جدایی بیل گیتس و همسرش

بیل و ملیندا گیتس پس از 27 سال ازدواج از هم جدا می شوند.

“پس از فکر بسیار در مورد رابطه ی ما، تصمیم گرفتیم که به ازدواج خود پایان دهیم. طی 27 سال گذشته، ما سه فرزند فوق العاده بزرگ کرده ایم و بنیادی ساخته ایم که در همه دنیا کار می کند تا بتواند همه مردم را به زندگی سالم و مثمر ثمر برساند. “

“ما همچنان به این مأموریت پایبندیم و در بنیاد کار خود را با هم ادامه خواهیم داد، اما دیگر اعتقاد نداریم که در این مرحله بعدی از زندگی خود می توانیم به عنوان یک زوج با هم رشد کنیم. ما برای خانواده خود فضا و حریم خصوصی می خواهیم . این زندگی جدید را آغاز خواهیم کرد. “

بیل گیتس 65 ساله که در سال 1975 مایکروسافت را تأسیس کرد، چهارمین مرد ثروتمند جهان است و دارایی خالص او 130.5 میلیارد دلار است. مارس گذشته، او از نقش خود در هیئت مدیره مایکروسافت کناره گیری کرد تا فقط به کار خود با بنیاد بپردازد.

بیل و ملیندا 56 ساله در سال 1987 هنگام کار در مایکروسافت با یکدیگر آشنا شدند. ملیندا که در آن زمان 24 سال داشت، تازه کار خود را به عنوان مدیر بازاریابی آغاز کرده بود. بیل 31 ساله و مدیر عامل شرکت بود. آنها در سال 1994 ازدواج کردند و یک سال بعد، بیل ثروتمندترین مرد جهان شد.

بیل گیتس، جدایی، بنیاد

در سال 2000، آنها بنیاد بیل و ملیندا گیتس را تاسیس کردند که یک سازمان خیرخواهانه است و 53.8 میلیارد دلار برای مبارزه با فقر، بیماری و نابرابری در سراسر جهان هزینه کرده است. این بنیاد که یکی از بزرگ ترین خیریه های جهان است بیش از 1.75 میلیارد دلار برای مبارزه با COVID-19 سرمایه گذاری کرده است.

آنها در بیانیه قبلی در وب سایت بنیاد گفتند: “چیزی به عنوان راه حل ملی برای حل بحران جهانی وجود ندارد. همه کشورها باید با هم همکاری کنند تا همه گیری را خاتمه دهند و اقتصاد را بازسازی کنند.”

در بیانیه اواخر روز دوشنبه، بنیاد گفت بیل و ملیندا به عنوان رئیس و معتمد باقی خواهند ماند و هیچ تغییری در نقش آنها برنامه ریزی نشده است. در این بیانیه آمده است: “آنها به همکاری برای شکل دادن و تأیید استراتژی های بنیاد، حمایت از مسائل بنیاد و تعیین جهت کلی برنامه های سازمان ادامه خواهند داد.”

این زوج دارای سه فرزند هستند و تصمیم گرفتند که بیشتر ثروت خود را به آنها ندهند. بیل قبلا به CBS News گفته بود: “شگفت انگیز است که ما این ثروت را داریم. ما فکر نمی کنیم که دادن مقدار زیادی از آن به فرزندانمان عالی باشد.”

طلاق سوالاتی را درمورد اینکه چه اتفاقی برای بقیه ی آن می افتد ایجاد می کند. جزئیات مالی طلاق هنوز مشخص نیست. راندال لین، سردبیر فوربس، پیش بینی می کند که خیریه ی آنها از این تقسیم جان سالم به در ببرد.

لین به CBS News گفت: “این دو بسیار منطقی هستند. آنها پول بیشتری نسبت به آنچه که می توانستند بدانند با آن چه کنند دارند و من فکر نمی کنم که این روی کار خوبی که آنها با هم انجام می دهند تأثیر بگذارد.”

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

برندگان جشنواره فیلم ونیز

جنجالی‌ترین برندگان جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۲

برندگان جشنواره فیلم ونیز هر سال در پایان تابستان مشخص می‌شود و این جشنواره فیلم‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *