جدیدترین مدل های مانتو پاییزه 1401

با نزدیک شدن فصل پاییز، تمامی لباس های شما نیز تحت تأثیر دمای سرد قرار میگیرند و مانتو های خنک و تابستانی جای خود را به مانتو های پاییزه و گرم می دهند. در این فصل باد و باران انقدر زیاد هستند و هوای بیرون به حدی تغییر می کند که نمی توان تصور کرد در ماه های گذشته به راحتی با مانتو های تابستانی و خنک به بیرون می رفتید. اما نگران نباشید ، هنوز زمان زیادی برای آماده سازی کمد خود  برای فصل جدید دارید!

اگرچه می توانید پر کردن کمد خود را با خریدهای کوچکتر شروع کنید ، مانند خرید کلاه های شیک پاییزی ، اما خرید اقلام بزرگتر مانند مانتو ها و بارانی های پاییزی ممکن است سخت و دشوارتر باشد.

ما در این مقاله و در لیست زیر انواع مانتو پاییزی ترند 1401 را برای دماهای مختلف اماده کرده ایم. که مطالعه آن به خرید راحتتر کمک میکند.

1. انواع بارانی برای پاییز 1401

مانتو پاییزی

همانطور که میدانید در فصل پاییز باران زیادی میبارد. یکی از مهم ترین مانتو هایی که در پاییز توصیه میشود داشته باشید ، بارانی بلند است. امسال بارانی هایی با رنگ های شیری و کرم  ترند شده اند. پیشنهاد میشود در سال 1401 حتما یک عدد بارانی شیری یا کرم رنگ در کمد خود داشته باشید.

در نیمه شب بخوانید: ۱۰ ترند محبوب پاییز ۲۰۲۱

2. پافر های بدون آستین

مانتو پاییزی ۱۴۰۰

پافرهای جدید و بدون آستین در بین دخترهای جوان بسیار پرطرفدارند. داشتن یک عدد پافر نیز برای روزهای سرد توصیه میشود. پافر خود را میتوانید به راحتی با رنگ های مختلف هودی ست کنید و بپوشید با استفاده از رنگ های مختلف هودی استایل خود را جدید و متفاوت کنید. این پافر ها برای زمستان هم مناسبند و به نوعی برای دو فصل متوالی مورد استفاده قرار میگیرند.

مانتو پاییزه ادله و پافر پاییزه

3. مانتو پاییزی پشمی و کوتاه

 

همانطور که در تابستان امسال مانتو های کوتاه طرفداران بسیاری داشتند. در فصل پاییز نیز استفاده از مانتو های پاییزه پشمی و کوتاه طرفداران مخصوص به خود را دارند. اگر قد کوتاهی دارید سعی کنید از مانتو های کوتاه و تا بالای زانو استفاده کنید. اگر مانتوی شما جلو باز بود در زیر آن از یک بافت زیبا و یقه اسکی استفاده کنید.

4. مانتو پاییزه با جنس چرم

مانتو در سال ۱۴۰۰

مانتو های چرمی پاییزه ترند سال 2022 است. به تازگی این مانتو در عکس های افراد معروف جهان مشاهده میشود. این مانتو را به راحتی میتوانید با بوت های بلند و چرمی ست کنید. این مانتو در رنگ های قرمز و مشکی پرطرفدار تر است. اگر میخواهید استایل شیک و لاکچری داشته باشید این مانتو بهترین انتخاب برای شماست.

5.مانتو پاییزی اسپرت:

 زیبا و پاییزه ۲۰۲۱

مانتو کوتاه اسپرت نیز انتخاب خوبی برای روزهای پاییزی است. در این فصل در بعضی روزها دما گرم تر از روزهای عادی است در این این روزهای گرم ، میتوانید این مدل مانتو را بپوشید. یکی از مزیت های مانتو با این جنس پارچه این است که با همه شلوار ها ست میشود. و مناسب افراد با تیپ های اسپرت است.

6.شنل پاییزی:

مانتوهای شنلی و کوتاه نیز در عین سادگی و زیبایی ترند سال 1401 هستند. این مانتو ها به راحت بودن معروفند و هنگامی که آنها را بپوشید به شدت احساس راحتی میکنید. سعی کنید این مانتو را در جنس های پشمی خریداری کنید تا در سرمای زمستان هم قابل استفاده باشند. مانتو های شنلی استایلی متفاوت و شیک به شما میبخشند که عاشق آن میشوید.

در نیمه شب بخوانید:مرکز خرید لباس زنانه در تهران | از کجا لباس زنانه بخریم؟

7.مانتو پاییزه با پارچه کبریتی

مانتو شیک فصل

مانتو پاییزه پشمی چهار خونه و کبریتی

یکی از پارچه های معروف برای مانتو های پاییزه پارچه کبریتی است.این پارچه جنس ضخیمی دارد که باعث میشود احساس گرما نکنید. اگر از طرفداران استایل اسپرت هستید حتما این مدل پارچه را امتحان کنید. اما توجه کنید این مانتو در صورتی که بیش از حد بلند باشد زیبا نمیشود و بهتر است کوتاه ترین حالت ممکن را برای آن در نظر بگیرید.  مانتو های کبریتی و پشمی با کفش های دکتر مارتینز استایل خوبی می شود.

مانتو پاییزه کبریتی

8. پیراهن مردانه پشمی

یک پیراهن مردانه اورسایز پشمی یکی از گزینه های مانتو برای این پاییز است. حتی می توانید در فروشگاه های مردانه گزینه های خوبی پیدا کنید. ترکیب آن با شلوار جین آبی و کتونی سفید می توانید یک استایل کامل برای شما بسازد.

 

 

در انتهای مقاله چند مدل معروف و زیبای مانتو های پاییزه را برای ایده گرفتن مشاهده میکنید.

بارانی بلند شیکبارانی بلند و زیبا مناسب افراد لاغر

بارانی بلند شیکبارانی مشکی بلند از زیبا ترین انواع مانتو های پاییزه

بارانی بلند شیکترکیب زیبای بارانی بلند با هودی سفید

پافر کوتاه با هودی

مانتو پاییزه پشمی

مانتو زیبای پاییزمانتوی کوتاه پاییز

مانتو پشمی پاییز

 

مانتو پاییزه چرم

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

رنگ لباس پاییزی

بهترین رنگ پارچه برای لباس پاییزی

روند رنگ لباس های پاییزی منعکس کننده فصل و تغییر رنگ برگ در طبیعت است. …

2 نظر

  1. چقدر عالی بود واقعا ممنون مقالات مد و استایل تون عالی و کامله ??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *