رونالدو باعث افت ناگهانی ارزش سهام کوکاکولا شد!

کریستیانو رونالدو با ژستی تحقیرانه دو کوکاکولا را از روی میز اتاق مطبوعات برداشت و شیشه آب را به جای آن قرار داد. همین حرکت باعث افت ارزش سهام کوکاکولا تنها در سی دقیقه شد.

سهام کوکاکولا

همه می دانیم که هر ژستی یا کلامی از کریستیانو رونالدو تأثیر جهانی دارد. این دوشنبه ، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی پرتغال برابر مجارستان ، او دو بطری کوکاکولا را از میز خود برداشت، آنها را از میز خود دور کرد. او بلافاصله یک بطری آب برداشت و به دوربینها گفت: «آب. کوکاکولا … “، با اشاره به اینکه آنچه شما باید انجام دهید نوشیدن آب است.

به گزارش نیمه شب، این حرکت تأثیر منفی زیادی بر روی کوکاکولا گذاشت. با مشاهده تکامل سهام و قیمت شرکت قبل و بعد از آن ، برای کوکاکولا به معنای ضرر میلیارد دلاری بود.

۲۰ ضرر نوشابه های گازدار که شما را شوکه می کند

بازار سهام در ساعت 3 بعدازظهر در اروپا افتتاح شد. در آن زمان ، سهام کوکاکولا در ارقام نزدیک به 56.10 دلار بود. 30 دقیقه بعد ، هنگامی که کریستیانو رونالدو و فرناندو سانتوس به اتاق مطبوعات در ورزشگاه پوشکاس فرنس بوداپست رفتند ، سهام سقوط کرد و به حداقل 55.22 دلار در هر سهم رسید.

ژست کنار گذاشتن بطری ها سقوط وحشیانه 1.6 درصدی شرکت را در بازار سهام به وجود آورد. و از نظر اقتصادی ، کوکاکولا از 242 میلیارد دلار به 238 میلیارد دلار رسید. خسارت کلی 4 میلیارد دلار!

این ملی پوش پرتغالی حتی در برخی مصاحبه ها گفته است که داشتن رژیم غذایی سالم ، به دور از مواد قندی و چربی ، برای کودکان مهم است. یک بار که در این مورد از کریستیانو رونالدو  درمورد پسرش سوال پرسیده شد ، صریح گفت: “من نسبت به پسرم سخت گیر هستم. گاهی اوقات او کوک و فانتا می نوشد و چیپس می خورد و می داند که من این کار را دوست ندارم. “

این در حالیست که 15 سال قبل، در سالهای اول درخشش وی، تصویری از کریستیانو رونالدو منتشر شده که  در حال تبلیغ برای کوکاکولا است. به نظر عقیده این بازیکن در طی سال های اخیر در رابطه با مصرف نوشابه عوض شده است.

بعضی ها می گویند این کار او ریا است، زیرا خود رونالدو آن را تبلیغ کرده و از مردم خواسته است آن را بنوشند ولی اکنون او از نوشیدن نوشابه های گازدار امتناع می کند.

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳

برنامه و نتایج مرحله‌ی نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳

۱۲ تیم که موفق شدند به مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *