از قد و وزن دوآ لیپا تا بیانسه

در این مقاله، می توانید قد و وزن ستاره های زن هالیوودی مورد علاقه ی خود را پیدا کنید. به دنبال قد و وزن بازیگران هالیوود هستید؟ در نظرات برای ما بنویسید.

Dua Lipa-دوآ لیپا

بازیگردوآ لیپا خواننده، ترانه سرا و مدل انگلیسی است.قد دوآ 173 سانتی متر است و وزن او حدود 58 کیلوگرم است. این قد چشمگیر او را قطعاً در کانون توجه چندین قرارداد مدل سازی و آلبوم موسیقی قرار داده است.
دوآ لیپا هرروز یک تمرین 15 دقیقه ای هیت انجام می دهد تا کالری زیادی بسوزاند، علاقه های او همچنین به یوگا، بوکس و یلاتس است که به او کمک می کند تا هیکل  خود را حفظ کند.

بیشتر بدانید : دوست دارید قد و وزن بازیگران ایرانی را بدانید؟

Angelina Jolie-آنجلینا جولی

قد، وزنهیچ کس نمی دانست دختری که در سن 6 سالگی پا به عرصه بازیگری می گذارد، روزی سلطنت هالیوود را به دست خواهد گرفت. امروز آنجلینا جولی به دلیل بازی های عالی و کارهای بزرگ بشردوستانه، به عنوان قدرتمندترین و تأثیرگذارترین بازیگر زن شناخته می شود.
قد آنجلینا 169 سانتی متر و وزن او 45 کیلوگرم است و هیکل شگفت انگیزی دارد. حتی پس از آنکه در گذشته به خاطر لاغری بیش از حد او را تحقیر کردند و مورد آزار و اذیت قرار گرفت، از اینکه به عنوان نماد ایده آل بدن صنعت فیلم ظاهر شود، ابایی نداشت. جولی مخلوطی از کینوا با دانه های چیا، مغزها و دانه ها را در رژیم غذایی خود می خورد تا شکل بدن خود را حفظ کند.

 

قد و وزن لیزو _ Lizzo

قد و وزن لیزولیزو خواننده و رپر آمریکایی است. نام واقعی او ملیسا ویویان جفرسون است . لیزو 33 سال سن دارد. قد اون 178 سانتی متر و وزن لیزو 140کیلوگرم است. دور کمر او 91 سانتی متر است . لیزو چشم های مشکی دارد که صورت او را بسیار دلربا کرده است .

 

Jennifer Lopez – جنیفر لوپز

قد و وزن

جنیفر لوپز بازیگر، خواننده، رقصنده ، طراح مد ، تهیه کننده و تاجر آمریکایی است. او پردرآمدترین بازیگر زن لاتین هالیوود بوده است و در سال 2012 توسط Forbes به عنوان قوی ترین چهره مشهور جهان رتبه بندی شده است.

جنیفر لوپز با قد ۱۶۴ سانتی متر و وزن ۵۶ کیلوگرم  هیکل فوق العاده جذابی دارد. عکس های بسیار زیادی از او در حالیکه در باشگاه بدنسازی مشغول ورزش است منتشر شده است.

قد و وزن ال فانینگ (Elle Fanning)

ماری ال فانینگ

ماری ال فانینگ بازیگر و مدل امریکایی در سال 1998 در کنیرز جورجیا به دنیا آمده است.  قد ال فانینگ 175 سانتی متر و وزن او 59 کیلو گرم است اما بین 58 تا 62 متغیر بوده است. معروف ترین فیلم ال فانینگ، مالیفیسنت است.

 

قد و وزن بیانسه

قد و وزن بیانسه
بیانسه متولد ایالات متحده ی آمریکا است. قد او 168 سانتی متر است و وزن او 61 کیلو گرم است. چشمانی کشیده و به رنگ قهوه ای دارد.

 

قد و وزن مادلین پچ _ Madelaine Grobbelaar Petsch

قد و وزن مادلین پچ

مادلین بچ یک بازیگر و یوتیوبر محبوب آمریکایی است. مادلین بچ متولد ایالت متحده ی آمریکا در پورت اورچارد واشینگتن است که 168 سانتی متر قد و 53 کیلوگرم  وزن دارد. چشمانی زیبا به رنگ قهوه ای دارد.

 

قد و وزن ایزابلا مونر _ Isabela Moner

ایزابلا مونر

ایزابلا مونر بازیگر و خواننده آمریکایی است. قد ایزابلا مونر 156 و وزن او 47 کیلوگرم است. با رنگ چشمان قهوه است که زیبایی دو چندانی به او داده است.

 

قد و وزن کایلی جنر _ Kylie Jenner
قد و وزن کایلی جنر

کایلی جنر از میلیارد های جوان است که رقیب مارک زاکر برگ محسوب می شود. کایلی مالک برند آرایشی خود به نام “کارل” است. قد کایلی 168 سانتی متر و وزنش 63 کیلوگرم است.

 

فیبی والر-بریج phoebe waller-bridge

فیبی والر-بریج بازیگر، نویسنده و تهیه‌کنندهٔ بریتانیایی است. وی از سال ۲۰۰۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. او در مراسم امی سال ۲۰۱۹ برنده سه جایزه بهترین بازیگر نقش اول کمدی بهترین نویسنده و همچنین برای بهترین فیلم به عنوان سازنده سریال فلیبگ جایزه امی را دریافت کرد.  جزو بازیگران بلند قد محسوب می شود و قدش یک متر و 77 سانتی منر است.

Claire Foy-کلر فوی

قد، وزن

کلر فوی بازیگر برجسته انگلیسی است که بیشتر بخاطر بازی در نقش ملکه الیزابت در سریال The Crown شناخته می شود. کلر قدی دارد که او را برای نقش هایش عالی می کند. قد او 162 سانتی متر است و وزن او فقط 52 کیلوگرم است. کلر در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال در مورد روال تناسب اندام خود صحبت کرد. و توضیح داد که هرگز واقعاً باشگاه را دوست نداشته است، اما از کودکی از ورزش لذت می برد. متأسفانه،بیماری آرتروز او  مانع  ورزش کردن او می شود. با این وجود، کلر تمام تلاش خود را می کند تا هر فعالیت تناسب اندامی را که می تواند در زندگی روزمره خود تجربه کند.

 

Madeline Brewer-مادلین بروور

مادلین بروور بازیگر آمریکایی است که بیشتر با بازی در سریال Orange Is the New Black شناخته می شود. هیکل مادلین یکی از ویژگی های چشمگیر او است که تمام توجه هارا به او جلب می کند. قد او 160 سانتی متر است و وزن او فقط 52 کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید :قد و وزن ستاره های فوتبال چقدر است ؟ 

Jessica Biel-جسیکا بیل

جسیکا بیل بازیگری شگفت انگیز و خواننده با استعدادی است. جسیکا از قد و قامت چشمگیری برخوردار است که به جذابیت وی در صفحه نمایش کمک کرده است. قد او 170 سانتی متر است و وزن او فقط 55 کیلوگرم است. جسیکا بیل سبک زندگی فعالی دارد؛ او دوست دارد به طور منظم ورزش کند و یک رژیم سخت تمرین را دنبال می کند.

 

Emma Watson-اما واتسون

وزنبا هشت فیلم هری پاتر که یکی پس از دیگری منتشر شد، اما واتسون به شهرت بسیار زیادی رسید.  اما واتسون نه تنها بسیار زیبا است، بلکه بسیار متناسب و خوش هیکل است. او دوست دارد هاکی بازی کند و برای یک سری تمرینات به سالن بدنسازی می رود. او هر روز بیش از یک ساعت تمرین می کند تا خودش را متناسب نگه دارد. قد کنونی او ۱۷۰ سانتی متر و وزن آن حدود 53 کیلوگرم است.

bmi ستاره ها با توجه به قد و وزنشان چقدر است ؟ چقدر نیاز به چاقی یا لاغری دارید تا با این ستاره ها نزدیک شوید؟

Vanessa Kirby-ونسا کربی

ونسا کربی بازیگر شگفت انگیز انگلیسی است. ونسا قد چشمگیری دارد که قطعاً به او کمک کرده تا نقش های اکشن خود را در فیلم ها بدست آورد. قد او 170 سانتی متر است و وزن او فقط 57 کیلوگرم است.

 

Bryce Dallas-برایس دالاس

برایس دالاس یک بازیگر شگفت انگیز است. قد بریس بسیار بلند است و گرچه قدش به اندازه روبات های دایناسوری که با آنها کار می کند بلند نیست، اما توجهات را به خود جلب می کند. قد او 170 سانتی متر است و وزن او 63 کیلوگرم است.
در مصاحبه اخیر با Women’s Health ، برایس در مورد تمرینات مورد علاقه خود صحبت کرد که به او کمک کرده است تا بدن شگفت انگیزی را که امروز دارد بدست آورد.

 

Lucy Hale-لوسی هیل

لوسی هیل بازیگر آمریکایی است که در تلویزیون شهرت زیادی به دست آورده است.
هیکل لوسی همیشه در نمایش های تلویزیونی مورد تحسین قرار گرفته است. قد او 157 سانتی متر است و وزن او فقط 49 کیلوگرم است. لوسی در مصاحبه اخیر خود با People ، استراتژی های مورد علاقه ورزش خود را به اشتراک گذاشت. راز سلامتی او این است که او کاملاً به این موضوع علاقه دارد و این به او کمک کرده است تا در هر تمرین خودش را به جلو سوق دهد. یکی از تمرینات مورد علاقه وی انجام حرکات کششی است. هیل همچنین یکی از طرفداران بزرگ جلسات تناسب اندام گروهی است.

Zendaya Coleman-زندایا کلمن

زندایا Zendaya امسال در مراسم امی 2020 تاریخ ساز شد و جایزه بهترین بازیگر زن درام را در حالی برد که همین چند روز پیش ۲۴ ساله شده و عنوان جوان ‌ترین برنده این جایزه را در تاریخ امی به نام خود ثبت کرد. وی در عین حال اولین بازیگر سیاه‌پوستی است که این جایزه را پس از وایولا دیویس در سال ۲۰۱۵ می‌برد.قد او 177 سانتیمتر و وزن او 58 کیلوگرم میابشد.

 

Shiloh Jolie-Pitt-شیلو جولی

شیلو جولی پیت با نام کامل شیلو نوول جولی پیت به انگلیسی Shiloh Jolie-Pitt در 27 می 2006 در ویکوپموند، نامیبیا متولد شد.پدرش براد پیت بازیگر هالیوود و مادرش آنجلینا جولی بازیگر و کارگردان می باشند.قد او 173 سانتی متر و وزنش 49 کیلوگرم میباشد.

 

Michele Morrone _میکه له مورونه

میکه‌له مورونه (به ایتالیایی: Michele Morrone)؛ بازیگر، خواننده و مدل ایتالیایی بوده و متولد سه اکتبر سال 1990 میلادی در ملنیانو ایتالیا است.قد او 190 و وزنش 94 میباشد.

 

Esmé Creed-Miles _ اسمه کرید مایلز

متولد ۵ فوریه سال ۲۰۰۰ در کشور انگلستان شهر لندن است. در مدرسه شبانه روزی انگلیس تحصیل کرده است. او از بازیگران سینمای انگستان می باشد.از قد و وزن او اطلاعاتی در دست نیست.

 

Zolotova Veronica-زولوتو ورونیکا

او یک ستاره و مدل اینستاگرام از روسیه است. او به دلیل ظاهر گرم و لبخند زیبایش شناخته شده است. زولوتووا در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام مشهور است. Zolotova Veronica در مدت زمان بسیار کوتاهی بیش از 1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورده است.قد او 162 سانتی متر و قدش 52 گیلوگرم میباشد.

 

Kratika Sengar-کرتیکا سینگار

یک بازیگر تلویریون هند است.کراتیکا سینگار در شهرستان کانپور ایالت اوتار پرادش به دنیا آمد. او به دبیرستان متدیست کانپور رفت و سپس به دهلی نو نقل مکان کرد و فارغ التحصیل ارتباطات جمعی از دانشگاه روابط حسنه شد و پس از آن برای پیشبرد کار خود به بمبئی نقل مکان نمود. او قبل از تبدیل شدن به یک بازیگر، در یک آژانس تبلیغاتی در بمبئی و در تلویزیون Hungama TV کار می کرد.قد او 165 سانتیمتر و وزنش 53 کیلو گرم میباشد.

 

Jaeden Martell-جیدن مارتل

جیدن مارتل به انگلیسی Jaeden Martell بازیگر آمریکایی است. او را با نام جیدن لیبرهر (Jaeden Lieberher) هم میشناسند. او در 4 ژانویه 2003 در فیلادلفیا متولد شد. مادرش، «آنجلا مارتل»، هنرمند و پدرش، «وس لیبرهر»، سرآشپز است. اجداد مادری اش کره ای و اجداد پدری اش آلمانی، فرانسوی و کانادایی هستند. سال 2011 در سن 8 سالگی او نزد مادرش به لس آنجلس رفت در حالی که هیچ وقت تصور نمی کرد که این جابجایی بزرگترین تصمیم زندگی اش باشد و او را به سمت بازیگری ببرد. او بی آنکه هیچ دوره و کلاسی را گذرانده باشد به محض رسیدن به لس آنجلس در تعداد زیادی آگهی بازرگانی بازی کرد. در 9 سالگی او نقش کوتاهی در فیلم «Playing it Cool» به کارگردانی «جاستین رردون» بازی کرد.قد او 171 سانتیمتر و وزنش 54 کیلو میباشد.

 

Surbhi Jyoti-سوربهی جیوتی

یک بازیگر؛ مدل و مجری اهل هند می‌باشد. او بیشتر به دلیل بازی‌اش در سریال قبول می‌کنم در پنج نقش شهرت دارد. قد او 168 سانتیمتر و وزنش 53 میباشد.

Jennifer Garner-جنیفر گارنر

او در ۱۷ آپریل ۱۹۷۲ در هیوستون تگزاس زاده شد. دختر دوم از سه دختر خانواده بود( ملیسا خواهر بزرگتر و سوزانا خواهر کوچکترش). در سال ۱۹۷۵ زمانیکه سه سال داشت به چارلستون ایالت ویرجینیای غربی مهاجرت کردند تا بیل، پدرش در اتحادیه ی کار به عنوان مهندس شیمی و پت، مادرش در کالج محلی به عنوان دبیر انگلیسی مشغول به کار شوند. گرچه چارلستون مرکز ایالت بود اما جمعیت تنها ۵۳۰۰۰ نفری آن، آنرا شهر کوچک و دورافتاده ای در تپه های غربی کوه آلگنی جلوه می داد. آنها در منطقه ی متوسطی زندگی می کردند اما بعدها مادرش شاکی شد چرا که به خاطر بچه داریش نصف شهر جنیفر را می شناختند.در دوره ی ابتدایی بود که استعداد بازیگریش کشف و تبدیل به برنده ی همیشگی نمایش های مدرسه شد. او در آن دوران تسلط خاصی نسبت به همبازی هایش داشت، یکی از دبیرانش به یاد دارد که روزی در لباسی سبز چطور داستانی عامیانه را برای همبازی هایش می خوانده است و هرگاه یکی از آنها بی قرار می شده، با کشیدن سردوشی لباسش او را برمیگردانده است.قد او 172 سانتیمتر و وزنش 61 کیلوگرم میباشد.

سخن پایانی

هیچگاه هیکل و قد و وزن خود را بازیگران و مدل های معروف مقایسه نکنید. آنها به واسطه ی شغل خود مجبورند همیشه بسیار لاغر به نظر بی آیند، به همین خاطر رژیم های غذایی بسیار سخت و غیر معمول دارند و حتی ساعت زیادی در روز در سالن های ورزشی مشغول ورزش هستند تا وزنشان را ثابت نگه دارند. توجه به رژیم غذایی و داشتن ورزش خیلی خوب است اما حفظ تعادل و سلامت روان نیز در کنار آن اهمیت بالایی دارد.

درباره‌ی زهرا علیون

همچنین ببینید

سلبریتی های هالیوودی قد کوتاه+ قد و وزن آنها

سلبریتی های هالیوودی قد کوتاه+ قد و وزن آنها

در این مقاله از وبسایت نیمه شب، به معرفی سلبریتی های هالیوودی قد کوتاه+ قد …

7 نظر

  1. آناهیتا مومنی

    وااای من همیشه برام سواله چجوری این بازیگرا انقدر لاغرن، تورو خدا از رژیم غذایی بازیگرا هم بنویسین

  2. بنظر من که بازیگر خارجیا ژنشونه که انقدر لاغرن

  3. چقدر جالب بود، همیشه برام سوال بود قد و وزنشون چنده که انقدر لاغرن :))

  4. مشکل اینجاست من قدم ۱۶۶ و وزنم ۵۸ ولی توی عکسا از اینا خیلی چاق تر به نظر میام💔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *