متفاوت ترین و خاص ترین هتل های جهان

بعد از اینکه مدتی مسافرت کردید، هر هتل ظاهری یکسان پیدا می کند. مگر اینکه، مکان بسیار غیرمعمولی برای اقامت رزرو کرده باشید. برای کسانی که از رزرو هتل های استاندارد خسته شده اند، در این مقاله  7 مورد از خاص ترین هتل های منحصر به فرد در جهان آورده شده است.

1. هتل درختی / سوئد

خاص ترین هتل های جهان

همه ما در کودکی ارزوی خوابیدن در خانه درختی را داشتیم، اما در بزرگسالی فراموش می کنیم که اینکار چقدر جالب و سرگرم کننده است. این آرزوی کودکانه را در Treehotel (هتل درختی) در سوئد، که شامل هفت غلاف زنده معلق در کاجهای بلند تا ارتفاع 20 فوت از سطح جنگل است، احیا کنید.

این هتل شامل خانه ای است که شبیه لانه پرندگان بزرگ است. مهمانان از جنگل، رودخانه Lule و (در زمان مناسب سال) شفق قطبی دیدن می کنند. از سپتامبر تا مارس، کارمندان هتل تورهای شمالی با راهنما را برگزار می کنند. در تمام طول سال، می توانید در رستوران محلی که مخصوص غذاهای سوئد شمالی است غذا بخورید و در دهکده 600 نفری هارادا گشت بزنید.

معرفی : بهترین و لوکس ترین هتل های تهران

2. ایگلو، ساحل شمالی کاکسلاوتانن، فنلاند | خاص ترین هتل های جهان

هتل ایگلو از اقامتگاه های خاص دنیا
در حال حاضر، همه در مورد هتل Icehotel سوئد، هتل کبک د گلاس، Kirkenes Snowhotel نروژ و هتل یخی رومانی میدانیم. طراحان فنلاندی مجموعه خانه‌هایی را به شکل خانه‌ اسکیموها در میان مناطق جنگلی طراحی کرده‌اند که امکان مشاهده شفق قطبی را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید : سفر به استانبول و هتل هایی که سفر رویایی برایتان می سازد

 هتل Kakslauttanen متشکل از 20 خانه کوچک است که به سبک خانه اسکیموها «ایگلو» طراحی شده‌اند؛ اما در ساخت آنها به جای بلوک‌های برف و یخ، از شیشه برای پوشش دادن بدنه و سقف استفاده شده است. با وجود برف بسیار زیاد در اطراف خانه‌های شیشه‌ای، محیط داخل از هوای کاملا گرم و مناسبی برخوردار است. این هتل در یکی از بهترین و خاص ترین هتل های جهان برای مشاهده شفق های قطبی است.

 

3. هتل در زیر دریا / موراکا

خاص ترین هتل های دنیا در زیر دریا
در اواخر سال 2018، جزیره کنراد مالدیو Rangali، که قبلاً به عنوان مکانی فوق العاده برای اقامت شناخته شده بود، اولین اقامتگاه دو طبقه، سه خوابه، زیر دریا با طراحی مدرن، گنبدی و خدمات 24 ساعته را آغاز کرد. اما چشمگیرترین ویژگی موراکا غوطه وری کامل و شیشه ای آن و  زندگی هیجان انگیز در اعماق اقیانوس مالدیو است. معماران و مهندسان جهان برای ساخت اتاق بی نظیر هتل در سنگاپور با هم همکاری کردند. آنها سپس آن را به مالدیو منتقل کردند و آن را در وسط اقیانوس هند قرار دادند. هر شب اقامت در هتل موراکا 40 هزار دلار است.

از دیگر سوئیت های زیر دریا در سراسر جهان می توان به اتاق های اقامتگاه مانتای تانزانیا ، آتلانتیس دبی ، نخل و سینتوسا رستورت جهانی سنگاپور اشاره کرد. استراحتگاه بامبو اینداه در بالی دارای اتاقی با کف شیشه است که به مهمانان اجازه می دهد زندگی دریا را در زیر مشاهده کنند. یکی از جذاب ترین و خاص ترین هتل های جهان ان هایی ست که در اعماق دریا قرار دارد و در محیطی جدید تجربه اقامت را دارید.

بیشتر بخوانید: بوتیک هتل های تهران 

4. اقامتگاه با حیوانات زنده، مانور زرافه، کنیا | از خاص ترین هتل های جهان

هتل حیوانات
یکی از هتل های منحصر به فرد مجموعه Safari در آفریقا، در این هتل کارمندان به مهمانان روش های غذا دادن به زرافه هارا آموزش میدهند. دلیل این امر این است که این ملک زیبا که در سال 1932 و در ارتفاع تقریبا 6000 پایی ساخته شده است، محل گله زرافه های روتشیلد در معرض خطر است که علاقه دارند گردن های طولانی خود را برای میان وعده به پنجره های بزرگ هتل بکشند. هر اتاق مهمان دارای غذای زرافه است، به طوری که وقتی بازدید کننده گردن بلند زرافه هارا مشاهده می کنند، می توانند به آنها غذا بدهند.

اگر نمی توانید از ایالات متحده خارج شوید اما هنوز هم می خواهید در جاهایی که حیوانات هستند  بخوابید، شما حداقل یک گزینه دارید، Texas-The Lodge at Fossil Rim.

5. هتل غار: مجموعه غارهای عثمانی/ ترکیه |خاص ترین هتل های جهان

اگر تا به حال هوس خوابیدن در یک غار را کرده اید، منطقه جادویی کاپادوکیای ترکیه را در لیست سفرهای خود قرار دهید. در آنجا، بسیاری از هتل های غیرمعمول درست در زیر زمین سنگهای باستانی تراشیده شده اند. مطمئناً هتل های زیادی برای انتخاب از کاپادوکیا وجود دارد، از جمله هتل زیبای Cave Seraph، اما هتل های غاری عثمانی، در شهری به نام Goreme، شاید بی نظیرترین هتل این دسته باشد. اتاقهای نمایشی آن با مضمون عثمانی دارای مبلمان چوبی، هنر ترکی، دیوارهای سنگی و با سقفی برجسته از سنگهای آتشفشانی خنک و سوراخ شده است.

بیشتر بخوانید: 10 راز عجیب هتل های که مردم درباره ی ان نمی دانند

6. برای دوستداران هنر: هتل Angad Arts / میسوری

افتتاحیه اخیر هتل در هنر سنت آنگاد سنت لوئیس خبر خوبی برای هر کسی است که آرزو می کند در موزه هنری مورد علاقه خود بخوابد. در آنگاد، کارهای هنری چشمگیر در سراسر هتل، اجراهای پاپ آپ ، یک اتاق بازی موسیقی و یک غذاخوری زیبا وجود دارد. شما انتخاب می کنید که کدام اتاق را می خواهید. اتاقتان میتواند با رنگ های قرمز، سبز، زرد یا آبی پررنگ اشباع شود. این هتل بی نظیر در منطقه هنری گراند سنتر شهر است و بیش از 40 مکان هنری پر رونق را احاطه کرده است.

علاقه مندان به هنر همچنین می توانند در خانه بنیس ژاپن اقامت کنند که آثار اصلی اندی وارهول ، جکسون پولاک ، یایوی کوساما و دیوید هوکنی و همچنین هتل هنری Ovation فلوریدا یا هر یک از هتل های موزه 21c را به نمایش می گذارد.

7. هتل هواپیما: هتل Costa Verde در کاستاریکا

 

هرگز نتوانسته اید در هواپیما بخوابید؟ دیگر نمی توانید جواب این سوال را پس از اقامت در هتل Costa Verde کاستاریکا ، محل بوئینگ 727 هواپیمایی Avianca که قبلاً متعلق به آن بود بله، بگویید. در داخل آن مبلمان اضافه شده و آن را در بالای جنگل قرار داده اند تا در بالای درختان و دریا باشد، و یک تفریح ​​کاملاً منحصر به فرد ایجاد کند.

تجربه مشابهی را می توان در هتل جومبوستای استکهلم نیز تجربه کرد، اگر دوست دارید بوئینگ 747 1976  با تخت های راحت و کابین خلبان رزرو کنید این هتل مناسب شماست.

مسافرت یک ماجراجویی هیجان انگیز است و این ماجراجویی هیجان انگیز تر میشود در صورتی که یک هتل عجیب غریب و شگفت انگیز را رزرو کنید. پیشنهاد میکنیم اگر هزینه ی کافی برای اقامت در هتل های بالا را دارید حتما آنها را امتحان کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

فستیوال تومارولند

فستیوال تومارولند دبی چیست و زمان برگزاری آن

فستیوال تومارولند در شروع کووید-19 لغو شد، اما تیم جشنواره راه امن جدیدی برای سرگرم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *