راه های کسب دراند از اینستاگرام

اینستاگرام اهرمی است که برای کسب درآمد می توانید بر روی آن حساب کنید. طبق آخرین آمار اینستاگرام ، این پلتفرم 1.704 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. در حالی که کار خود را در ابتدا به عنوان یک برنامه اشتراک عکس آغاز کرد، پس از مدتی به یک پلت فرم تجاری تبدیل شد. میلیون ها کارآفرین در جهان هستند که از قدرت فروش آن به نحو احسن بهره می برند، از ارائه دهندگان خدمات گرفته تا سازمان های غیرانتفاعی و تا صاحبان مشاغل تجارت الکترونیکی. ممکن است از خود بپرسید: مردم چگونه در اینستاگرام درآمد کسب می کنند؟ آیا خودم می توانم از آن پول در بیاورم؟ فروش در اینستاگرام چه تفاوتی با انواع دیگر تجارت الکترونیکی دارد؟

در این مقاله ، ما چند تکنیک راه های کسب درآمد از اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد که به کمک آن می توانید به جمع کارآفرینان موفق که از اینستاگرام درآمد کسب می کنند، بپیوندید. آیا می توانید از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید؟
پاسخ این سوال بله است و تا زمانی که چند تصویر زیبا و خلاقانه برای ارائه دارید، می توانید توجه میلیون ها کاربر اینستاگرام را جلب کنید.

کسب درآمد از اینستاگرام

اکنون ممکن است سوال کنید چگونه این کار را شروع کنم؟ برای شروع، در اینجا چند روش برای کسب درآمد در اینستاگرام آورده شده است که با هم به مرور آنها می پردازیم:

  • تمرکز خود را روی پست های پشتیبانی شده برای محصولاتی بگذارید که می خواهند به مخاطبان شما برسند و شما را وسیله ای مناسب برای انجام این کار تبدیل کند.
  • با فروش محصولات متعلق به مارک ها یا شرکت های دیگر، یک شرکت وابسته شوید و درآمد کسب کنید.
  • به عنوان یک دستیار مجازی برای پیج اینستاگرام دیگر شرکت ها همکاری کنید. بسیاری از آنها به دنبال نیرویی دستیار برای رواج محصولاتشان هستند.
  • برای مشاغل بدون کارمند می توانید پست نویس و شیر کننده عکس های مرتبط شوید .
  • فروش در اینستاگرام انجام دهید شما می توانید یک کالای فیزیکی یا دیجیتالی یا حتی یک سرویس از طریق اینستاگرام به دیگران بفروشید.

علاقه مندان به این سیستم عامل همیشه به دنبال راه های جدید برای کسب درآمد از اینستاگرام هستند. نگران نباشید ، ما رمز و راز این فرآیند را به همراه چند داستان موفقیت از اینستاگرام با جزئیات برای شما عزیزان تبیین خواهیم کرد.

چند پیج عجیب و غریب اینستاگرام که قوانین را دور زده اند!

چگونه می توان از طریق اینستاگرام درآمد کسب کرد؟

اینستاگرام برای فروش محصولاتی که عکس های بسیار مناسبی از آنها دارید گزینه بسیار ایده آلی است. چرا که یکی از گزینه های افزایش بازدید و فروش محصولات در اینستاگرام گرفتن عکس های با کیفیت و جذب کننده مخاطب است. اگر برخی از مهارت های عکاسی را داشته باشید، یک مزیت بزرگ برای این سیستم عامل خواهید داشت و اگر خودتان فتوژنیک هستید و می خواهید تحول عظیمی در عکاسی تان با محصولات خود ایجاد کنید، امتیاز خوبی برای کسب موقعیت در این سیستم عامل دارید اما اگر فاقد این مهارت هستید چه؟

بیاموزید چگونه با گذراندن دوره عکاسی، از محصول خود عکس های خیره کننده و پر بازدید را بگیرید. هیچ چیزی مانع از کسب درآمد شما از طریق برنامه اشتراک عکس و فیلم نمی شود بنابرین نهایت سعی خود را در این برنامه بکار گیرید تا به کمک آن به درآمدی هنگفت برسید. شما می توانید از برنامه های ادیت عکس در موبایل خود استفاده کنید و عکس های جذاب داخل صفحه ی خود آپلود کنید.

راه های درآمد زایی از اینستاگرام

در اینجا 5 راهکار برای کسب درآمد از اینستاگرام آورده شده است بنابرین برای آشنایی بیشتر با آنها با ما همراه باشید:

1. یک پیج موثر مالی شوید (تبلیغ محصولات)

اگر می خواهید به وضعیت موثر دلخواه برسید، می توانید از استوری خود برای تبلیغ انواع محصولات با انواع مارک ها استفاده کنید و از طریق تبلیغات به درآمدی چشمگیر برسید اگر در این زمینه آشنایی ندارید، ابتدا لازم است که به اثر بخشی پیج خود با اشتراک گذاشتن منظم پست ها در حساب های اجتماعی خود کمک کنید و پس از آن برای خود شهرت و افراد دنبال کننده ایجاد کنید.

سپس بعد از آنکه دنبال کنندگانتان به حد استانداردی رسید می توانید مخاطبان خود را متقاعد کنند که محصولات خاص شما را خریداری کنند. و شما این قدرت را خواهید داشت زیرا وقت زیادی را صرف ایجاد اعتماد و ارتباط با مخاطبان خود کرده اید. شرکت ها تمایل دارند با اینفلوئنسرها شریک شوند و پست های اسپانسری را ارائه دهند که به گسترش تبلیغات محصولاتشان کمک می کند. برای رسیدن به این مرحله، شما باید دنبال کنندگان اینستاگرام خود را افزایش دهید و همچنین به طور منظم پست هایی را به اشتراک بگذارید که از طرفداران شما بازتاب و تعامل زیادی را به همراه دارد.

پیج های موثر و برتر برای هر پست تبلیغاتی میلیونی درآمد کسب می کنند. به خاطر داشته باشید که رسیدن به این مرحله به زمان طولانی و کار و استعداد زیادی نیاز دارد. مطمئناً قابل دستیابی است، اما اطمینان حاصل کنید که اگر این مسیر را انتخاب کنید انتظارات و تلاش خود را مدیریت کنید.

اینفلوئنسر شوید و از پست های حمایت شده درآمد کسب کنید. به عنوان یک پیج موثر، شناخت مخاطبان برای شما بسیار مهم است. شما باید بفهمید که این افراد چه کسانی هستند. علایق، ارزش ها، نیازها و خواسته های آنها چیست و سپس بر مبنای آن به کارتان ادامه دهید و به این ترتیب، شما متوجه خواهید شد که کدام محصولات بیشتر مناسب دنبال کنندگان پیجتان است. اگر دنبال کنندگان آنلاین قابل توجهی در پیجتان داشته باشید، احتمال دارد شرکت های بزرگ با شما برای همکاری تماس بگیرند. اما هنگام پذیرفتن پیشنهاد همکاری، شرکت هایی را بپذیرید که فکر می کنید محصولاتشان با محتوای پیج شما مطابقت دارد و بهترین ارزش را برای آن قائل هستند.

و برای این کار مستقیماً با آنها (از طریق اینستاگرام یا وب سایت هایشان) تماس بگیرید تا سعی کنید در مورد یک معامله ،مذاکره کنید.

 نکته مهم : سعی کنید اعتماد مخاطب فعلی خود را در روند کسب درآمد از دست ندهید و به یاد داشته باشید که استفاده از هشتگ اینستاگرام معرفی گر بسیار خوبی است و به مخاطبین شما می گوید که این ، یک پست اسپانسری است (ایده ای ساده مانند # حمایت شده یا # تبلیغ) که استفاده از آن ایده بسیار خوبی است.

2. یک شرکت وابسته شوید و با فروش محصولات دیگران درآمد کسب کنید.

می توانید محصولات دیگران را بفروشید و تبلیغ کنید. افراد زیادی هستند که از طریق برنامه های وابسته از اینستاگرام درآمد کسب می کنند. تفاوت بین اینفلوئنسر و شرکت وابسته در این است که یک شرکت وابسته در تلاش است تا در ازای دریافت پورسانت، فروش برند شریک را انجام دهد. از طرف دیگر، در ایجاد اطلاع رسانی و آگهی بسیار موثر عمل می کند. یکی ازراه های متداول کسب درآمد از اینستاگرام این راه است.

شرکت های وابسته از طریق لینک پیوندی قابل پیگیری یا کد تبلیغاتی درآمد کسب می کنند و شما در طی فرایند معامله مطمئن می شوید که معامله مستقیما انجام شده یا با واسطه. در فرایند فروش محصولات دیگران، سعی کنید که پست های جذاب ایجاد کنید تا بتوانید به کمک آن ،محصولات را به سادگی تبلیغ کنید. بنابرین برای فروش بیشتر در هر پست ، مطمئن شوید که از طریق لینک یا پیوند موجود در استوری، محصول مورد نظر را تبلیغ می کنید و یک زیرنویس جالب اینستاگرام ایجاد کنید تا بازدید و فروش را افزایش دهید .

در ابتدا ممکن است این فرایند یک بازی سخت به نظر برسد ، اما اگر قصد انجام آن را داشته باشید باید بدانید که کار بسیار آسانی است و بازاریابی وابسته، پتانسیل بسیار زیادی دارد. شما می توانید فعالیت خود را با درج یک تبلیغ در وب سایت یا سایر کانال های بازاریابی یا رسانه های اجتماعی گسترش دهید. پیشنهاد می کنم به هیچ عنوان دنبال فالوور فیک نروید چون یکی از سمی ترین روش ها برای شناخته شدن ضفحه ی شما همین راه است.

و ایده دیگر اینکه می توانید لیست ایده های جالب توجه شرکت های موفق اینستاگرامی را بررسی کنید و از آنها الهام بگیرید. شما باید بدانید که در اینستاگرام چه محتواهایی بیشترین محبوبیت را بین مردم دارند و با دانش در این باره به دنبال بهترین سبک کاری خود باشید!

روش کسب درآمد از اینستاگرام

3- به یک دستیار مجازی تبدیل شوید

اگر ترجیح می دهید در پشت صحنه کار کنید، سعی کنید به عنوان دستیار اینفلوئنسر اینستاگرام همکاری کنید. بسیاری از اینفلوئنسرها در آنجا نیاز به کمک دارند. با فیلتر کردن درخواست های حمایت مالی، اجرای تبلیغات، شناسایی دنبال کنندگان جعلی و موارد دیگر. شما می توانید دستیار آنها باشید و خدمات خود را ساعت به ساعت افزایش دهید و به تبع آن درآمد خود را نیز افزایش دهید.

به عنوان یک دستیار اینستاگرام ، در موارد بسیاری از جمله برنامه ریزی برای پست ها و پاسخ دهنده به نظرات می توانید فعالیت داشته باشید بنابراین اگر همیشه می خواهید مهارت های بازاریابی اینستاگرام خود را بدون اینکه در مرکز توجه باشید یا به عبارتی در پشت صحنه باشید و این فعالیت ها را ادامه دهید این یک موقعیت عالی برای شروع است.

4. فروش خدمات زیرنویس اینستاگرام

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک از اینستاگرام برای تبلیغ کالاها و خدمات خود استفاده می کنند، اما فقط تعداد کمی از آنها از منابع یا تخصص لازم برای نوشتن زیرنویس های خوب اینستاگرام برخوردار هستند. اگر در تهیه زیرنویس های خلاقانه اینستاگرام مهارت دارید، می توانید خدمات خود را به این شرکت ها بفروشید. فقط بخاطر داشته باشید نسخه ای عالی از کار خود به آنها ارائه دهید زیرا آنها درمورد توانایی شما در نوشتن یک نسخه کوتاه جذاب جذاب قضاوت خواهند کرد.

راه کسب درآمد از اینستاگرام

5. فروش عکس ،پوستر و سایر محصولات مجازی

اینستاگرام محیطی مرتبط با تصاویر است. به همین دلیل محصولات و عکسهای زیبا فروش بیشتری دارند.

می توانید عکس ،پوستر  ، نقاشی ، انیمیشن ، فیلم و سایر محصولات مجازی مبتنی بر تصویر یا فیلم را به کمک این محیط بفروشید کافی است که در هر پست ، یک عنوان جالب اضافه کنید و خوانندگان را به دیدن لینک در بیوگرافی خود ترغیب کنید.بنابرین این روش یک روش محبوب دیگری است که مردم از اینستاگرام می توانند درآمد کسب کنند.

فروش عکس پوستر و سایر محصولات مجازی

اگر فکر می کنید عکس های با کیفیت بالا می گیرید، این شانس وجود دارد که بتوانید در ازای آن ها پول دریافت کنید و کسب درآمد کنید. و برای رونق بیشتر کارتان می توانید پس از گرفتن عکس های معمولی، از بهترین برنامه های ویرایش عکس استفاده کنید تا آنها را به عکس هایی عالی تبدیل کنید. سعی کنید هنگام عکسبرداری اصیل، خلاق و سرگرم کننده باشید چرا که این موارد ، مواردی هستند که در نظر کاربران بسیار مورد توجه قرار می گیرند.

نکته :با استفاده از هشتگ های مرتبط اینستاگرام می توانید از اینستاگرام برای ارتقا نمونه کارهای عکاسی خود استفاده کنید.

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

تصاویر خیره‌کننده‌ی تلسکوپ فضایی جیمز وب منتشر شد

ناسا روز دوشنبه اعلام کرد تلسکوپ فضایی جیمز وب، قدرتمندترین رصدخانه‌ای که در مدار قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *