۱۰ ترند زنانه محبوب پاییز ۲۰۲۲

پاییز یکی از بهترین فصول برای نشان دادن استعداد و سلیقه ی شما در داشتن استایلی شیک و زیباست. ست کردن لباسهای شیک پاییزی در عین سادگی سخت بنظر میرسد. یکی از بهترین ویژگی های فصل پاییز باز بودن دست شما در ترکیب لباسها و توانایی استفاده از لباسهای فصول مختلف است. با ما همراه باشید تا شما را با چندین ترند پاییزی آشنا کنیم.

1.استفاده از جلیقه کاموایی

ترند پاییزیشاید عجیب بنظر برسد اما جلیقه کاموایی یکی از محبوب ترین ترند های پاییزی در سال ۲۰۲۲ است. جلیقه های کاموایی را میتوان روی شومیز بلند سفید پوشید. تا هم گرم شوید و هم زیبایی استایل خود را افزایش دهید. جلیقه و شومیز خود را با شلوار بگ و کفش های اسپرت ست کنید. قطعا این یکی از بهترین استایل های شما میشود.

2.کت پشمی چهارخانه

ترند پاییزی

امسال و در پاییز سال ۲۰۲۲ یکی دیگر از ترند های پرطرفدار و راحت و ساده استفاده از کت های پشمی و چهارخانه است. این کت ها در عین سادگی زیبا هستند و با همه چیز ست میشوند. امسال حتما یک کت چهارخانه را به کمد خود اضافه کنید. کت های چهارخانه اور سایز بهترین انتخاب برای افراد اسپرت پوش است.

3. شلوار بگ کوتاه

در فصل پاییز امسال شلوار بگی کوتاه ترند شده است. زیرا یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای ست کردن با نیم بوت است. شلوار بگ کوتاه را به راحتی با نیم بوت خود ست کنید و از ترکیب زیبای آن لذت ببرید. سعی کنید شلوار خود را کمی بالا تر از ساق نیم بوت خود انتخاب کنید تا زیباتر بنظر برسد.

البته لازم به ذکر است که شلوار جین مام استایل هم ترند پاییزی و پرطرفدار امسال است. و انتخاب خوبی برای افراد قد بلند است. اگر قد بلندی دارید از ترکیب شلوار جین مام استایل و پالتوی بلند پشمی خود لذت ببرید و همه را جذب خود کنید.

ترند پاییز ۲۰۲۱

در نیمه شب بخوانید:نحوه ست کردن با مانتو کتی+عکس

4. پافر بدون آستین

پافر پاییز

پارسال یکی از ترند های پاییزی پوشیدن پافر بدون آستین بود. بدون شک امسال هم پافر های بدون آستین طرفداران زیادی خواهند داشت. پافر های بدون آستین به راحتی با هر چیزی ست میشوند. میتوانید پافر خود را با شلوار مام استایل نیم بوت و هودی بلند ست کنید.

5.کت شلوار پشمی گرم

ترندهای پاییز

در تابستان امسال شاهد ترند شدن کت شلوار ست بودیم و کت شلوار طرفداران بسیاری داشت. در تمامی صفحات اجتماعی افرادی که کت تک یا کت شلوار ست پوشیده بودند مشاهده میشدند. در پاییز هم به احتمال زیاد کت شلوار پشمی ترند امسال خواهد بود. کت شلوار ساده و پشمی در عین سادگی زیباست.

6. پالتو تدی

امسال یکی از گرم ترین و بهترین گزینه هایی که میتوانید به کمد پاییزی خود اضافه کنید ، پالتو تدی است. از این پالتو میتوان در روزهای سرد زمستان هم استفاده کرد و در واقع با خرید آن با یک تیر دو نشان میزنید و در دو فصل مختلف از آن استفاده میکنید.

7. هودی اور سایز

ترند پاییزی

هودی محبوب ترین استایل برای افراد اسپرت پوش است. هودی های اور سایز یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای خانم های جوان و اسپرت پوش است. امسال هودی اور سایز بلند را میتوانید با شلوار بگ و یا شلوار راسته و کفش کتانی و کلاه ست کنید.

8. پالتو فوتر

پالتو فوتر هر ساله ترند پاییز است و میتوان گفت هیچگاه تکراری نمیشود. پیشنهاد میکنیم حتما یک پالتو با جنس فوتر در کمد خود داشته باشید و در پاییز و زمستان از آن استفاده کنید. سعی کنید از پالتو های فوتر بلند استفاده کنید. البته لازم به ذکر است با توجه به ترند تابستان امسال ممکن است در پاییز هم پالتو های کوتاه ترند پاییزی امسال باشند.

9.بارانی بلند

سعی کنید حتما یک بارانی بلند با رنگ های کرم و یا مشکی را برای روزهای بارانی  تهیه کنید. بارانی بلند را با نیم بوت و شلوار های چسبان ست کنید. خوبی بارانی بلند این است که برای دانشجویان مناسب است. و به راحتی میتوان انواع شال و روسری را با آن ست کرد.

10. یقه اسکی کاموایی

ترندهای پاییز

لباسهای یقه اسکی کاموایی را میتوانید به تنهایی و یا زیر پالتو فوتر و پافر بدون آستین بپوشید. بهترین مزیت بافت های یقه اسکی این است که میتوان آنرا به راحتی با کلاه کاموایی پوشید. در صورت یقه اسکی نبودن ممکن است گردن شما در معرض سرما قرار گیرد. پس اگر قصد دارید کلاه بپوشید حتما یک بافت یقه اسکی بلند و گرم را خریداری کنید.

در نیمه شب بخوانید:جدیدترین مدل های مانتو پاییزه ۱۴۰۰

خط آخر

در پاییز میتوانید با انواع لباسهای گرم و مناسب استایل شیک و مدرنی داشته باشید. کافی است کمی سلیقه داشته باشید و تک تک لباسها را با یکدیگر ست کنید و بپوشید.

به طور کل امسال بهتر است از شلوار جین های بگ و یا مام استایل استفاده کنید. و با توجه به استایل خود پالتو، بارانی یا هودی مناسب را برای خود انتخاب کنید و مطابق ترند روز آنها را با یکدیگر ست کنید.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

زیباترین و پرحاشیه ترین لباس‌های جشنواره فیلم ونیز 2022

هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از ۳۱ اوت (۹ شهریور) تا ۱۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *