معرفی جدیدترین مدل های مانتو اسپرت دخترانه و زنانه 1400

به چه مانتویی، مانتو اسپرت گفته می‌شود؟

واژه‌ Sport در فشن، به پوششی اطلاق می‌شود که به نوعی به ورزش مرتبط باشد؛ در فرهنگ عامیانه‌ی فارسی فعلی، این واژه نه فقط به آیتم‌های ورزشی، بلکه به پوشش هایی گفته می‌شود که در عین زیبایی ظاهری، ساده، کاربردی و راحت باشند. مدل های مانتو اسپرت کمترین میزان تزیینات و زلم زیمبو اضافی را دارند بنابراین تیپ های کار شده مجلسی به ندرت در دسته لباس های اسپرت قرار میگیرند و برعکس لباس های اسپرت کمتر پیش میاید که مناسب مجالس و مهمانی ها باشد. بنابر این یکی دیگر از بارزترین خصوصیات تیپ اسپرت سادگی آن است .

مانتو اسپرت 1

تیپ دانشجویی

مانتو اسپرت مناسب ترین تیپ برای دانشگاه است ، اصولا تیپ های اسپرت چه دخترانه و چه پسرانه برای سن و سال دانشجویی بخاطر راحتی و سادگی که دارند مناسب تر از تیپ های کلاسیک زنانه و مردانه هستند . مانتوهای اسپرت از محبوب ترین تیپ ها برای جوانان و نوجوانان است.

مانتو اسپرت 2

 

بیشتر ببینید: چند مدل لباس اسپرت دخترانه

کوله پشتی و کتانی دو همراه همیشگی تیپ اسپرت

وقتی در مورد تیپ اسپرت حرف میزنیم باید حواسمان باشد این تپی معمولا با کیف و کفش خاصی ست میشود ، اگر قرار است کفش پاشنه بلند با کیف چرم زنانه دست بگیرید احتمالا تیپ کلاسیک برای شما مناسب تر است تا اسپرت ، در مورد ست کردن کیف و کفش با مدل های مانتو اسپرت بهتر است سراغ همان کوله و کتانی راحت جدید بروید .

مانتو اسپرت3

بیشتر ببینید: جدیدترین لباس های اسپرت دخترانه ترند 2021

رنگ های مناسب مدل مانتوهای اسپرت

اگرچه تیپ اسپرت را رنگ بندی مشخصی ندارد و با هر رنگی قابل انطباق است ، و همه رنگ های روشن و تیره ، رنگ های جیغ و خنثی را در بر میگرد اما بهترین رنگ ها برای تیپ اسپرت ترکیبی از رنگ های خنثی ( مثل رنگ های طیف پارچه های جین ، رنگ های طوسی ، سفید و مشکی ) و رنگ های شاد ( مثل طیف رنگ های شاد بهاری و رنگ های به اصطلاح پاستیلی ) است .

مانتو اسپرت 4

مانتو اسپرت5

مانتو اسپرت 6

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

درمان موخوره مو

چگونه موخوره را از بین ببریم؟

موهای خشک و وز می‌توانند دلایل مختلفی داشته باشند، اما در اغلب موارد، کمبود رطوبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *