استایل های شیک زنانه و مردانه با کتانی سفید + عکس

در این مقاله از وبسایت نیمه شب ، استایل های شیک زنانه و مردانه با کتانی سفید به همراه عکس آماده گردیده است. امیدواریم این استایل ها مورد پسندتان واقع گردد و بتوانید به خوبی از آنها ایده بگیرید و همیشه خوش پوش به نظر برسید.

استایل زنانه و مردانه با کفش کتانی سفید ، استایلی ضروری است و همه ، در هر گوشه از جهان ، باید حداقل یک جفت کفش ورزشی سفید داشته باشند زیرا کفش های کتانی سفید می تواند نمره استایل و تیپ شما را به طور خودکار از 1 به 10 برسانند.

تنوع کفش های کتانی سفید می تواند هر استایلی را مناسب با هر موقعیتی تنظیم کند. می توانید کتانی های سفید خود را در یک مهمانی بپوشید و زیبا به نظر برسید و یا می توانید آن ها را با جین بپوشید و یک استایل کاملا خیابانی را برای خود ترتیب دهید.کتانی های سفید را حتی می توان با اونیفورم اداری ، ست نمود و علاوه بر زیباتر به نظر رسیدن ، می توان از خستگی ناشی از کفش های پاشنه دار و لج دار و خشک کاست.

استایل های شیک زنانه و مردانه با کتانی سفید + عکس

نکاتی در رابطه با کفش های کتانی سفید

قبل از اینکه به سراغ ست نمودن لباس ها و ترکیب استایل ها برویم ، نکاتی برای نگهداری و پوشیدن کفش های کتانی سفید وجود دارد که لازم است که با آنها آشنا شویم:

  • تمام افرادی که کفشی سفید دارند ، نمی خواهید علامت رنگی یا لکه ای روی آن وجود داشته باشد ، بنابرین باید بطور پیوسته کفش های سفید را تمیز نمود. روش های متفاوتی برای نگهداری و تمیز کردن انواع کفش ها وجود دارد که در اینجا فقط به کتانی سفید اشاره کردیم برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
  • اگر لکه و کثیفی کفش های شما در نقاطی است که دسترسی به آنها سخت است ، از مسواک قدیمی ، آب گرم و صابون ملایم استفاده کنید و به آرامی آن نقطه را لکه گیری کنید تا لکه به طور کامل از بین برود.
  • کفش های کتانی لژ پایین بهتر از کفش های با لژ بلند هستند و اگر از کمر درد رنج می برید بهتر است کفش هایی با لژ 3 سانتی متری را انتخاب نمایید.
  • کفش های چرمی کمی گرانتر از نوع فوم آنها هستند اما در عوض نسبت به سایر کفش ها ، عمر طولانی تری دارند و به راحتی لکه دار نمی شوند.
  • نکته مهم : کتانی های سفید ، پس از استفاده باید در مکانی تاریک و خنک نگهداری شوند زیرا محیط خنک ، باکتری ها و میکروب های داخل کفش را از بین می برد.
  • قرار گرفتن کفش های کتانی ، در معرض اشعه ماوراء بنفش می تواند باعث تغییر رنگ آنها شود که این امر باعث می شود که کفش ها ، کمی کهنه به نظر برسند.
بیشتر بخوانید: استایل با مانتو سفید ترند 1400
  • در هنگام پوشیدن کفش های کتانی ، عدم پوشیدن جوراب ، امری کاملا غیربهداشتی است زیرا کفش علاوه بر آنکه می تواند بوی بد و دائمی ایجاد کند ، کف کفش نیز در اثر عرق کردن پاها از بین می رود.
  • خانم ها باید توجه کنند که از پوشیدن جوراب های نازک و پارازین ، با کفش های کتانی جلوگیری کنند زیرا نمود جالبی ندارد و بهتر است بانوان و آقایان ، در هنگام استفاده از کفش های کتانی ورزشی ، از جوراب های مچی سفید استفاده نمایند.
  • در هنگام پوشیدن کفش های کتانی سفید ، سعی کنید که به آهستگی راه بروید زیرا ضربه خوردن کفش ، لکه هایی ثابت بر روی آن ایجاد می کند و یا به عبارتی ، پوسته کفش را زخم می کند که نمودی نازیبا بر روی کفش ایجاد می کند.
  • یکی از مزایای کفش های کتانی این است که شما می توانید به کمک آنها ، مسافت زیادی را بپیمایید بی آنکه خسته شوید. بنابرین سعی کنید علاوه بر آنکه در استایل های خود از کتانی استفاده می نمایید برای کودکان خود نیز ، این نوع کفش ، را انتخاب نمایید.

استایل های شیک زنانه و مردانه با کتانی سفید + عکس

استایل های شیک زنانه و مردانه با کتانی سفید + عکس

استایل زنانه با کتانی سفید

ست کفش های سفید و جین آبی آسمانی به قدمت کلمه “مد” ابداع شده اند. بهتر است همیشه رنگ کفش خود را با مانتو یا تیشرت خود ست نگه دارید تا همیشه زیباتر به نظر برسید. داشتن یک ساعت سفید نیز در فوق العاده شدن استایل شما بی تاثیر نیست.

استایل مردانه با کتانی سفید

بیشتر بخوانید: 10 مدل استایل شیک مردانه فوق العاده شیک کژوال

استایل ست کت کوتاه و یا کت بلند به همراه کفش کتانی سفید ، یکی از استایل هایی است که می تواند بسیار شیک به نظر برسد و از آنجا که پوشیدن کت بیشتر در مجالس کاربرد دارد ، بهتر است در این نوع استایل ، رنگ کیف خود را با کفش خود ست انتخاب نماییم و در واقع از کیفی سفید رنگ در مجالس استفاده نماییم.

کتانی

یکی از شیکترین استایل هایی که وجود دارد استایل شلوار کوتاه پارچه ای یا کتان است که به راحتی با کفش کتان مچی یا ساقدار ست می شود و بهتر است در هنگام استفاده از کفش های ساقدار نیز از جوراب استفاده شود تا از خراب شدن کفش و قارچ زدن پا جلوگیری نمود. کفش های کتان در بازار ، در دو نوع بند دار و چسب دار موجود می باشند که با توجه به سلیقه خود می توانید زیباترین مدل آن را انتخاب نمایید و استایلی جذاب را برای خود ایجاد کنید.

توجه: اگر خانم هستید ، در هنگام پوشیدن شلوارهای کوتاه ، برای داشتن استایلی زیبا می بایست از مانتوهای بلند استفاده نمایید زیرا استفاده هم زمان از مانتو و شلوار کوتاه ، قد را کوتاه نشان می دهد.

استایل زنانه

ترکیب سیاه و سفید و شیری یکی دیگر از استایل های سنگین و موقر برای خانم هاست. این استایل به سادگی می تواند در محیط کار نیز مورد استفاده قرار بگیرد و تنها باید این نکته را به خاطر داشت که برای این استایل ، اگر از مانتوی جلو باز استفاده می نمایید بهتر است که رنگ شلوار و لباستان نیز با هم ست باشد.

استایل مردانه

سخن پایانی

پا ، قلب دوم انسان هاست بنابرین باید با انتخاب نوع کفش مرغوب ، از آن به خوبی مراقبت کرد. کفش های کتانی علاوه بر راحتی ، دارای کفه های صاف و یک دستی هستند که این کفه ها قابل تعویض هستند و برای راحتی بیشتر ، می توان برای این نوع کفش ها ، از لوازم تجهیزات فروشی ها ، کفه های طبی را تهیه و کفش های خود را به کفش هایی استاندارد تبدیل نمود و به کمک آنها از پیاده روی و طی کردن مسیرهای طولانی لذت برد.

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

انواع پارچه پاییزی

معرفی اسم انواع پارچه پاییزی برای دوخت لباس

وقتی پاییز فرا می رسد، با تمام سردرگمی هایش که یک لحظه یخ می زنید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *