کیف های حصیری و بامبویی؛ترند تابستان ۲۰۲۱

استفاده از کیف های حصیری از اواسط فصل بهار شروع شده و در تابستان به اوج خود می رسد. خصوصا امسال این کیف ها به شدت جزو ترند امسال شده است. همه ما دوست داریم استایل شیک و تابستانی داشته باشیم قطعا کیف های حصیری گزینه خوبی برای تکمیل شدن استایل شماست.

کیف حصیری با طرح لی:

کیف حصیری

کیف های حصیری با طرح لی یگی از موارد پرطرفدار و ترند امروز است. ترکیب پارچه لی با کیف حصیری ترکیب زیبا و چشم نوازی است. همچنین ست کردن این کیف با بسیاری از لباس ها آسان است و شما میتوانید آنرا با انواع شلوار جین و لباس های آبی رنگ و زیبا ست کنید.

(این ترکیب پرطرفدار از دست ندهید.)

کیف حصیری دایره شکل:

کیف حصیری

این روزها ساک های حصیری دایره شکل را همه جا میتوان مشاهده کرد. از شبکه های اجتماعی گرفته تا مجلات مد روز و در خیابان. این کیف ها به شدت ترند روز هستند و افراد بسیاری از آنها استفاده میکنند. این کیف را میتوانید با همه چیز ست کنید علاوه بر آن از جادار بودن و زیبایی آن استفاده کنید. همچنین میتوانید یک پیراهن بلند و سفید را با آن ست کنید.

کیف حصیری با طرح چرم:

کیف حصیری

ترکیب ساک حصیری و چرم ترکیب بسیار زیبا و خاصی است. وجود چرم طبیعی بر روی کیف حصیری باعث میشود کیف شما سنگین تر و زیبا تر به نظر برسد. کیف های حصیری با طرح چرم رسمی تر هستند و به راحتی میتوان آنرا در مکان های رسمی استفاده کرد. ترکیب این کیف زیبا با کت شلوار و کفش چرم هم زیباست.

کیف حصیری با تزئین های زیبا:

کیف های حصیری تزئین شده با مروارید ها و مهره های زیبا نیز بسیار ترند است و افراد زیادی آنرا برای مهمانی های شبانه خود استفاده میکنند. زیرا وجود این مهرهای زیبا و ترکیب آن با حصیر بسیار زیباست و به راحتی با پیراهن های بلند و مجلسی ست میشود.

کیف حصیری خود را چگونه بشوییم؟

1. کیف تابستانی زیبای خود را برای تمیز کردن آماده کنید.

با خالی کردن تمام جیب های کیف خود شروع کنید. همه زیپ ها و بست ها را باز کنید و آنرا وارونه کنید تا هرگونه آلودگی ، خرده ریز و سطل زباله خارج شود. داخل کیسه داخل آن را بچرخانید ، و آنرا جارو کنید.

2. کیف را با صابون ساده و آب سرد تمیز کنید.

پس از آماده شدن کیف برای تمیز کردن ، این مراحل را دنبال کنید:

مانند تمیز کردن براش های آرایشی خود ، یک مخلوط صابون درست کنید تا آلودگی های سطح آن پاک شود. برای شروع تمیز کردن کیف حصیری خود ، دو یا سه قطره صابون مایع (مایع دستشویی) یا شامپوی کودک را در یک لگن پر از آب سرد مخلوط کنید. یک پارچه پنبه ای سفید یا یک پیراهن نرم و قدیمی را به آن آغشته کنید. پارچه را بخگه خوبی فشار دهید زیرا آب اضافی کیف حصیری شما را خیس کرده و لکه ای دائمی ایجاد می کند. کیف خود را به آرامی با پارچه مرطوب پاک کنید تا آلودگی های سطح آن پاک شود. از مالش بیش از حد سخت خودداری کنید ، زیرا این امر می تواند به الیاف ظریف کاه آسیب برساند. پارچه خود را دوباره با آب سرد بشویید. دوباره پارچه را بیرون بیاورید ، سپس کیف حصیری را با دقت پاک کنید تا صابون باقی مانده بر روی آن پاک شود.

3.لکه های روغن و چربی را با مسواک از بین ببرید.

اگر لکه های چربی یا روغن دارید ، سعی کنید کیسه حصیری خود را با یک برس کوچک مو (مانند مسواک) مسواک بزنید تا به از بین بردن لکه آن کمک کند.

چند قطره مواد شوینده ظرفشویی را در یک فنجان آب گرم مخلوط کنید. از مسواک استفاده کنید و آن را به مخلوط آب و صابون آغشته کنید. ناحیه لک شده را به آرامی با مسواک صابونی بمالید و محل را با یک پارچه سفید تمیز که در آب فرو رفته است پاک کنید تا باقیمانده صابون پاک شود.

حالا شاید بپرسید کیفهای حصیری ترند را با چه چیزهایی میتوان پوشید؟

1. برای زیبایی بخشیدن به استایل خود یک روسری را دور دسته کیف بپیچید.

روسری ها و توربان های تابستانی نقش مهمی در استایل شما ایفا میکند. از آنها استفاده کنید تا استایل شما تکمیل شود.

2. لباس های رنگ سفید بپوشید.

این کیف را می توان با رنگ های مختلفی ست کرد. از رنگ های شنی روشن گرفته تا رنگ های نود و تیره. اما بهترین رنگی که میتوان با آن این کیف را استفاده کرد رنگ سفید است. لباسهای رنگ سفید به خوبی با این کیف ست میشوند و بهترین گزینه برای شما هستند.

۳. هنگام پوشیدن لباس های ساحلی و بلند این کیف را استفاده کنید.

کیف های حصیری انتخاب خوبی برای ست شدن با لباس ساحلی میباشند.

۴. هنگام پوشیدن پیراهن ماکسی از این کیف استفاده کنید.

پیراهن های ماکسی طرفداران زیادی دارند و امروزه افراد زیادی این نوع پیراهن را میپوشند کیف های حصیری بهترین کیفهایی هستند که میتوانید برای پوشیدن پیراهن ماکسی انتخاب کنید.

کیف های حصیری ترند سال ۲۰۲۱:

 

کیف حصیری

کیف حصیری

 

کیف حصیری

 

کیف حصیری ۲۰۱۱

کیف حصیری ۲۰۲۱

 

 

برای مشاهده صندلهای تابستانی ترند سال ۲۰۲۱ اینجا کلیک کنید.

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

مزایای استفاده از سوتین‌های ورزشی نسبت به سوتین‌های معمولی

آیا استفاده از سوتین ورزشی ضروری است؟

سوتین‌های ورزشی به طور خاص برای پوشیدن هنگام ورزش طراحی شده‌اند. تمرکز طراحی آنها بر …

2 نظر

  1. بسیار خوب بود خصوصا اینکه اهمیت به هنر داده شده
    متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *