جشن تعیین جنسیت چیست؟ | ایده های عکاسی جشن تعیین جنسیت

آیا منتظر تولد فرزند خود هستید؟ اگر چنین است، آیا قصد دارید قبل از به دنیا آمدن کودک، از جنسیت او مطلع شوید؟ بسیاری از ایده های سرگرم کننده جشن تعیین جنسیت وجود دارد که بسیار هیجان انگیزند و به یک خاطره ی خوب تبدیل میشوند.

1. افشا با روبان

در اینجا یک ایده زیبا برای شما وجود دارد تا جنسیت کودک را برای دوستان و خانواده خود فاش کنید. نوار صورتی و آبی را به دور شکم مادر گره بزنید. پشت مادر بایستید و روبان آبی یا صورتی(طبق جنسیت کودک) را برش دهید و اجازه دهید تا روبان باقیمانده که به شکم مادر بسته شده است، جنسیت را نشان دهد!

2. خراش برای آشکار کردن

در اینجا یک روش خلاقانه برای به اشتراک گذاشتن اینکه پسر است یا دختر به شما معرفی میکنیم! این کارت های خراش را به همه مهمانانِ جشن تعیین جنسیت خود بدهید. شمارش معکوس انجام دهید و از همه بخواهید کارت خود را خراش دهند تا جنسیت کودک مشخص شود.
مطمئن باشید این کارت ها یادگاری بسیار خوبی خواهند شد!

جشن تعیین جنسیت

3. افشا با بازکردن کادو

ایده شیرین دیگر این است که یک جعبه را بسته بندی کنید و در مقابل مهمانان خود باز کنید. این جعبه میتواند شامل یک جفت کفش کوچک آبی یا صورتی باشد. این کفش ها همچنین یادگار خوبی برای کودک کوچک شما میشوند؛ به عنوان اولین جفت کفش آنها! حتماً عکس هم بگیرید! این یک کارت عکس زیبا برای ارسال به کسانی است که قادر به شرکت در این مهمانی جشن تعیین جنسیت نیستند.

افشا، جشن تعیین جنسیت، صورتی

4. افشا با دست نقاشی شده

تمام آنچه برای این کار نیاز دارید مقداری رنگ آبی یا صورتی و یک پیراهن سفید است. این کاری است که می تواند از قبل انجام شود (و در زیر لایه دیگری از لباس پنهان شود) یا درست در مقابل مهمانان جشن تعیین جنسیت شما انجام گیرد. اگر کودکی دارید، از آنها بخواهید که دستان خود را در رنگ مناسب رنگی قرار دهند و سپس دستان خود را بر روی پیراهن سفید مادر قرار دهند.
این باعث می شود که یک یادگاری بسیار زیبا نیز برای فرزند خود داشته باشید، در غیر این صورت حواستان باشد که از یک رنگ قابل شستشو استفاده کنید!

جشن تعیین جنسیت

5. افشا با جعبه ی بادکنک

این یک گزینه ی نسبتاً ارزان است. یک جعبه بزرگ پیدا کنید و قسمت بیرونی آن را تزئین کنید (کاغذ بسته بندی یک گزینه عالی است). اگر قصد دارید قبل از جشن تعیین جنسیت را بفهمید و این فقط برای سورپرایز خانواده و دوستان شماست، می توانید بادکنک های رنگی مناسب را برای پر کردن جعبه خریداری کنید. یا اگر میخواهید خودتان هم در جشن متوجه جنسیت فرزندتان شوید، نتایج سونوگرافی را در یک پاکت مهر و موم شده بگذارید و پاکت را به فروشگاه لوازم مهمانی محلی خود ببرید و از آنها بخواهید که جعبه را با بالن های رنگی مناسب پر کنند و سپس در جعبه را چسب بزنید تا آن را در مهمانی باز کنید به این ترتیب می توانید در کنار میهمانان خود شگفت زده شوید! می توانید جعبه را با همسرتان باز کنید، یا اگر از قبل فرزند دارید، بگذارید جعبه را باز کند تا جنسیت خواهر و برادرشان را فاش کند! روشی ارزان و فوق العاده جذاب.

بنظر شما باید اسباب بازی دختر و پسر متفاوت باشد؟

جنسیت، افشا، آبی، صورتی

6. سورپرایز با دسر رنگی

ایده شیرین تری از این نیست که شرینی پز مورد علاقه شما یک کیک خوشمزه را با شکر مایل به آبی یا صورتی پر کند. ایده جالب دیگر قرار دادن آب نبات های آبی یا صورتی در وسط کیک است، بنابراین وقتی کیک را برش می دهید آب نبات های رنگی روی بشقاب می ریزند.
کاپ کیک ها یا کیک پاپ ها برخی از ایده های جایگزین هستند که به همان اندازه گزینه های خوشمزه و زیبایی هستند. به این ترتیب همه میهمانان می توانند برای آشکار کردن جنسیت کیک بخورند!

7. بادکنک های پر از شیرینی

ایده ی دیگر که ایده ی بسیار محبوبی است، استفاده از بادکنک های سیاه بزرگ برای جشن تعیین جنسیت است که داخل آن از شیرینی های صورتی یا آبی پر شده باشد. بادکنک را بیرون بیاورید و تنها چیزی که برای پاشیدن شیرینی های رنگی به هوا نیاز دارید یک سوزن است. حتی ممکن است بخواهید برای سرگرمی بیشتر، دو بالون را برای مادر و پدر به طور همزمان بگیرید. یا با ایده های نو بادکنک آرایی برای جشن خود انجام بدهید.

جشن تعیین جنسیت

8. آن را نگویید، اسپری اش کنید!

اسپری آبی یا صورتی بخرید و قسمت بیرونی قوطی اسپری را بپوشانید (به طوری که مهمانان نمی توانند بگویند اسپری چه رنگی است). مادر و بابا می توانند یکدیگر را اسپری کنند، یا باز هم می توانید با دادن اسپری به همه، همه مهمانان جشن تعیین جنسیت را نیز درگیر کنید!

چند غذای خوشمزه و مقوی برای کودک 6 ماه به بالا

9. افشا با نارنجک دودی

یک بمب دودی پر از رنگ آبی یا صورتی بخرید. با خاموش شدن بمب، ابر بزرگی از دود پخش می شود (که معمولاً برای مدت زمان خوبی ادامه دارد). این کار باعث گرفتن عکس های جالبی هم میشود.

این گزینه کمی گران است اما واقعاً ارزش نمایش آن را دارد!

جشن تعیین جنسیت

10. افشا با آتشفشان

آیا در خانواده شما افراد حوزه ی علمی هستند؟ این آزمایش قدیمی آتشفشان با استفاده از سرکه و جوش شیرین ممکن است کاری باشد که به یاد می آورید در دوران کودکی خود انجام می دادید. جوش شیرین و مواد غذایی رنگی مناسب را در داخل “آتشفشان” خود قرار دهید. سپس، هنگامی که آماده فاش کردن جنسیت در جشن هستید، سرکه سفید را در آتشفشان ریخته و مراقب گدازه های رنگی آبی یا صورتی باشید تا شروع به روان شدن کنند!

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

شخصیت رمزآلود مردان بتا که باید بدانید!

شخصیت هر فرد او را از دیگران متمایز می‌کند و به همین خاطر، تیپ‌های شخصیتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *