همه چیز درباره ی بازی موتور سواران (GTA Online:Bikers)

موتور سواران بازی جذابی است که این روزها وارد دنیای مجازی شده است که در این بازی مرکب داران  بخش کاملا جدیدی از GTA Online را باز می کنند و باشگاه های مناسب موتور سیکلت را به جاده ها و بازارهای غیر قانونی بلین و لس سانتوس می رسانند.

Bikers

در این بازی دوچرخه سواران نقش های جدیدی را برای بازی از جدیدترین چشم اندازها به روسای باشگاه ها با تابلوهای گسترده ای معرفی می کنند.

همه چیز درباره ی بازی موتور سواران (GTA Online:Bikers)

باشگاه های موتور سیکلت

 MC ( مخفف موتور سیکلت )  چیزی فراتر از ناوگان سواری های براق جدید و پرش های چشم گیر  است . موتور سواران طیف وسیعی از راه های جدید را برای باشگاه های حداکثر هشت بازیکن فراهم می کنند تا بتوانند پول خود را حفظ کنند و با دیگر جناح های جنایتکار مبارزه می کنند.

بازیکنان سازنده می توانند رئیس MC خود را تشکیل دهند در حالی که هر کس که به دنبال MC است می تواند به عنوان یک چشم انداز عضو شود. همان طور که تازه واردین شایستگی خود را ثابت می کنند ریاست می تواند چشم اندازها را به نقش های معناداری در ساختار باشگاه از جمله معاون رئیس ، گروهبان و مجری ارتقا دهند . هر نقش MC دارای توانایی های منحصر به فرد خود برای کمک به خود و MC بزرگتر است از انداختن زره و فراخوانی در تیم تا تنظیم تشکل ها و شروع چالش ها.

در این بازی هر کلاب یا انجمن شامل یک اتاق جلسات است ریاست می تواند از دیوار قرار دادها برای قراردادهای جدید استفاده کند. طیف وسیعی از ماموریت های آزاد جدید برای شما و اعضای MC شما برای بدست آوردن مبلغ GTA از طریق طیف وسیعی از کارهایی شامل آزادی اجباری متحدین دروغین خود می باشد.

13 خودرو جدید 

سیزده سواری چشمگیر و جدید از دوچرخه های اسپرت گرفته تا هلی کوپترهای حرفه ای ، همگی آماده رفتن به جاده ها هستند و مجموعه ای کامل از چرخ ها را در اختیار شما قرار می دهند تا پارکینگ انجمن خانه ی خود را از رویاهای سوخت بنزین خود پر کنید . در این بازی گرینه های بسیاری برای سوارکاری شما وجود دارد که دوچرخه ای که برای بیشترین سوار شدن انتخاب می کنید به دوچرخه مورد علاقه شما تبدیل خواهد شدکه موجب تقویت مجدد سلامتی و بالعکس آسیب می شود.

سلاح های جدید و سر و صدا 

با استفاده از دوچرخه سواران ، این توانایی برای غلبه بر مخالفان از زین دوچرخه شما فراهم می شود و مهماتی از جمله آچار لوله فراهم است تا رقبا را از میان بردارید. همچنین سلاح اسلحه و پرتاب نارنجک برای خاموش کردن مخالفان از صندلی های خود در دسترس است.

لباس جدید و تاتو

با هر نوع MC که رول می کنید کمد لباس های گسترده ای از سبک های جدید برای نشان دادن وابستگی شما وجود دارد از جمله انتخاب گسترده ای از کت ، کلاه ایمنی و جین .

با انتخاب مدل های مو و خالکوبی های جدید ، دوچرخه سواران جدید خود را اصلاح یا تکمیل کنید سپس اعضای باند خود را تعیین و سبک باند خود را مشخص و به آنها معرفی نمایید.

راهنمای بازی 

در این بازی دوچرخه سواران می بایست به هم نزدیک شوند و پس از رسیدن به خط پایان به ایستگاه های بازرسی حمله کنند همان طور که تیم ها برای موقعیت پیش گام جوی می شوند استفاده کامل و هوشمندانه از جریان های ناگهانی بازیکنان دیگر برای افزایش سرعت و استفاده از حملات به موقع برای شلیک حریفان از دوچرخه می توانند در این مسابقه تا پایان تلخ حیاتی باشند.

واحدهای پولی بازی را بشناسید

واحدهای اصلی GTA Online پول نقد (Cash) و رپیوتیشن پوینت (RP) هستند. پول نقد برای خرید سلاح، لباس و دارایی‌هایی مثل ماشین و خانه در بازی استفاده می‌شوند، در حالی که RP در واقع نمایان‌گر لِوِل بازیکن است. در اوایل بازی بسیاری از دسترسی‌های بازیکن تا رسیدن به یک لول به خصوص باز نیستند.

چگونه از حمله‌ی بازیکن‌ها قوی‌تر جلوگیری کنیم؟

اگر نمی‌خواهید بازیکن‌های دیگر به شما حمله کنند، گزینه‌ی Passive Mode را فعال کنید. این گزینه را با فشردن کلید M روی کیبورد پیدا کنید. حالت پسیو برای زمانی کاربردی است که می‌خواهید از حمله‌ی بازیکنان دیگر مصون باشید؛ اما در نظر بگیرید که با فعال کردن این حالت، خودتان هم امکان حمله به دیگر بازیکن‌ها در دنیای GTA Online را نخواهید داشت.

چگونه از هکرها در امان بمانیم؟

هک و چیت زدن در بخش آنلاین بازی جی‌تی‌ای وی یک اتفاق معمول است و تقریبا کاری هم از دست بازیکن‌ها بر نمی‌آید. اگر نسبت به حضور هکرها در بازی مشکوک شدید، بهترین کار خارج شدن از آن Session و پیدا کردن یک بازی جدید است.

GTA Online BIKERS

پولتان را در خودپردازهای بازی ذخیره کنید

اگر بازیکن‌های دیگر موفق به کشتن شما شوند، بخشی از پول نقد شما دراپ می‌شود و از دست می‌رود. بهتر است از ابتدای بازی خودتان را به ذخیره کردن پول‌ نقد عادت دهید. برای پیدا کردن نزدیک‌ترین ATMها می‌توانید از جی‌پی‌اس موبایل‌تان استفاده کنید تا روی نقشه نزدیک‌ترین خودپرداز را پیدا کنید.

چالش های بازی

یکی از چالش های مهم بازی ماموریت های ساده است که عضو MC  در ازای دریافت پول وRP در مقابل عضو MC قرار می دهد.

جستجو و از بین بردن : برای رسیدن به یک منطقه به سمت رقبای خود بروید هدف بیابید و او را مورد ضرب و شتم قرار دهید.

چالش دیگر این بازی کسب طولانی ترین چرخ در یک محدوه ی زمانی خاص بازی است .

شیطنت جنایی : در پایان می توانید هنگام دوچرخه سواری به حمله نظامی بپردازید

برنده بازی

برنده بازی در قسمت نهایی کسی است که بیشترین سلاح ها را آسیب برساند.

چگونه می توان از طریق مشاغل MC Club در آمد کسب کرد ؟

کلوپ های MC می توانند عملکردی مشابه سازمانها داشته باشند بدین معنی که می توانید سرمایه گذاری و مدیریت مشاغل دیگری را انجام دهید که به شما امکان می دهد که با گذشت زمان درآمد کسب کنید . در اینجا این تجارت بصورت آزمایشگاه های کوچک صورت می پذیرد که محصول مورد نظر را آماده می نمایید اعم از مجازی یا فیزیکی و سپس مطالب را برای کسب درآمد توزیع می کنید

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

با کدام بازی‌های گوشی موبایل پول در بیاوریم؟

آیا واقعا می‌توانید از بازی‌های گوشی موبایل پول درآورید؟ برنامه‌های بازی زیادی وجود دارند، که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *