آموزشگاه های برنامه نویسی | بهترین آموزشگاه های برنامه نویسی در تهران

همانطور که می‌دانید برنامه نویسی یکی از دروس مهم برای دانشجویان است. علاوه بر این یکی از مشاغل مهم و با درآمد بالا در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. برنامه نویسی ممکن است برای تعداد قابل توجهی از دانشجویان یکی از دروس سخت به حساب بیاید. به همین دلیل شاید نیاز داشته باشند که به کلاس‌های دیگری برای تقویت برنامه نویسی نیاز داشته باشند. علاوه بر این دانشجویان‚ افراد بسیاری برای یادگیری این حرفه و درآمد زایی از آن به دنبال دوره‌ها و کلاس‌های مفید و کاربردی هستند. در این مقاله از وب سایت نیمه شب به معرفی چند مورد از بهترین آموزشگاه های برنامه نویسی در تهران می‌پردازیم.

آموزشگاه های برنامه نویسی
آموزشگاه های برنامه نویسی

بهترین آموزشگاه های برنامه نویسی در تهران

باید بدانید که بر خلاف ذهنیتی که درباره برنامه نویسی وجود دارد این درس بسیار شیرین است. البته که به دقت و تمرکز بالایی احتیاج دارد و کاملا با منطق سر و کار دارد. اگر با ذهنیت مثبت شروع به یادگیری برنامه نویسی کنید قطعا از آن لذت برده و در آن موفق خواهید شد. در ادامه به معرفی چند آموزشگاه برنامه نویسی در تهران می‌پردازیم. اما پیش از هر کاری شما باید در رابطه با یک سری موارد کاملا تحقیق کنید و تصمیم بگیرید.

یکی از موارد بسیار مهمی که باید پیش از شروع یادگیری برنامه نویسی درباره آن تصمیم بگیرید زبان برنامه نویسی است. باید بدانید که قصد یادگیری کدام یک از زبان‌های برنامه نویسی را دارید. به عنوان مثال می‌خواهید کدام یک از زبان‌های ++C‚ سی شارپ‚ پایتون و یا هر زبادن دیگری را یاد بگیرید. باید درباره زبان‌های برنامه نویسی و کاربردهای هر یک از آن‌ها و همچنین میزان بروز بودن هر یک تحقیقات کاملی داشته باشید و مناسب‌ترین مورد را برای خود انتخاب کنید. علاوه بر این باید بازار کار زبان‌های برنامه نویسی در ایران و خارج از ایران‚ منابع آموزشی برای زبان برنامه نویسی و میزان درآمد برنامه نویسان را بررسی کنید و با افراد با تجربه در این زمینه مشورت کنید.

پس از این کار همچنین برای انتخاب کلاس برنامه نویسی مناسب نیز باید تحقیقاتی انجام دهید. برای انتخاب درست باید مواردی مانند سطح علمی و رزومه استاد‚ میزان شهریه‚ ارائه مدرک معتبر و آموزشگاه معتبر را مد نظر قرار دهید.

آموزشگاه برنامه نویسی تحلیل داده

یکی از آموزشگاه های برنامه نویسی بسیار حرفه‌ای و تخصصی در تهران آموزشگاه برنامه نویسی تحلیل داده است. این آموزشگاه در تهران‚ خيابان شريعتی‚ بالا تر از خیابان ملک واقع شده است. آموزشگاه تحلیل داده با ایجاد یک محیط عملی و با بهره گرفتن از اساتید با تجربه برنامه نویسی و دیتابیس توانسته نتایج خوبی داشته باشد. این آموزشگاه همچنین در جهت آموزش بهتر لابراتوارهای مجهز در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد. دانشجویان دوره‌های برنامه نویسی آموزشگاه تحلیل داده با شرکت در این کلاس‌ها، به تجربه ‌عملی در زمینه برنامه نویسی دست پیدا می‌کنند.

آموزشگاه های برنامه نویسی
آموزشگاه های برنامه نویسی

در آموزشگاه برنامه نویسی تحلیل داده زبان‌های برنامه نویسی مختلفی به دانشجویان آموزش داده می‌شود. برخی از دوره‌های این آموزشگاه شامل دوره‌های آموزش حرفه‌ای طراحی سایت، آموزش منطق و مقدمات برنامه نویسی به همراه الگوریتم و فلوچارت، دوره آموزش ASP.Net Core و ساخت وب سایت خبری، آموزش #C و شی گرایی و …. اشاره کرد. آن‌ها می‌توانند به صورت حضوری و غیر حضوری در این دوره‌ها شرکت کنند. با توجه به این که این آموزشگاه فقط در تهران شعبه دارد، استفاده از آموزش‌های آنلاین می‌تواند برای ساکنین دیگر شهرها بسیار کاربردی باشد. از دیگر ویژگی‌های آموزشگاه تحلیل داده می‌توان به تجهیزات مدرن‚ انتخاب دقیق‌تر اساتید و قیمت‌های مناسب اشاره کرد.

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران از سال ۶۱ شروع به تدوین دوره‌های آموزشی مرتبط با کامپیوتر کرد. مجتمع فنی تهران پس از رایج شدن استفاده از کامپیوترهای خانگی در سال ۱۳۶۷ به عنوان اولین مرکز آموزش علوم کامپیوتر در کشور شروع به فعالیت کرد. این موسسه یکی از بهترین موسساتی است که به برگزاری کلاس‌های برنامه نویسی می‌پردازد. دوره‌ها در این موسسه به صورت ترمیک برگزار می‌شود و در پایان دوره نیز گواهی به دانشجویان اعطا می‌گردد. دوره‌های برنامه نویسی این موسسه شامل دوره‌های آموزشی ++C‚ زبان برنامه نویسی Python‚ آموزش برنامه نویسی و الگوریتم‚ Java EE Web Application و … می‌شود.

باید بدانید که مجتمع فنی تهران شعب مختلفی در اکثر مراکز استان‌ها دارد. شعبه‌های مجتمع فنی تهران در تهران در خیابان آزادی، نیاوران، نارمک، سیدخندان و … واقع شده است. شعبه‌های متعدد‚ قیمت مناسب دوره‌ها‚ آموزش زبان‌های برنامه نویسی مختلف‚ اساتید جوان برخی از ویژگی‌های مجتع فنی تهران می‌باشد.

آموزشگاه های برنامه نویسی
آموزشگاه های برنامه نویسی

دوره‌های جهاد دانشگاهی

یکی دیگر از آموزشگاه‌های برنامه نویسی در تهران می‌توان به جهاد دانشگاهی اشاره کرد. این موسسه از موسسات با سابقه در زمینه آموزش زبان‌های برنامه نویسی است. جهاد دانشگاهی در دوره‌های آموزش زبان‌های برنامه نویسی خود سعی دارد آموزش‌های بروز را با توجه به رشد و توسعه جامعه در اختیار دانشجویان خود قرار دهد.

دوره‌های مقدماتی و پیشرفه زبان‌ برنامه نویسی به زبان ++C، مقدماتی و پیشرفته زبان Java، زبان برنامه نویسی C#، دوره طراحی و توسعه وب اپلیکیشن با ASP.NET MVC، برنامه نویسی IOS برخی از دوره‌هایی است که در جهاد دانشگاهی تدریس می‌شود. سازمان جهاد دانشگاهي تهران سعی دارد که اين دوره‌ها را بر طبق استانداردهای آموزشی، طراحی و برگزار می‌کند.‌ دوره‌های آموزش برنامه نویسی جهاد دانشگاهی معمولا با هزینه کم و کیفیت متوسط انجام می‌گیرد.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

شخصیت رمزآلود مردان بتا که باید بدانید!

شخصیت هر فرد او را از دیگران متمایز می‌کند و به همین خاطر، تیپ‌های شخصیتی …

2 نظر

  1. فرناز باقری

    سلام عالی بود مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *