بهترین و هیجان انگیزترین پارک های آبی دنیا

یکی از بهترین تفریحات در هوای گرم تابستان، بازدید از پارک های آبی است. در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین و بزرگ ترین و هیجان انگیز ترین پارک های آبی دنیا آشنا کنیم.

Siam Park, Tenerife, Spain

با الهام از فرهنگ سیامی، سیام پارک ادعا می کند که جذاب ترین پارک آبی در اروپا است. این پارک واقع در جزایر قناری در اسپانیا است. یکی از معروف ترین جاذبه های آن برج قدرت است، سرسره ای که در آن از یک شیب عمودی 28 متری سقوط میکنید. آدرنالین در حد کامل! اگر جرات دارید و اعصابتان اجازه می دهد، می توانید چشمان خود را باز کرده و برای چند ثانیه از یک آکواریوم تماشایی لذت ببرید. همه چیز، با سرعت 60 کیلومتر در ساعت؛ عالی نیست؟

پارک آبی

Beach Park, Fortaleza Brazil

فورتالزا پایتخت ایالت Ceara برزیل است و به دلیل سواحلش که توسط تپه های شنی و تالاب ها، درختان خرما و صخره های قرمز تزئین شده است، در سراسر جهان مشهور است. هوای آن بسیار مطبوع و آرامش بخش است. احتمالاً همین دلیل باعث شده است که Beach Park به عنوان مقاصد ضروری برای بازدید در برزیل باشد.

Aquaventure Water Park, Dubai, United Arab Emirates

پارک آبی Aquaventure بزرگترین پارک در کل خاورمیانه و اروپا است. یک پارک برنده جایزه، جایی که به شما اجازه می دهد رکورد شکنی و سرسره های آبی را تجربه کنید، با کوسه ها در مجاورت نزدیک باشید ولی احساس امنیت کنید، یا اینکه در امتداد 700 متری ساحل بکر ریلکس کنید یا بسیاری از مکانهای رزرو شده در پارک را بچرخید. Aquaventure بهترین چیزهایی را که می توان در یک پارک آبی تجربه کرد را به شما میدهد و بدون شک بهترین در دبی است.

پارک آبی

Chimelong Paradise, Guangzhou, China

پارک آبی Chimelong بزرگترین پارک تفریحی در چین است. این پارک که وسعت آن بیش از 60 هکتار است، ظرفیت روزانه 50000 بازدید کننده را دارد. این پارک شایسته قرار گرفتن در میان 5 تای اول جهان برای اولین سواری بومر، طولانی ترین رودخانه، بزرگترین استخر موج، اولین سواری تورنادو در چین، بزرگترین منطقه بازی های آبی برای کودکان و اولین استفاده از ازن در پارک است. تصفیه آب برای اطمینان از خالص ترین کیفیت هم در این پارک موجود است.

Universal Volcano Bay, Orlando, Florida

Universal Volcano Bay یک پارک آبی است که در داخل استراحتگاه های Universal Studios واقع شده و مناسب برای کسانی است که قصد گذراندن تعطیلات خانوادگی در فلوریدا را دارند. در وسط این پارک یک آتشفشان مصنوعی به طول 200 فوت (61 متر) به نام Krakatau قرار دارد که انواع مختلفی از سرگرمی ها را شامل می شود، از جمله بلندترین سرسره در آمریکا. تمام جاذبه های موجود در آتشفشان با الهام از جزایر و فرهنگ های پلینزی گسترش یافته است. شما می توانید اوقات فراغت بیشتری داشته باشید و در صورت تمایل به آفتاب گرفتن از رودخانه پیچ در پیچ، استخر موج و البته صندلی های اتاق استراحت استفاده کنید.

پارک آبی

Aquapark Istralandia, Istria Country, Croatia

جدا از داشتن سواحل خانوادگی، کرواسی یکی از بهترین پارک های آبی جهان را نیز در خود جای داده است. Aquapark Istralandia در محاصره جنگل ها در کشور استریا بزرگترین شبه جزیره دریای آدریاتیک، واقع شده است. پارک آبی در مساحت 81،000 متر مربع گسترش یافته و 23 جاذبه جالب را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. اگر هوس دوز اضافی آدرنالین می کنید، سقوط آزاد با ارتفاع 17 متر که بالاترین سرسره پارک است را امتحان کنید و یا به Space Rocket، سرعتی ترین سواری پارک بروید. علاوه بر لذت بردن از سواری در Sea Hole، که جلوه های بصری و صوتی زیادی دارند، کودکان همچنین می توانند اوقات خوبی را در استخر بچه ها که 1000 متر مربع است داشته باشند.

World Waterpark at West Edmonton Mall, Edmonton, Canada

آیا تا به حال به پارک آبی داخل یک مرکز خرید رفته اید؟ اگر پاسختان منفی است، ورد واتر پارک را از دست ندهید. World Waterpark که در داخل مرکز خرید وست ادمونتون، در ادمونتون کانادا قرار دارد، بزرگترین موج داخلی جهان را در خود جای داده است و بیش از 17 آبشار سرگرم کننده دارد. تفریحات و جاذبه ها به چهار سطح مبتدی، متوسط، پیشرفته و شدید تقسیم می شوند. به عنوان مثال بچه ها می توانند اوقات خوشی را در منطقه دریای کارائیب، استخر دلفین و پد اسپلش بگذرانند که همه از سطح مبتدی هستند.

WetSide Water Park, Queensland, Australia

در صورتی که قصد دارید در زیباترین شهرهای کوچک استرالیا گشت و گذار کنید، حتماً یک روز از پارک آبی WetSide دیدن کنید. پارک آبی WetSide که در خلیج هاروی، یک شهر ساحلی در جنوب کوئینزلند واقع شده است، یک مکان خانوادگی پسند است. هر شنبه شب، این پارک یک نمایش موزیکال، چراغ های رنگی و فواره های آب تماشایی برگزار می کند. به علاوه، ورودی پارک آبی رایگان است.

پارک آبی

Wild Wadi Water Park, Dubai, United Arab Emirates

پارک آبی Wild Wadi که در منطقه جمیرا، یک منطقه مسکونی ساحلی در دبی واقع شده، یک سرزمین عجایب آبیست که برای همه ی سنین طراحی شده است. به لطف ایمنی، فناوری و نوآوری، این پارک چندین جایزه محلی و بین المللی از جمله 2007 Gold Quality Award Gold را به دست آورده است.

Aquatica Water Park, Orlando, Florida

پارک Aquatica با رتبه بندی یکی از برترین پارک های آبی جهان، در جنوب اقیانوس آرام است و در آن از طلسم های مستقر در استرالیا و نیوزیلند استفاده می شود. این پارک دارای جذابیت برای همه گروه های سنی است. در این پارک دو استخر موج، یک منطقه ساحلی ماسه سفید مصنوعی، سرسره های خانوادگی و استخرهای بزرگ و موج کنار هم وجود دارد. در بهار سال 2021، پارک آکواتیکا جاذبه ای کاملاً جدید را راه اندازی میکند: مسابقه Riptide که اولین مسابقه دوئل فلوریدا خواهد بود.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

ویزای توریستی انگلیس

شرایط ویزای توریستی انگلیس

ویزای توریستی انگلیس موضوع مقاله امروز مجله نیمه شب است. همانطور که می دانید گردشگری …

2 نظر

  1. ای خدا قسمت کن ما هم این پارکا بریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *