مدلهای جدید شلوار پارچه ای زنانه و دخترانه ویژه 2021

هر ساله با آمدن سال جدید ترندهای جدیدی از پوشاک به عرصه ی ظهور می رسد که بسیاری از افراد خوش پوش که همواره با مد پیش می روند سعی در جستجو و انتخاب از این ترندها را دارند و یکی از پوشاکی که همواره در سبد خرید پوشاک افراد یافت می شود شلوار است که مدل و نوع آن تاثیر بسیار عمیقی در خوش پوشی دارد امروز نیز مثل همیشه ترندهایی در بخش شلوار خواهیم داشت که براساس آنها می توانید شلوار مناسب با سلیقه خود را برای دوخت یا خرید انتخاب نمایید.
البته باید در نظر داشته باشیم که ترند های هر سال براساس مقتضیاتی که برای آن سال پیش بینی میشود طراحی می گردد و دارای یک فلسفه برای انتخاب شدن است. پس برای اینکه بیشتر با ترند یا مدل های سال ۱۴۰۰ یا سال ۲۰۲۱ آشنا شوید در ادامه مطلب همراه ما باشید با مدلهای جدید شلوار پارچه ای زنانه و دخترانه ویژه 2021 (1400).

شلوار جاگر دخترانه جدید

شلوار جاگر یکی از راحت‌ترین شلوارهای محبوب خانم‌ها است که نوعی شلوار آزاد زنانه محسوب می‌شود. شما می‌توانید هم در استایل کژوال و هم در استایل رسمی، این شلوارها را بپوشید. جنس این شلوارها، جین، کتان، پارچه‌ای و ابریشمی، است که با هرکدام از این جنس شلوارها می‌توانید استایل‌های متفاوتی را تجربه کنید؛ مثلاً می‌توانید شلوار جاگر پارچه‌ای را با شومیز کوتاه زنانه و کفش پاشنه‌بلند بپوشید. همچنین برای استایل کژوال خود می‌توانید، به همراه شلوار جاگر کتان یا ابریشمی، کفش راحتی یا کتانی بپوشید.

شلوار جاگر

مدلهای جدید شلوار پارچه ای زنانه و دخترانه ویژه 2021

شلوار جاگر دخترانه جدید

شلوار بگی

شلوار جین گشاد که در دهه 90 بسیار محبوب بوده ، دوباره به ترندهای شلوار زنانه تبدیل شده است. این مدل شلوار جین در پا کمی گشادتر از شلوار جین راسته از بالا گشاد است. شلوار جین بگی خط کمر تقریبا تنگ دارد و بعد از کمر به پایین گشاد می شود.

شلوار فاق بلند دخترانه، پرطرفدار و خوش‌فرم

این شلوار با انواع شومیز کوتاه و دکمه‌دار زنانه، تاپ و تیشرت زنانه، ترکیب‌ زیبایی را می‌سازد. یکی از پرطرفدارترین ترکیب لباس زنانه، پوشیدن شلوار فاق بلند به همراه پیراهن دکمه دار زنانه است که می‌شود آن را با کفش پاشنه بلند پوشید. برای خانم‌هایی که چربی کمی در اطراف شکم خود دارند، این شلوار انتخاب درستی است که فرم خوبی به بدن می‌دهد.

شلوار فاق بلند دخترانه جدید

اگر به شلوار جین و لی علاقه مندید انواع سبک های مختلف شلوار لی را ما به شما پیشنهاد می کنیم

شلوار دخترانه گشاد و دمپا، شلواری مناسب برای همه فصل‌های سال و ترند سال 2021

شلوار گشاد و دمپا ترند سال 2021 است که طرفداران زیادی دارد. این شلوار مناسب برای همه فصل‌های سال است که با انواع تاپ کوتاه زنانه، تیشرت زنانه، مانتو، پالتو، کاپشن و کت زنانه، ست می‌شود. برای استایل زمستانه خود می‌توانید از شلوار گشاد پشمی به همراه بافت و پلیور یا پالتو زنانه استفاده کنید. برای استفاده از این شلوار در استایل خود، کمربند زنانه را فراموش نکنید؛ کمربند یار جدانشدنی این شلوارها است که می‌تواند جذابیت استایل شما را دوچندان کند. اگر راحتی و جذابیت را در کنار هم می‌خواهید، این شلوار انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

شلوار دمپا دخترانه

شلوار پارچه‌ای زنانه، شلواری برای استایل رسمی بانوان

اگر برای استایل رسمی خود دنبال شلوار مناسب هستید، شلوار پارچه‌ای و ترکیب آن با انواع پیراهن دکمه دار و کت زنانه گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. این شلوارها احساس رسمی بودن را در شما زیاد می‌کنند. البته نباید فراموش کرد که این شلوارها در عین رسمی بودن، راحت نیز هستند. توجه کنید که شلوار پارچه‌ای را چروک نپوشید و قبل از پوشیدن آن را اتو بزنید.

مدل شلوار پارچه ای 1400

شلوارهای دخترانه پارچه ای کوتاه

این نوع شلوارها بسیار مناسب فصل تابستان و مجالسی خانوادگی است که به راحتی با انواع تیشرت و تونیک ست می شود و می تواند استایل و تیپی متفاوت را برای شما رقم بزند این شلوارها علاوه بر کوتاه بودن به نوعی گشاد نیز هستند که گزینه ی بسیار مناسب برای افرادی است که از حساسیت های پوستی و اگزما رنج می برند .

شلوار قد نود

بررسی نکات مهم در انتخاب یک شلوار دخترانه عالی و درجه یک

دختران و خانم های جوان عموما تنوع بالایی در پوشاک خود دارند اما این تنوع در شلوار محدود است اما برای همه خانم ها لازم است بدانند است که این قدرت شلوار است که هارمونی استایل شما را ترکیب میکند و اگر در انتخاب آن اشتباه کنید کل استایل خود را تحت تاثیر قرار خواهید داد. همه لباس های زیبا، پیراهن ها، مانتوها ، تاب ها و تیشرت ها و تونیک هایی که شما برای داشتن استایل زیبا و جذاب و زنانه یا دخترانه میپوشید با شلوار جلوه پیدا میکند و شلوار برای اینکه بتواند به نحو احسن در بدن نمود پیدا کند باید به خوبی دوخته شده باشد که ما در ادامه به توضیح نکاتی خواهیم پرداخت که به هنگام خرید شلوار یا دوخت شلوار باید آن ها را بررسی کنید.

سایز شلوار

شلوار راسته و کمر معمولی بهترین نوع شلوار هستند که همواره مورد توجه بوده و هیچ گاه جایگاه خود را در میان شلوارهای زنانه یا دخترانه از دست نداده است . شلوار باید کاملا متناسب با فرم بدن باشد . به این معنی که یک شلوار هرچقدر گران قیمت و با کیفیت اگر برای شما کوچک یا بزرگ باشد کارآمد نخواهد بود  و شما بار دیگر آن را نخواهید پوشید . پس لازم است قبل از خرید شلوار تمامی درزهای آن را بررسی کنید که قابلیت شکافت و تغییر سایز داشته باشد. چرا که در آن صورت ممکن است درزهای شلوارتان هنگام حرکت و راه رفتن باز شود و در غیر این صورت سعی کنید یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید .

شلوارهای دست دوزی که به خیاط خود سفارش میدهید در مقایسه با شلوارهای آماده قابل اطمینان تر هستند زیرا با دقت کافی آماده و دوخته میشوند . همچنین شما میتوانید نظر شخصی خود را در تنگی و گشادی کمر ، تعداد جیب ها و تعداد پل کمربند اعمال کنید و حسن بالای آن این است که در دوخت شلوارهای دست دوز به علت نظارت کامل ، دیگر نگرانی بابت پارچه و دوخت آن نخواهید داشت.

قد شلوار

اگر قد کوتاه هستید یا اندام چاقی دارید ، هنگام خرید شلوار باید حتما آن را به همراه کفش پرو کنید یا باید لباسی که بیشتر اوقات به تن دارید بهتر است پوشیده باشید تا بدانید اندازه آن مناسب با شما و دیگر لباس هایتان هست یا خیر .

و نکته حائز اهمیت اینکه شلوار باید همیشه یک شکست روی کفش داشته باشد.

مدل شلوار دخترانه 1400

پارچه شلوار

اگر از آن دسته از افرادی هستید که لباس و استایل ظاهرتان برای شما اهمیت بسیاری دارد و با خیاطان ماهر  سروکار داشته باشید باید شناخت دقیقی از انواع پارچه ها داشته باشید و این را بدانید که ممکن است بعضی از پارچه ها در طول زمان و اثر شستشو ظاهر و بافت خود را از دست بدهند . پس لازم است که متناسب با فصل و زمان استفاده از شلوار از پارچه متناسب استفاده کنید . پارچه های تابستانه برای شلوار زنانه عموما از پارچه های لینن ، فلانل و کتان که یک پارچه کلاسیک تابستانه است دوخته میشوند . پارچه کتان با توجه به سبکی ، نازکی و ایستایی مناسب خود از پارچه های محبوب دوخت شلوار بانوان برای فصل بهار و تابستان است . البته در انتخاب پارچه باید بودجه خود را نیز در نظر بگیرید .

محبوب ترین پارچه ها در تولید و دوخت شلوار زنانه و دخترانه ، به ترتیب پارچه پشمی، پارچه نخی، پارچه کتان، پارچه لی و پارچه پلاستیکی می باشد.

شما باید با توجه به استایل کلی خود متناسب ترین نوع شلوار را انتخاب کنید. به عنوان مثال شلوار تولید شده با پارچه جین را نمیتوانید در استایل رسمی یا کلاسیک به کار ببرید. همچنین با توجه به موقعیت هم این نکته قابل توجه است. یعنی باید در یک پیاده روی عصرگاهی دوستانه یک شلوار کتان راحت بپوشید نه شلوار ست مانتویتان را.

رنگ شلوار

اما جذاب ترین و مهم ترین بحث در انتخاب شلوار انتخاب رنگ آن است . رنگ شلوار همواره باید تابع هارمونی پوشاک بالاتنه باشد و عموما رنگ شلوار را با توجه به رنگ لباس و مانتو انتخاب میکنند . با استفاده از wheelcolor میتوانید رنگ مناسب شلوار را با توجه به رنگ پیراهن خود انتخاب کنید .

یراق های شلوار

زیپ و دکمه شلوار جز یراق شلوار محسوب میشود از این رو میتوانید سلیقه شخصی خود را در آن اعمال کنید . انتخاب نوع شلوار بستگی به سلیقه شما دارد . شلوارهای دکمه دار مطمئن تر از شلوارهای زیپ دار هستند اما شلوار های زیپ دار دوام بالاتر و ایستای بهتری در قسمت جلوی شلوار دارند .

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

درمان موخوره مو

چگونه موخوره را از بین ببریم؟

موهای خشک و وز می‌توانند دلایل مختلفی داشته باشند، اما در اغلب موارد، کمبود رطوبت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *