مرکز خرید لباس مردانه در تهران | از کجا لباس مردانه بخریم؟

بسیاری از افراد در سطح کشور برای خرید جدیدترین و با کیفیت‌ترین لباس‌ها به بورس لباس مردانه تهران سفر می‌کنند. تنوع لباس‌ها چه برای زنان و چه برای مردان در تهران بسیار زیاد است و این یعنی سلیقه‌های مختلف در زمینه لباس را پوشش می‌دهد. همین مورد باعث شده که مراکز خرید تهران در سطح کشور نیز شناخته شده باشند. اما بهترین مرکز خرید لباس مردانه در تهران کدام موارد هستند؟ در این مقاله از وب سایت نیمه شب به معرفی چند مرکز خرید در تهران می‌پردازیم.

مرکز خرید لباس مردانه در تهران

شاید شما هم حداقل برای یک بار برای خرید لباس به تهران سفر کرده باشید. در برخی از مراکز خرید خوب در این شهر احتمالا بین چندین لباس مردد شده‌اید. این نشان دهنده تنوع لباس‌ها می‌باشد. هرچند که در حال حاضر می‌توانیم با خرید اینترنتی بسیاری از نیازهای خود را از این طریق برطرف کنیم. با این کار بدون سفر به این شهر از اجناس مرغوب و مطابق سلیقه خودمان که در مراکز خرید تهران به فروش می‌رسند نیز بهره می‌بریم. اما محدودیت مهمی که در خرید اینترنتی درباره لباس وجود دارد این است که نمی‌توانیم اجناس مورد نظرمان را پرو کنیم یا جنس آن را پیش از خرید بسنجیم. در نتیجه بسیاری از ما به همین دلایل و یا حتی بی اعتمادی سمت خریدهای اینترنتی نمی‌رویم. بهترین گزینه برای این افراد خرید حضوری است.

اغلب افراد دوست دارند وقتی که وارد یک مرکز خرید می‌شود لباس مورد نظر خود را پیدا کنند و دست پر از آنجا خارج شوند. اما برخی مراکز خرید تنوع آنچنانی ندارند و در نتیجه نمی‌توانند این نیاز افراد را برطرف کنند. مشکل عدم تنوع محصولات مخصوصا در مراکز خرید مربوط به لباس آقایان بیشتر دیده می‌شود. اما بهترین مراکز خرید لباس مردانه در تهران کدام‌ها هستند.

بیشتر بخوانید : تیپ رسمی مردانه بدون کت

بازار بزرگ فردوسی

اگر در تهران به دنبال مراکز خرید خوب بوده باشید حتما نام بازار بزرگ فردوسی را شنیده‌اید. این بازار دارای چند پاساژ مهم است که از قدیم الایام به عرضه پوشاک شیک مردانه اختصاص پیدا کرده است. این راستا دارای چند پاساژ بسیار مشهور و نام آشنا برای جوانان است که به صورت تخصصی به تولید و عرضه لباس مردانه حتی به صورت عمده می‌پردازد و در میدان فردوسی بالاتر از چهار راه استانبول واقع شده است. مرکز خرید پردیس، بازار کویتی‌ها، مرکز خرید فردوسی و ساختمان پلاسکو‚ از مراکز خرید مهم بازار بزرگ فردوسی هستند.البته همانطور که می‌دانید پس از آتش سوزی ساختمان پلاسکو‚ این مرکز خرید دیگر فعالیتی ندارد.

بازار بزرگ فردوسی دارای دسترسی آسان به وسایل نقلیه عمومی است و این یکی از مزایای مهم این بازار می‌باشد. همچنین مجاورت این بازار با خیابان فردوسی، خیابان منوچهری، خیابان جمهوری، باغ سپه سالار، میدان بهارستان، میدان مخبر الدوله، خیابان لاله زار، کوچه برلن نیز از دیگر مزایای این بازار محسوب می‌شود.

بازار بزرگ فردوسی
مرکز خرید لباس مردانه در تهران

مرکز خرید فردوسی

مرکز خرید فردوسی یک مرکز خرید مشهور و قدیمی در تهران است که دارای مساحتی بالغ بر سه هزار متر مربع می‌باشد. همچنین با ۱۷ طبقه ساختمان و پارکینگ ۴ طبقه و یک تالار پذیرایی بزرگ به عرضه پوشاک داخلی و حتی وارداتی در سبک‌های اسپرت و رسمی می‌پردازد. این مرکز خرید سالهاست که به عنوان یک مرکز خرید کامل برای پوشاک آقایان شناخته شده و در عرضه کت و شلوار، پیراهن، پالتو، تیشرت، شلوار جین، کفش اسپورت و مجلسی و کتانی تنوع بسیار زیادی دارد. مرکز خرید فردوسی یک بورس لباس مردانه تهران می باشد.

بیشتر بخوانید: مدل های ترند شلوار مردانه پارچه ای

مرکز خرید کویتی‌ها

مرکز خرید مهم دیگری که در بازار بزرگ فردوسی و چهار راه استانبول واقع شده‚ پاساژ کویتی‌ها می‌باشد. یک مرکز خرید مهم برای عرضه لباس‌های اسپرت مردانه و کفش‌های با کیفیت شناخته شده است. باید بدانید که بسیاری از مارک‌های محبوب کفش در این مرکز خرید نمایندگی دارند. همچنین خرید به صورت عمده در این مرکز نیز انجام می‌گیرد.

خرید لباس مردانه
مرکز خرید کویتی ها

باب همایون برای خرید لباس مردانه

یکی از مراکز مهم برای پوشاک رسمی مردانه باب همایون است. مغازه‌های خیابان باب همایون سالهاست که به عرضه پوشاک رسمی مردانه می‌پردازند و می‌توان از مغازه‌های این خیابان به عنوان قدیمی‌ترین مرکز عرضه پوشاک رسمی مردانه یاد کرد. قیمت مناسب اجناس موجود در این مغازه‌ها مزیت بسیار مهمی می‌باشد که وجود تولیدی‌ها یکی از دلایل قیمت پایین آن‌ها می‌باشد. البته در این خیابان می‌توان لباس‌های برند را نیز پیدا کرد. خیابان باب همایون از میدان امام خمینی آغاز شده و در محدوده منطقه ۱۲ شهرداری تهران می‌باشد.

 

خیابان بابا همایون
خرید لباس مردانه در تهران

خیابان میرداماد

خیابان میرداماد یکی از مهم ترین بورس لباس مردانه تهران می باشد. در این خیابان چندین برند معروف کت و شلوار مردانه وجود دارد. برندهایی مثل ماسیمودوتی، جیوانی جنتیله، نمایندگی مرکزی ماکسیم، نمایندگی باگوزا میرداماد و نمایندگی السی من. اگر بودجه کافی برای خرید کت و شلوار و لباس مردانه دارید می توانید به برندهای لوکسی که در خیابان میرداماد است سری بزنید. معمولا کت و شلوارهای برند ایتالیایی و فرانسوی حدود 4 برابر قیمت کت و شلواری است که خیاط برای شما می دوزد. البته باید شما شناخت کافی داشته باشید تا بتوانید برند اصلی را با مد های کپی بدرستی تشخیص دهید. چون بسیاری از این کت و شلوار ها در کشورهایی مثل چین و پاکستان دوخته می شود و مارک های اصلی و معروف روی آنها دوخته می شود. پس صرفا با توجه به قیمت بالای کت و شلوار فکر نکنید حتما پارچه و دوخت مطلوبی دارند.

 

بورس لباس مردانه تهران

مجتمع تجاری کوروش

یک مرکز خرید مهم و محبوب در ایران کوروش مال می‌باشد. این مرکز خرید توانست در ندت زمان کم افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند و روزانه مراجعه کنندگان بسیاری دارد. این مرکز به ارائه خدمات گوناگونی پرداحته و در نتیجه برای همه شهروندان مورد استفاده قرار می‌گیرد. مرکز خرید کوروش دارای بورس موبایل و بازار طلا و جواهر و سکه، عرضه برندهای مختلف، رستوران و کافی شاپ، سرزمین بازی، خانه کودک، کتاب فروشی، سینما می‌باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین ست کردن لباس مردانه
مرکز خرید کوروش
مرکز خرید کوروش

مرکز خرید تیراژه

یکی دیگر از بورس لباس مردانه تهران‚ مرکز خرید تیراژه می‌باشد که در بزرگراه اشرفی اصفهانی پایین تر از پل همت واقع شده است. این مرکز به عرضه لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم ورزشی، نوشت افزار، ساعت، صنایع چرمی، عینک، کفش و پوشاک و … می‌باشد. این مجتمع دارای ۳۵۰ واحد تجاری و سه طبقه علاوه بر شهربازی سرپوشیده در طبقه آخر، ۳ طبقه پارکینگ، رستوران و کافی شاپ می‌باشد.

مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس از دیگر مراکز خرید مهم بوده که در میدان تجریش، ابتدای خیابان جعفری واقع شده است. این مرکز به عرضه پوشاک کودکان‚ آقایان و بانوان و لوازم خانگی می‌پردازد که دارای چهار طبقه تجاری و پنج طبقه اداری و رستوران و کافی شاپ می‌باشد.

مرکز خرید تندیس
از کجا لباس مردانه بخریم

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم واقع در خیابان مقدس اردبیلی که دارای ۱۵۰ واحد تجاری و از مراکز خرید مهم می‌باشد. در این مرکز خرید برندهای مشهوری از جمله اسکچرز‚ سواروسکی، جیوکس، منگو و … وجود دارند.فروشگاه‌های این مرکز خرید به عرضه پوشاک کودکان‚ بانوان و آقایان‚ لوازم ورزشی، لوازم آرایشی، کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، کیف و کفش، طلا و جواهر، ساعت و عینک و … می‌پردازند. این مرکز خرید علاوه بر این دارای ۲۵ رستوران و کافی‌شاپ‚ فودکورت‚ سالن ورزشی و استخر و سونا، سالن ماساژ، سالن زیبایی، کلینیک پوست و زیبایی،شهر بازی، سالن همایش، دندانپزشکی، صرافی، آژانس هوایی و بسیاری موراد دیگر نیز می‌باشد.

مرکز خرید پالادیوم
از کجا لباس مردانه بخریم
بیشتر بخوانید: معرفی بهترین استایل مردانه 

مرکز خرید روشا

یکی از لوکس ترین مرکز خرید های که در منطقه نیاوران میباشد.ورودی مرکز خرید حس آرامش و راحتی را به مشتریان میدهد.به این مرکز  خرید دپارتمان استور روشا هم میگویند و دارای 17 طبقه میباشد.این مرکز خرید دارای کافی شاپ و رستوران هم میباشد.در طبقه منفی یک آن سوپر مارکت بزرگی ساخته شده.و در طبقه 17 ام و بام روشا رستوران لوکس با غذای با کیفیت وجود دارد که میتوانید بعد از یک خرید جانانه در آن نهار و یا شام میل کنید.

  • آدرس مرکز خرید روشا: نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه
  • تلفن مرکز خرید روشا: ۰۲۱۲۵۷۱۴۰۰۰۰

 

 

دیگر مراکز بورس لباس مردانه تهران

  • مرکز خرید دنیای نور واقع در بزرگراه رسالت
  • مرکز خرید الهیه در بلوار آفریقای شمالی
  • مرکز خرید الماس ایران واقع در شمال شرق تهران
  • مگا مال در شهرک اکباتان
  • مجتمع تجاری سام سنتر واقع در خیابان فرشته

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

مراکز خرید کوله پشتی مدرسه در تهران

بعد از مدت‌ها تعطیلی مدارس، باز هم بوی ماه مدرسه به مشام می‌رسد و بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *