جدیدترین مدل لباس اسپرت زنانه (ترند2021)

واژه‌ لباس اسپرت در فشن، به پوششی اطلاق می‌شود که به نوعی به ورزش مرتبط باشد؛ در فرهنگ عامیانه‌ی فارسی فعلی، این واژه نه فقط به آیتم‌های ورزشی، بلکه به پوشش هایی گفته می‌شود که در عین زیبایی ظاهری، ساده، کاربردی و راحت باشند. هودی ها یکی از جدیدترین مدل لباس اسپرت زنانه هستند که بسیار پر طرفدار و زیبا مناسب این فصل است که مورد پسند دختران امروزی نیز می باشد.

 

مدل لباس اسپرت زنانه

یک هودی بدون شک کمک می‌کند تا ظاهری راحت و جذاب داشته باشید. بعد از سال ۲۰۰۰ تقریباً اکثر سبک‌های فشن به سمت سادگی و مینیمال بودن پیش رفتند. این درمورد هودی هم صدق می‌کند. دیگر از آن طرح‌های بگی، پر از پرینت رنگارنگ و طراح‌های گرافیتی خبری نیست. به جایش سویشرت‌ها و هودی‌های ساده‌تر اما کاربردی‌تر موج گرفته‌اند.

ست کردن هودی زنانه

پوشیدن یک پالتو بلند با هودی طرحدار زنانه همراه با پیراهن بلند بدین معنی است که طرفدار استایل‌های راحت و پرانرژی هستید و با استناد به این‌ها می‌شود گفت که می‌توانید به جای شلوار از لگینگ هم برای تکمیل تیپ استفاده کنید .

هودی اسپرت

از لباس های با رنگ شاد غافل نشوید.

جزء جدا نشدنی یک تیپ اسپرت جذاب ، رنگ های شاد هست. از امتحان کردن رنگ هایی که تا حالا امتحان نکردید، نترسید و این دفعه رنگ های شاد را به کمدتان اضافه کنید. یکی از جدیدترین مدل لباس اسپرت، شلوار جین آبی روشن و بلوز ساده و یا چهارخانه قرمز رنگ است که بسیاری از هنرمندان هالیوودی نیز با این ترکیب دیده شده اند.
این روزها رنگ های پاستلی نیز جای ویژه ای در بین جوانان پیدا کرده اند که استفاده از آن ها هم میتواند ایده خوبی باشد. رنگ های پاستلی مد روز مثل گلبهی ، آبی نوزادی و صورتی کم رنگ را در خریدهایتان فراموش نکنید.

لباس های براق و مجلل نپوشید.

پارچه های ساتن و براق ، شما را از سبک اسپرت دور می کند . حتی المقدور از پارچه های با طرح ساده و رنگ های شاد در لباس هایتان استفاده کنید تا روحیه جوانانه در تیپ شما مشخص باشد . لباس هر چه پر زرق و برق تر باشد، سن شما بیشتر نشان داده می شود که قطعا هدف یک تیپ اسپرت این نیست!

زیورآلات را کم و به موقع استفاده کنید.

میدانیم که زیورآلات و زنان ترکیب قوی و جدا نشدنی هستند ، اما اگر به تیپ های اسپرت علاقه مند هستید، حدالامکان این استفاده را به حداقل برسانید. و به خاطر داشته باشید که هرگز لباس اسپرت را با جواهرات طلا و نقره ست نکنید. البته می توانید از دستبندها و گردنبندهایی که از جنس پارچه و چوب هستند استفاده کنید ، اما زیاده روی نکنید. میزان زیورآلات را در حداقل نگاه دارید ظاهر هر چه ساده تر و معصوم تری داشته باشید.

از کفش های پاشنه بلند دوری کنید .

منظور ما این نیست که کمد کفش هایتان خالی از هرگونه کفش پاشنه بلند باشد ، اما وقتی که قصد دارید تیپ اسپرت بزنید گزینه اولتان کفش های کتانی یا اسنیکر باشد ، البته کفش هایی با پاشته تخت مثل صندل ها و کالج ها هم میتوانند به عنوان گزینه دوم در نظر گرفته شوند. اگر قد کوتاهی دارید که مجبورید از کفش های پاشته بلند استفاده کنید ، میتوانید کتانی های لژ دار بپوشید که امروزه نیز جایگاه خوبی در بین جوانان پیدا کرده اند و همچنین مضرات کفش های پاشنه بلند را نیز ندارند.

high heels

آرایش ملایم و ساده داشته باشید.

همراه با تیپ اسپرت نحوه آرایش نیز اهمیت دارد، نمی توان لباس و زیورآلات و کفش را به شیوه اسپرت ست کرد اما آرایش صورت مطابق با یک مهمانی مجلل باشد. برای این که آرایش صورت تان به استایل اسپرت بیاید باید ظاهری طبیعی داشته باشید . به این منظور از کرم پودرهای نزدیک به رنگ صورت خود استفاده کنید و از پنکک ها و اسپری های برنزه کننده دوری کنید.

هر چه ظاهرتان طبیعی تر باشد به تیپ اسپرت ایده آل نزدیک تر خواهید شد. از اسپری های حجم دهنده و براق کننده مو به هیچ عنوان استفاده نکنید و اجازه بدهید که موهایتان حالت طبیعی خود را حفظ کند.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

درمان موخوره مو

چگونه موخوره را از بین ببریم؟

موهای خشک و وز می‌توانند دلایل مختلفی داشته باشند، اما در اغلب موارد، کمبود رطوبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *