داشت. صنعت مراقبت های بهداشتی در حال گسترش است، که برای ثبات شغلی خدمات پیک پزشکی بسیار مناسب است. می توانید پیک خود را به تنهایی شروع کنید یا رانندگان دیگری را استخدام کنید تا برای شما کار کنند.

استارت آپ

6. توسعه دهنده برنامه ( برنامه نویسی)

اگر در فناوری حرفی برای گفتن دارید، برنامه نویسی یکی از بهترین ایده ها برای شماست. تلفن های هوشمند امروزه به یکی از لوازم جانبی روزمره تبدیل شده است که تقاضا برای برنامه های تلفن همراه را افزایش داده است. به همین ترتیب، نرم افزار واقعیت مجازی (VR) نیز در سال های اخیر محبوب شده است. بنابراین تقاضا برای توسعه برنامه VR نیز وجود دارد.

7. سرویس رونویسی

اگر گوش های قوی ای دارید و می توانید سریع تایپ کنید، خدمات رونویسی یک ایده عالی استارت آپ است که به شما امکان می دهد با یک برنامه انعطاف پذیر در خانه کار کنید. خدمات رونویسی پزشکی به ویژه به دلیل تکثیر فناوری تشخیص صدا برای ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی مورد نیاز است. اگر به دنبال این نیستید که یک باره شروع کنید، یا اگر یک شغل ثابت دارید که می خواهید فعلاً آن را حفظ کنید، می توانید کارهای موردنظر را به تعداد کم قبول کنید. برای تقویت چشم اندازهای تجاری خود و توجیه هزینه بیشتر، در نظر بگیرید که یک نسخه نویس معتبر شوید و در چند تخصص غرق شوید.

8. خدمات نظافت

اگر تمیز کاری را دوست دارید، می توانید به راحتی آن را به یک تجارت تبدیل کنید. با داشتن چند نفر از پرسنل و تعداد زیادی از وسایل نظافت و حمل و نقل، می توانید خدمات تمیزکاری را به صاحبان خانه، مجتمع های آپارتمانی و املاک تجاری ارائه دهید. بیشتر سرویس های نظافت بین 25 تا 50 دلار در هر ساعت هزینه می گیرند. خدمات نظافت جزو مشاغلی هستند که پیچیدگی خاصی ندارند و با یک برنامه ریزی و بازاریابی می توانید به درآمد برسید.

استارت آپ

 

همچنین بخوانید: استارت آپ چیست؟

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

ایده دکوراسیون فرانسوی

ایده‌های خلاقانه برای سبک دکوراسیون فرانسوی در خانه

دکوراسیون فرانسوی یکی از سبک‌های دکور مطرح اروپایی است که از شاخصه‌های لوکس و اشرافی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *