20 بازی شبکه ای چند نفره بدون اینترنت

20 بازی شبکه ای افلاین برای بازی چند کاربر همزمان با یکدیگر در اینجا معرفی شده است.

۱- (Pixel Gun 3D (Pocket Edition

در مقابل بازی های شبیه سازی شده از ماینکرفت این بازی شبکه ای دارای گرافیک رنگی بهتری می باشد.Pixel Gun 3D دارای اسلحه های بخصوص و مود های متفاوت است که برای پر کردن وقت شما کافیست.بهترین نکته Pixel Gun 3D که مد نظر ما هم هست اینکه شما می توانید بصورت آفلاین با دوستان خودتان به رقابت بپردازید!همچنین این بازی قابلیت بازی آنلاین با دیگر بازیکنان را دارا است.

Pixel Gun 3D

(Pixel Gun 3D (Pocket Edition یک بازی رایگان است ولی دارای پرداخت درون برنامه ای است.

۲- Tanks Battle

اگر از بازی های شلوغ و … خسته شده اید و به دنبال یه بازی ساده و هیجان انگیز و کم حجم هستید Tanks Battle می تواند کی از گزینه های روی میز شما باشد.فقط کافیست تا شما و دوستتان بعد از نصب بازی به یک Wi-Fi متصل شوید و شروع به بازی کنید.بازیکنی که ۳ دور برنده شود برنده بازی خواهد بود.

Tanks Battle

Tanks Battle رایگان است ولی ممکن است دارای تبلیغات باشد.

۳- Minecraft: Pocket Edition

Minecraft: Pocket Edition نسخه ای از بازی ماینکرفت است که برای تلفن های هوشمند طراحی شده و به قدری خوب طراحی شده که شما تفاوت نسخه PC بازی را با  نسخه تلفن همراه متوجه نمی شید.این بازی شبکه ای همانند نسخه ویندوز و … قابل بازی بصورت چند نفره بدون اینترنت و لوکال است که شما و دوستتان می توانید در جهانی که انتها ندارد زندگی کنیدو پیشرفت کنید،بسازید و خراب کنید، ماجراجویی کنید و …

Minecraft: Pocket Edition

Minecraft: Pocket Edition رایگان است ولی برای خرید برخی اسکین ها داری پرداخت درون برنامه است مگر اینکه نسخه های هک شده استفاده کنید.

۴- Spaceteam

Spaceteam بر خلاف تمام بازی درون این لیست است.شما و دوستتان باید برای نجات دادن سفیه از صفحه کلیدی که برای شما وجود دارد استفاده کنید و گزینه های کنترل سفیه را در زبان مناسب تغییر دهید.این بازی می تواند لحظات جالبی برای شما و دوستتان رقم بزند.

Spaceteam

این بازی رایگان است ولی دارای پرداخت درون برنامه ای است.

۵- Wild Blood

اگر شما علاقه مند به بازی های فانتزی با گرافیک بالا نبرد و درگیری هسیتد Wild Blood مناسب شماست.زمانی که این بازی را از طریق Local اجرا کنید می توانید با ۸ نفر دیگر از دوستانتان بصورت آفلاین در مود های گرفتن پرچم و ۴ به ۴ بازی کنید!

 

Wild Blood رایگان است ولی دارای پرداخت درون برنامه ای می باشد.

۶- Battle Slimes

Battle Slimes یک بازی شوتر با گرافیک ضعیف و سرگرم کننده است.شما باید گلوله های ژله ای را کنترل کنید.در حین بازی شما نیروی های مخصوصی دریافت می کنید که با کمک آنها می توانید با هیجان بیشتری به رقابت بپردازید.اگر شما علاقه مند به بازی های سکو هستید این بازی مناسبی برای شماست.

۷- (Special Forces Group (2

Special Forces Group 2 یک بازی سنتی سوم شخص تیر اندازی چند نفره است.که داری تنوع بسیار در اسلحه های و مود و نقشه (Map) های متفاوت است.برخی از مود های این بازی کلاسیک، زامبی ، دریافت پرچم و بمب گذاری است.به کسانی که عاشق بازی کانتر بودند این بازی را توصیه می کنم و مطمئن باشند از نصب آن پشیمون نمی شوند.

 

(Special Forces Group (2 رایگان است ولی دارای تبلیغات و پرداخت درون برنامه است.

۸- BombSquad

BombSquad بازی چند نفره آفلاین و آنلاین مبارزه ای است.مبارزه با بلند کردن و پرت کردن، بمب گذاری و بمب اندازی و … است.این بازی شبکه ای مطمئنا شما را شیفته خود می کند تنها کافیست آن را امتحان کنید.بازی دارای نقشه های متفاوت و متنوع است.همچنین مود های مختلفی در بازی وجود دارد.گرافیک این بازی تحسین بر انگیزه.BombSquad تا ۸ نفر بصورت آفلاین قابل بازی است ولی در سرور ها این عدد محدودیتی ندارند!

 

BombSquad رایگان است ولی دارای تبلیغات و پرداخت درون برنامه است.

۹-Skullduggery

Skullduggery شبیه سری بازی های Angry Birds می باشد که بصورت چند نفره قابل اجراست.

Skullduggery

بازی رایگان ولی دارای پرداخت درون برنامه است.

۱۰-Hovercraft: Takedown

یک بازی سبک مسابقه ای و تیر اندازی است.در این بازی شما می توانید سفیه خودتان را انتخاب و شخصی سازی کنید.سپس با دوستتان از بازی را شروع کنید و به رقابت بپردازید.نکته جالب اینجاست که شما در بازی می توانید سفیه خودتان را کاملا خودتان طراحی و سپس وارد بازی شوید.

Hovercraft: TakedownHovercraft: Takedown

بازی رایگان است ولی دارای پرداخت درون برنامه است.

اگر می خواهید بازی های جدید برای گوشی های اندروید به صورت افلاین بازی کنید می توانید وارد صفحه ی ما شوید.

منبع: وبسایت دیجی مگ

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

با کدام بازی‌های گوشی موبایل پول در بیاوریم؟

آیا واقعا می‌توانید از بازی‌های گوشی موبایل پول درآورید؟ برنامه‌های بازی زیادی وجود دارند، که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *