۱۰ تا از بهترین و بزرگترین فروشگاه های آنلاین جهان از نظر فروش تا طراحی

همه ما عاشق خرید آنلاین هستیم، اما مشکلاتی هم هست که موقع خرید آنلاین با آنها روبرو می شویم. اگر در خرید آنلاین مبتدی باشیم، همه ی سایت های فروشگاهی جهان با رنک بالا را نمی دانیم. حتی اگر بتوانیم در سایت خاصی خرید کنیم، ممکن است به کشور ما ارسال نشود و حتی اگر این کار را انجام دهند، هزینه حمل و نقل کاملاً بی رحمانه است! و خرید به صرفه ای نخواهید داشت. ما بهترین سایت های فروشگاهی جهان را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با استفاده از آنلاین شاپ های ایرانی از این سایت ها خرید کنید. شما هم می توانید برای خود یک سایت فروشگاهی آنلاین بسازید!

 

1. Amazon.com

آمازون وب سایتی است که برای هر کشور جداگانه شخصی سازی شده است. از آمازون هند گرفته تا آمازون استرالیا، همه چیز برای مصرف کننده در دسترس است. در واقع، آمازون یک رقیب سرسخت برای همه درگاه های خرید آنلاین محلی در همه جا از جمله در یک کشور غول پیکر مانند هند است. آمازون تاکنون عملکرد خوبی داشته و سود کل مشتریان خود را کسب کرده است.

بهترین سایت های فروشگاهی جهان

2. Walmart.com

سایت Walmart یکی دیگر از بزرگترین فروشگاه های خرید آنلاین در جهان است. برای قیمت های ارزان و حمل و نقل رایگان از Walmart.com دیدن کنید و تخفیف دریافت کنید، همچنین میتوانید برای صرفه جویی بیشتر، از کارت اعتباری Walmart استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : طرز تهیه پنیر کبابی

3. Ebay.com

سایت Ebay شگفت انگیز است. در این وب سایت افراد تازه وارد نیز می توانند کالاهای جدید خود را به فروش برسانند. بنابراین، ممکن است با عجیب ترین کالاهایی روبرو شوید که به صورت آنلاین فروخته می شوند.
برو و هر آنچه را که می خواهی در ebay بیاب. اگر هیچ جای دیگر دنیا چیزی را که میخواهید پیدا نکرده اید، احتمال اینکه آن را در ebay برای خرید پیدا کنید وجود دارد.

4. Alibaba.com

علی بابا همچنین یکی از پرتال های محبوب خرید آنلاین است و به شما امکان می دهد تعداد زیادی محصول از درگاه آن خریداری کنید. علی بابا وب سایتی است که به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته و بسیار محبوب و مشهور در سراسر جهان است، و دارای محصولات بسیار متنوعی است، از زیست شناسی گرفته تا کشاورزی و مواد شیمیایی.
هنگامی که سفارش خود را ثبت کردید، روش کار و روش پرداخت نسبتاً راحت است و به راحتی به مواردی که سفارش داده اید دسترسی خواهید داشت.

5. Target.com

قرار بود تارگت یک درگاه محلی خرید آمریکایی باشد اما هم اکنون در سراسر جهان ارائه می شود؛ تعداد زیادی از محصولات را به فروش می رساند و در بین مردم نیز محبوب است. به قدری محبوب که تعداد زیادی از افراد وفادار به سایت target.com شدند و از جای دیگری خرید نمی کنند.

خرید آنلاین

6. Bestbuy.com

همانطور که از نام آن پیداست، سایت فوق العاده مفیدی است. این سایت قیمت ها را از سراسر وب مقایسه می کند و سپس ارزان ترین ها را برای شما لیست می کند. از این رو، اگر به دنبال یک معامله خوب هستید، bestbuy.com پاسخ شماست. شما می توانید هرچیزی را که بخواهید در این سایت پیدا کنید؛ از لباس گرفته تا لوازم جانبی. بنابراین، اگر به دنبال یک خرید عالی هستید، به bestbuy سربزنید و هرچه میخواهید انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید : چطور از توییتر فیلم دانلود کنیم؟

7. Flipkart.com

سایت Flipkart یک وب سایت هندی است که به آرامی در سراسر جهان جایگاه خود را کسب کرده. درحال حاضر، در آسیا بسیار محبوب است و تعداد زیادی از مردم فقط از این سایت خرید می کنند. این سایت مبلغ زیادی پول جمع می کند و به همه درگاه های تجارت الکترونیک دیگر سود می دهد. Flipkart امروزه غول بازار و رقیب آمازون محسوب می شود. با کمال تعجب، این فروشگاه بسیار کوچک فقط به عنوان یک کتابفروشی تاسیس شد اما به تدریج پیشرفت های چشمگیری کرد.

بهترین سایت های فروشگاهی جهان

8. Shop.com

شما می توانید تمام آنچه را که دوست دارید در shop.com پیدا کرده و بخرید. این سایت با سایت های قبلی یک تفاوت ویژه دارد، اغلب به شما امکان می دهد کالاهایی را با 1 دلار ناچیز خریداری کنید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که 1 دلار پیشنهاد دهید و اگر هیچ کس دیگری به آن پیشنهاد ندهد، محصول 1 دلار برای شماست. بنابراین، در shop.com، شما این امکان را دارید که محصولات را با نرخ بسیار ارزان خریداری کنید.

9. Groupon.com

سایتGroupon یک وب سایت خرید آنلاین وپر از معاملات و تخفیف های شگفت انگیز است و هرروز تعداد زیادی به این وب سایت مراجعه می کنند. کلمه ی تخفیف در این سایت معنا پیدا میکند، چون به شما امکان خرید چیزی را با کمتر از نصف قیمت اصلی می دهند! بنابراین، اگر می خواهید چیزی بخرید و به دنبال تخفیف زیادی هستید، قطعاً groupon.com پاسخ شماست.

بهترین سایت های فروشگاهی جهان

10. Ikea.com

اگر به دنبال مبلمان هستید، پاسخ شما Ikea است. در این سایت انواع مبلمان به صورت آنلاین در دسترس است و یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های آنلاین مبلمان است. هر روز تعداد زیادی از خریداران به این وب سایت رفته و خرید می کنند. از این رو، Ikea یکی از بهترین رتبه ها را در بین فروشگاه های خرید آنلاین دارد.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

گوشی سامسونگ

لیست قیمت گوشی سامسونگ

سامسونگ بدون شک بزرگ ترین نام در دنیای اندروید است و اگر قصد خرید یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *