بعد از بحران کرونا کار دفتری دیگر مانند قبل نخواهد بود

یکی از افراد CIO می گوید، دفتر معمولی و فضای کار دسک تاپ آن به “مصنوعات قبل از کرونا” تبدیل می شوند.
پس از دورکاری مستمر برای قسمتی از سال، کارمندان ثابت کرده اند که می توانند این کار را انجام دهند و این کار را با وجود مشکلاتی که ممکن است در خانه برای آنها پیش بیاید، انجام می دهند.
به گفته افسران ارشد اطلاعات، حرکت رو به جلو، بدان معنی است که مکانی که افراد در آن کار می کنند برای همیشه تغییر خواهد کرد.
دورکاری در کرونا
برد پترسون ، مدیر ارشد فناوری و اطلاعات گفت: “احتمالاً دوباره شاهد بازگشت پنج روز در هفته به دفتر نخواهیم بود.”
مانند بسیاری از CIO ها ، آقای پیترسون می گوید ترکیبی از کار در خانه و دفتر به احتمال زیاد به گزینه مطلوب بیشتر کارمندان تبدیل خواهد شد. آقای پیترسون یکی از 45 مدیر فناوری اطلاعات بود که به پرسشنامه سالانه CIO مجله ژورنال در مورد آینده دفتر و سایر موضوعات پاسخ داد.

ست کوهن، گفت که کارمندان می خواهند از انعطاف پذیری که در همه گیری کرونا به دست می آورند پیروی کنند.
او گفت: “ما برای نوشتن ایمیل و شرکت در جلسات مجازی نیازی به مراجعه به دفتر نداریم.”
کرونا و کار در خانه
ماکس لی ، CIO جهانی در پردازش داده های خودکار، گفت: اگرچه همکاری حضوری ارجح است، اما لازم است بدانید کارمندان در خانه به همان اندازه سازنده هستند ، کارمندان اغلب ترجیح می دهند در خانه کار کنند زیرا این امر به آنها آزادی می دهد.
آقای لی گفت: “این امر پیامدهای عمیقی برای کارهای دفتری و اداری دارد، زیرا بعید است که ما هرگز به روشی که قبل از کرونا بود برگردیم.”
استخدام در خانه
کریس بدی ، گفت: “فضاهای کاری سنتی دفاتر و دسک تاپ” به مصنوعات قبل از کرونا تبدیل خواهند شد. در واقع، کارمندان اختیار دارند برای زمان، مکان و نحوه کار خود تصمیم گیری کنند.
CIO ها پیش بینی می کنند که این رویکرد جدید کاری فرصت های جدیدی را برای فناوری ها و شیوه های جدید حمل و نقل ایجاد خواهد کرد.
اریک جانسون گفت، برای بهبود همکاری و بهره وری ،تکنولوژی پیشرفته بیشتری لازم است. وی جلسات مجازی را تصور می کند که در آن می تواند یک تابلوی سفید مجازی را از طریق نشانه صوتی بلند کند و به راحتی در هنگام تماس های ویدیویی نظر سنجی انجام دهد.
ژاکلین گیچلار، گفت: “ما به ابزارهای بهتری برای ایجاد محتوا به طور مشترک ، از جمله توانایی ایجاد طوفان فکری روی تخته سفید نیاز خواهیم داشت” وی پیش بینی کرد که در آینده از پهنای باند بیشتری استفاده خواهد شد.
خانم گیچلار انتظار ندارد کارمندان به طور دسته جمعی به دفتر برگردند. در عوض ، استقبال بیشتری از نیروهای کار در مکان های مختلف ، جایی که تیم ها از دفاتر مختلف و همچنین از راه دور کار می کنند ، وجود خواهد داشت. وی گفت ، بسیاری از کارمندان دریافتند که در خانه به دلیل صرفه جویی در وقت رفت و آمد ، بازده بیشتری دارند.
او گفت که دفترها در آینده ممکن است بیشتر “ویترین” باشند تا یک فضای کاری.

دفتر کار دور کاری

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

برندگان دهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا

برندگان دهمین جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا+ اسم فیلم

جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا (IFFA) یکی از جشنواره‌های فیلم است که در استرالیا با محوریت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *