استایل با مانتو سفید ترند 1401

با نزدیک شدن فصل تابستان شاید بسیاری از خانم ها به دنبال ایده های استایل تابستانی با مانتو سفید باشند که ما در این مطلب به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت.

مانتوی سفید یکی از مانتو‌های محبوب بین خانم‌ها و دختر خانم‌های جوان ایرانی، مخصوصا در فصل‌های تابستان و بهار است. این مانتوها به دلیل رنگ خنثی، قابلیت ست کردن با اکثر رنگ‌ها را دارند. در این مقاله بهترین ست‌های رنگی با مانتو سفید را برای شما گردآوری کردیم، اگر به دنبال یک استایل شیک و عالی به عنوان ست مانتو سفید هستید با ما همراه شوید.

یکی از اصلی ترین آیتم های پوشش خانم های ایرانی در خارج از خانه مانتو  است. مانتوها در رنگ ها و طراحی های متفاوتی تولید شده اند که براحتی می توانید مدل دلخواه خود را پیدا کنید.

معیار شما برای انتخاب یک لباس به چند شاخصه ی اصلی بستگی دارد: زیبایی، راحتی و متناسب با رنگ پوست و اندام.

شما می توانید با شناخت این ویژگی ها استایل فوق العاده داشته باشید. سفید سرشار از احساس خوب است و اگر آن را در استایل تان استفاده کنید، این حس به خودتان و دیگران نیز منتقل می شود. همچنین سفید به هر رنگ پوستی می آید فقط کافی است تن خور مناسب خود را پیدا کنید. امیدوارم پس ازخواندن ادامه مطلب ودانستن اصول خوش پوشی، از پوشیدن یک استایل جذاب با مانتو سفید لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: مدل مانتو مجلسی ترند 1401

ایده های استایل تابستانی با مانتو سفید

ایده شماده 1 | ایده های استایل تابستانی با مانتو سفید

ایده استایل تابستانی با مانتو سفید

رنگ سفید چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ سفید نمادی از پاکی، امید و پوششی مناسب برای عروس  است. این رنگ جزء رنگ های خنثی به شمار می رود و براحتی با هرچیزی ست می شود. هنگامی که مانتویی به این رنگ به تن می کنیم توجه زیادی به سمت شما جلب می شود. به همین دلیل فرصتی عالی برای نشان دادن زیبایی طرح لباس تان است.

سفید استایل شما را فوق العاده شیک می کند اما اگرذره ای کثیف شود، خیلی زود دیده می شود. به همین علت توصیه ما این است که قبل از پوشیدن این لباس مطمئن شوید که کجا می روید.

به طورمثال مانتو سفید اصلا مناسب روزهای بارانی، طبیعت گردی، و حتی رفت وآمد با مترو و اتوبوس نیست. سطح شهر  پراز دوده،خاک و حتی ذرات چرب است ولکه ی آن برروی لباستان به سختی پاک می شود.

بیشتر بخوانید : بهترین پارچه برای مانتو تابستانی

ایده شماره 2 | ایده های استایل تابستانی با مانتو سفید

ایده استایل تابستانی با مانتو سفید

چگونه مانتو سفید خود را بشوریم ؟

برای شست و شوی هرلباسی ابتدا باید جنس آن را بشناسید و به اتیکت شست وشوی آن دقت کنید. الیاف طبیعی مثل پنبه درجه حرارت بالاتری نسبت به الیاف مصنوعی تحمل می کنند.

تور و حریر بافتی حساس دارند به همین نباید در هنگام شست و شو ضربه و مالش داده شوند. اساسی ترین نکته در شستن لباس های سفید این است که جدا از دیگر لباس ها باشند.

زیرا ممکن است رنگ های دیگر را جذب کنند و زیبایی خود را از دست بدهند. بهتر است آن ها را با دست و شوینده قوی بشورید تا از زردشدن آن جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید : جدیدترین مدا مانتو اسپرت دخترانه ترند 1401

مانتو سفید برای روز های تابستانی

یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای گرم، استفاده از رنگ های روشن است. کنارهم قرارگیری رنگ های پاستلی با سفید، شما را آرام و ملیح نشان می دهد. علاوه برآن می توانید از آبی روشن، صورتی، سبز و زرد نیز استفاده کنید. مانتو های تابستانی جلو بسته( تونیک)  با دامن شلواری، یک ست عالی می سازند.

در کنار آن، انواع اکسسوری های رنگی نیز استایلی خیره کننده و پر هیجان برای شما خواهند ساخت.

نکات خلاقانه برای ست مانتوی سفید

ست مانتوی سفید به سبب انعکاسی که نسبت به نور دارد، یک گزینه مناسب در فصل گرما خواهد بود و شما می توانید با پوشیدن آن، گرما را کمتر احساس کنید.

این مانتو با توجه به نوع دوختی که دارد، می تواند به عنوان یک مانتو رسمی، اسپرت، مجلسی و … باشد. در اینجا ما نکات مهمی در رابطه با ترکیب رنگ مانتوی سفید آورده ایم. امیدواریم مورد پسند واقع شود.

ایده شماره 3 | ایده های استایل تابستانی با مانتو سفید

ترکیب رنگ مانتوی سفید با بقیه رنگ ها

ترکیب رنگ سفید و مشکی؛

رنگ مشکی مکمل رنگ سفید می باشد و شما می توانید با این رنگ به خوبی ست کنید. برای مثال می توانید شومیز، شلوار و یا شالتان را به رنگ مشکی انتخاب کنید. همچنین می توانید به طور یکدست لباس مشکی بپوشید و تنها مانتویتان سفید باشد، چنین استایلی بسیار زیبا است و مناسب فصل های سرد می باشد. شما می توانید با توجه به نوع مانتو این استایل را در موقعیت های رسمی یا کژوال به کار ببرید.

ترکیب رنگ سفید و مرجانی؛

ترکیب رنگ سفید و مرجانی یک انتخاب ایده آل و مناسب برای استایل های بهاره و تابستانه خواهد بود. شما می توانید همراه با مانتوی سفید، یک شلوار کمی آزاد، دامن حریر، شال و یا روسری نخی به رنگ مرجانی بپوشید.

رنگ مرجانی رنگ سال می باشد و یک گزینه مناسب، در کنار رنگ سفید است.

ایده شماره 4 | ایده های استایل تابستانی با مانتو سفید

ایده استایل تابستانی با مانتو سفید

ترکیب رنگ سفید و قرمز؛

تمام ترکیب رنگ های قرمز را می توان با مانتوی سفید ترکیب کرد. با توجه به روشن و یا تیره بودن رنگ قرمز می توانید استایل های متفاوتی برای خود بسازید.

همچنین شما می توانید همراه با مانتوی سفید، شال و یا شومیز گلدار به رنگ قرمز انتخاب کنید و یک استایل شاد و جذاب برای خودتان بسازید.

ترکیب رنگ سفید و آبی؛

ترکیب رنگ آبی با سفید، یک ترکیب رنگ ایده آل می باشد و به شما ظاهری آراسته می بخشد. این ست لباس با توجه به تناژ رنگ آبی، در فصول مختلف سال قابل استفاده است. همچنین شما می توانید با پوشیدن شلوار جین به همراه مانتوی سفید یک استایل زیبا و جذاب برای خودتان بسازید. رنگ آبی در صورتی که تیره باشد، می تواند تضاد زیبایی را به وجود بیاورد، پس حتماً این ترکیب رنگ را برای استایلتان به کار ببرید.

ایده شماره 5 | ایده های استایل تابستانی با مانتو سفید

استایل های جدید با مانتوی سفید؛

  • مانتو اورسایز سفید

مانتوهای سفید اورسایز یکی از ترندهای جذاب و پرطرفدار امسال هستند. شما می توانید همراه با مانتوی سفید شلوار چسبان یا گشاد بپوشید.

همچنین می توانید این مدل مانتو را با کفش هایی که اخیراً توسط برندهای معتبر ورزشی مثل بلنسیاگا تولید می شوند و ظاهر بزرگی دارند، بپوشید.

  • مانتو سفید کتی

مانتوی سفید کتی یکی از ترندهای جذاب و پرکاربرد امسال هست. شما می توانید مانتوی کتی را در مهمانی ها و مجالس رسمی بپوشید و ظاهری آراسته و جذاب برای خودتان بسازید.

ایده شماره 6 | ایده های استایل تابستانی با مانتو سفید

ایده استایل تابستانی با مانتو سفید

علاوه بر این می توانید مانتوی کتی را به صورت جلوباز با شومیز های نخی بپوشید و یک استایل کژوال زیبا ایجاد کنید. دقت کنید هر قدر اکسسوری های ساده تری انتخاب کنید، استایل شیک تری خواهید داشت.

  • مانتوی جلو بسته ی سفید

مانتوهای کلوش جلو بسته یکی از آیتم های پرطرفدار می باشند و شما می‌توانید با آنها استایل های دخترانه جذابی برای خودتان بسازید. ترکیب مانتوی جلو بسته با شلوار جین، یک ترکیب ایده آل و جذاب می باشد. شما می توانید این استایل را در دانشگاه و محل کارتان نیز به کار ببرید.

 

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

انواع پارچه پاییزی

معرفی اسم انواع پارچه پاییزی برای دوخت لباس

وقتی پاییز فرا می رسد، با تمام سردرگمی هایش که یک لحظه یخ می زنید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *