عجیب ترین پیج های اینستاگرام

این روز‌ها فعالیت در اینستاگرام، به بخش جدانشدنی از زندگی تعداد زیادی ازمردم جهان تبدیل شده است. جالب است بدانید که برخی پیج‌ها هستند که رکورد عجیب‌ترین پیج‌های اینستاگرام را دارند. همچنین برخی افراد رکورد‌های جذاب اینستاگرام را از آن خود می‌کنند و فالوور‌ها نیز با حمایت خود، به آن‌ها این امتیاز و برتری را می‌بخشند. می‌توان گفت رکورد‌های اینستاگرام همواره در حال رقابت و پیشی گرفتن از هم هستند تا بتوانند به عنوان شاخص در جهان معرفی شوند.

بیشتر ببینید : عجیب ترین ویترین های مغازه ها

به تازگی هم مشخص شده آندره‌آ استراما سرمربی پیشین استقلال در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد. بر‌خلاف آن که در این پلتفرم زیاد فعال نیست، اما طرفداران او که عمدتاً ایرانی و از هواداران تیم استقلال هستند، او را رکورددار کرده و باعث شده‌اند او با نزدیک به هشت میلیون کامنت، بیشترین تعداد را برای صفحات تک‌پستی از آن خود کند، رکوردی که پیش از این در اختیار یک بلاگر معروف در اینستاگرام بود با ۳. ۵ میلیون کامنت. به هر حال امروز ضمن بررسی چند صفحه عجیب و غریب و دلیل به وجود آمدن آن‌ها، به سراغ رکوردداران اینستاگرام رفته‌ایم. پس اگر شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان در اینستاگرام فعال هستید، گزارش خواندنی امروز ما را از دست ندهید.

عجیب ترین پیج های اینستاگرام

محبوب‌ترین و عجیب‌ترین محتوا ها در اینستاگرام کدام‌ها اند؟

پیج مجسمه‌های هنری ronitbaranga

“عجیب” بودن به هیچ وجه مترادف با “بد” بودن نیست. محتوای عجیب و غریب یک صفحه به دلیل عجیب بودن لازم نیست محتوای بد داشته باشد. بلکه می‌تواند هنری و زیبا نیز باشد، این توصیفات دقیقی است که می‌توان هنگام صحبت در مورد کار رانیت بارانگا، بانوی اسرائیلی (ronitbaranga@) استفاده کرد.

پیج تخم مرغ معروف(word_record_egg)

حدود دو سال پیش یک صفحه اینستاگرامی به نام «دار و دسته تخم‌مرغی» به وجود آمد که فقط یک پست در آن گذاشته شد و آن هم تصویر یک تخم مرغ بود که در شرح آن نوشته شده: «بیایید با هم رکورد دنیا را بشکنیم و پستی با بیشترین لایک ثبت شده را بسازیم. رکورد فعلی دست کیلی جنر است (۱۸ میلیون لایک). ما می‌توانیم.»

بیشتر بدانید : عجیب ترین عکس های دریایی دنیا

همین اتفاق باعث شد برخی این صفحه را به اشتراک بگذارند و رکورد ۱۸ میلیون لایک را بزنند، اما با اطلاع اینستاگرام باز‌های همیشه در صحنه ایرانی، رکورد این صفحه لحظه به لحظه افزایش یافت و باعث شد حالا این پست با ۵۵ میلیون لایک رکورددار تعداد لایک در اینستاگرام باشد. تا قبل از تلاش استراماچونی دوست‌های ایرانی، تعداد کامنت‌های صفحاتی با تک پست هم در اختیار همین پست بود که حدود ۳.۵ میلیون کامنت را داشت و حالا استراماچونی با هفت میلیون و ۸۰۰ هزار کامنت، فاصله زیادی با این تخم مرغ پیدا کرده است. اما جالب است بدانید همین پیج تخم مرغ دارای تیک آبی ست و محبوبیت بسیاری بین مردم پیدا کرده است.

world record egg

پیج های عجیب اینستاگرام

عجیب‌ترین پیج‌های اینستاگرام

پیج 23345

تمامی قالب‌های عکس‌های اینستاگرام به صورت 1:1 است، البته سایز دیگری به مثل 4:5 اما هیچ کس در اینستاگرام نمی‌تواند عکسی با سایز 17:9 بگذارد! جالبی ماجرا اینجاست که این پیج پستی را منتشر کرده است در ابعاد 17:9. کافیست که یک‌بار به ای پیج سر بزنید تا ببینید چنین چیزی واقعی است. جالب تر از آن این است که این مسئله برای سال‌هاست که در اینستاگرام وجود دارد و این اکانت عجیب و غریب تا به حال توسط اینستاگرام بلاگ نشده است!

23345

پیج world.record.longest.video

همانطور که می‌دانید، اینستاگرام به هیچ کاربری اجازه نمی‌دهد که بیشتر از یک دقیقه فیلمی را در قالب یک پست تک‌صفحه ای منتشر کند. اگر کسی قصد چنین کاری را داشته باشد، باید آن را در igtv اینستاگرام منتشر کند.

بیشتر بخوانید : نادرترین اتفاقات دنیا

جالب است بدانید که این پیج توانسته فیلم 6 دقیقه ای در قالب یک پست منتشر کند، 6 دقیقه موزیک را در صفحه خودش بارگذاری کرده است. قبلاً مواردی این چنینی دیده شده بود اما بعد از مدتی توسط اینستاگرام مشکل رفع می‌شد، اما این پیج نیز مثل پیج قبلی همه را هیجان زده کرده است و افراد تا به حال پاسخی برای آن پیدا نکرده‌اند. جالب است بدانید با 429 فالور در تیک تاک توانسته تیک آبی دریافت کند.

چطور از اینستاگرام پول در بیاریم؟

world record longest video

پیج xtic

هر نرم افزاری می‌تواند مشکل نرم افزاری یا بهتر بگویم باگ داشته باشد، ولی اینکه چنین مشکلی توسط تیم برنامه نویسان آن کمپانی حل نشود یک مسئله بسیار عجیب است. اینستاگرام شبکه‌ای است که مدام در حال به روز شدن و بررسی شدن از سوی برنامه نویسان آن است، تا بتواند قوانین شبکه خودش را حفظ کند، ولی نمی‌دانم چرا قوانین اینستاگرام در رابطه با پیج (xtic) صدق نمی‌کند.

وقتی که شما وارد این پیج می‌شوید، اینستاگرام به شما می‌گوید که این صفحه دارای 666 پست است، اما وقتی می‌روید تا پست‌هایش را چک کنید می‌بینید که 1 پست بیشتر توسط این صفحه منتشر نشده است، حتی قبل از اینکه این پیج همان یک پست خودش را منتشر کند، 666 پست داشته! حتماً دست‌های خود اینستاگرام پشت پرده است، چرا که اگر کسی می‌خواست تا به امروز ربات‌های اینستاگرام را بازی بدهد، حتماً در دام می‌افتاد! همینطور این پیج یک ویدیو ترسناک هم پست کرده است که باعث شده به آن لقب پیج شیطان داده شود.

نمونه هایی دیگر از همین باگ که باعث عجیب‌ترین پیج‌های اینستاگرام شده است را برای شما در اینجا آورده ایم.

 

 

عجیب ترین پیج های اینستاگرام

پیج 7wsj

قبل از اینکه ما در شبکه مجازی اکانت بسازیم، از ما خواسته می‌شود چک کنیم که نام کاربری ما نمونه‌ای مشابه دارد یا نه؟ چرا که هیچ وقت دو کاربر نمی توانند با یک نام کاربری پیج بسازند! اما در اینستاگرام نام کاربری وجود دارد که دو حساب با آن فعال هستند. به پیج 7wsj با دقت نگاه کنید. چنین چیزی غیر ممکن است، مگر اینکه اینستاگرام این دو حساب را برای مررموز باقی ماندن خودش نگه داشته باشد. در غیر اینصورت اصلاً چنین چیزی ممکن نیست، چرا که این کار خارج از قاعده برنامه نویسی است.

7wsj

پیج wn.v7

شما می‌توانید کاربری را که در اینستاگرام وجود ندارد را فالوو کنید؟

مسلماً جواب منفی است، اما درباره این پیج باید بگویم که اوضاع کمی متفاوت است. این کاربر 12 نفری را فالوو کرده است که اصلاً در اینستاگرام وجود ندارند، وقتی شما می‌خواهید کاربران این را مورد بررسی قرار بدهید، می بیندید که یک دفعه از برنامه اینستاگرام خارج می‌شوید. هر بار که اینکار را می‌کنید با چنین واکنشی رو به رو می‌شوید. ولی خیلی جالب است که برای گوشی های آیفون این اتفاق نمی افتد!

wn.v7

عجیب ترین پیج های اینستاگرام

Jan Erichsen @janerichsen

یان هاکون اریکسن، آنطور که خودش می‌گوید یک ویژوال آرتیست و نابودگر بادکنک است و در برند تخریب DIY که خودش ساخته است، تبحر دارد. اگر تماشای یک مرد بالغ که دسته‌ای موز را روی پیشانی‌اش چسبانده است و یا با چاقوهای آشپزخانه‌ که روی تخته‌ چسبانده‌ شده، بادکنک‌ها را می ترکاند، شما را به خنده می‌اندازد، پس حتما پیج عجیب اینستاگرام او را دنبال کنید. معلوم نیست این بادکنک‌ها در گذشته چه کاری با او انجام داده‌اند که الان به این سرنوشت دچار شده‌اند. در هر صورت، تعدادی از منحصربه‌فردترین محتویات با زیرنویس‌های اینستاگرامی عجیب‌وغریب را در این پیج خواهد یافت.

پیج عجیب اینستاگرام

PaulieV – @paulievlogs

مانند بسیاری از جنبه‌های دیگر زندگی، اینترنت حرفه پرمدعای نقد غذا را کاملاً دموکراتیک کرده است. امروزه، هرکسی که وبلاگ داشته باشد و از غذا خوردن لذت ببرد، می‌تواند به یک منتقد غذا تبدیل شود.

اگر به دنبال نقدهای آشپزی هستید که خودمانی‌تر از سایر نقدها باشد، PaulieV بهترین گزینه است؛ او مردی طاس است که در مورد محصولات سوپرمارکتی مانند چیپس، شیر، ماهی و فلفل نظراتی ارائه می دهد. او همچنین تمایل زیادی به پیراهن‌های هاوایی دارد و هر نقدی را با عبارت جذاب «سلام عشق‌های من» آغاز می کند.

پیج عجیب اینستاگرام

Bruno Pontiroli – @brunopontiroli

برونو پونیرولی هنرمندی ساکن پاریس است که نقاشی هایی از حیوانات و انسان‌ها را در حالت‌ها و ژست‌های عجیب و غریب می‌کشد. مانند بسیاری از هنرمندان دیگر، نمی توان استعداد او را انکار کرد اما برخی از آثار هنری او، به معنای واقعی کلمه، کار یک انسان دیوانه است.

پیج عجیب اینستاگرام

Mr Handsup – @mr.handsup

آقای Handsup با نام مستعار اندرو استولتوف، یک فلسفه هنری ساده دارد؛ او تصاویری نسبتاً بی‌ضرر از افراد مختلف را در حالی که دست‌های خود را بالا آورده‌اند تهیه و آن‌ها را به صورت آنلاین منتشر می‌کند تا همه از آن لذت ببرند!

پیج عجیب اینستاگرام

پیج combophoto@

عکس های عجیب ترکیب شده

با وارد شدن به این پیج با ترکیب دو تصویر نامرتبط با هم در یک عکس مواجه می شوید. محتوای این پیج می‌تواند بسیار سرگرم کننده و خلاقانه باشد، اما همچنین می تواند تا حدودی عجیب باشد (همانطور که انتظار می‌رود).

عجیب ترین پیج های اینستاگرام

در پیج combophoto تصاویر بسیار ساده اما در عین حال خلاقانه و در برخی موارد تا حدودی عجیب هستند. این موضوع یک مفهوم منحصربه‌فرد است و خیلی خوب است که با پست‌های این پیج خستگی‌های سرچ در اینستاگرام را از بین ببریم.

عجیب ترین پیج های جهان

تونیدترویت

صاحب این اکانت، تونی دیترویت، نه تنها یک فالوور فوق العاده در اینستاگرام است، بلکه یک بک استوری جالب نیز دارد.

تونی دیترویت با 355 هزار دنبال کننده اینستاگرام، فالورها را به دیدن شهردیترویت دعوت می کند. حساب او پنجره ای به شهری پر از ساختمان‌های متروکه، خانه‌های ویران شده و مغازه‌های قدیمی است. این عکس‌ها به شما حس سایلنت هیل را می‌دهند و برخی از آنها نیز باعث ترس شما می‌شوند.

عجیب ترین پیج های جهان

benjihultsch

آیا از همه چیز ناراحت هستید؟ و به دنبال چیزهای ترسناک آنلاین هستید؟ سپس این اکانت های ترسناک اینستاگرام را دنبال کنید که به شما کابوس می‌دهد. بنجی، که یک کاوشگر شهری و اصالتاً اهل برلین آلمان است، نه تنها زادگاه خود را کشف می‌کند، بلکه به سراسر جهان سفر می‌کند. در اینستاگرام او تصاویری از مکان های متروکه و شاهکارهای قدیمی معماری پوشیده از خاک و گرد و غبار را مشاهده خواهید کرد. این اکانت به کاربران تضمین می دهد که پس از دیدن پیج کابوس ببینند.

پیج های ترسناک و عجیب اینستاگرام

 vishantprogrammer

در این پیج یک هایلایت وجود دارد که اگر روی آن کلیک کنید پروفایل خودتان را می‌بینید، صاحب این پیج برای اینکه پیجش بسته نشود آن را دراکتیو کرده و نمی‌توان به آن دسترسی داشت.

beeple_crap

این پیج از این جهت عجیب است که یک صاحب دیوانه دارد که به طور مداوم در مدت 6 سال هر روز در صفحه خود یک پست آپلود می‌کند. نکته جالب پست های این فرد زمان ساخت آنهاست که در مدت 30 ثانیه آنها را می‌سازد و در پیج خود قرار می‌دهد. هیچکدام از پست های این پیج معنای خاصی ندارند و فقط از ترکیب کردن چند چیز ساخته می‌شوند.

پیج های ترسناک و عجیب اینستاگرام

 

در نگاه اول، اینستاگرام مکان مناسبی برای تجربه عکاسی از مناظر خیره‌کننده، مدل‌های عالی و عکاسی هیجان‌انگیز در سفر است. اگر زمان زیادی را در این پلتفرم سپری کرده‌اید، احتمالاً متوجه شده‌اید که اکانتهای ارسال شده در آن دارای چیز‌های عجیب و غریب هستند. این پیج‌ها بیشتر دارای محتوای جذاب و خلاقانه است و درک ما از زیبایی و هنر را به چالش می‌کشد.

 

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

اسم گروه خفن

اسم گروه دوستانه دخترانه و پسرانه

با گسترش دنیای مجازی؛ لزوم وجود گروه ها نیز بیش از پیش احساس شد زیرا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *