مدل مانتو مجلسی عید ۱۴۰۰ (چی بپوشیم چی نپوشیم؟)

انتخاب مدل مانتو بخشی از مهم ترین قسمت خرید لباس زنانه به شمار می رود و شما به عنوان یک بانوی ایرانی، بهتر است انتخاب خاص و مناسبی را با توجه به سلیقه خود داشته باشید! این که چه مدل مانتو مجلسی عید ۱۴۰۰ انتخاب کنین و چقدر براش هزینه کنین خیلی به سبک زندگی شما بستگی داره. طبیعتا اگر استفاده خیلی زیادی از مانتوهاتون داشته باشین باید به مدل‌های راحت‌تر و ماندگارتر علاقه نشون بدین ولی اگر استفاده خیلی کمی از مانتوهاتون دارین احتمالا مدل‌هایی که با هرجور استایلی هماهنگی دارن بیشتر به درد شما می‌خوره. ما در نیمه شب به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر مانتوها براتون کاربرد خاصی ندارن هزینه زیادی رو به آنها اختصاص ندین ولی در نهایت انتخاب کاملا به عهده خودتونه!

مدل مانتو عید

از آن‌جا که دورۀ از مد افتادن دیگر سپری شده، افراد بیشتر از اینکه دغدغه داشته باشند که چه مدل مانتو مجلسی عید مد شده یا قرار است که مد شود، می‌توانند به این توجه داشته باشند که چه نوع لباسی بیشتر به آن‌ها می‌آید. چنین تغییر مهمی در دنیای مد، تنوع گسترده‌ای از انواع و اقسام لباس‌ها و استایل‌ها را در اختیار افراد و به‌خصوص خانم‌ها قرار می‌دهد. اما چه مدل مانتویی بیشتر به شما می‌آید؟

مدل مانتو مناسب خانم های کوتاه قد و ریز اندام:

شاید این جمله به گوش شما هم خورده است: خوش تیپ بودن مختص افراد قد بلند و دارای شانه های پهن میباشد!
در این مقاله قصد داریم به شما یادآوری کنیم که این جمله، الزاما صحیح نیست ! باور کنید افراد قد کوتاه یا به اصطلاح ریزه ای که قدشان ممکن است حتی به ۱۶۰ هم نرسد نیز، میتوانند جزو خوش تیپ ترین و جذاب ترین افراد قرار گیرند!
شما میتوانید با اینکه قدی کوتاه دارید با پوشیدن لباس های مناسب، کاری کنید که نه تنها قد کوتاهتان به چشم افراد نیاید، بلکه آنها مجذوب تیپ شما شوند!

مدل مانتو مناسب خانم های کوتاه قد

 

دو اصل مهم برای مدل مانتو مناسب خانم های کوتاه قد:

بهتر است از مانتو های بلند استفاده نکنید!

پوشیدن مانتو بلند باعث می شود تا قدتان کوتاه تر از حد معمول به نظر برسد. مانتو کوتاه میتواند جایگزین مناسبی برای خانم های با قد کوتاه باشد و قد آن ها را متناسب تر نشان دهند. همچنین بهتر است مانتو هایی با فرم اندامی را برای پوشیدنتان انتخاب کنید. مانتو هایی که دقیقا مناسب اندامتان باشد!

یادتان باشد هنگام خرید به سایز لباس توجه زیادی بکنید، زیرا اگر حتی کمی بزرگتر از سایز شما باشد مجبورید مانتویی با آستین های بلند یا حتی مانتویی با شانه های افتاده داشته باشید که حتما نیاز است خیاط آن را برایتان اصلاح کند.

بهتر است از مانتو های شلوغ استفاده نکنید!

با انتخاب و خرید مانتو هایی با طرح ها و بافت های رنگی و شلوغ، موجب گم شدن خودتان در میان آنها میشوید! بهتر است از لباس هایی با ترکیب دو رنگ ساده استفاده کنید. البته که استفاده از راه های عمودی باریک روی مانتو باعث می شود بلندتر به نظر برسد.

مدل مانتو مناسب خانم های بلند قد:

اگر شما قدی بلند دارید و فکر میکنید همین موضوع باعث خوش تیپ بودتنان است باید احساس خطر کنید!
شما یکی از اصول خوش تیپی را دارید اما این باعث نمیشود که هنگام انتخاب و خرید مدل مانتو مجلسی عید ، دقت کافی را به خرج ندهید.

مدل مانتو مناسب خانم های بلند قد

 

دو پیشنهاد برای خانم های قد بلند:

  • بهتر است تک رنگ نباشید!

لباس های تکرنگ، به دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد می کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. بنابراین، بهتر است برای اینکه خیلی بلند به نظر نرسید، با ترکیب رنگ های مختلف مانتو، شلوار و کفش، قدتان را متناسب ‏تر نمایش دهید.

  • بهتر است از مانتو های خیلی کوتاه استفاده نکنید!

زمانیکه از مانتوهای خیلی کوتاه استفاده میکنید، پاهایتان بلندتر از اندازه واقعیشان به نظر میرسند پس سعی کنید از این مانتوها در انتخابتان دوری کنید.
مانتوهای کمردار می توانند ایده مناسبی برای خوش ترکیب تر به نظر رسیدن شما باشند. میتوانید از آنها نیز استفاده کنید.

مدل مانتو مناسب خانم های چاق:

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد از گشتن و چرخیدن در پاساژ ها و سایت های مختلف خسته شده اید و هنوز مانتوی مورد علاقه خود را پیدا نکرده اید، بهتر است به مزون های اینستاگرام سر بزنید!

چند پیشنهاد مختص شما:

  • بهتر است از مانتو کشی و چسبان استفاده نکنید!
  • بهتر است از مانتو هایی با خطوط راه راه افقی استفاده نکنید! (خطوط افقی شما را از آنچه واقعا هستید درشت تر نشان خواهند داد!)
  • بهتر است از مانتو های خیلی کوتاه استفاده نکنید!

مدل مانتو هایی که برش هایی در پهلوها دارند، میتوانند پیشنهادی مناسب برای شما باشند که باعث شیک بودنتان خواهند شد.

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

مزایای استفاده از سوتین‌های ورزشی نسبت به سوتین‌های معمولی

آیا استفاده از سوتین ورزشی ضروری است؟

سوتین‌های ورزشی به طور خاص برای پوشیدن هنگام ورزش طراحی شده‌اند. تمرکز طراحی آنها بر …

2 نظر

  1. جالب بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *