علائم لحظه آزاد شدن تخمک برای پسر دار شدن

بسیاری از بانوان هستند که به دنبال علائم لحظه آزاد شدن تخمک برای پسر دار شدن اند که این تصور، تصوری غلط و اشتباه است زیرا تعیین کننده جنسیت نوزاد، آنها نیستند و در اصل، این آقایان هستند که با داشتن اسپرم تعیین جنسیت؛ بر جنسیت نوزاد خود تاثیر می گذارند. اما با این وجود، جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا روش هایی وجود دارد که با بکاربردن آنها می توان بر جذب اسپرم Y یا همان اسپرم تولید جنسیت مذکر تاثیر گذاشت که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

علائم لحظه آزاد شدن تخمک برای پسر دار شدن

داستان شکل گیری جنسیت جنین

دو نوع اسپرم وجود دارد Y و X. تنها یکی از این دو نوع اسپرم تخمک را بارور می‌کند. اگر اسپرم Y باشد جنسیت کودک پسر می‌شود و اگر X باشد جنسیت دختر می‌شود.
بنابراین اگر بخواهید فرزندتان پسر شود باید تمام سعیتان را بکنید که اسپرم Y به تخمک برسد و برای اینکه به اسپرم Yکمک کنید که به تخمک برسد سه روش وجود دارد که عبارتند از:

روش اول: رژیم غذایی

رژیم غذایی زنها در انتخاب جنسیت خیلی اهمیت دارد. زیرا اسپرم Yبرای اینکه بیشتر زنده بمانند به فضای قلیایی احتیاج دارند در حالیکه هر چقدر محیط رحم قلیایی باشد اسپرم پسر قویتر می‌شود.
غذاهایی که حاوی پتاسیم و سدیم هستند برای اسیدی کردن رحم تاثیر بیشتری دارند و در نتیجه جنسیت را دختر می‌کنند.
خوردن ترشی‌ها و موز این فضا را برای بدن مادر ایجاد می کند.

روش دوم: پوزیشن و حالت رابطه زناشویی

حالت و پوزیشن رابطه جنسی که باعث نفوذ عمیق شود برای داشتن فرزند پسر توصیه می‌شود.
چون اسپرم Y به همان اندازه که سریع حرکت می‌کند زود هم از بین می‌رود باید این شانس را به او بدهید که کاملا در رحم نفوذ کند و برای این کار از بهترین حالات رابطه زناشویی برای قرار گرفتن اسپرم حاوی جنسیت پسر حالتی است که پاهای زن روی شانه مرد باشد و بالا تنه‌اش کمی پایین‌تر از کمر باشد.
اینگونه نفوذ بیشتر انجام می شود اگر زیر کمر زن یک یا دو بالشت نرم قرار گیرد در این صورت بالا تنه پایین‌تر قرار می گیرد و اسپرم پسر راحت تر نفوذ می کند.

روش سوم: دوران تخمک‌گذاری

از آنجایی که اسپرمY به اندازه X زنده نمی‌ماند و زود می‌میرد بنابرین باید عمل لقاح در نزدیک‌ترین زمان به آزاد شدن تخمک‌ها انجام شود تا شانس پسردار شدن بیشتر شود.
بنابراین بهترین راه این است که تاریخ دقیق تخمک‌گذاری خود را بدانید (می توانید، از تست های تخمک گذاری استفاده کنید) و با علائم آزاد شدن تخمک آشنا باشید.
پروفسور رووریک می‌گوید: اگر قصد داشتن فرزند دختر دارید سه روز قبل از تخمک‌گذاری عمل لقاح را انجام دهید اما اگر دوست دارید فرزندتان پسر شود در روز تخمک‌گذاری حتی ساعت آن این کار را بکنید.

بیشتر بخوانید: علائم تخمک گذاری که هر خانم بهتر است بداند!

جمع بندی

مطالب ذکر گردیده در فوق، طبق تحقیقات و آزمایشهای پروفسور رووریک و از کتاب وی تحت عنوان ” چطور جنسیت کودک را انتخاب کنیم؟” اتخاذ گردیده است که این کتاب، فروشی بیش از یک میلیون نسخه و بعد از ۱۹۷۰ سال چاپ، داشته است. هر چند که مهمترین عامل داشتن یک کودک، سلامت کامل وی است ولی هنوز خیلی‌ها دوست دارند که اگر حق انتخاب داشتند خودشان جنسیت فرزندشان را انتخاب می‌کردند.
این سه راه، قرنها در کل دنیا توسط هزاران نفر تجربه شده است هرچند تضمین نمی کنیم که 100% شما را پسردار کند اما شانس شما را افزایش خواهد داد.

درباره‌ی فرناز باقری

فرناز باقری هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت از دانشگاه بوعلی سینا ، معلم هستم و به دلیل کار در محیط مدرسه، همواره در حال خواندن و یادگیری مطالب جدید هستم، و در تلاشم تا آموخته هایم را در زمینه های مختلف در وب سایت نیمه شب بنویسم، امیدوارم مطالبی که می نویسم مورد پسند شما واقع شود.

همچنین ببینید

10 راه افزایش هوش جنین در بارداری

10 راه افزایش هوش جنین در بارداری

بطور کلی وراثت عامل مهمی است که بر هوش جنین در دوران بارداری تأثیر می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *