مشاغل پردرآمد در چین!

کشور پر جمعیت چین از نظر اقتصاد و کسب درآمد جز کشور های معتبر است؛ از همین رو بسیاری از مردم این کشور را برای سرمایه گذاری و شغل خود انتخاب می کنند. همچنین یکی از روش های مهاجرت به چین هم، کار و شرکت و… می باشد. در ادامه می خواهیم با شغل های پر درآمد در این کشور آشنا شویم. پس تا پایان متن همراه ما باشید.

 

آشنایی با مشاغل در چین

دریافت ویزای چین یکی از راه هایی است که می توانید از آن طریق به این کشور مهاجرت کنید. در واقع هر فرد می تواند با توانمدنی ها و مهارت هایش شغل مرتبط را انتخاب کند و دستمزد خوبی هم از آن داشته باشد. علاوه بر آن مدرک معتبر و سایر موارد هم مورد نیاز هستند.

 

مشاغل پر درآمد چین

اشتغال پر درآمد در کشور چین
ساعت کاری رایج در کشور چین حدود ۴۰ ساعت است. همچنین افراد می توانند با اضافه کاری حقوق بیشتری دریافت کنند. کسب درآمد بالا در کشور چین به شما این امکان را می دهد که زندگی با کیفیت و مناسبی را تجربه کنید.

نرخ بیکاری در کشور چین

از دلایلی که می توان گفت چین کشور خوبی برای کسب درآمد است نرخ بیکاری پایین این کشور است. اکنون عدد ارائه شده برای مقابله با بیکاری از جانب کشور چین ۳.۶ است که با توجه به جمعیت بالای آن این رقم بسیار ایده آل می باشد. همچنین اگر قبل از کار و در زمان تحصیل هم در کشور چین باشید، موقعیت های بهتری خواهید داشت.
کشور چین از نظر اقتصادی هم در رتبه ی خوبی قرار دارد که می تواند برای سرمایه گذاری و کسب تجربه فرصت خوبی باشد. در حال حاضر کشور چین به عنوان دومین اقتصاد قدرتمند جهان شناخته شده است؛ به همین خاطر است که سرمایه گذاری یکی از روش های کسب درآمد خوب در این کشور است.

 

آموزش زبان انگلیسی و تدریس از مشاغل پر درآمد چین

شاید برایتان جالب باشد که تدریس زبان انگلیسی در کشور چین یکی از بهترین و پر درآمد ترین مشاغل می باشد. البته باید این را هم در نظر بگیرید که حداقل مدرک مورد نیاز برای تدریس زبان انگلیسی کارشناسی است با حداقل دو سال تجربه و سابقه کاری. حداقل سن اشتغال در این شغل ۲۴ است ولی برای خانم ‌ها داشتن سن بالای ۵۵ سال و برای آقایان داشتن سن بالای ۶۵ سال امکان فعالیت در این‌ حوزه را منتفی می ‌کند. چنانچه قصد فعالیت در این شغل را دارید می ‌توانی در شهرهای مختلف کشور چین و در آموزشگاه‌ های متنوع، دانشگاه‌ ها، مدارس خصوصی و غیره مشغول به کار شوید.

مهندس آی تی از مشاغل پر درآمد چین

تحصیل در رشته های مهندسی در کشور چین آرزوی بسیاری از افراد می باشد. مهندسی آی تی و فناوری اطلاعات از جمله رشته های پر طرفدار چین می باشد که افرادی که در این رشته مهارت دارند، موقعیت خوبی در این کشور خواهند داشت.

شغل مدیریت در چین

یکی دیگر از مشاغل پر درآمد چین، مدیریت می باشد. مدیریت مالی و مدیریت صنایع از جمله مشاغل پر طرفدار در کشور چین بکار می روند. از آنجایی که مدیریت فروش و بازار جهانی محصولات در چین مورد استقبال عموم می باشد، مدیران خلاق به خوبی از این بخش استقبال می کنند تا به واسطه مهارت هایشان در بازار های داخلی و خارجی نفوذ پیدا کنند.

داروسازی و پزشکی در چین

در کشور چین از افرادی که در داروسازی مهارت دارند استقبال خوبی می شود، چرا که بحث سلامت و درمان در این کشور ها اهمیت بالایی دارد. از همین رو رشته پزشکی  و زیر شاخه های آن هم در درجات بالایی قرار دارند

سایر مشاغل پر درآمد در چین

همچون سایر کشور‌های جهان در امد در کشور چین، به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور میانگین درامد در این کشور به طور ماهانه به حدود ۲۹۵۰۰ یوان می‌رسد. ۱۳۱۰۰۰ یوان به عنوان بیشترین درآمد و 4000  یوان به عنوان کمترین درامد در کشور چین اعلام شده است.

 

مدیریت۷۳۰۰۰ دلار تا ۳۶۷۰۰۰ دلار

فناوری اطلاعات و ارتباطات۳۷۰۰۰۰ دلار تا ۴۶۰۰۰۰ دلار

مدیر فروش۱۱۴۰۰۰ دلار تا ۱۷۰۰۰۰ دلار

داروسازی۱۳۰۰۰۰ دلار تا ۲۶۶۰۰۰ دلار

معلم۱۸۷۴۱۱ یوان

مهندس۲۵۶۰۲۳ یوان

معمار۱۸۳۲۱۰ یوان

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

فستیوال تومارولند

فستیوال تومارولند دبی چیست و زمان برگزاری آن

فستیوال تومارولند در شروع کووید-19 لغو شد، اما تیم جشنواره راه امن جدیدی برای سرگرم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *