جذاب ترین ترند های مد و فشن سال 2021

این راهنمای نهایی شما برای ترند های مد سال 2021 است که لازم است بدانید. ما مقرون به صرفه‌ترین و بهترین گزینه‌هایی را که می‌توانید پیدا کنید، جستجو کرده‌ایم، بنابراین می‌توانید آن‌ها را خودتان امتحان کنید!

1. پدهای شانه ( اپُل)

کت‌های مردانه با شانه‌های بزرگ و اور سایز یکی از داغ‌ترین ترندهای امسال هستند.

برای ظاهر الهام‌گرفته از دهه 80، کت های اور سایز و دارای اپُل را انتخاب کنید.

 

2. روسری کوچک ترند مد و فشن

روسری ها ترند سال 2021 هستند، زیرا مد روز و کاربردی هستند.  نسخه های نرم و ابریشمی در بهار امسال در همه جا وجود خواهند داشت. ما به خصوص الگوهای گل گلی را به شما پیشنهاد میکنیم.

در نیمه شب بخوانید:روسری کوچک ترند 2021؛ ایده های استایل با روسری کوچک

3. ماسک صورت سیاه

ترند مد و فشن

ماسک های صورت سیاه رنگ بهترین راه برای ست کردن ماسک با انواع لباسها میباشد. آنها براق و ساده هستند و با تمام لباس های شما ست میشوند.

ماسک‌های صورت در انواع مختلف موجودند اما قطعاً برای ماه‌های آینده یکی از اصلی‌ترین ماسک‌ها دارای رنگ مشکی خواهند بود.

4. رنگ های پاستلی

ترند مد و فشن

رنگ های پاستلی و تن های ملایم در فصل بهار در همه جا دیده می شود.

رنگ های پاستلی در قطعات غیرمنتظره خیلی زیبا بنظر میرسند. به کت و شلوار یا چکمه فکر کنید. از سایه های آبی گرفته تا زرد ، اگر پاستلی و کمرنگ باشند زیبا بنظر بنظر میرسند.

5. کیف کوچک زرد

ترند مد و فشن

کیف های زرد یکی از ترندهای مد سال 2021 هستند. پنتون زمانی که Illuminating را به عنوان یکی از رنگ‌های سال خود اعلام کرد، این ترند را تعیین کرد.

با این رنگ های زرد روشن همیشه می توانید اشکال و بافت های جالبی مانند پوست مار پیدا کنید!

 

6. چکمه های سفید تا زانو

ترند مد و فشن

با این چکمه‌های الهام‌گرفته از گوگو، استایل خود را به دهه 60 برگردانید!  چکمه های سفید تا بالای زانو شیک و براق هستند و مطمئناً استایل شما را ارتقا می دهند.

 

7. اکسسوری های آبی رنگ

ترند مد و فشن

در حالی که بسیاری از ما قرمز یا صورتی را به عنوان یک رنگ همه کاره برای اکسسوری ها در نظر می گیریم، زمان آن رسیده است که آبی سلطنتی را امتحان کنیم. چه گوشواره، چه کیف و یا کلاه، این سایه های آبی بهترین ترند مد امسال هستند.

 

8. کیف های دستی ریش ریش

ترند مد و فشن

با این کیف‌های ظاهری با خطوط ریش ریش ، حال و هوای بوهمی دهه ۷۰ را بازگردانید. اگر ریش ریش های کمتر برای ذائقه شما مناسب است، همیشه می توانید به جای منگوله های بزرگ این مدل را انتخاب کنید.

9. چکمه های پنجه مربعی

چکمه های پنجه مربعی کفش مناسبی برای پوشیدن در طول شبانه روز است. آن‌ها مناسب استایل های روزانه و کژوال هستند و شما میتوانید آنها را در سرکار و یا زمانی که بیرون میروید بپوشید. این نوع چکمه ها ترند معروف و محبوب امسال هستند‌.

 

10. کفش ورزشی سفید

ترند مد و فشن

کفش های کتانی سفید یکی از ترند های مد در سال 2021 بودند. و به سادگی با همه چیز ست میشوند.

در نیمه شب بخوانید:استایل های شیک زنانه و مردانه با کتانی سفید + عکس

11. آستین های بزرگ و بلند

 

آستین های بزرگ و بلند یکی از مدهای ضروری برای بهار 2021 است.  می‌توانید آن‌ها را روی لباس‌ها یا تاپ‌ها بپوشید و بلافاصله یک آیتم اصلی را به یک آیتم فانتزی و جذاب تبدیل می‌کنند.

 

12. آستین های پف دار

در امتداد خطوطی مانند آستین های حجیم، آستین های پف دار هر آیتمی را زنانه تر و دخترانه تر می کند. این لباس برای روز ولنتاین و یا مجالس یک انتخاب متاسب و زیباست.

13.پیراهن مردانه اورسایز

این لباسها عمدتا از استایل های مردانه الهام گرفته شده است. که این لباس در پارچه های ابریشمی ترند معروف امسال است.

14. ترنچ کت

کت های ترنچ همیشه یک ترند شیک و کلاسیک بوده اند. به عنوان یک روند مد سال 2021، به روز رسانی هایی در طرح رنگ و پارچه ها وجود دارد.

امسال مدلهای مختلفی را در پارچه‌های منحصربه ‌فرد مانند جیر و چرم مشاهده میکنیم که ترند مد هستند.

15. شلوار اور سایز

شلوارهای گشاد و بزرگ بسیار جذاب هستند. مزیت آنها این است که بسیار راحت هستند! شلوار جین یا شلوار سایز بزرگ مورد علاقه خود را پیدا کنید تا کمد خود را مد روز و زیبا کنید.

16. شلوار نود

ترند مد و فشن

شلوارهای دارای رنگ نود یک ترند اصلی خنثی برای ترند مد سال 2021 خواهند بود. از شلوارهای کتان گرفته تا کبریتی، فروشگاه ها مملو از شلوارهایی در سایه های روشن خاکی خواهند بود.

17. لباس های گلدار

گل‌ها برگشته‌اند، و زمانش فرا رسیده است! فکر می‌کنم باید از تیلور سویفت و فولکلور برای این یکی تشکر کنیم.

از ماکسی تا مینی، صورتی تا خنثی ترند های امسال هستند.

18. پر

استفاده از پر یکی از مدهای پرطرفدار است، و ما نمی‌توانیم از آنها سیر شویم. تزئینات پر را می توان روی ژاکت ها و لباس ها یافت. آن‌ها فوراً به هر لباسی ظاهری زیبا و شیک می‌دهند.

19. سفید

برای دستیابی به ظاهری فوق العاده  و زیبا، شلوار جین سفید مام استایل یا ژاکت هیجان انگیز سفید رنگ را امتحان کنید. امسال رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ ها بود و در همه چیز یافت میشد.

20. شلوار بگی

ترند مد و فشن

یکی از ترندهای مد سال 2021 که بسیار ترند و پرطرفدار است، شلوارهای بگی است. یک شلوار بگی دارای رنگ نود پیدا کنید و بپوشید قطعا این یکی از بهترین مدلهای امسال است.

در نیمه شب بخوانید:ایده های ست کردن با شلوار جین بگی زنانه

21. اکسسوری های مرواریدی

ترند مد و فشن

بدیهی است که مرواریدها کلاسیک هستند، اما گاهی اوقات محبوبیت آنها افزایش یا کاهش می یابد. برای سال 2021، مرواریدها کاملاً یک روند رو به جلو هستند!

ما عاشق رمانتیسم و ​​حال و هوای دخترانه گردنبند مروارید یا گوشواره حلقه ای هستیم. قطعا استفاده از مروارید ها یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم ها و دختران است.

22. گرم کن های شیک و رنگی

ترند مد و فشن

گرم کن ها دیگر فقط برای ورزش کردن یا روزهای بارانی نیستند! از این رنگ‌های پاستلی و حال‌وهوای اسپرت از دهه ۸۰ الهام بگیرید. و با پوشیدن یک دست گرم کن شیک و اسپرت استایل دخترنه و اسپرت خود را تکمیل کنید.

23. جین های تکه دوزی شده

ترند مد و فشن

این ترند حال و هوای قدیمی به افراد می دهد. شلوار جین و کت جین تکه دوزی شده به سادگی زیبا هستند. ترکیب سایه ها و رنگ های  مختلف جین با پارچه های مختلف یکی از جالب ترین راه ها برای زیباتر کردن استایل شما است.

24. عینک گرد و بزرگ

نیاز به عینک داشته باشید یا خیر، ظاهر فریم های بزرگ برای اهداف مد، زیبا و بسیار شیک است. همچنین، باافزایش روز افزون کلاس‌های مجازی، مشخصات نور آبی برای محافظت از چشم مهم‌تر از همیشه است.

 

25. لباس های تکه ایی

وجود تکه های خالی در تاپ یا لباس‌های شما راهی جذاب برای زیباتر کردن لباس شماست.

این روند مد 2021 می تواند به همان اندازه که دوست دارید شیک یا زیبا باشد!

26. لگ به عنوان شلوار

لگ ها شلوارهای جدید هستند! شاید در نگاه اول این آیتم تازه و جدید بنظر نرسد، اما سال 2021 به‌روزرسانی‌هایی را برای کمد لباس مورد علاقه ما به ارمغان می‌آورد.

لگ های جدید در واقع از بالا تنگ هستند و مانند لگ های قدیمی بنظر میرسند. اما در پایین گشاد میشوند و مدلهای مختلف دارند.

27. دامن کوتاه چهارخانه

ترند مد و فشن

دامن های کوتاه چهارخانه همیشه یکی از موارد محبوب و موردعلاقه افراد برای استایل کردن است. یک مدل چین دار با رنگ های خنثی را برای ظاهر عالی دهه 90 امتحان کنید.

28. برندهای نوستالژیک

این ترند ما را به دوران کودکی خود می برد!

برندهای دهه 90 و اوایل دهه 2000 بازمی گردند. از تی شرت‌های قدیمی Guess گرفته تا کارتون‌های مورد علاقه ما، می‌توانید تمام علاقه‌مندی‌های نوستالژیک خود را در سویشرت‌های یقه‌دار و تی‌ شرت های اور سایز پیدا کنید.

29. پارچه خیلی نازک

پارچه های شفاف هم یک ترند مد پرطرفدار برای سال 2021 است. سعی کنید از پارچه های خیلی نازک در جوراب، لباس، تاپ و موارد دیگر استفاده کنید.

30.دکلته

نیم تنه ها و تاپ های الهام گرفته از پیراهن دکلته بسیار محبوب شده اند. از جزئیات توری گرفته تا اشکال جدید مانند حریر، این جزئیات کوچک تاثیری عظیم در شکل آنها می گذارند.

31. ژاکت نظامی

ژاکت های نظامی در سال 2021 بازسازی می شوند. از جزئیات پیچیده گرفته تا پارچه‌های چرم مصنوعی، این کت های مردانه و شیک هم یکی دیگر از پرطرفدار ترین آیتم های امسال میباشند. خصوصا برای دختران اسپرت پوش یکی از زیبا ترین آیتم های ممکن است.

 

32. دوخت های معکوس و خاص

 

دوخت های معکوس و خاص ، به عنوان یک ترند محبوب مد در سال 2021 بسیار محبوب شده است. این آیتم ظاهری زیبا و جذاب به شما میدهد، و ما به راحتی می‌توانیم ببینیم که برای همیشه به کمد لباس‌هایمان راه پیدا می‌کند.

33. کیف کوچک و دستی

ترند مد و فشن

این ترند شامل کیف هایی کوچک با طراحی مربع و بدنه بیرونی سفت و محکم، طراحی متقاطع و دسته های کوچک است. آنها در رنگ های فوق العاده زیبا، مانند سبز و شرابی، و همچنین مواد مد روز، مانند پوست مار ثبت و اختراع میشوند.

 

34. ماسک های صورت

ما روز به روز شاهد فروشگاه های بیشتری هستیم که ماسک هایی را می فروشند که با سایر لوازم جانبی مانند اسکرانچی یا حتی ست های کامل ورزشی ست هستند. این روز ها بیشتر افراد تمایل دارند ماسک صورت خود را با لباسهای خود ست کنند.

35.  لباسهای چرمی

این روزها از چرم در آیتم های غیرمنتظره مانند شلوار ، شلوارک و تاپ استفاده میشود.

 

36. قرمز پررنگ

ترند مد و فشن

قرمز بازگشته و پر رنگ تر از همیشه است. با رنگی که الهام بخش ماجراجویی و اشتیاق است و زیبایی و شیک بودن را به شما میبخشد.

مطمئن شوید که آن را با رنگ های خنثی ست کنید تا رنگ آن متعادل شود.

37. بافت در بهار

ترند مد و فشن

بافت فقط برای فصل زمستان نیست. بافت ها در لباس‌ها، جلیقه‌ها و موارد دیگر ظاهر می‌شوند، این یک ترند مد لذت بخش برای بهار 2021 است. یک بافت شیک را به رنگ پاستلی ملایم یا خنثی تمیز انتخاب کنید.

 

درباره‌ی تیم تحریریه نیمه شب

همچنین ببینید

مزایای استفاده از سوتین‌های ورزشی نسبت به سوتین‌های معمولی

آیا استفاده از سوتین ورزشی ضروری است؟

سوتین‌های ورزشی به طور خاص برای پوشیدن هنگام ورزش طراحی شده‌اند. تمرکز طراحی آنها بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *