جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه

اگر به‌ دنبال شیک ترین و بهترین مدل لباس های مجلسی و زنانه هستید تا در مهمانی و عروسی ها حسابی بدرخشید، در ادامه با این مقاله همراه باشید.

بهتر است قبل از خرید درباره گزینه‌های موجود اطلاعات کافی به‌دست بیاورید ، و با ‌توجه ‌به ویژگی‌های ظاهری خودتان لباس را انتخاب کنید. با این روش می‌توانید با صرف هزینه‌های معقول بهترین نتیجه را بگیرید. یکی از راه‌هایی که برای خرید یا دوخت لباس زیبا و آراسته به ما کمک می‌کند، دیدن عکسهای مختلف در اینترنت و شبکه های اجتماعی است.

در این مقاله چندین مدل لباس مجلسی زنانه زیبا و شیک و پرطرفدار را مشاهده میکنید.

ست یک رنگ

قبل از شروع لازم است در هنگام خرید لباس به این چند نکته توجه داشته باشید:

اگر پوست شما تیره است بهتر است که از انتخاب لباسهایی با رنگ‌های کدر و تیره که باعث خفگی رنگ پوستتان می‌شود پرهیز کنید. «البته اگر از نوع خاصی از آرایش استفاده می‌کنید که با رنگ لباس شما تناسب دارد، میتوانید به‌سراغ این رنگ‌ها نیز بروید.»فراموش نکنید که فقط هماهنگ‌کردن رنگ پوست صورت با لباس کافی نیست. بلکه درصورتی‌که لباس شما باز است، باید پوست ناحیه گردن و سینه و بازوها را نیز با کرم پودر متناسب با رنگ پوست صورتتان هماهنگ کنید.

همچنین توجه کنید که حتماً نباید لباسهایی مطابق با مد روز بپوشید و یا رنگ سال را انتخاب کنید. بلکه باید توجه کنید کدام لباس با کدام رنگ و کدام شکل برای اندام شما متناسب است. مثلا اگر اندامی چاقی دارید از انتخاب مدل های خیلی باز یا جذب پرهیز کنید.

یکی از زیباترین مدل های لباس مجلسی مدل پیراهن بلند می باشد که در همه ی سنین طرفداران خود را دارد و بیشتر در مراسم ها برای انتخاب لباس پیراهن های بلند مجلسی انتخاب میشود. که برخی با توجه به سلیقه ی خود از لباس های کارشده و گیپور و برخی از لباس های ساده و ساتن انتخاب می کنند که هر کدام زیبایی خود را دارد.

شما میتوانید با نشان دادن مدل لباس مورد نظرتان به خیاط پیراهن زیبایی داشته باشید که هنوز در ویترین های مغازه ها به چشم نمیخورد.

در نیمه شب بخوانید:جدیدترین مدل لباس مجلسی دخترانه

پیراهن زنانه بلند

مدل لباس مجلسی زنانههمانطور که پیش تر اشاره کردیم پیراهن بلند زنانه از پرطرفدارترین مدل های لباس مجلسی زنانه است. در بیشتر مجالس زنان بیشتر رنگ های طوسی و قرمز و مشکی را برای این مدل لباس انتخاب میکنند. تنوع این مدل لباس زیاد است. در این مقاله هم چندین مدل مختلف آنرا مشاهده میکنید.

پیراهن کوتاه مجلسی

مدل پیراهن کوتاه دخترانه

پیراهن کوتاه در دختران کم سن و سال طرفدار بسیاری دارد. این مدل هم تنوع بسیاری دارد که افراد آنرا انتخاب میکنند. در انتخاب این مدل بهتر است بیشتر از طرحهای ساده استفاده کنید. سادگی پیراهن کوتاه باعث افزایش زیبایی و جذابیت آن میشود. همچنین با این لباس میتوانید در زمستان نیم بوت پاشنه دار و در تابستان صندل پاشنه دار و بندی بپوشید.

کت و شلوار مجلسی زنانه

مدل لباس مجلسی ۱۴۰۰

از دیگر مدل های لباس مجلسی زنانه پرطرفدار میتوان به کت و شلوار اشاره کرده امسال یعنی سال ۱۴۰۰ حتی در خیابان نیز شاهد پوشیدن کت و شلوار توسط خانم های خوش پوش بودیم. برای پوشیدن کت و شلوار مجلسی باید چند نکته را رعایت کنید: شلوار آنرا کوتاه انتخاب کنید و برای زیباتر شدن آستین های کت نیز بهتر است کمی کوتاه باشد. سپس با یک شومیز نیم تنه کوتاه و یا شومیز مجلسی طرحدار آنرا ست کنید و از ست مجلسی زیبای خود لذت ببرید.

سرهمی زیبای مجلسی

مدل لباس مجلسی زنانه ۱۴۰۰

یکی دیکر از لباسهای مجلسی ترند سرهمی از بالا تا پایین است. توصیه میشود اگر قد کوتاهی دارید از این لباس استفاده کنید زیرا یک رنگی آن باعث میشود قد شما بلند تر برسد. اکر قد‌ کوتاهی دارید این سرهمی را انتخاب کنید. این نوع سرهمی مجلسی طرفداران خاص و مخصوص به خود را دارند. و بیشتر متاسب زمانی است که سعی دارید استایل اسپرت و خودمانی تری داشته باشید.

بلوز دامن مجلسی

مدل لباس مجلسی زنانه

یکی دیگر از ست های پرطرفدار شومیز و دامن بلند است. این ست بیشتر برای مراسم های تولد به کار میرود اما با ابن حال برخی در عروسی هم آنرا میپوشند. ترکیب رنگی آن به خود شما بستگی دارد. شما به راحتی میتوانید از دامن های بلند طرح دار با طراحی های مختلف هم استفاده کنید. لازم نیست دامن تا پایین پاهای شما امتداد یابد میتوانید دامن های کمی کوتاه تر را انتخاب کنید تا با کفش پاشنه بلند زیباترین ترکیب ممکن را بسازید.

دامن کوتاه مجلسی و شومیز

در مجالس خودمانی تر و زنانه هم میتوانید دامن های کوتاه را انتخاب کنید. لین دامن ها باعث میشود استایل دخترانه تر و زیباتری داشته باشید به خصوص برای افرادی که هیکل زیبا و پاهای زیبایی دارند این بهترین انتخاب ممکن است. فقط سعی کنید شومیزی را انتخاب کنید که با دامن کوتاه شما متناسب بنظر برسد و ترکیب رنگی خیلی متفاوتی نداشته باشد. برای این منظور میتوانید از دو ترکیب رنگ تیره و روشن استفاده کنید.

در انتها هم برترین و معروف ترین مدل های لباس مجلسی زنانه را برای ایده گرفتن مشاهده میکنید:

مدل زیبای لباس مجلسی

یکی از نکاتی که بسیاری از افراد به آن توجه نمیکنند استفاده از رنگ های جدید است. افراد همواره استفاده از رنگ های تیره و قرمز را برای لباس مجلسی انتخاب میکنند. اما بد نیست نگاهی به عکس بالا بیاندازید و ببینید رنگ سبز چقدر زیبا و شکیل است. استفاده از رنگ های دیگر هم میتواند به همین اندازه زیبا باشد کافی است تفکر خود را عوض کنید.

پیراهن کوتاه مجلسی

لباسهای براق ترند سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ است. این مدل باعث میشود در تاریکی شب برق بزنید و توجه همه را به خود جلب کنید. همچنین آستین های بلند آن باعث میشود احساس راحتی بیشتری کنید. به خصوص در مجالس مختلط استفاده از این پیراهن انتخاب خوبی است.

مدل پیراهن مجلسی

مدل پیراهن مجلسی زنانه براق و بلند برای افرادی که طرفدار پیراهن های بلند هستند.

پیراهن زنانه مجلسی

این مدل بهترین مدل پیراهن مجلسی زنانه برای خانوم های ایرانی است. زیرا در عین سادگی زیباست و باعث میشود احساس راحتی کنید. ممکن است یقه آن برای شما کمی باز بنظر برسد که میتوانید به خیاط خود بگویید مدل یقه آنرا عوض کند.

کت شلوار زنانه مجلسی

کت شلوار زیبا برای مجالس

بلوز دامن مجلسی

بلوز دامن مجلسی برای استفاده در تولد و مهمانی های کوچک این مدل همچنین بهترین انتخاب ممکن برای دختران جوان است. استفاده از تناژ رنگی شاد نقطه قوت آن است.

پیراهن بلند زیبا برای عروسی و مجالس رسمی

این پیراهن ممکن است مورد پسند همه افراد نباشد. اما برای ساقدوش ها و یا خانم هایی که میخواهند در عروسی نزدیکان خود شرکت کنند انتخاب خوبی است.

این مدل هم برای خانم های سن بالا انتخاب خوبی است.

در نیمه شب بخوانید:آموزش دوخت توربان

لباس مجلسی دخترانه

مدل لباس مجلسی دخترانه زیبا

لباس مجلسی

این لباس هم انتخاب خوبی برای افراد طرفدار لباسهای پف پفی است. همچنین با رنگ ملایم و زیبایی که دارد باعث میشود در بین دختران جوان طرفداران بیشتری داشته باشد.

مدل لباس مجلسی دخترانه

لباسهای پفی تا زیر زانو انتخاب خوب و مناسبی برای دختران جوان است.

مدل لباس سرهمی مجلسی زنانه

سرهمی زیبا

 

در نیمه شب بخوانید:جدیدترین مدل لباس مجلسی مردانه 2021

 

 

 

 

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

انواع پارچه پاییزی

معرفی اسم انواع پارچه پاییزی برای دوخت لباس

وقتی پاییز فرا می رسد، با تمام سردرگمی هایش که یک لحظه یخ می زنید، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *