لوکس ترین و گران ترین برج های تهران

شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که به گشتن بین برج های لوکس تهران علاقمند هستند. گشتن بین برج‌ها و خانه‌های لوکس و لاکچری برای بسیاری از افراد بسیار جذاب و سرگرم کننده است. حتما میدانید که تعداد این خانه‌ها در تهران زیاد است. اما آیا هر کس می تواند در این برجهای لوکس و گران تهران اقامت گزیند ؟ جواب قطعا خیر است .

گذشته از بحث مالی، ورود مشتریان به این برج ها آزاد نیست! شما باید شأن اجتماعی ویژه داشته باشید، تحصیلکرده باشید، خوشنام باشید و حاشیه نداشته باشید و جمعیت خانواده‌تان کم باشد تا بتوانید در خانه‌های لاکچری برج‌های معروف تهران ساکن شوید.

در ادامه ی مطلب به معرفی لوکس ترین و گران ترین برج های تهران می پردازیم و اگر شما علاقمند به آشنایی با اماکن لوکس و گران تهران هستید با ما در ادامه مطلب همراه باشید .

لوکس ترین و گران ترین خانه ها و برج های لوکس تهران

گشتن بین خانه های لوکس تهران جدا از بحث سرگرمی‚ برای بسیاری از معماران و طراحان دکوراسیون حکم تحقیق را دارد. به این معنی که آن‌ها برای بروز کردن اطلاعات خود در رابطه با کار و فعالیتی که انجام می‌دهند باید با این دسته از خانه‌ها آشنایی داشته باشند و کاملا متدها و تکنیک‌های به کار رفته در ساخت آن‌ها را بشناسند. پس شناسایی این خانه‌ها الزاما فقط برای سرگرمی نیست. بسیاری از افراد هم برای خریداری و انجام تحقیقات درباره خرید خانه در بین خانه‌های لوکس می‌گردند. به همین دلیل در این مقاله به معرفی چند مورد از گران ترین خانه های تهران می‌پردازیم.

برج رولکس فرمانیه

این برج از اسمش هم پیداست که برجی لوکس و گرانقیمت است چرا که علاوه بر امکانات بی نظیر درون آن پزشک اختصاصی هم دارد. برج رولکس فرمانیه یکی از باشکوه‌ترین و خارق‌العاده‌ترین برج‌های لوکس تهران است که قیمت‌های میلیاردی آن سر به فلک کشیده است. یکی از ویژگی‌های این برج این است که افراد خاصی در آن زندگی می‌کنند. یکی از این افراد علی دایی است که در پنت‌هاوس استثنایی و فوق‌العاده این برج زندگی می‌کند. علاوه بر علی دایی، کریم باقری هم یکی از افراد سرشناس است که در این برج زندگی می‌کند.

برج رولکس فرمانیه

برج رولکس فرمانیه ٥٢ واحد لوکس و تمام‌عیار از ١٣٠ متر تا ٣٠٠ مترمربع دارد که هر واحد آن به قیمت متری ٧٠ تا ٧٥‌میلیون تومان هم به فروش می‌رود. مجتمع رولکس فرمانیه، دو استخر ٧٠٠ متری به صورت مجزا برای آقایان و بانوان دارد. علاوه‌ بر استخرهای ویژه‌ای که در این برج وجود دارد، ساکنان رولکس فرمانیه می‌توانند از سالن‌های بدنسازی با امکانات ویژه در محل زندگی‌شان استفاده کنند.

جالب اینجاست که در سالن‌های بدنسازی برج رولکس، مربیان حرفه‌ای شنا، بدنسازی و ایروبیک هم حضور دارند که هر خانواده‌ای می‌تواند در زمان‌های درنظر گرفته شده از حضور آنها استفاده کند. این مربیان حتی مسائل پزشکی ساکنان ساختمان را هم به صورت مدام چک می‌کنند و این یعنی شما اگر مولتی‌میلیاردر باشید، حتی لازم نیست برای چکاپ به بیمارستان یا مطب دکتر مراجعه کنید. همچنین برج رولکس فرمانیه زیباترین و منحصربه‌فردترین لابی را بین برج‌های معروف تهران دارد.

این برج کارواش مرکزی و سیستم استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم نیز دارد. لابی شیک و مبله این برج ۶۰۰ مترمربعی و با دکوراسیونی بسیار عالی، میزبان ساکنان و میهمانان این برج فوق لوکس شمال تهران است که بیش از ١٠ لابی‌من به صورت شبانه‌روزی در این مجموعه مشغول به کار هستند.

اگر بگوییم نمای خارجی این برج همچون قصری مجلل و باشکوه است که زیبایی و ابهت ویژه‌ای به شمال تهران داده، اغراق نیست. هزینه شارژ این ساختمان منحصربه‌فرد براساس متراژ خانه‌ها از ساکنان گرفته می‌شود. قیمت شارژ واحدهای این برج از متری ٢٥٠‌هزار تومان آغاز می‌شود و تا ٤٠٠‌هزار تومان ادامه دارد. در واقع ساکنان برج رولکس براساس متراژ خانه‌های خود و امکاناتی که از آنها استفاده می‌کنند، شارژهای نجومی خود را پرداخت می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برج قرار گرفتن نمایندگی ساعت رولکس در کنار آن است که همین موضوع باعث شده سازندگان این برج نام «رولکس» را برای آن انتخاب کنند.

برج روما رزیدنس کامرانیه

این برج از هوشمندترین ساختمان‌های تهران است. لوکس‌ترین و هوشمندترین امکاناتی را که می‌توان تصور کرد در این برج تعبیه شده است. لابی ١٠٠٠ متری این برج از زیباترین لابی‌های برج‌های لوکس تهران است که جلال و شکوه آن شباهت زیادی به کاخ ورسای فرانسه دارد، همین موضوع هم از دلایل شهرت این برج است.

برج روما رزیدنس کامرانیه

ساخت این برج هزینه‌ای از متری ١٠‌میلیون تومان به بالا برای سازنده آن‌ که گفته می‌شود پدر فولاد ایران است، داشته است. مساحت این برج ٧هزار مترمربع است که در خیابان کامرانیه شمالی قرار گرفته است.

روما رزیدنس شامل ۶۵ واحد مسکونی در ۱۵طبقه است که تمام واحدها جوری طراحی شده‌اند تا حتی ساکنان طبقه اول آن هم چشم‌انداز منحصربه‌فردی داشته باشند.

برج روما رزیدنس دارای سه طبقه زیرزمین و یک طبقه همکف است که تمامی پارکینگ‌ها، فضاهای تاسیساتی، لابی، مکان‌های تفریحی، سالن اجتماعات، بلوک‌های تجاری و سایر مشاعات را دربرگرفته است.

سازندگان و طراحان این برج همه چیز را برای رفاه حال ساکنان آن در نظر گرفته و این برج لاکچری و لوکس را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که حتی مشکل‌پسندترین میلیاردرهای ایرانی هم نتوانند ایرادی از آن بگیرند.

این ساختمان دو پنت‌هاوس در طبقات ١٤ و ١٥ با متراژهای ٩٢٦ و ١٤٠٠ متری دارد که گفته می‌شود ‌سال گذشته به قیمت‌های نجومی متری ٦٠‌ تا ٧٠‌میلیون تومان به فروش رفته‌اند.

سالن بیلیارد، استخر، جکوزی، سالن ورزشی، کنترلرهای هوشمند ABB در خانه‌ها، اتاق میهمان موجود در واحدها، وسایل خانه با بهترین کیفیت، سیستم اعلام حریق، دوربین‌های امنیتی مداربسته، آنتن مرکزی و WIFI از امکانات منحصربه‌فرد این برج هستند.

سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و حتی روشنایی این برج استثنایی هوشمند است و ساکنان این برج می‌توانند از طریق نرم‌افزارهایی که در گوشی‌های هوشمند خود دارند گرما، سرما و نور خانه خود را کنترل کنند.

این ساختمان به گونه‌ای ساخته‌شده که در برابر زلزله‌های ٨ ریشتری مقاومت دارد و در همین راستا استاندارد ISO 9001 در طراحی و ساخت برج‌های مسکونی  را از سازمان نظام مهندسی گرفته است.

برج چناران

برج لاکچری چناران پارک رزیدنس در منطقه الهیه تهران قرار دارد که لوکس‌ترین خانه‌های تهران را در خود جای داده است. این برج زیبا در ١٣ طبقه و ٢٦ واحد مسکونی با امکانات فراوان در زمینی با وسعت حدود هشت‌هزار متر مربع بنا شده است. معماران این ساختمان منحصربه‌فرد از معروف‌ترین آرشیتکت‌های ایرانی هستند که معتقدند برج چناران، مجتمعی لوکس و تمام‌عیار است که به طرز غیرقابل تصوری طراحی و مهندسی شده تا بالاترین انتظارات افراد خاص را برآورده کند.

این سازه‌ لوکس که در جمع پنج ساختمان برتر تهران قرار گرفته، دارای ۱۳ طبقه و ۲۶ واحد مسکونی است. متراژ این خانه‌های لوکس بین ۳۲۰ تا ۶۴۰ مترمربع است که برای ساخت هر متر  از آنها بین ٧ تا ٩‌میلیون تومان هزینه شده است. در هر طبقه یک، دو یا سه واحد و در طبقه آخر آن‌ یک پنت‌هاوس قرار دارد و مشاعات این مجتمع شامل ۲۰۰۰ متر لابی با ارتفاع ۱۲ متر، استخر ۵۰۰ مترمربعی و سالن ورزشی بسیار مجهز است.

امکانات فراوان این برج از پیست پیاده‌روی گرفته تا استخر و آب‌نماهای زیبا و آبشار بر جذابیت‌های آن افزوده است. علاوه بر این، داخل واحدها نیز به زیبایی آراسته شده است. شیرآلات با روکش طلا برای واحدها ساخته شده است و گچ‌بری زیبایی در خانه‌ها به چشم می‌خورد. پارکینگ برای هر خودرویی که بخواهد وارد شود به‌طور اتوماتیک برای همان پلاک خودرو باز می‌شود.

سیستم امنیتی فوق پیشرفته‌ای در برج اعمال و ورود و خروج از ساختمان کنترل می‌شود. علاوه بر اینها، از آخرین تکنولوژی‌های روز و بهترین‌های بازار برای تجهیزات آسانسور، تجهیزات ارتباطی و پنجره‌ها استفاده شده است. نمای این برج به‌طور استثنایی زیباست و فضای سبز داخل آن هم به‌طور منحصر به فردی طراحی شده است.

جالب اینجاست که مالک این برج تمام واحدهای آن را فروخته و هیچ‌کدام را اجاره نداده است. در حال حاضر قیمت هر متر مربع از واحدهای این برج لاکچری بین ٥٠ تا ٦٠‌میلیون تومان است.

در نیمه شب بخوانید: معرفی هتل های لوکس و گران تهران

برج پارامیس فرشته 

این برج13  طبقه و لوکس در خیابان فرشته تهران قرار دارد. واحدهای مسکونی این برج لوکس و زیبا 450 مترمربع با4 متر ارتفاع و پنت هوس آن 540 مترمربع است.

امکانات دیگر این خانه‌ی لوکس شامل 500 مترمربع لابی با ارتفاع 6.5 متر، 150 مترمربع سالن اجتماعات، 300 مترمربع استخر، 100 متر سالن ورزشی و دو هزار متر مشاعات بسیار لوکس و دیزاین شده اشاره کرد.

این ساختمان هم مثل موارد قبلی کاملاضد زلزله و عایق کامل در برابر صدا و هوا است .

برج آلتون کورت نیاوران

برج آلتون کورت، یکی از لوکس‌ترین برج ‌های تهران می باشد که در منطقه نیاوران ساخته شده است. از ویژگی های برج آلتون مقاومت بالای آن در برابر زلزله می باشد. استفاده از فولاد ضد زلزله و عایق صوتی موجب استحکام و مقاومت بنا شده است.

در فضاهای داخلی این برج زیبا از سنگ در رنگهای مختلف استفاده شده است. کنتراست بکار برده شده در رنگ بندی سنگها فضایی لوکس را به وجود آورده است. در مبلمان برج از رنگهای فاخر طلایی و زرشکی استفاده گردیده که فضایی کلاسیک و شیک را تداعی می کند.

24 طبقه و 60 واحد مسکونی در ابعاد مختلف ( بین 250 تا 700 متر مربع) از خصوصیات برج آلتون کورت می باشد.

فضای خارجی برج، دارای مناظر طبیعی زیبا می باشد که برای گذراندن اوقات فراغت مکانی بی نظیر است.

امکانات برج آلتون کورت، باند هلی کوپتر، لابی زیبا با 600 متر مساحت، دو واحد پنت هاوس، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، استخر، روف گاردن، فواره و پارکینگ طبقاتی می باشد که یکی از گرانترین برج های تهران نیز می باشد.

برج پارامیس فرشته

در خیابان فرشته که در منطقه الهیه تهران است، برج زیبایی چشم ها را خیره می کند که یکی از چشم نوازترین برج های تهران می باشد. برج پارامیس با 6700 متر مربع مساحت و نمایی کلاسیک می تواند بیننده را به تحسین وا دارد.

برج پارامیس برجی زیباست که دارای 13 طبقه و پنت هاوس 540 متری می باشد که از امکانات رفاهی مناسبی برای یک زندگی مرفه برخوردار است.

لابی 500 متری، سالن اجتماعات، سالن ماساژ، استخر، فضای سبز، کافی شاپ، پنت هاوس و پارکینگ از ویژگی های این برج زیبا و چشم نواز است.

برج رولکس فرمانیه

این برج یکی از برج های گران قیمت تهران میباشد که پزشک اختصاصی دارد.این برج یکی از باشکوه ترین برج های تهران میباشد که خاص بودن آن از جهت ساکنین آن نیز هست.از ساکنین این برج علی دایی و کریم باقری میباشند. برج رولکس فرمانیه ٥٢ واحد لوکس دارد که از ١٣٠ متر تا ٣٠٠ مترمربع دارد که هر واحد آن به قیمت متری ٧٠ تا ٧٥‌میلیون تومان هم به فروش می‌رسد.این مجموعه دو استخر به متراژ 700 متر دارد که برای بانوان و آقایان به صورت مجزا میباشد.همچنین شامل باشگاه بدنسازی به همراه مربیان حرفه‌ای شنا، بدنسازی و ایروبیک میباشد.این برج کارواش مرکزی و سیستم استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم نیز دارد. لابی شیک و مبله این برج ۶۰۰ مترمربعی و با دکوراسیونی بسیار عالی، میزبان ساکنان و میهمانان این برج فوق لوکس شمال تهران است که بیش از ١٠ لابی‌من به صورت شبانه‌روزی در این مجموعه مشغول به کار هستند.

ساختمان نارسیس

یکی از برج های لوکس تهران مجتمع نارسیس است که در الهیه تهران واقع شده است. این ساختمان دارای امکانات عالی است و یکی از مدرن‌ترین ساختمان‌های تهران می‌باشد. ساختمان نارسیس طراحی و معماری بسیار جذابی دارد که در زمینی وسعت ۲۰۰۰ متر مربع طراحی و ساخته شده است. این مجتمع دارای ۹ طبقه است که شامل ۳۰ واحد مسکونی می‌باشد. هر واحد مسکونی دارای متراژی بین ۲۰۲ تا ۳۳۰ متر مربع می‌باشد. این ۹ طبقه شامل یک طبقه لابی‚ ۶ طبقه مسکونی که طبقات روی همکف را شامل می‌شوند و ۲ طبقه زیرزمین است که برای پارکینگ مجموعه در نظر گرفته شده است. پارکینگ این مجتمع دارای ۳۶ واحد مجزا برای پارک خودروها می‌باشد.

لوکس ترین خانه تهران

جالب است بدانید که یکی از مزیت‌های این مجتمع ارتفاع سقف آن‌هاست که ۳ متر است و از آن می‌توان به عنوان یک ويژگی مثبت یاد کرد. برخی از امکانات ساختمان نار سیس می‌توان به سونا، جکوزی و استخر به متراژ ۱۰۰ متر مربع، سالن بیلیارد، فضای سبز و مشاعات به متراژ ۱۸۵۰ متر مربع، سازه بتنی، سیستم سرمایش و گرمایش چیلر فن کویل و سالن ورزشی به متراژ ۱۰۰ متر مربع اشاره کرد.

لوکس ترین خانه تهران

لابی این مجتمع نیز درارای متراژ ۶۰۰ متر مربع و ارتفاع ۳.۵ متر است که دارای یک فضای کاملا لوکس و مبله می‌باشد. این بخش از ساختمان توانسته جلوه بسیار جذاب و مجلل به آن بدهد. همچنین باید بدانید که در پشت بام این مجموعه نیز فضایی بسیار مناسب برای اوقات فراغت ساکنین طراحی شده است. مجتمع نارسیس یک انتخاب مناسب و بسیار خوب برای سکونت است و توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

لوکس ترین خانه تهران

خانه های گران تهران

ساختمان آلتون از لوکس ترین خانه های تهران

یکی دیگر از برج های لوکس تهران ساختمان آلتون است که به عنوان یکی از خانه های لوکس در پایتخت شناخته می‌شود. این ساختمان دارای امکانات بسیاری است که در منطقه پارک مهر نیاوران واقع شده است. اگر ساختمان آلتون را دیده باشید حتما می‌دانید که اینبنا دارای طراحی و معماری بسیار متفاوت بوده و علاوه بر این کیفیت ساخت آن نیز تحسین برانگیز می‌باشد.

خانه های گران تهران

مجتمع آلتون کورت دارای ۲۴ طبقه است که این طبقات شامل 18 طبقه مسکونی و 5 طبقه زیرزمین به عنوان پارکینگ می‌باشد. طبقات مسکونی این مجتمع شامل ۶۰ واحد مسکونی بوده متراژ آن‌ها بین ۲۰۰ تا ۶۴۰ متر مربع می‌باشد. اما واحدهای لوکس‌تر این برج که دارای متراژ 500 و 640 متر مربع می‌باشند‚ دوبلکس و یا تریبلکس بوده و به صورت پنت هاوس نیز می‌باشند.

خانه های گران تهران

از امکانات برج آلتون کورت می‌توان به لابی با متراژ ۶۰۰ متر با دکوراسیون بسیار زیبا‚ پارکینگ در ۵ طبقه با ۱۵۰ بخش مجزا برای پارک خودروها‚ فضای سبز با طراحی بسیار دلنشین‚ فضای ورزشی‚ استفاده از تجهیزات مقاوم در برابر زلزله ۸.۵ ریشتری در ساخت مجتمع‚ سالن اجتماعات‚ استفاده از عایق صوتی در سقف‚ سالن ماساژ‚ روف گاردن و بسیاری موارد دیگز اشاره کرد. فضای ورزشی این مجموعه شامل استخر، سوناو جکوزی که در ۴۰۰ متر مربع برای آقایان و ۷۵۰ متر مربع برای بانوان طراحی شده است. همچنین سالن بیلیارد، باشگاه ورزشی و زمین تنیس از دیگر ویژگی‌های فضای ورزشی برج آلتون در تهران می‌باشد.

خانه های گران تهران

خانه در تهران

خانه در تهران

برج پارامیس

برج پارامیس از دیگر برج های لوکس تهران است که واقع در خیابان فرشته تهران می‌باشد. اگر این برج را دیده باشید حتما متوجه این شده‌اید که یکی از برج های لوکس و باشکوه در تهران است. این مجتمع دارای ۱۳ طبقه است و در زمینی به متراژ ۱۵۰۰ متر ساخته شده است. واحدهای مسکونی این برج دارای ۴۵۰ متر مربع متراژ و ۴ متر ارتفاع می‌باشند.

خانه در تهران

این برج شامل مواردی مانند سالن اجنماعات، روف گاردن، سالن ماساژ، کافی بار‚ سالن اجتماعات‚ و سالن ورزشی است که خود شامل استخر، سونا‚ جکوزی‚ استخر کودک و سالن بدنسازی می‌باشد. مشاعات این بنا ۳ طبقه بوده که بسیار لوکس و دیزاین شده می‌باشد. علاوه بر این برج پارامیس دارای لابی بسیار شیک و مجلل بوده که ۵۰۰ متر مربع متراژ دارد و ارتفاع سقف آن نیز ۶.۵ متر می‌باشد. همچنین پارکینگ این مجتمع دارای ظرفیتی برای پارک ۲۷ خودرو بوده که یعنی سهم هر واحد ۳ جای پارک خواهد بود.

خانه در تهران
سخن پایانی
در تهران علاوه بر برج های لوکس و گران قیمت ، هتل های لاکجری و زیبای دیگری وجود دارد که با استفاده از لینک زیر می توانید با این هتل ها نیز آشنا شوید.

 

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

7 تمرین برای تقویت فن بیان در خانه

تمرین برای تقویت فن بیان در خانه: راه‌هایی برای بهبود مهارت‌های ارتباطی شما، اگر به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *